vibratii la turatie mica |
This topic is about vibratii la turatie mica, the author, luc65510, wrote about: ajutati-ma sunt disperat:acum 2 saptamani am cumparat un opel corsa 1.3 CDTI ,fabricatie 2005 din germania .Cand am testat-o am observat ca la turarii ... To read more just scroll down
vibratii la turatie mica |
Jul 29 2007, 03:56 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.503 |
Dupa schimbarea filtrului nu s-a schimbat nimic.Daca de exemplu sunt in viteza a 4-a si las turatia sa scada sub 2000 de ture cand apas pedala de acceleratie motorul intra intr-o VIBRATIE pana cand turatia ajunge pe la 2500 de ture,dupa care merge frumos si rotund.Aceast fenomen se repeta indiferent de treapta de viteza in care esti pana in momentul in care treci de 2500 ture. Daca masina nu este in viteza si apas acceleratia turatia creste fara sa se inregisreze nici o vibratie,deci fenomenul apare numai in SARCINA Care este cauza acestor vibratii si de ce apar numai intre 1800-2400??? MULTUMESC anticipat |
|
|
Jul 30 2007, 09:03 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
poi daca pe loc nu vibreaza ei zic ma mai mult ca sigur e din roti sau din directie ceva nu e k !oricum faza cu turatia poate fi intamplatoare sau poate peste o anumita tutatie nu mai simpti tu !
uite mai poti face o incercare in ce treapta vrei tru maergi pana vibreaza si dupa aia calca ambreiajul dar lasa masian sa mearga !dac vibratia persista e dupa cum spuneam din roti sau directie,dac dispare poate fi din cutia de viteze sau volant ! -------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Jul 30 2007, 10:25 AM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.503 |
QUOTE(ionut83652) poi daca pe loc nu vibreaza ei zic ma mai mult ca sigur e din roti sau din directie ceva nu e k !oricum faza cu turatia poate fi intamplatoare sau poate peste o anumita tutatie nu mai simpti tu !
uite mai poti face o incercare in ce treapta vrei tru maergi pana vibreaza si dupa aia calca ambreiajul dar lasa masian sa mearga !dac vibratia persista e dupa cum spuneam din roti sau directie,dac dispare poate fi din cutia de viteze sau volant ! am uitat sa va spun ceva :am mers in viteza 5-a am lasat turatia sa scada la 1800 ture dupa care am apasat pedala de acceleratie brusc. Masina a inceput sa vibreze,motorul a inceput sa se balbaie.Am apasat si mai tare acceleratia,masina nu a mai vrut sa inainteze si la bord s-a aprins un martor galben cu un simbol cheie/masina.am oprit ,am scos cheia din contact dupa care am pus contactul din nou,martorul s-a stins,masina a pornit etc. |
|
|
Aug 1 2007, 07:55 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Aug 1 2007, 07:56 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Aug 6 2007, 10:33 AM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 22-July 07 From: Bucuresti Member No.: 110.719 |
Si eu am aceasta problema. Nu este grava. In general la masinile mici se strica foarte repede caciucul acela care pronde toba de esapament de masina (tamponul). Nu stiu exact cumm i zice. Eu zic ca asta ar fi prob. Urc-o pe o rampa, trage frana de mana, bag-o in a 2-a si ridica ambreiajul incet, fara acceleratie, si o sa vezi ca vibreaza destul de tare. In speranta ca am putut sa te ajut, multa bafta.
P.S. am si o prob. Opel-ul meu este prevazut cu casetofon cu caseta. Gasesc undeva sa cumpar masca pentru a pune casetofon cu cd? |
|
|
Aug 8 2007, 03:18 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 12-December 06 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 94.748 |
cuplu normal la motorul de 1.3 este atins la 1800 ture e normal sa faca asa pt. ca e subturata.
|
|
|
Aug 14 2007, 10:26 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
nare nici pe dracu nici cuplu nici toba vezi tripodele de la plaetare si in special daca are plnetara lunga (articulatia intermediara) aiai e sigur dac vibreaza doar cand ii dai talpa!
