Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc |
This topic is about Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc |
May 21 2007, 11:55 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
tocmai ce ne-am intors de la MCar, si eu si masina absolut uimiti de atentia deosebita care ni s-a acordat, mai ales masina Aici, la dealerul nostru cel de toate zilele am gasit multe lucruri schimbate, zic eu in bine fata de ultima data cand l-am vizitat prin decembrie...activitate mult mai intensa pe partea de sales si service, flux continuu de vizitatori, modele noi de masini, personal extins cu o serie de specialisti noi si aici ma refer in special la departamentul tehnic (trainer after sales, warranty and standards specialist, etc), mult mai bine pregatit si mai responsabil dupa parerea mea, toate acestea alcatuind imaginea unui service/dealer de afara, fapt care m-a surprins intr-un mod placut de data aceasta. Nota 10 cu felicitari la capitolele atitudine, mentalitate si profesionalism pentru dealerul MCar, de data aceasta insa ...voi vedea pe viitor ce se mai intampla. Imaginati-va urmatoarele... Grabiti si iritati ca sunteti nevoiti sa pierdeti timpul cu niste probleme care nici nu va treceau prin cap la achizitionarea masinii dorite ca se vor intampla, oarecum ingrijorat deoarece pe drum sesizati cu disperare ca masina nu mai prezinta chiar toate acele multe si marunte simptome care sugerau un posibil defect, va prezentati la service in urma unei programari. Aici in loc sa asteptati pana cand se hotaraste cineva sa va bage in seama (eventual pana scapati ca din greseala capota unei masini din showroom) sunteti invitat imediat ce pasiti in sala de care va leaga amintiri placute, insa numai de la momentul achizitionarii masinii nu si ulterior... , de un tip zambitor, amabil, fericit ca un bunic care isi vede nepotul dupa mult timp. Ati zice ca totul se trage de la faptul ca omul tocmai a luat masa sau ca a scapat de o constipatie mai veche si sentimentul de implinire il determina sa aiba o asa atitudine insa nu e asa, omul are in continuare rabdare sa asculte indiferent ce debitezi si pe ce ton, noteaza tot, pune intrebari, raspunde la intrebari, da in taste, nu va lasa sa asteptati ca intre timp a aparut altul cu niste chei mai grele de pajero sau outlander in mana. Ba mai mult decat atat, dupa ce finalizeaza de redactat comanda si de inspectat masina, in loc sa va dea cu tot cu masini pe mana unor mecanici iscusiti si linistiti la prima vedere dar ulterior iritati ca "asa face toate" sau ca "nu e concludent, reveniti"...pune mana pe telefon si imediat apar doua figuri noi, tinere, optimiste si la fel de amabile in persoanele a doi specialisti, care plini de nerabdare sa se apuce de treaba, preiau comanda si masina. Imediat apar si seful de service, specialistul in vanzari care va vandut masina si in timp ce niste mecanici pregatesc instrumentele si echipamentele de diagnoza incepe o discutie menita de data aceasta sa lamureasca mai bine cele semnalate de mine si nu ceva de genul "care pe care" unde evident castiga delaerul si concluziile se trageau numaidecat "nu are nimic", eventual se demonstra ca "asa face toate" cu unul dintre Colturile folosite la drive-test si gata "go home"...dar inainte treci si plateste deranjul. Nu, de data asta nu a mai fost la fel, cei doi specialisti se suie in masina si incepe o plimbare mai lunga unde am fost fie pilot, fie copilot si unde se testeaza rand pe rand problemele semnalate de mine...pana acum eram obisnuit ca operatiunea asta sa se desfasoare in compania unui mecanic care datorita fesului de pe cap si ambitiei de a nu scapa nici o groapa nu auzea/sesiza nimic (aici ma refer cand am venit de 3 ori cu masina pentru a remedia un zgomot in aripa dreapta spate)...cred ca nenea ala a vrut sa imi ofere motive concrete sa vin la service. Orice asemanare cu persoane sau fapte reale este absolut intamplatoare Problemele reclamate de mine au fost urmatoarele : 1. Aerul conditionat nu mai raceste corespunzator temperaturii selectate din potentiometru, mai exact pe minim unde racea in 5 minute, la temperaturile de vara trecuta de nu se mai