Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc |
This topic is about Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc |
May 21 2007, 11:55 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
tocmai ce ne-am intors de la MCar, si eu si masina absolut uimiti de atentia deosebita care ni s-a acordat, mai ales masina Aici, la dealerul nostru cel de toate zilele am gasit multe lucruri schimbate, zic eu in bine fata de ultima data cand l-am vizitat prin decembrie...activitate mult mai intensa pe partea de sales si service, flux continuu de vizitatori, modele noi de masini, personal extins cu o serie de specialisti noi si aici ma refer in special la departamentul tehnic (trainer after sales, warranty and standards specialist, etc), mult mai bine pregatit si mai responsabil dupa parerea mea, toate acestea alcatuind imaginea unui service/dealer de afara, fapt care m-a surprins intr-un mod placut de data aceasta. Nota 10 cu felicitari la capitolele atitudine, mentalitate si profesionalism pentru dealerul MCar, de data aceasta insa ...voi vedea pe viitor ce se mai intampla. Imaginati-va urmatoarele... Grabiti si iritati ca sunteti nevoiti sa pierdeti timpul cu niste probleme care nici nu va treceau prin cap la achizitionarea masinii dorite ca se vor intampla, oarecum ingrijorat deoarece pe drum sesizati cu disperare ca masina nu mai prezinta chiar toate acele multe si marunte simptome care sugerau un posibil defect, va prezentati la service in urma unei programari. Aici in loc sa asteptati pana cand se hotaraste cineva sa va bage in seama (eventual pana scapati ca din greseala capota unei masini din showroom) sunteti invitat imediat ce pasiti in sala de care va leaga amintiri placute, insa numai de la momentul achizitionarii masinii nu si ulterior... , de un tip zambitor, amabil, fericit ca un bunic care isi vede nepotul dupa mult timp. Ati zice ca totul se trage de la faptul ca omul tocmai a luat masa sau ca a scapat de o constipatie mai veche si sentimentul de implinire il determina sa aiba o asa atitudine insa nu e asa, omul are in continuare rabdare sa asculte indiferent ce debitezi si pe ce ton, noteaza tot, pune intrebari, raspunde la intrebari, da in taste, nu va lasa sa asteptati ca intre timp a aparut altul cu niste chei mai grele de pajero sau outlander in mana. Ba mai mult decat atat, dupa ce finalizeaza de redactat comanda si de inspectat masina, in loc sa va dea cu tot cu masini pe mana unor mecanici iscusiti si linistiti la prima vedere dar ulterior iritati ca "asa face toate" sau ca "nu e concludent, reveniti"...pune mana pe telefon si imediat apar doua figuri noi, tinere, optimiste si la fel de amabile in persoanele a doi specialisti, care plini de nerabdare sa se apuce de treaba, preiau comanda si masina. Imediat apar si seful de service, specialistul in vanzari care va vandut masina si in timp ce niste mecanici pregatesc instrumentele si echipamentele de diagnoza incepe o discutie menita de data aceasta sa lamureasca mai bine cele semnalate de mine si nu ceva de genul "care pe care" unde evident castiga delaerul si concluziile se trageau numaidecat "nu are nimic", eventual se demonstra ca "asa face toate" cu unul dintre Colturile folosite la drive-test si gata "go home"...dar inainte treci si plateste deranjul. Nu, de data asta nu a mai fost la fel, cei doi specialisti se suie in masina si incepe o plimbare mai lunga unde am fost fie pilot, fie copilot si unde se testeaza rand pe rand problemele semnalate de mine...pana acum eram obisnuit ca operatiunea asta sa se desfasoare in compania unui mecanic care datorita fesului de pe cap si ambitiei de a nu scapa nici o groapa nu auzea/sesiza nimic (aici ma refer cand am venit de 3 ori cu masina pentru a remedia un zgomot in aripa dreapta spate)...cred ca nenea ala a vrut sa imi ofere motive concrete sa vin la service. Orice asemanare cu persoane sau fapte reale este absolut intamplatoare Problemele reclamate de mine au fost urmatoarele : 1. Aerul conditionat nu mai raceste corespunzator temperaturii selectate din potentiometru, mai exact pe minim unde racea in 5 minute, la temperaturile de vara trecuta de nu se mai putea sta in masina de frig, acum nu mai facea