Am probleme cu un Fabia Combi 75 CP |
This topic is about Am probleme cu un Fabia Combi 75 CP, the author, Cold111723, wrote about: Mi-am adus recent un Fabia Combi din Germania din 2002 dar care arata perfect si e full option. 2000 de km sau cati sunt nu am avut nicio problema cu ... To read more just scroll down
Am probleme cu un Fabia Combi 75 CP |
Aug 8 2007, 07:39 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 7-August 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 111.716 |
|
|
|
Aug 8 2007, 08:23 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 127 Joined: 17-November 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 92.630 |
Tu nu ai o problema ci se pare ca mai multe. Sfatul meu este sa apelezi la un sevice Skoda pt. o verificare amanuntita.
-------------------- Skoda Octavia Tour Sport 1,9 TDI 101CP
|
|
|
Aug 8 2007, 09:38 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 7-August 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 111.716 |
Am fost la o reprezentanta si a zis ca pare uzat vasul de la antigel ( ca are alt antigel decat cel care trebuie ) si ca ar trebui schimbat, iar cureaua de distributie ar cam trebui schimbata si ea. Au legatura?
|
|
|
Aug 8 2007, 10:09 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 9 2007, 08:55 AM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 7-August 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 111.716 |
Alte idei? :dontgetit: Eventual, are cineva un manual de bord pt fabia combi? |
|
|
Aug 10 2007, 09:53 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Lichidul de racire este G12 si are culoare rosie nu verde.Referitor la murdarirea peretilor vasului de expansiune in primul rand este necesar sa verifici daca nu sint urme de ulei deoarece atunci problema ar putea fi mai grava necesitand eventual schimbarea garniturii de chiulasa sau verificarea etanseitatii circuitului de racire.Vasul de expansiune se poate demonta si curata astfel incat necesitatea schimbarii nu prea o vad. Oricum inainte de asta curata intreg circuitul de racire (foloseste functia de cautare si vezi ca este un topic dedicat subiectului -pe aria Lada daca nu ma insel) si apoi foloseste doar antigelul recomandat. Probabil folosind alt antigel mai coroziv au aparut colmatari in instalatia de racire. Celelelate probleme conduc spre o posibila defectiune la alternator dar nu numai.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 14 2007, 10:35 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
probabil senzorul de temp de pe vasul de expansiune nu mai functioneaza sau nivelul e scazut iar la servo vezi sa fie ulei !si inca o chesti ar mai fi nu stiu exact la fabia dac servo e pe curea sau electric (parca toate vag erau pe curea)dar dac e electrica ai ramnas fara curent
dacf e pe curea nu mai ai lichid sau se intampla ceva prin caseta ! -------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 01:04 AM |