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Aug 17 2007, 08:04 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
90 % :wave:
|
|
|
Aug 17 2007, 08:08 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
QUOTE(Valeriu Razvan61497) 90 % :wave:
am vrut sa spun ca mai mult ca sigur 90 % face asa din cauza ca o subturezi si nu tias recomanda sa mai mergi cu ea asa se pot depune "gaze nearse " pe catalizator si sar putea sa ai probleme si mai grave :wave: |
|
|
Aug 25 2007, 09:30 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 16-October 05 From: Alexandria (Teleorman) Member No.: 58.581 |
Nu sunt in masura sa dau un sfat desii ma mai amestec si eu printre fiare din cand in cand...dar din ce spune omul mie mi se pare a fi de la motor, parerea mea de la unul din injectoare.Cineva mai sus chiar specifica asta.Se pare baietzi ca nu stiti ce inseamna un injector dus.....exact aceste trepidatii si nu se mai infige asa cum trebuie..scoate fum ceea ce eu din cate povesteste omul vad....tampon...hai sa fim seriosi, tamponul daca o pishti putin i-a luat cu mana, revine abia la relanti, deci exclus...verifica injectoarele sau daca tot nu vrei sa jungi acolo ia un tratament pt curatat injectoare pt ca oricum este benefic pt motor deci nu ai ce pierde.....Bafta
|
|
|
Aug 26 2007, 12:10 PM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.503 |
QUOTE(florin58588) Nu sunt in masura sa dau un sfat desii ma mai amestec si eu printre fiare din cand in cand...dar din ce spune omul mie mi se pare a fi de la motor, parerea mea de la unul din injectoare.Cineva mai sus chiar specifica asta.Se pare baietzi ca nu stiti ce inseamna un injector dus.....exact aceste trepidatii si nu se mai infige asa cum trebuie..scoate fum ceea ce eu din cate povesteste omul vad....tampon...hai sa fim seriosi, tamponul daca o pishti putin i-a luat cu mana, revine abia la relanti, deci exclus...verifica injectoarele sau daca tot nu vrei sa jungi acolo ia un tratament pt curatat injectoare pt ca oricum este benefic pt motor deci nu ai ce pierde.....Bafta
va multumesc tuturor pentru sugestii dar va rog sa ma mai ascultati o data:deci masina intra in vibratii dupa 1800 ture pana la 2000-2100 ture cand se comporta normal. deasemenea pana in 1800 ture masina se comporta normal.DECI problema este intre 1800-2000 ture ,acolo se intampla ceva!!! DACA merg mai turat si schimb viteza in jur 2500-3000 ture fenomenul dispare dar nu in totalitate,practic este sesizabil sau cel putin eu il simt.Dupa 3000 de ture in viteza a 3-ia practic se transforma intr-o fiara ,fuge de rupe. Daca nu ar fi aceasta vibratie as fi foarte multumit de ea. Nu cred ca este bplanetara pentru ca ar trebui sa faca la orice turatie si nici un tampon de la toba,injectoare murdare? nu cred si nici pompa .PRACTIC aceste vibratii apar intr-o plaja de turatie foarte clara 1800-2100 daca ar fi pompa sau injectoarele nu vad de ce ar functiona corect pana in 1800 turatii si dupa 2100 ture? DECI unde este BUBA? tot se vehiculeaza termenul de DEBITMETRU de aer sau cam asa ceva ? unde este amplasat pe motor si poate fi defect in cazul meu ??? ASTEPT un raspuns din partea oricui. Va multumesc tuturor celor care a-ti raspuns!!! |
|
|
Jan 13 2008, 03:01 AM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
...poate ai rez problema
1.verifica injectoarele 2.verifica pompa de motorina ...normal ca merge cand fortezi din acceleratie -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Mar 16 2008, 03:21 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
Revin , dupa o lunga absenta, si dupa o schimbare majora am trecut de la astra g 1.7 la astra h 1.9 120 cp, am remarcat ca trepideaza si 1.9, daca e subturata si dimineata cand este rece la relanti, din cate am inteles de pe la baieti 1,3 si 1,9 sunt motoare de fiat, intrebarea mea este daca ai rezolvat problema si de la ce era?