putea sta in masina de frig, acum nu mai facea fata nici la 20 de grade. In urma diagnozei s-a constatat ca lipseau 30 grame de freon si o mica eroare in computerul de bord care o data stearsa si in urma completarii cu freon nu a mai aparut. S-a verificat ulterior temperatura aerului din gurile de aerisire si era ca la carte, adica 7,8 grade cu potentiometrul comutatat pe minim. Am tinut aerul conditionat pornit tot drumul spre casa si acum e ok. 2. Ambreiajul cupleaza prea sus, levierul agata in treptele I si II de viteza, caraie in marsarier dar mai ales nu mai intra pana nu cuplez anterior treapta I. Toate acestea nu se intampla mereu, doar cateodata iar de data asta in afara de faptul ca ambreiajul cupleaza prea sus (dupa parerea mea), restul simptomelor nu s-au mai manifestat, spre disperarea mea, insa am fost crezut pe cuvant. Am mai testat un CZ3 nou 2000km, la fel, cuplajul ambreiajului se facea in acelasi punct, pacanit la cuplare (levierul la punctul mort), zornait la relanti cand ambreiajul este ridicat, cei drept agata mult mai putin iar in marsarier intra fara probleme dar si a mea la 2000 km se comporta la fel. Zgomotele astea care le au toate am renuntat de mult sa le mai bag in seama dar ele vin sa completeze ceea ce ma nemultumeste de fapt, punctul de cuplaj al ambreiajului. S-au verificat distante, ulei in cutie...totul ca la carte...ma cam asteptam sa fie asa. Legat de faptul ca uneori nu intra in marsarier pana nu se cupleaza in treapta I se datoreaza faptului ca pinioanele nimeresc dinte pe dinte....samd....o explicatie foarte corecta. Punctul de cuplaj al ambreiajului e ok dupa parerea lor si cum mi-au demonstrat ca se pricep si sunt plini de bune intentii inclin sa ii cred, nu imi ramane decat sa imi iau incaltaminte cu doua, trei numere mai mari si probabil ca altfel o sa vad lucrurile. In concluzie nu se pune problema de vr-un defect, lucru pe care il intuiam, altfel probabil ca se rezolva de la bun inceput si mai degraba totul e legat de obisnuinta si in ceea ce ma priveste subiectul e inchis. 3. Motorul nu mai tragea ca la inceput, atingea mult mai greu anumite viteze. Asta s-a intamplat acum o luna la drum lung si am vrut sa vad daca e vreo problema insa din diagnoza nu s-a depistat nimic in neregula. Mai mult decat atat, unul dintre tipi a testat masina prin oras la o maniera destul de sportiva de parca ar fi furat-o, chiar mi-a placut, am vazut din dreapta de ce e in stare Coltul meu si chiar nu m-a facut de ras, omul fiind placut suprins de performantele masinii. Mi s-a confirmat faptul ca revizia se poate efectua la 10.000km, eu mai am de parcurs 1000km pana atunci si chiar va recomand sa o efectuati mai devreme. S-a verificat filtrul si era super imbacsit dar avand in vedere ca mai am de parcurs 1000 de km pana la revizie nu m-am grabit sa il schimb de acum. Am montat accesoriile, arata bine, o sa fac niste poze maine. Felicitari dealerului MCar pentru serviciile post-vanzare. PS. Unul dintre cei doi specialisti este Bogdan de pe forum caruia ii multumesc pentru tot si va recomand sa-l contactati chiar direct pentru ca nici nu stiti ce pierdeti. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Nov 12 2007, 11:03 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 12-November 07 Member No.: 115.423 |
Am citit numai lucruri bune despre M Car . Vreau sa va povestesc ce am patit cu M Car Distribution, dealer Mitsubishi si sfatuiesc pe toata lumea sa deschida bine ochii cand se duce sa ridice masina comandata. In luna octombrie tatal meu a dorit sa-si dea Dacia la programul rabla si sa-mi cumpere o masina noua. Ne-am hotarat la Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM, oferta lui M CAR, care includea eleron, jante de aliaj 205/45 R16, comenzi pe volan, proiectoare ceata, blocuri optice faruri de culoare neagra (oferta care e pe site-ul lor si acum). Din ce m-am interesat si m-a convins sa alegem aceasta masina (care este o bijuterie) acesta este noul Colt caruia i s-a facut un facelift (nu stiu daca e numai facelift sau are si modificari structurale). M CAr ne-a acceptat in acest program, am facut tot ceea ce trebuia facut, am trimis actele