Airbagurile - periculoase pt cei mici sau inalti |
This topic is about Airbagurile - periculoase pt cei mici sau inalti, the author, Daniel65671, wrote about: Airbagurile sunt periculoase pentru pasagerii care sunt fie de talie prea mică, fie prea mare, potrivit unui studiu universitar american. Un studiu re ... To read more just scroll down
Airbagurile - periculoase pt cei mici sau inalti |
May 30 2007, 09:55 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Totodată, airbagurile au un „efect redus de protecție” pentru cei a căror înălțime se situează între 1,61 și 1,85 metri, potrivit autorilor acestui studiu prezentat la o conferință la Chicago. Rompres -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
May 30 2007, 10:03 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 434 Joined: 17-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.180 |
Pai nu inteleg: periculoase sub 1,49 si peste 1,92 si cu efect redus de protectie intre 1,61 si 1,85. Asta inseamna ca airbag-urile ofera un efect de protectie full pt oameni intre 1,49-1,61 si oameni intre 1,85 si 1,91 ???
Iti dai seama ca e putin probabill ca astea sa fie concluziile. Ori cineva a gresit cifrele, ori testele au fost facute in conditii cel putin bizare. Oricum, problema inaltimii ar trebui sa se rezolve din reglarea pe verticala a scaunelor. Daniel -------------------- Seat Ibiza 1.4 TDI 70CP (Mica si rosie)
A3 SB Ambition 1.6 102 CP (Neagra si suparata) |
|
|
May 30 2007, 04:39 PM
Post
#3
|
|
TODAY TOMORROW TOYOTA Group: Membri Posts: 1.120 Joined: 22-February 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 68.957 |
Mi se pare stupid...Oricum...in eventualitatea in care acest studiu ar fi adevarat....majoritatea masinilor au scaunele reglabile pe inaltime...
|
|
|
May 31 2007, 09:39 AM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 434 Joined: 17-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.180 |
-------------------- Seat Ibiza 1.4 TDI 70CP (Mica si rosie)
A3 SB Ambition 1.6 102 CP (Neagra si suparata) |
|
|
May 31 2007, 10:02 AM
Post
#5
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
Cati?? Da' de ce nu 670.840? Sau 6.708.400? Daniel 104 are dreptate cu intrebarea aia, airbagurile nu-s bune decat pentru cei cu inaltimi intre 1.50-1.60 si 1.86 -1.91. Bullshit! Universitatea din Oregon my ass. -------------------- OTS 1.8T
Me gusta la gasolina! |
|
|
May 31 2007, 10:18 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 434 Joined: 17-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.180 |
Stai ca acum vad
QUOTE(Daniel65671) Un studiu realizat de Universitatea de știință și medicină din Oregon pe 67.284 de șoferi și pasageri
Asta inseamna ca au facut crash tests cu 67.284 de oameni? Sau a fost ceva de genul unui chestionar cu intrebarea: Cat de in siguranta va simtiti cu airbag-urile dumneavoastra. -------------------- Seat Ibiza 1.4 TDI 70CP (Mica si rosie)
A3 SB Ambition 1.6 102 CP (Neagra si suparata) |
|
|
May 31 2007, 11:48 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 30-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.667 |
Cred ca studiul a fost facut cu date statistice.S-au luat de la politie datele si au calculat cati de inaltimea respectiva sau accidentat cu airbaguri.Nu cred ca au luat in considerare viteza totusi!!!!!
-------------------- Dacia 1310 break '97,62 cp,0-100 Km/h tinde la infinit.....
|
|
|
Jun 1 2007, 07:44 AM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
Sa inteleg ca la cei 2metri ai mei sunt victima sigura.
Ceva este in neregula. Cred ca studiul este cam vechi. Ce rol mai are scaunul soferului reglabil pe inaltime si al volanului? In manualul masinii mele (Chevy Kalos) spune sa reglez scaunul si sa ridic volanul astfel incat centrul volanului (airbag-ul) sa fie indreptat catre umeri. Si chiar este. Nu am inteles daca problema se refera si la airbag-urile laterale sau cortina? |
|
|
Jun 19 2007, 01:33 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Dar in testul raportul ala spune cati din cei avariati purtau centura de siguranta reglata corespunzator?
Ca e periculoasa pentru cei cu talie mica, e posibil datorita masei mici a pasagerului care se opune miscarii airbagului aflat in detenta. Sau din cauza ca datorita taliei trec pe sub airbag?, dar cu cei mari ce se intampla - datorita taliei mai mari, trec pe deasupra airbag-ului? Atunci sa le faca mai mari in sus si mai mari in jos, ca sa parafrazam o idee preluata de la Toma Caragiu - cea cu bradul de craciun prea mare in sus si in jos. |
|
|
Jun 19 2007, 07:57 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
"cu suficiente date statistice se poate demonstra orice".
cum ramine cu airbag-urile laterale? alea pentru cine-s eficiente si pentru cine nu?... -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Jun 19 2007, 08:17 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Un test la fel de util si relevant ca unul privind scaderea taliei medii la furnicile rosii in ultimii 100 de ani.
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jun 19 2007, 10:10 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 649 Joined: 15-October 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 89.817 |
"statisticile ne arata ca ... "
Oare au si un efect rezultatele astea(in afara de topicul deschis aici) pentru constructorii de automobile? Ca de multe ori am senzatia ca cei care nu au chef sa faca ceva productiv, fac statistici... O fi folosind poate cuiva, dar mie sigur nu. Cat despre scaunele reglabile, majoritatea masinilor au sau incep sa aiba asa ceva, dar nu toate scaunele dintr-o masina sunt reglabile la ora actuala. Mai era si faza cu airbag-urile laterale, ca daca scaunul e mai in fata sau mai in spate... nasol. Pana la urma pentru ce sunt scaunele reglabile? Sa ma simt eu bine in masina si sa am o pozitie confortabila sau sa se potriveasca cu airbag-urile? Nu cred ca ambele lucruri sunt posibile, in acelasi timp, pentru toti soferii... |
|
|
Jun 20 2007, 09:19 AM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 3-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.520 |
treaba e ca daca e sa mori intr-un accident mori si cu 254876525 de airbaguri...
nu mi se pare cine stie ce statistica.... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 04:08 PM |