|
|
|
Jul 17 2009, 03:01 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 17-July 09 Member No.: 120.480 |
Salutare
Aceasi problema o am si eu cu un opel corsa 1 L 3 cilindrii 2006. tremura la ralanti. daca mai pun AC-ul o ia si mai tare. Sper sa nu fie volanta pt ca e grav.. |
|
|
Jul 19 2009, 12:39 AM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
Salutare Aceasi problema o am si eu cu un opel corsa 1 L 3 cilindrii 2006. tremura la ralanti. daca mai pun AC-ul o ia si mai tare. Sper sa nu fie volanta pt ca e grav.. fratilorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.problema cred ca este volanta.la signumul meu 19. 150 cp are aceleasi simptome ca la voi si la mine este volanta.trepideaza motorul mai ales dimineata de iti cade proteza din gura .si la mine sa apris masinuta cu cheie sa stins si motororul trage ca nebunu.dar......aia nu o pot numi trepidatie.aia este direct bataie... mai mult ca sigur ca si la voi tot bataie este.si eu tot asa am luat-o la inceput ca o trepidatie si apoi a devenit bataie in toata regula -------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Oct 3 2009, 10:01 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 3-October 09 Member No.: 121.029 |
am si eu un opel vectra 2003 cumparata recent,aceeasi problema zgomotul ala ciudat ce ma scoate deja din minti...la turatia de injur de 1900 .nu conteza in care viteza e.....mi-a aparut si masinuta galbena cu cheie...eu nu prea ma pricep la motoare etc.deci nici din ceeea ce ziceti VREAU doar sa stiu daca e ceva GRAV??...
|
|
|
Nov 25 2009, 11:15 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 25-November 09 Member No.: 122.298 |
am si eu un vectra b din "98 si am aceiasi problema.nu am turometru pe ea dar pot sa imi dau seama ca undeva sub 2000 de ture incepe sa trepideze...daca o calc putin isi revine.am fost la un service si am pus masina pe tester...sa fiu sincer nu prea am inteles nimic.erau vreo 2 baieti acolo si se cam dateau cap in cap...unu ca e aia,ba nu e alta.pana la urma mi-au zis ca e din partea electrica.nu am avut timp sa ma duc iar la ei sa o repare dar ma voi duce in curand si o sa va anunt.unii zic ca e din debitmetru.sa vadem.bafta
|
|
|
Oct 26 2014, 12:18 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 26-October 14 Member No.: 145.151 |
QUOTE (florin58588) Nu sunt in masura sa dau un sfat desii ma mai amestec si eu printre fiare din cand in cand...dar din ce spune omul mie mi se pare a fi de la motor, parerea mea de la unul din injectoare.Cineva mai sus chiar specifica asta.Se pare baietzi ca nu stiti ce inseamna un injector dus.....exact aceste trepidatii si nu se mai infige asa cum trebuie..scoate fum ceea ce eu din cate povesteste omul vad....tampon...hai sa fim seriosi, tamponul daca o pishti putin i-a luat cu mana, revine abia la relanti, deci exclus...verifica injectoarele sau daca tot nu vrei sa jungi acolo ia un tratament pt curatat injectoare pt ca oricum este benefic pt motor deci nu ai ce pierde.....Bafta va multumesc tuturor pentru sugestii dar va rog sa ma mai ascultati o data:deci masina intra in vibratii dupa 1800 ture pana la 2000-2100 ture cand se comporta normal. deasemenea pana in 1800 ture masina se comporta normal.DECI problema este intre 1800-2000 ture ,acolo se intampla ceva!!! DACA merg mai turat si schimb viteza in jur 2500-3000 ture fenomenul dispare dar nu in totalitate,practic este sesizabil sau cel putin eu il simt.Dupa 3000 de ture