Help - Search - Members - Calendar
Full Version: a incercat cineva tuning pe un YARIS?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
dan68781
salutari. ma tenteaza ideea sa imi fac o mica remapare la YARISul meu, benzina aspirat 1,3L. nu imi trebuie neaparat putere mai mare cat mai degraba cuplu la turatii joase si medii si scaderea consumului. a incercat cineva flash tuning pe YARIS sau un model din aceeasi clasa (tot benzina). un filtru aer sport cat m-ar ajuta in acest sens (cuplu si consum). si inca un sfat: cat de fiabile sunt instalatiile xenon montate ulterior (nu de la producator). am gasit pe net ceva la 520 RON setul, marca Vertex. stie cineva cat de bune or fi astea? ce sa aleg? lumina alba, alb-albastra sau albastra? am auzit ca astea albastrui se vad chiar nasol noaptea pe carosabil umed. mersi
C Z R
QUOTE(dan68781)
salutari. ma tenteaza ideea sa imi fac o mica remapare la YARISul meu, benzina aspirat 1,3L. nu imi trebuie neaparat putere mai mare cat mai degraba cuplu la turatii joase si medii si scaderea consumului. a incercat cineva flash tuning pe YARIS sau un model din aceeasi clasa (tot benzina). un filtru aer sport cat m-ar ajuta in acest sens (cuplu si consum). si inca un sfat: cat de fiabile sunt instalatiile xenon montate ulterior (nu de la producator). am gasit pe net ceva la 520 RON setul, marca Vertex. stie cineva cat de bune or fi astea? ce sa aleg? lumina alba, alb-albastra sau albastra? am auzit ca astea albastrui se vad chiar nasol noaptea pe carosabil umed. mersi


Da se poate face tunning la motor insa puterea creste doar cu pana la 10 % si cuplul cu pana la 15% , la cererea ta iti pot o firma serioasa care face treaba buna, dar numai pe privat. Filtrul sport nu te ajuta decat cu 1-2 cp si am inteles ca dauneaza pe ici pe acolo mai mult decat ajuta. Instalatiile xenon sunt foarte bune mai ales pe ploaie si pe intuneric bezna o sa observi schimbarea in foarte bine, eu as prefera alb, insa nu stiu exact care este cea mai buna.
Andrei Suzuki
Filtrul sport NU iti dai cp.Sau poate da,la masinile cu traseul de admisie foarte restrictiv si NUMAI daca montezi un CAI (cold air intake). Un filtru panel,cu care il inlocuiesti pe cel stock nu iti va dai cp.Poate doar un raspuns mai bun al acceleratiei,dar atat.
Xenonul aftermarket zic eu ca merita.EU mi-am pus pe Ignis si sunt f multumit.Insa pe ploaie,in functie de tipul de carosabil,sunt momente in care prefer vechile halogene.In rest nici nu se pune problema.Diferenta intre halogen si xenon e imensa.Eu mi-am montat sistem bi-xenon ca asa am gasit.Daca se putea,as fi preferat xenon doar pe faza scurta.
Intr-adevar,cea mai recomandata instalatie este de 6000K,adica acel alb rece.Nu alte prostii gen albastru (in jur de 8000K) sau mov (cam pe la 12000K).

P.S: se scrie tuning,nu tunning
C Z R
Mdea asa e tuning si nu tunning, mea culpa smile.gif
Apoi eu stiam ca pe ploaie se vede mai bine, se pare ca nu biggrin.gif
_Constantin_
Se vede dar daca asfaltul e "lucios" cum e in mult zone din Ro atunci imaginea va fi aceea a unei oglinzi. Dar in rest xenonul e superior din orice punct halogenului.
Alex112824
Tuning...... parerea mea este ca o masina trebuie lasata dupa specificatiile producatorului, orice modificare a parametrilor de functionare ai motorului, implica solicitari marite in toate angrenajele mecanice, daca tii la masina ta , las-o asa cum a venit din fabrica, daca ei considerau ca 10 cai in plus se pot scoate la aceleasi caracteristici mecanice, venea remapata din fabrica, sa stiti totusi ca inginerii proiectanti ai marilor producatori auto nu sunt chiar batuti in cap.... altfel i-ar da afara si ar fi angajati cei de la firmele de tuning in locul lor.
Repet.... parerea mea
Bafta
M A R I A N
QUOTE(Alex112824)
Tuning...... parerea mea este ca o masina trebuie lasata dupa specificatiile producatorului, orice modificare a parametrilor de functionare ai motorului, implica solicitari marite in toate angrenajele mecanice, daca tii la masina ta , las-o asa cum a venit din fabrica, daca ei considerau ca 10 cai in plus se pot scoate la aceleasi caracteristici mecanice, venea remapata din fabrica, sa stiti totusi ca inginerii proiectanti ai marilor producatori auto nu sunt chiar batuti in cap.... altfel i-ar da afara si ar fi angajati cei de la firmele de tuning in locul lor.
Repet.... parerea mea
Bafta


Si daca tuningul este "oficial" ce mai spui? biggrin.gif

http://www.tte.de
guerilla
nu stiu de unde ideea asta ca trebuie inceput cu remaparea atunci cand se vrea tuning.
eu zic ca e gresit.
in primul rand trebuie imbunatatit comportamentul rutier, ca asta face diferenta.
ca sa scoti un timp mai bun pe un traseu nu te ajuta atat de mult castigul de cai (tinand cont ca vorbim de rempare) cat sa poti frana mai eficient, sa nu subvirezi/supravirezi aiurea, sa ai aderenta mai buna. ca doar nu te duci la liniuta sa zici ca gata, ai 15cai in plus si se va simti foarte tare.
da cum buzunaru e cel care dicteaza...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.