IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Colt 1.5 109 CP vs Colt 1.5 DI-D 95 CP

This topic is about Colt 1.5 109 CP vs Colt 1.5 DI-D 95 CP, the author, Radu100330, wrote about: Salut la toata lumea! Urmaresc de cateva luni discutiile de pe acest forum si mi-au folosit foarte mult in a invata mai multe despre aceasta masina Su ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Colt 1.5 109 CP vs Colt 1.5 DI-D 95 CP
Radu100330
post Feb 26 2007, 12:27 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.323



Salut la toata lumea!

Urmaresc de cateva luni discutiile de pe acest forum si mi-au folosit foarte mult in a invata mai multe despre aceasta masina
Sunt foarte aproape de a imi cumpara un Colt si singura problema e ca inca nu sunt foarte hotarat care din variante sa fie: 109 benzina sau 95 motorina.
Asta va fi prima mea masina. Va fi folosita pt drumurile zilnice la servici prin aglomeratia infernala din Bucuresti si in weekenduri pt iesiri la munte si la mare. Poate si iesiri mai lungi in strainatate.
Aproape sigur, macar in primul an voi merge cu masina atat cat ma vor tine buzunarele sa bag benzina/motorina smile.gif. Cred ca voi face macar 15k Km pe an.
Vin cu urmatoarele intrebari:

1)Motorina ma tenteaza, insa cei 95 de cai ofera suficienta putere pt un cuplu nevitezoman insa de 25 de ani? smile.gif - raportat la motorul de 109 cai
2) Cam cat consuma cele 2 motoare, prin Bucuresti, cu clima pornita, si in aglomeratie?
3) Cam cat consuma la drum intins?
Edit: 4) Culoarea neagra exista si in varianta metalizata?

Abia astept sa am masina, si abia astept sa ne vedem la urmatoarea intalnire a posesorilor de Colturi. Poate ne facem si un site/forum numai al nostru.
Si multumesc mult de raspunsuri.
Radu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Feb 26 2007, 05:26 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Coltu dizel consuma vara,cu ac-ul pornit si mers TARE cu el maxim 8.
La un drum Bucuresti-Predeal si retur via Targoviste(doar returul) a consumat in jur de 4,4-2,mers calm,cu viteze pana in 150 si mers destul de tare pe serpentine(intre Predeal si Bran).
Ca si performante,cel de 109 se pare ca este superior dizelului la performante.Adica acceleratie sau vit maxima.Sau...nu stiu eu sa conduc bine dizel. In schimb la reprize,normal,e mai bun dizelu.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu100330
post Feb 27 2007, 06:06 AM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.323



Merci de raspuns.

Pe site-ul mitsu scrie la motorul disel 9.9 sec acceleratie 0-100, ceea ce mie mi se pare cam exagerat... Sunt niste greseli si la consum pe site.
A mers cineva cu motorul disel cu viteza maxima, adica 180?
Cam cat de repede ajunge acolo si cam ce turatie are?

Turbina cam la ce turatie intra in functiune?
Scenariul depasirii unui tir care merge cu 100 km pe ora cam cum se desfasoara? Schimbi in a 4-a sau poti sa depasesti in a 5-a?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NeGrutzY
post Feb 27 2007, 10:09 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 16-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 89.976



Hello Radu, am sa incerc sa iti zic si eu cateva impresii si date despre motorul pe benzina. Consumul sta cam asa: 9-9,5 in bucuresti in conditii de iarna, 6 la drum lung mers calm pana in 130. Ca performante ce a zis Andrei e adevarat iar timpul dat pe site e destul de realist. Conteaza mult ce vrei de la masina... eu de exemplu sunt anti-diesel... chiar daca se simte lipsa cuplului la benzina. Oricum pentru masa si dimensiunile masinii ambele motoare o fac sprintena si cu oarece tente sportive. Chiar si motorul de 1.3 si 95 cai isi face treaba bine, cu 4 insi in masina am mers 170 ceea ce zic eu e mai mult decat suficient.

Cu riscul de a ma repeta eu zic ca lunad in calcul diferenta de pret intre cele doua, diferenta costurilor de intretinere si rulajul anual (15000km cum ai zis) diferenta de costuri e minima. Ramane sa te hotarasti ce iti place diesel sau benzina.

In speranta ca te-am ajutat cat de cat de-abea astept sa ne vedem la urmatoarea intalnire de colturi.