originale, mi-au trimis factura proforma pe care am achitat-o imediat (bineinteles, fara cei 3000 lei), in cateva zile (vreo 5) m-au sunat sa venim sa luam masina. Totul parea a decurge perfect. Dar surpriza abia acum venea. Cand ne-am dus s-o ridicam, agentul de vanzari care s-a ocupat de noi, ne-a pus in fata un contract de vanzare a masinii care avea anexat caracteristicile si dotarile masinii ce o cumparam. la prima vedere parea totul ok dar masina nu arata asa cum o vazusem in show room. Dupa ce am incercat sa spunem ca nu are blocul optic negru (ceea ce ne-a atras atentia imediat) agentul de vanzari se jura ca numai Coltul cu 5 usi are farurile negre si a sustinut acest lucru mult, vreo 15 minute , pana cand am inceput sa constat si alte lipsuri. Masina ce vroia sa ne-o livreze nu avea nici una din dotarile ce le-am enumerat la inceput. In concluzie, nu era noul Colt ci vechiul , dar , bineinteles, la acelasi pret. Abia dupa ce i-am demonstrat cu oferta trimisa si pentru care optasem (dupa ce mult timp sustinea ca aceea e masina ce o comandasem), agentul de vanzari s-a fastacit, s-a mai dus prin birouri s-a intors si ne-a zis ca fie o luam pe aceasta fie pierdem programul rabla . Dupa ce am insistat sa mergem la un sef si am fost refuzati, a inceput sa ne propuna ca-i pune eleron pe cheltuiala lui. In acel moment am refuzat propunerea spunand ca vrem noul Colt si nu vechiul, ca are timp 3 zile sa gaseasca solutia prin care ne livreza masina ceruta, conform ofertei. M-a sunat dupa cateva zile si mi-a comunicat ca mai are nevoie de cateva zile ca sa caute si la alti dealeri prin tara dar ca o sa se rezolve. Dupa alte cateva zile m-a sunat din nou ca sa venim sa ridicam masina asa cum am vrut-o eu, si a subliniat acest lucru. Cand ne-am dus, am constatat ca era aceeasi masina dar pe care pusese eleron, faruri negre, jantele schimbate, comenzi audio pe volan si proiectoare de ceata, asigurandu-ne ca noul Colt nu are decat acel facelift pe care i l-au facut ei in service . M-am suparat f.tare din doua motive: una ca aveam senzatia ca imi iau masina la mana a doua, si pentru ca ne-a mintit in permanenta (asta ca sa nu zic inselat. Fapta agentului de vanzari se incadreaza perfect la art. Cod Penal). Verificand masina daca are toate dotarile intreb de senzorul de ploaie si-mi zice ca nu are. Moment in care ma enervez si-i solicitam ca macar sa ne acorde altceva in locul acelui senzor. Incepe sa zica ca si asa tot ce a pus pe masina a costat f. mult. Pleaca intr-un birou, probabil a mai vorbit cu colegii, vine triumfator sustinand ca totusi are senzor de ploaie (competent agent). Vazand atata incompetenta am plecat p\na la urma acceptand masina asa cum era. Si pentru ca sa nu se incheie aici toata povestea acasa constat ca Manualul era pentru Colt cu 5 usi si nu pentru CZ3. Il sun pe agent ii spun si-mi zice ca nu avea manual de CZ3 dar cand o sa aiba o sa-mi trimita. Atunci l-am intrebat daca macar mi-a dat o masina noua si-mi zice ^Vai, doamna, doar n-ati venit in targ de masini la niste samsari^ iar eu i-am raspuns ^Asa am crezut si eu prima data. Acum nu mai sunt asa de sigura^. Pana sa ne ducem a doua oara sa luam masina, am vorbit si cu directorul de vanzari de la firma, care ne-a asigurat ca stie despre ce e vorba si ca se va rezolva. Nu ne-a zis si in ce mod. Stiind ce-am vorbit cu agentul de vanzari am crezut ca a inteles ca vreau masina facuta in fabrica, nu aranjata de ei in service. Ma rog, acum asta s-a intamplat. Nici pana acum nu mi s-a explicat ce s-a intamplat, daca a fost o greaseala a agentului de vanzari sau e politica firmei de a-si insela clientii. Eu sunt convinsa ca am fost inselati cu intentie si cu buna stiinta (probabil si-au zis ca daca tine smecheria e ok, daca nu, vor vedea ce vor face). Masina imi place si asa, nu-ti dai seama ca e Coltul cel nou sa cel vechi decat dupa cum e scris pe hayon. Dar tot voi ramane cu ideea ca s-a umblat la ea, tot timpul voi avea senzatia ca ceva nu merge bine....stiti cum e. In rest, ce sa va zic, mi-a placut foarte mult oferta Mitsubishi, garantia, servicii de asistenta pan-europeana etc. Pacat de marca, ca o strica dealerul.