fata nici la 20 de grade. In urma diagnozei s-a constatat ca lipseau 30 grame de freon si o mica eroare in computerul de bord care o data stearsa si in urma completarii cu freon nu a mai aparut. S-a verificat ulterior temperatura aerului din gurile de aerisire si era ca la carte, adica 7,8 grade cu potentiometrul comutatat pe minim. Am tinut aerul conditionat pornit tot drumul spre casa si acum e ok. 2. Ambreiajul cupleaza prea sus, levierul agata in treptele I si II de viteza, caraie in marsarier dar mai ales nu mai intra pana nu cuplez anterior treapta I. Toate acestea nu se intampla mereu, doar cateodata iar de data asta in afara de faptul ca ambreiajul cupleaza prea sus (dupa parerea mea), restul simptomelor nu s-au mai manifestat, spre disperarea mea, insa am fost crezut pe cuvant. Am mai testat un CZ3 nou 2000km, la fel, cuplajul ambreiajului se facea in acelasi punct, pacanit la cuplare (levierul la punctul mort), zornait la relanti cand ambreiajul este ridicat, cei drept agata mult mai putin iar in marsarier intra fara probleme dar si a mea la 2000 km se comporta la fel. Zgomotele astea care le au toate am renuntat de mult sa le mai bag in seama dar ele vin sa completeze ceea ce ma nemultumeste de fapt, punctul de cuplaj al ambreiajului. S-au verificat distante, ulei in cutie...totul ca la carte...ma cam asteptam sa fie asa. Legat de faptul ca uneori nu intra in marsarier pana nu se cupleaza in treapta I se datoreaza faptului ca pinioanele nimeresc dinte pe dinte....samd....o explicatie foarte corecta. Punctul de cuplaj al ambreiajului e ok dupa parerea lor si cum mi-au demonstrat ca se pricep si sunt plini de bune intentii inclin sa ii cred, nu imi ramane decat sa imi iau incaltaminte cu doua, trei numere mai mari si probabil ca altfel o sa vad lucrurile. In concluzie nu se pune problema de vr-un defect, lucru pe care il intuiam, altfel probabil ca se rezolva de la bun inceput si mai degraba totul e legat de obisnuinta si in ceea ce ma priveste subiectul e inchis. 3. Motorul nu mai tragea ca la inceput, atingea mult mai greu anumite viteze. Asta s-a intamplat acum o luna la drum lung si am vrut sa vad daca e vreo problema insa din diagnoza nu s-a depistat nimic in neregula. Mai mult decat atat, unul dintre tipi a testat masina prin oras la o maniera destul de sportiva de parca ar fi furat-o, chiar mi-a placut, am vazut din dreapta de ce e in stare Coltul meu si chiar nu m-a facut de ras, omul fiind placut suprins de performantele masinii. Mi s-a confirmat faptul ca revizia se poate efectua la 10.000km, eu mai am de parcurs 1000km pana atunci si chiar va recomand sa o efectuati mai devreme. S-a verificat filtrul si era super imbacsit dar avand in vedere ca mai am de parcurs 1000 de km pana la revizie nu m-am grabit sa il schimb de acum. Am montat accesoriile, arata bine, o sa fac niste poze maine. Felicitari dealerului MCar pentru serviciile post-vanzare. PS. Unul dintre cei doi specialisti este Bogdan de pe forum caruia ii multumesc pentru tot si va recomand sa-l contactati chiar direct pentru ca nici nu stiti ce pierdeti. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Aug 28 2007, 11:46 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 27-June 07 From: Constanta Member No.: 109.087 |
De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor!
|
|
|
Aug 16 2013, 09:14 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 15-August 13 Member No.: 142.131 |
De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor! Eu am un pajero Instyle/Navi?AT mod. 2008, cumparat la 20000 km de la ei si acum la 4,9 ani vechime si 84000 km o tin la ei in service de 5 saptamani si nu reusesc s-o repare. Dupa ce am facut o regenerare fortata pentru curatarea filtrului de particule s-au chinuit o ora si jumate s-o faca sa porneasca din loc. De atunci am o problema: dupa 60-80 km de mers normal nu mai raspunde la acceleratie.Daca o tin la relanti merge rotund perfect. Daca vreau sa plec de pe loc da sa se opreasca. Mi-au spus vineri ca nu stiu ce sa mai faca. Ce ma sfatuiti? Este totusi reprezentanta care trebuie sa afle despre ce e vorba si s-o repare.Tel:0723169242 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:20 AM |