QUOTE (luc65510 @ Aug 26 2007, 10:10 AM)
QUOTE (florin58588)
Nu sunt in masura sa dau un sfat desii ma mai amestec si eu printre fiare din cand in cand...dar din ce spune omul mie mi se pare a fi de la motor, parerea mea de la unul din injectoare.Cineva mai sus chiar specifica asta.Se pare baietzi ca nu stiti ce inseamna un injector dus.....exact aceste trepidatii si nu se mai infige asa cum trebuie..scoate fum ceea ce eu din cate povesteste omul vad....tampon...hai sa fim seriosi, tamponul daca o pishti putin i-a luat cu mana, revine abia la relanti, deci exclus...verifica injectoarele sau daca tot nu vrei sa jungi acolo ia un tratament pt curatat injectoare pt ca oricum este benefic pt motor deci nu ai ce pierde.....Bafta
va multumesc tuturor pentru sugestii dar va rog sa ma mai ascultati o data:deci masina intra in vibratii dupa 1800 ture pana la 2000-2100 ture cand se comporta normal.
deasemenea pana in 1800 ture masina se comporta normal.DECI problema este intre 1800-2000 ture ,acolo se intampla ceva!!! DACA merg mai turat si schimb viteza in jur 2500-3000 ture fenomenul dispare dar nu in totalitate,practic este sesizabil sau cel putin eu il simt.Dupa 3000 de ture in viteza a 3-ia practic se transforma intr-o fiara ,fuge de rupe.
Daca nu ar fi aceasta vibratie as fi foarte multumit de ea.
Nu cred ca este bplanetara pentru ca ar trebui sa faca la orice turatie si nici un tampon de la toba,injectoare murdare? nu cred si nici pompa .PRACTIC aceste vibratii apar intr-o plaja de turatie foarte clara 1800-2100 daca ar fi pompa sau injectoarele nu vad de ce ar functiona corect pana in 1800 turatii si dupa 2100 ture? DECI unde este BUBA? tot se vehiculeaza termenul de DEBITMETRU de aer sau cam asa ceva ? unde este amplasat pe motor si poate fi defect in cazul meu ???
ASTEPT un raspuns din partea oricui.
Va multumesc tuturor celor care a-ti raspuns!!!
QUOTE (luc65510 @ Aug 26 2007, 10:10 AM)
QUOTE (florin58588)
Nu sunt in masura sa dau un sfat desii ma mai amestec si eu printre fiare din cand in cand...dar din ce spune omul mie mi se pare a fi de la motor, parerea mea de la unul din injectoare.Cineva mai sus chiar specifica asta.Se pare baietzi ca nu stiti ce inseamna un injector dus.....exact aceste trepidatii si nu se mai infige asa cum trebuie..scoate fum ceea ce eu din cate povesteste omul vad....tampon...hai sa fim seriosi, tamponul daca o pishti putin i-a luat cu mana, revine abia la relanti, deci exclus...verifica injectoarele sau daca tot nu vrei sa jungi acolo ia un tratament pt curatat injectoare pt ca oricum este benefic pt motor deci nu ai ce pierde.....Bafta
va multumesc tuturor pentru sugestii dar va rog sa ma mai ascultati o data:deci masina intra in vibratii dupa 1800 ture pana la 2000-2100 ture cand se comporta normal.
deasemenea pana in 1800 ture masina se comporta normal.DECI problema este intre 1800-2000 ture ,acolo se intampla ceva!!! DACA merg mai turat si schimb viteza in jur 2500-3000 ture fenomenul dispare dar nu in totalitate,practic este sesizabil sau cel putin eu il simt.Dupa 3000 de ture in viteza a 3-ia practic se transforma intr-o fiara ,fuge de rupe.
Daca nu ar fi aceasta vibratie as fi foarte multumit de ea.
Nu cred ca este bplanetara pentru ca ar trebui sa faca la orice turatie si nici un tampon de la toba,injectoare murdare? nu cred si nici pompa .PRACTIC aceste vibratii apar intr-o plaja de turatie foarte clara 1800-2100 daca ar fi pompa sau injectoarele nu vad de ce ar functiona corect pana in 1800 turatii si dupa 2100 ture? DECI unde este BUBA? tot se vehiculeaza termenul de DEBITMETRU de aer sau cam asa ceva ? unde este amplasat pe motor si poate fi defect in cazul meu ???
ASTEPT un raspuns din partea oricui.
Va multumesc tuturor celor care a-ti raspuns!!!
Salut am exact aceesi problema la turatia 1800-2100 vibratie a motorului si sunet , daca ai identificat problema da-mi si mie solutia