in viteza a 3-ia practic se transforma intr-o fiara ,fuge de rupe. Daca nu ar fi aceasta vibratie as fi foarte multumit de ea. Nu cred ca este bplanetara pentru ca ar trebui sa faca la orice turatie si nici un tampon de la toba,injectoare murdare? nu cred si nici pompa .PRACTIC aceste vibratii apar intr-o plaja de turatie foarte clara 1800-2100 daca ar fi pompa sau injectoarele nu vad de ce ar functiona corect pana in 1800 turatii si dupa 2100 ture? DECI unde este BUBA? tot se vehiculeaza termenul de DEBITMETRU de aer sau cam asa ceva ? unde este amplasat pe motor si poate fi defect in cazul meu ??? ASTEPT un raspuns din partea oricui. Va multumesc tuturor celor care a-ti raspuns!!! QUOTE (florin58588) Nu sunt in masura sa dau un sfat desii ma mai amestec si eu printre fiare din cand in cand...dar din ce spune omul mie mi se pare a fi de la motor, parerea mea de la unul din injectoare.Cineva mai sus chiar specifica asta.Se pare baietzi ca nu stiti ce inseamna un injector dus.....exact aceste trepidatii si nu se mai infige asa cum trebuie..scoate fum ceea ce eu din cate povesteste omul vad....tampon...hai sa fim seriosi, tamponul daca o pishti putin i-a luat cu mana, revine abia la relanti, deci exclus...verifica injectoarele sau daca tot nu vrei sa jungi acolo ia un tratament pt curatat injectoare pt ca oricum este benefic pt motor deci nu ai ce pierde.....Bafta va multumesc tuturor pentru sugestii dar va rog sa ma mai ascultati o data:deci masina intra in vibratii dupa 1800 ture pana la 2000-2100 ture cand se comporta normal. deasemenea pana in 1800 ture masina se comporta normal.DECI problema este intre 1800-2000 ture ,acolo se intampla ceva!!! DACA merg mai turat si schimb viteza in jur 2500-3000 ture fenomenul dispare dar nu in totalitate,practic este sesizabil sau cel putin eu il simt.Dupa 3000 de ture in viteza a 3-ia practic se transforma intr-o fiara ,fuge de rupe. Daca nu ar fi aceasta vibratie as fi foarte multumit de ea. Nu cred ca este bplanetara pentru ca ar trebui sa faca la orice turatie si nici un tampon de la toba,injectoare murdare? nu cred si nici pompa .PRACTIC aceste vibratii apar intr-o plaja de turatie foarte clara 1800-2100 daca ar fi pompa sau injectoarele nu vad de ce ar functiona corect pana in 1800 turatii si dupa 2100 ture? DECI unde este BUBA? tot se vehiculeaza termenul de DEBITMETRU de aer sau cam asa ceva ? unde este amplasat pe motor si poate fi defect in cazul meu ??? ASTEPT un raspuns din partea oricui. Va multumesc tuturor celor care a-ti raspuns!!! Salut am exact aceesi problema la turatia 1800-2100 vibratie a motorului si sunet , daca ai identificat problema da-mi si mie solutia |
|
|
Nov 12 2015, 10:07 AM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-November 15 Member No.: 147.305 |
Vreo rezolvare..eu am un Alfa 159 JTDm..asadar tot motorul de Fiat JTD..si eu am vibratia asta la accelerare..si numai de pe la 1800 rpm pana la 2000-2200..in viteza a 4-a se simte cel mai rau..eu am schimbat Volanta + kit ambreiaj (patina ca altfel nu schimbam)..am schimbat fulie arbore pt ca parea mancat caucicul..am schimbat un tampon de la motor..era taiat...fix pix..face la fel..am inteles ca ar fi de la planetare..tripoda..a schimbat-o careva si a scapat de vibratii?
am vazut ca e vechi topicul...obisnuiti sa scrieti si rezolvarea daca ati gasit-o altfel nu au rost topicurile astea |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd May 2024 - 01:10 AM |