a incercat cineva tuning pe un YARIS? |
This topic is about a incercat cineva tuning pe un YARIS?, the author, dan68781, wrote about: salutari. ma tenteaza ideea sa imi fac o mica remapare la YARISul meu, benzina aspirat 1,3L. nu imi trebuie neaparat putere mai mare cat mai degraba c ... To read more just scroll down
a incercat cineva tuning pe un YARIS? |
Aug 12 2007, 02:16 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 20-February 06 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 68.774 |
|
|
|
Aug 12 2007, 07:02 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 697 Joined: 1-August 05 Member No.: 52.386 |
QUOTE(dan68781) salutari. ma tenteaza ideea sa imi fac o mica remapare la YARISul meu, benzina aspirat 1,3L. nu imi trebuie neaparat putere mai mare cat mai degraba cuplu la turatii joase si medii si scaderea consumului. a incercat cineva flash tuning pe YARIS sau un model din aceeasi clasa (tot benzina). un filtru aer sport cat m-ar ajuta in acest sens (cuplu si consum). si inca un sfat: cat de fiabile sunt instalatiile xenon montate ulterior (nu de la producator). am gasit pe net ceva la 520 RON setul, marca Vertex. stie cineva cat de bune or fi astea? ce sa aleg? lumina alba, alb-albastra sau albastra? am auzit ca astea albastrui se vad chiar nasol noaptea pe carosabil umed. mersi
Da se poate face tunning la motor insa puterea creste doar cu pana la 10 % si cuplul cu pana la 15% , la cererea ta iti pot o firma serioasa care face treaba buna, dar numai pe privat. Filtrul sport nu te ajuta decat cu 1-2 cp si am inteles ca dauneaza pe ici pe acolo mai mult decat ajuta. Instalatiile xenon sunt foarte bune mai ales pe ploaie si pe intuneric bezna o sa observi schimbarea in foarte bine, eu as prefera alb, insa nu stiu exact care este cea mai buna. |
|
|
Aug 12 2007, 07:26 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Filtrul sport NU iti dai cp.Sau poate da,la masinile cu traseul de admisie foarte restrictiv si NUMAI daca montezi un CAI (cold air intake). Un filtru panel,cu care il inlocuiesti pe cel stock nu iti va dai cp.Poate doar un raspuns mai bun al acceleratiei,dar atat.
Xenonul aftermarket zic eu ca merita.EU mi-am pus pe Ignis si sunt f multumit.Insa pe ploaie,in functie de tipul de carosabil,sunt momente in care prefer vechile halogene.In rest nici nu se pune problema.Diferenta intre halogen si xenon e imensa.Eu mi-am montat sistem bi-xenon ca asa am gasit.Daca se putea,as fi preferat xenon doar pe faza scurta. Intr-adevar,cea mai recomandata instalatie este de 6000K,adica acel alb rece.Nu alte prostii gen albastru (in jur de 8000K) sau mov (cam pe la 12000K). P.S: se scrie tuning,nu tunning -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Aug 12 2007, 07:35 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 697 Joined: 1-August 05 Member No.: 52.386 |
Apoi eu stiam ca pe ploaie se vede mai bine, se pare ca nu |
|
|
Aug 18 2007, 11:05 PM
Post
#5
|
|
Moderator Toyota Group: Moderator Posts: 4.114 Joined: 1-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 69.568 |
-------------------- 2011 Toyota Auris 1.6 Valvematic
2010 Toyota Yaris 1.0 Optimo 2010 Mercedes C180 Kompressor BE 2008 Toyota Yaris Luna 1.3 VVT-i 2006 Peugeot 206 1.4 HDI Arguing on forums is like the special olympics: even if you win, you're still a retard! |
|
|
Sep 1 2007, 12:01 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 27-August 07 From: Bucuresti Member No.: 112.817 |
Tuning...... parerea mea este ca o masina trebuie lasata dupa specificatiile producatorului, orice modificare a parametrilor de functionare ai motorului, implica solicitari marite in toate angrenajele mecanice, daca tii la masina ta , las-o asa cum a venit din fabrica, daca ei considerau ca 10 cai in plus se pot scoate la aceleasi caracteristici mecanice, venea remapata din fabrica, sa stiti totusi ca inginerii proiectanti ai marilor producatori auto nu sunt chiar batuti in cap.... altfel i-ar da afara si ar fi angajati cei de la firmele de tuning in locul lor.
Repet.... parerea mea Bafta |
|
|
Sep 10 2007, 07:22 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
QUOTE(Alex112824) Tuning...... parerea mea este ca o masina trebuie lasata dupa specificatiile producatorului, orice modificare a parametrilor de functionare ai motorului, implica solicitari marite in toate angrenajele mecanice, daca tii la masina ta , las-o asa cum a venit din fabrica, daca ei considerau ca 10 cai in plus se pot scoate la aceleasi caracteristici mecanice, venea remapata din fabrica, sa stiti totusi ca inginerii proiectanti ai marilor producatori auto nu sunt chiar batuti in cap.... altfel i-ar da afara si ar fi angajati cei de la firmele de tuning in locul lor.
Repet.... parerea mea Bafta Si daca tuningul este "oficial" ce mai spui? http://www.tte.de -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Sep 10 2007, 08:04 PM
Post
#8
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
nu stiu de unde ideea asta ca trebuie inceput cu remaparea atunci cand se vrea tuning.
eu zic ca e gresit. in primul rand trebuie imbunatatit comportamentul rutier, ca asta face diferenta. ca sa scoti un timp mai bun pe un traseu nu te ajuta atat de mult castigul de cai (tinand cont ca vorbim de rempare) cat sa poti frana mai eficient, sa nu subvirezi/supravirezi aiurea, sa ai aderenta mai buna. ca doar nu te duci la liniuta sa zici ca gata, ai 15cai in plus si se va simti foarte tare. da cum buzunaru e cel care dicteaza... -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 07:30 PM |