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp
Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Feb 27 2007, 06:04 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



QUOTE(Radu100330)
A mers cineva cu motorul disel cu viteza maxima, adica 180?
Cam cat de repede ajunge acolo si cam ce turatie are?

Turbina cam la ce turatie intra in functiune?
Scenariul depasirii unui tir care merge cu 100 km pe ora cam cum se desfasoara? Schimbi in a 4-a sau poti sa depasesti in a 5-a?


Da,eu am mers.La 190 aveam 4100 rot. Nu stiu ce sa iti zic,nu am cronometrat in cat timp ajunge la 180,dar oricum e ok...
Turbina intra pe la 1900 rot. Pana atunci lag-u se cam simte..
La 100 km/h te descurci intr-a 5-a.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai66305
post Feb 27 2007, 09:31 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 303
Joined: 24-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.298



QUOTE(Radu100330)
Pe site-ul mitsu scrie la motorul disel 9.9 sec acceleratie 0-100, ceea ce mie mi se pare cam exagerat...

Este evident gresit timpul dat pt. 0-100km/h. Conform autoindex.org este de 11.0 s (pt. cel cu cutie manuala).


--------------------
Smart Forfour 1.3, 95CP, "Passion", model 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu100330
post Mar 8 2007, 11:44 AM
Post #7


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.323



Multumesc din nou pt raspunsuri.

Dilema persista inca intre colt pe benzina sau pe motorina. smile.gif

M-am uitat si la alte marci de masini, insa nu am gasit nimic , cel putin pe hartie care sa fie peste colt la capitolul performante sau dotari la aceeasi bani.
Ce caut eu e o masina mica, in general pt Bucuresti, care sa consume putin, insa cu care sa nu imi fie rusine cand ies in vacante cu prietenii la drum lung. Evident sa aibe clima.
O masina fiabila, cu care sa nu am probleme, pt ca nu ma pricep absolut deloc la partea tehnica. Sau daca are probleme, macar sa existe un serviciu de service post-vanzare cat mai bun.
Si totul la 14500 de euro DDP.
Coltul Disel pare sa se aproprie cel mai mult de ceea ce imi doresc eu, dar am vazut si opinii destul de dure la adresa lui: suspensii atat de tari de te dor rinichii prin bucuresti smile.gif, zgomotoasa, interior facut din carton, intra greu in marsarier, etc...

Regretati ca v-ati luat Colt? Care sunt minusurile Coltului?
Celor care sunteti proprietari mai vechi, l-ati schimba pe alta masina daca ati avea posibilitatea, la aceeasi suma de bani?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ungureanu89307
post Mar 8 2007, 12:35 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 8-October 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 89.300



Eu mi-am primit Coltul pe 2 Noiembrie 2006. De atunci si pina acum am facut 7100 Km. Nu regret ca mi-am cumparat varianta diesel. ( 1,5 95 Cp).

Prima problema: suspensii

Intradevar sunt mai dure dar nu exagerat. Am condus masini cu suspensiile mult mai dure. Insa daca mergi la munte prin serpentine sau conduci pe un traseu destul de virajat o sa ai o mare surpiza: nu trebuie sa frinezi ca sa virezi in conditii de siguranta maxima. ( nu e cazul daca intri cu 200 km/h). Cind am fost la munte ultima oara ( Zugreni la 16 Km de V Dornei) am fost intr-o companie f selecta: Vw Pasat, Octavia 2, Polo, Renault Megane 2 iar toti proprietarii acestor masini ( care teoretic sunt superioare) au fost foarte surpinsi de stabilitatea in curbe a Colt-ului.

A II a problema : consumul

Eu sunt din Iasi, oras care a devenit f aglomerat datorita numarului din ce in ce mai mare de masini ( se vind 1000 de masini noi pe luna) si a lucrarilor haotice in carosabil a diferitelor regii. In aceste conditii la care adugam mersul sportiv in oras consuma daca este frig 7,5 L /100 Km iar daca este mai cald cum este acum 6,5 L /100 Km. Nu am condus modelul cu motor de 105 Cp ca sa pot face comparatii dar eu sunt f multumit de Colt-ul diesel.

