Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere |
This topic is about Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere, the author, chevy, wrote about: Desi nu sunt posesor de Subaru (inca), urmaresc cu interes aceasta marca. Mai ales Forest-ul, care ma fascinat dupa drice-testul de saptamana trecuta. ... To read more just scroll down
Forester 2007 2.5 XT - exploatare si intretinere |
Nov 13 2007, 09:14 AM
Post
#41
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
|
|
|
Nov 13 2007, 07:33 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
dar nu i-am mai spus ca eu schimbam a 5-a la 140. 3. dealul negru: dupa o scurta intrecere cu un passat break pe care nu reuseam sa il depasesc in urcarile alea cu 2 benzi (el avand 4 oameni la bord) s-a luat dupa mine un bmw seria 5 pe care l-am depasit la pachet cu vreo 5 tiruri desigur pe linie continua. am tinut-o asa pana la pitesti. banuiesca ca schimbai a 5-a dupa ce depaseai, pt consum Io consider treapta a 5-a un pic aiurea. Adica pentru consum trebuia mai lunga. Pentru mers la viteza mai mare, mai scurta. Am vazut ca esti un pic cam ofticat pe performantele motorului, dar n-as zice ca e chiar asa. Cine a condus diesel stie ca oricum ai conduce, e ca si cum ai conduce sportiv o benzina, in sensul ca n-are rost sa turezi excesiv motorul, ca nu da performanta, mai bine dai superioara, si asta din cauza cuplului motor, care la diesel descreste dupa 2000-2500rpm (depinde de motor). Singurul motor diesel care trage nebuneste si peste 4000 rpm ( pana la 4500 e la bmw). La Subaru, poti retrograda 2, sau chiar 3 trepte de viteza, si atunci sa vezi ce poate ). Un test practic: daca vrei sa depasesti rapid si esti la 80-90km/h (in a 5-a), in ce treapta depasesti? Io dau a 2-a! Merge fara probleme pana la 120, a treia pana la 160, a patra -nu stiu ca n-am testat inca (nu era cazul), si deja TDI de 140 pe A3(cu un tanar focos, cu chef de aratat muschii TDI) nu mai e in retrovizoare. Incearca! Apropos de "masinutze": am avut un Clio dCi 65cp. Slab, f. slab, da' urca dealurile cu o dezinvoltura ce m-a socat. Pe dealul negru am facut un X5 sa derapeze, pt ca-l "presam" din spate (si culmea e ca eu il depasisem regulamentar, dup-aia el pe linie continua f. nervos) (tine de sofer, nu de masina, nu ma intelegeti gresit, desi omul pusese niste cauciucuri mult prea late pe el si era un pic umed). Ideea e ca la Subaru 2.0X, daca vrei performanta, tine-o numai intre 4500 si 7500. La fel cum TDI merge intre 1750 si 3500 ). La 2.5XT lucrurile stau altfel -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Nov 26 2007, 09:21 AM
Post
#43
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 27-August 07 From: Constanta Member No.: 112.804 |
Am facut 5800 Km de la revizia de 5,000 si implicit schimbarea uleiului (MOTUL 8100 5W30 - pus de SMT Cta).
Am observat ca dupa km astia a scazut nivelul pana undeva usor deasupra minimului. Nu am idee ce inseaman asta ca si cantitate (de la limita suprioara a marcajului pe joja pana undeva usor deasupra marcajului de minim) dar cred ca este vorba de vreo 700 ml. Pentru linistea mea va rog sa-mi confirmati ca este un consum de ulei normal - masina a fost condusa sa spunem 'speedy', dar fara 'liniute' la semafor. -------------------- |
|
|
Nov 28 2007, 06:16 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Singurul motor diesel care trage nebuneste si peste 4000 rpm ( pana la 4500 e la bmw). Ai incercat sa mergi cu Honda 2.2D sa vezi cum trage pana la 5.000 rpm? Eu am mers cu un Accord la Iasi si nu imi venea a crede ca poate sa traga peste 4500. Ca sa revin on-topic, adevarul e ca la motorul boxer ii vezi valoarea doar la turatii mari. Numai ca cei mai multi incepem sa devenim mai retinuti cand vine vorba sa depasim pragul (psihologic ?!?) de 3500 rpm. -------------------- Toyota Avensis 2.0 D-4D nov. 2007
Ex: Dacia 1410 Sport, Renault 20 diesel, Dacia 1410 Break, Dacia 1300, Citroen Berlingo 1.9D, Citroen Xantia 2.0i, Audi 100 2.0D, Toyota Yaris 1.0i, Mercedes Vito 2.3TD |
|
|
Nov 30 2007, 11:37 AM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 03:58 AM |