IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Am probleme cu un Fabia Combi 75 CP

This topic is about Am probleme cu un Fabia Combi 75 CP, the author, Cold111723, wrote about: Mi-am adus recent un Fabia Combi din Germania din 2002 dar care arata perfect si e full option. 2000 de km sau cati sunt nu am avut nicio problema cu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Am probleme cu un Fabia Combi 75 CP
Cold111723
post Aug 8 2007, 07:39 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 7-August 07
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 111.716



Mi-am adus recent un Fabia Combi din Germania din 2002 dar care arata perfect si e full option. 2000 de km sau cati sunt nu am avut nicio problema cu ea pe drumul spre tara. Dupa cateva zile am luat-o la un drum de vreo 150 de km si dupa vreo 100 mi s-a aprins servodirectia pe bord ( adica se dezactivase ), am facut o oprire, pornit, s-a stins la loc si dupa vreo 20 de km iar s-a aprins si simteam volanul ca nu mai e servo-ul. Am mai patit pe alte drumuri sa apara ABS-ul pe bord si chiar nush ce sa mai zic. Alta problema, de fiecare data cand pornesc masina, tiuie senzorul si se aprinde pe bord becul cu temperatura. Urca apoi linia aceea perpendicular si ramane asa, dar becul ramane aprins. Care e problema?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robert92637
post Aug 8 2007, 08:23 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 127
Joined: 17-November 06
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 92.630



Tu nu ai o problema ci se pare ca mai multe. Sfatul meu este sa apelezi la un sevice Skoda pt. o verificare amanuntita.


--------------------
Skoda Octavia Tour Sport 1,9 TDI 101CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cold111723
post Aug 8 2007, 09:38 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 7-August 07
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 111.716



Am fost la o reprezentanta si a zis ca pare uzat vasul de la antigel ( ca are alt antigel decat cel care trebuie ) si ca ar trebui schimbat, iar cureaua de distributie ar cam trebui schimbata si ea. Au legatura?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 8 2007, 10:09 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Pai nu prea o vad , cel putin cu servodirectia????!.Da in ce sens uzat vasul de antigel?Cu privire la curea, schimb-o fara discutie.Distributia este mult prea importanta ca sa merite riscul!


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cold111723
post Aug 9 2007, 08:55 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 7-August 07
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 111.716



Uzat in sensul ca sunt murdari peretii iar lichidul e maro si mi s-a zis ca trebuie Gr12 ( verde? ) sau asa ceva. Inca ceva, in noaptea in care mi s-a aprins servo-ul pe bord aveam si clima pornita si farurile pareau ca "palpaie" pe sosea, ca au o intrerupere. Am uitat sa zic ca masina e Combi 75 Cp pe benzina, Euro 4, 110 mii km facuti. La noi in oras cei de la reprezentanta te cam tin pe drumuri: programare o saptamana, inca o saptamana pana vin piesele apoi inca vreo saptamana pana iti schimba ce ai de schimbat.
Alte idei? :dontgetit: Eventual, are cineva un manual de bord pt fabia combi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 10 2007, 09:53 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Lichidul de racire este G12 si are culoare rosie nu verde.Referitor la murdarirea peretilor vasului de expansiune in primul rand este necesar sa verifici daca nu sint urme de ulei deoarece atunci problema ar putea fi mai grava necesitand eventual schimbarea garniturii de chiulasa sau verificarea etanseitatii circuitului de racire.Vasul de expansiune se poate demonta si curata astfel incat necesitatea schimbarii nu prea o vad. Oricum inainte de asta curata intreg circuitul de racire (foloseste functia de cautare si vezi ca este un topic dedicat subiectului -pe aria Lada daca nu ma insel) si apoi foloseste doar antigelul recomandat. Probabil folosind alt antigel mai coroziv au aparut colmatari in instalatia de racire. Celelelate probleme conduc spre o posibila defectiune la alternator dar nu numai.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Aug 14 2007, 10:35 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



probabil senzorul de temp de pe vasul de expansiune nu mai functioneaza sau nivelul e scazut iar la servo vezi sa fie ulei !si inca o chesti ar mai fi nu stiu exact la fabia dac servo e pe curea sau electric (parca toate vag erau pe curea)dar dac e electrica ai ramnas fara curent
dacf e pe curea nu mai ai lichid sau se intampla ceva prin caseta !


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 01:04 AM