A III a problema: service-ul

Am avut o prblema cu masina in sensul ca o masina SCOALA mi-a lovit masina in partea dreapata. A reusit sa boteasca aripa si sa sparga spoiler-ul. In cel mai bun still romanesc soferul/ instructorul a plecat fara sa-mi lase un nr de contact etc, sa rezolvam problema astfel incit a trebuit sa-mi rezolv masina pe CASCO. In fine am rezolvat noianul de hirtii la Politie - firma de asigurari dupa care m-am dus la Casa Auto care este singurul dealer de Mit in Iasi care m-au programat peste 3 saptamini. Dupa 3 saptamini apar si eu dar surpriza nu au comandat prinderile pt spoiler. M-au reprogramat peste alte 2 saptamini. Dupa acest termen m-am prezentat la service si am lasat masina. Din estimarile lor masina trebuia rezolvat in 4 zile ( pt schimbat un spoiler si o aripa). Am plecat nervos de acolo gindu-ma la ce s-ar fi intimplat daca masina ar avea probleme mai serioase. Dupa 4 zile am sunat sa-mi recuperez masina dar surpiza nu era gata sa vin dupa 2 zile. Dupa alte 2 zile am venit sa-mi recuperez maina care tot nu era gata.( trebuiau sa mai monteze un carenaj nou la roata dreapta fata. Mi-au dat masina si m-au rugat sa revin peste 3 zile sa-mi schimbe si acel carenaj. Am revenit si dupa o jumate de zi ( pt o treba de 30 de min) mi-a recuperat si eu masina.
Daca aveti posibilitatea sa nu reparati masina la Casa Auto atunci nu mai stati pe ginduri, fugiti.....
Cam astea sunt impresiile mele despre COLT 1,5 DI-D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei101039
post Mar 8 2007, 07:01 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 6-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 101.032



Hello,
nu am colt dar am auzit numai de bine de el fie diesel, fie benzina...
Motorul pe benzina este mai silentios si mai constant din punct de vedere al elasticitatii.
Dieselul este fantastic daca stii sa il conduci si diferenta se poate vedea doar in conditii de condus mai sportiv.Pentru un user linistit, sincer, nu stiu ce as putea recomanda, ambele fiind foarte apropiate ca performante si atitudine la drum.
Ca bani.....dieselul
Confort....benzina
Oricum daca te-ai hotarat la o masina din clasa ei, atunci sa fie Colt in rest.....vezi tu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Mar 8 2007, 10:38 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Salut,

Nu stiu care dintre cele doua motorizari ar fi mai potrivita pentru tine...eu sunt anti-diesel dar varianta diesel de la colt e super ok, nu e zgomotos, trage bine si consuma mult mai putin, evident, ceea ce pentru oras este ideal...daca ar fi sa aleg din nou, cred ca as face un drive test si cu varianta diesel.
Suspensia este mai tare si din cauza aceasta confortul este diminuat, insa mai degraba pneurile cu talon mic reduc din confort...eu am 205 r45 16 si este normal sa simt orice pietricica dar si stabilitatea in curbe este net superioara multor masini, chiar si din clasa medie...in oras prefer confortul, afara stabilitatea insa nu se poate sa le ai pe ambele la masina asta si la banii astia.
Consumul la benzinar este bun, in extraurban, in oras rupe....
Zgomotos este, pe langa motor/galerie se aude si rulajul pneurilor pe asfalt samd...nu are nici un fel de insonorizare...aici cred cei de la mitsubishi mai aveau de lucru.
Motorul este extrem de fiabil, transmisia nu imi face o impresie prea buna, insa pana acum nu am auzit persoane care sa fi schimbat ceva.
Bordul...poate sa fie si din hartie igienica, arata bine la exterior si daca in 3 ani de garantie nu se deterioreaza inseamna ca nu are probleme...are cam mult plastic la interior dar se tine bine, inca.

E o masina ok, ofera suprize placute insa nu e perfecta....

Numai bine!


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu100330
post Mar 9 2007, 11:48 AM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.323



Merci mult de efortul pe care il depuneti in a va impartasi experientele smile.gif
Chiar ajuta.
Chiar daca nu postez prea des aici, pt ca nu am ce, citesc forumul de cateva ori pe zi.

