Masina de transport marfa |
This topic is about Masina de transport marfa, the author, Legionaru', wrote about: Un prieten pe care l-am convins sa isi ia Avensis cauta si o masina de transport marfa. Capacitatea de incarcare sa fie intre 5 si 7 m cubi. Sa aiba A ... To read more just scroll down
Masina de transport marfa |
Jul 26 2007, 10:48 PM
Post
#1
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Capacitatea de incarcare sa fie intre 5 si 7 m cubi. Sa aiba AC obligatoriu. -------------------- |
|
|
Jul 27 2007, 09:21 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Ford Transit!! dar numai ala de 125cp+
|
|
|
Jul 27 2007, 10:54 AM
Post
#3
|
|
Garfield Group: Moderator Posts: 3.307 Joined: 19-November 06 From: Otopeni Member No.: 92.772 |
toyota hiace?
http://www.toyota.ro/Images/Toyota%20Hiace...m420-493401.pdf asta ca sa ramana " in familie " caii putere, nu reprezinta tot timpul performanta masinii (hilux are 122 cp si o bate la fundulet pe navara de 177 in offroad - spuse de edy) -------------------- Toyota Yaris 1.4 D4D
Dacia Logan 1.5 DCI |
|
|
Jul 27 2007, 02:21 PM
Post
#4
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Insa vrea sa vada si ce alternative are. -------------------- |
|
|
Jul 27 2007, 03:16 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 4-March 03 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 9.840 |
|
|
|
Jul 27 2007, 08:29 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
Eu am MB Vito de marfa model '98, care are cam 4 mc. In principiu ma descurc cu ea. Problema apare cand vreau sa incarc ceva mai inalt de 1,20 m sau mai lung de 2,20 m.
Din pacate, Hiace nu este disponibila si suprainaltata. Asa ca sfatul meu este sa se orienteze catre ceva care sa fie si inalta, pentru ca nu se stie niciodata ce ai de transportat si ca in momentul ala incepi sa regreti. Pt ca ocupatia mea principala este vanzarea pieselor de import, pot sa spun ca Ford-ul este o masina la care gasesti uneori piesele destul de greu si la niste preturi destul de mari. E un fel de masina mai exclusivista, cu conceptie americana si de aici o serie de probleme legate de identificare si reparare. Ca un mic exemplu: Azi a venit un prieten sa il ajut cu un filtru de motorina pentru un Ford Mondeo 2.0 TDCI, din 2004. Dupa ce am cautat pe la toti furnizorii ca sa vad daca au pe stoc si la un pret mai omenesc, in final am gasit o varianta italiana la pretul de 80 lei, fata de min. 150 lei la alti producatori. Alta varianta ar fi masina conceputa la comun: Fiat Ducato / Citroen Jumper / Peugeot Boxer. In afara de motor + cutie, care difera intre Fiat si PSA, restul pieselor sunt identice. Sau varianta LT / Sprinter (cu aceeasi remarca la motor+cv), pentru care gasesti iarasi piese destul de ieftine si repede. In final totul tine de pretul de achizitie al masinii. |
|
|
Jul 27 2007, 10:04 PM
Post
#7
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Prietenul meu o foloseste pentru legume si fructe.
-------------------- |
|
|
Jul 28 2007, 03:38 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 119 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 109.063 |
Deci prietenul tau e pietar, dar are avensis pentru ca asa i-ai recomandat tu dusmanul pietarilor cu passat... Ce sa intelegem de aici? Ca esti ipocrit?
-------------------- Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
|
|
|
Jul 28 2007, 05:04 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 128 Joined: 15-June 07 From: Bucuresti Member No.: 108.416 |
Sonny, cred ca tu compilezi prea mult...si ajungi sa aberezi. Omu' a recomandat Avensis pentru ca are incredere in ea vs Passat. Punct. Meseria posesorului e prea putin relevanta
|
|
|
Jul 29 2007, 11:00 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 630 Joined: 11-December 03 From: Iasi (Iasi) Member No.: 19.067 |
QUOTE(Legionaru') Prietenul meu o foloseste pentru legume si fructe.
In acest caz, neaparat trebuie sa se orienteze catre o masina lunga si suprainaltata, de genul Sprinter/ LT sau Iveco. Motivul este ca el are nevoie in primul rand de volum si apoi de greutate, dar si pentru faptul ca uneori nu poti incarca marfa pe inaltime pentru ca se va deteriora cea de la baza. Diferenta majora intre cele doua tipuri de auto propuse (am explicat anterior ca Sprinter si LT au aceeasi platforma tehnica si de aceea o vad ca pe o singura masina) este ca Sprinter/LT au caroserie autoportanta, pe cand Iveco are sasiu ca la camioane. Ca si fiabilitate in timp, atuci cand cari greutati mai mari, va fi mai bun Iveco pentru ca nu va face "burta" ca celelalte deoarece toata caroseria se sprijina pe sasiu, care preia toata sarcina si nu se va torsiona cu totul ca in cazul celei autoportante. In rest, intretinerea si costurile aftermarket sunt aproape egale. Desigur, fanii masinilor germane vor recomanda una din cele doua, dar pot sa va spun ca fiecare are punctele sale forte, dar si minusuri. |
|
|
Aug 3 2007, 07:47 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 5-February 06 From: Bucuresti Member No.: 67.433 |
Recomand iveco dailly pleca de la 16000 ddp de 12 m%
-------------------- cars
|
|
|
Aug 10 2007, 10:43 PM
Post
#12
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
QUOTE(Sonny) Deci prietenul tau e pietar, dar are avensis pentru ca asa i-ai recomandat tu dusmanul pietarilor cu passat... Ce sa intelegem de aici? Ca esti ipocrit?
Cum te suporta Pamantul omule? :puke: -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 05:48 PM |