Coltul vine acum cu un sistem de sunet Mp3 player, 6x15W boxe. Se aude binisor?
Sunteti multumiti de Clima? Mai ales la motorul disel, nu dureaza mult pana se incalzeste motorul si se face si cald in masina? smile.gif

Sunt intrebari destul de cretine, dar aveti mila va rog. Puteti sa faceti misto de mine la urmatoarea intalnire.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu49280
post Mar 9 2007, 01:00 PM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 16-June 05
From: Iasi si(sau) Timisoara
Member No.: 49.273



Salut,
Va zic si eu citeva impresii:

Inainte de a-mi cumpara masina am facut drive test cu ambele variante : diesel-bezina, pentru ca, efectiv, dealerul a tras de mine sa le vad cum merg amindoua.(super omul, pacat ca nu mai lucreaza la Mitsubishi).

Prima data am mers cu diesel-ul si am avut impresia ca nu am motor, asa de silentios mi se parea (in comparatie cu dacia 1300 pe care o aveam inainte). De asemenea trage destul de frumos, de la turatii joase si urca destul de constant. E foarte potrivit pentru oras ca te iarta daca vrei sa pleci de pe loc si nu ai turatia corespunzatoare. Nu acelasi lucru pot zice si despre benzinar.
Apoi la doua saptamini am facut drive test cu varianta de 1.3 benzina, si motorul "a revenit". (zgomotul)
Cert este ca motorul pe bezina e un mai zgomotos la turatii mai ridicate. Insa e un zgomot care parca baga adrenalina...! biggrin.gif
Bugetul si-a spus cuvantul si mi-am luat varianta pe benzina, de care sunt multumit.
Ce i-asi reprosa motorului pe benzina e cuplul destul de mic la turatii joase, insa daca depasesti 3500 rpm efectiv explodeaza. De citeva ori m-a surprins la depasiri ce explozie are, plus ca poti sa il duci linistit pina in 6000rpm fara sa se rupa in doua.
Daca motorul de 1.3 se manifesta asa nu vreau sa stiu cum e cel de 1.5 care aru cuplu mai mare si ceva caluti in plus.
Consumul e decent: am scos 5.9 Iasi- Timisoara mers calm, si cel mai mult 6.5 Buzau-Timisoara mers in mars fortat.
In oras te rupe daca mergi putin...15%, altfel sub 7.8 nu am reusit sa o scot. In general 8-8.5.
O alta chestie buna e ca motorul are supapele angrenate prin lant, deci nu exista risc de a rupe curea sau schimbat distribuitii la 60mii KM.

Legat de cutia de viteze e celebru caraitul pe care il face cand bagi in marche arriere, insa eu l-am rezolvat astfel...mai intai bag in a 3-a si apoi bag in marche arrier. Cica asfel se opresc nu's ce sincroane prin ea. La mine are efect si => zgomot 0.

Suspensia e destul de dura si se simte in masina mai tot. Pe mine ma ia cu jale cind trec peste denivelari sau damburi mai inalte de asfalt. Insa pina acum a rezistat cu brio.

Aerul conditionat isi face treaba f. bine, e semiautomat. Raceste destul de bine vara, si nu sunt probleme sa nu faca fata. Ceea ce nu imi place mie e ca directionarea aerului nu e atat de atent studiata. Sunt momente cand nu stii cum sa il directionezi ca sa nu te deranjeze. Nu simt ca "invaluie". Poate e doar o impresie.

Bordul mie imi place, e minimalist sa zic asa...3 butoare rotative si alte 3 de tip push-in centru. Si fac tot ce ai nevoie. Faptul ca e suprafata moale e din plastic peste carton, asta e discutabil...pina nu vad unul demontat nu cred. In rest plastic la greu, asta poate fi un minus pentru anumit persoane. Ca minus as putea zice de culoare, care e un gri deschis. Vara se cam reflecta in geam si sa o senzatie de ceata. Tot din cauza asta nici computerul de bord nu poate fi vazut, daca razele soarelui cad direct pe geam.

Sistemul audio e cu 6 boxe la mai toate variantele... doar CD-playerul e inlocuit cu MP3 playerul. Se aude bine, eu is multumit, insa nu sunt asa un impatimit ca Andrei. Ce imi place mie e ca radio e destul de sensibil...in Timisoara merg fara antena si prind tot(garajul e destgul de jos) .

Ce nu imi place e sistemul de prindere al banchetei din spate, diagonal soferului...incepe sa scartaie prinderea de podea, insa cu vaselina se rezolva.

Uf..am scris un roman. Cam asta imi amintesc.
Numai bine .
Laurentiu


--------------------
Mitsubishi Colt 1.3 Invite argintiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu100330
post Mar 10 2007, 12:27 PM
Post #13


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.323



Azi mai dau o tura pe la Mcar.

Deci defapt are aer conditionat, si nu clima?
Adica nu ii setezi temperatura la x grade si el o mentine acolo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu49280
post Mar 11 2007, 10:34 AM
Post #14


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 16-June 05
From: Iasi si(sau) Timisoara
Member No.: 49.273



Salut,

Sa zicem ca are climatronic insa doar pe o singura zona.
Daca dai drumul la aer conditionat, poti alege temperatura din buton, si are un senzor de temperatura chiar sub buton cu ajutorul caruia se regleaza temperatura.

Spor,
Laurentiu


--------------------
Mitsubishi Colt 1.3 Invite argintiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu100330
post Mar 15 2007, 11:25 AM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.323



Azi imi fac rezervarea pt un Colt Disel.
IN 5 zile lucratoare de la plata integrala cica primesc masina smile.gif
Facem o intalnire la Academie in aprilie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 15 2007, 11:59 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Facem,facem..


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan-Valeriu48...
post Mar 15 2007, 03:13 PM
Post #17


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 1-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.165



Asta doar asa, caci am vazut cateva intrebari legate de performante si probabil tardiv pentru deschizatorul topicului dar util ptr. altii.

CZ3-ul meu de 1,3 95CP a mers perfect cu 200 km/ora cu 4 oameni in masina fara probleme (chiar daca in carte e dat 180 maximul) pe o distanta de aproximativ 40 de km (autostrada A2). E drept consumul era de 15l/100km.
Ce-am vrut sa spun e ca motorul isi spune cuvantul din plin, asa ca-mi inchipui ca cel de 1,5 109 CP ar trebui sa fie si mai sportiv. E drept ca CZ3-ul de 1,3 e singurul cu distributie pe curea si nu pe lant.


Numai bine,
Bogdan


--------------------
Bogy: Mitsubishi COLT CZ3 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu100330
post Mar 15 2007, 11:35 PM
Post #18


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.323



Multumesc de informatii.
Eu m-am hotarat la varianta pe motorina. Sper ca la performante sa fie cel putin ca varianta de 95 cai pe benzina.
O sa am nevoie de voi sa imi faceti un tutorial cum se conduce un disel, la ce turatie se schimba viteza in mod normal, sau intr-o depasire, etc..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Mar 16 2007, 12:54 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Bogdan-Valeriu48172)
E drept ca CZ3-ul de 1,3 e singurul cu distributie pe curea si nu pe lant.


Numai bine,
Bogdan


Vrei sa spui ca CZ3 1.3 e pe curea si CZ3 1.5 e pe lant ?
De unde stii ?


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NeGrutzY
post Mar 16 2007, 11:46 AM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 16-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 89.976



QUOTE(Bogdan-Valeriu48172)
CZ3-ul meu de 1,3 95CP a mers perfect cu 200 km/ora cu 4 oameni in masina fara probleme (chiar daca in carte e dat 180 maximul) pe o distanta de aproximativ 40 de km (autostrada A2). E drept consumul era de 15l/100km.


Mai mai mai... dupa cum se vede in semnatura am si 1.3 si 1.5. Ca sa nu fiu carcotas, nu o sa zic din prima ca minti, desi motorul de 1.3 nu este fizic capabil de asa ceva. concret vorbind nici o masina de 1 tona cu putere sub 100 cai nu poate depasi 170km/k reali, pur si simplu acei 95 cai nu sunt in stare sa dezvolte atata randament. Din proprie experienta iti spun ca singur in masina cu Carerra100 cu coltul de 1.3 nu am reusit sa trec de 175 pe ceas. In afara de asta nu stiu in ce carte ai vazut tu 180 maxim.... la 1.3 e 165.
Ca ceea ce spui tu sa fie cat de cat adevarat, in sensul ca nu sunt povesti eu vad doar 2 variante: eroare imensa la vitezometru sau masina nu este stock.

PS. Daca esti foarte sigur de ceea ce spui atunci te invitam (cred ca si Cristi ar fi interesat tongue.gif) la o plimbare pe autostrada sa vedem cum motorul de 1.3 fuge ca ala de 1.5. Poti sa vii singur (daca cu 4 oameni ai mers cu 200 inseamna ca singur se duce 210 deci mai tare decat cel de 1.5). arigato.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp
Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 01:44 AM