Va rog, daca stie cineva daca intr-adevar noul Colt are doar un facelift sau are si modificari structurale sau de motorizare. Si daca ma poate sfatui cineva cum verific daca motorul e cel din specificatii , adica 1.3. (ca acum nu-l mai cred pe agentul de vanzari si vreau sa verific eu personal). Am ridicat capota dar nu scrie nimic ca sa ma lamureasca. Daca citeste pe forum cineva de la MCar Distribution il rog sa dea o explicatie in legatura cu aceasta. Oricum, povestea aceasta o s-o postez pe toate forumurile de masini ca si invatatura pentru altii ce-si vor lua masina. |
|
|
Nov 16 2007, 03:16 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 16-November 07 From: Bucuresti Member No.: 115.485 |
Am citit numai lucruri bune despre M Car . Vreau sa va povestesc ce am patit cu M Car Distribution, dealer Mitsubishi si sfatuiesc pe toata lumea sa deschida bine ochii cand se duce sa ridice masina comandata. In luna octombrie tatal meu a dorit sa-si dea Dacia la programul rabla si sa-mi cumpere o masina noua. Ne-am hotarat la Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM, oferta lui M CAR, care includea eleron, jante de aliaj 205/45 R16, comenzi pe volan, proiectoare ceata, blocuri optice faruri de culoare neagra (oferta care e pe site-ul lor si acum). Din ce m-am interesat si m-a convins sa alegem aceasta masina (care este o bijuterie) acesta este noul Colt caruia i s-a facut un facelift (nu stiu daca e numai facelift sau are si modificari structurale). M CAr ne-a acceptat in acest program, am facut tot ceea ce trebuia facut, am trimis actele originale, mi-au trimis factura proforma pe care am achitat-o imediat (bineinteles, fara cei 3000 lei), in cateva zile (vreo 5) m-au sunat sa venim sa luam masina. Totul parea a decurge perfect. Dar surpriza abia acum venea. Cand ne-am dus s-o ridicam, agentul de vanzari care s-a ocupat de noi, ne-a pus in fata un contract de vanzare a masinii care avea anexat caracteristicile si dotarile masinii ce o cumparam. la prima vedere parea totul ok dar masina nu arata asa cum o vazusem in show room. Dupa ce am incercat sa spunem ca nu are blocul optic negru (ceea ce ne-a atras atentia imediat) agentul de vanzari se jura ca numai Coltul cu 5 usi are farurile negre si a sustinut acest lucru mult, vreo 15 minute , pana cand am inceput sa constat si alte lipsuri. Masina ce vroia sa ne-o livreze nu avea nici una din dotarile ce le-am enumerat la inceput. In concluzie, nu era noul Colt ci vechiul , dar , bineinteles, la acelasi pret. Abia dupa ce i-am demonstrat cu oferta trimisa si pentru care optasem (dupa ce mult timp sustinea ca aceea e masina ce o comandasem), agentul de vanzari s-a fastacit, s-a mai dus prin birouri s-a intors si ne-a zis ca fie o luam pe aceasta fie pierdem programul rabla . Dupa ce am insistat sa mergem la un sef si am fost refuzati, a inceput sa ne propuna ca-i pune eleron pe cheltuiala lui. In acel moment am refuzat propunerea spunand ca vrem noul Colt si nu vechiul, ca are timp 3 zile sa gaseasca solutia prin care ne livreza masina ceruta, conform ofertei. M-a sunat dupa cateva zile si mi-a comunicat ca mai are nevoie de cateva zile ca sa caute si la alti dealeri prin tara dar ca o sa se rezolve. Dupa alte cateva zile m-a sunat din nou ca sa venim sa ridicam masina asa cum am vrut-o eu, si a subliniat acest lucru. Cand ne-am dus, am constatat ca era aceeasi masina dar pe care pusese eleron, faruri negre, jantele schimbate, comenzi audio pe volan si proiectoare de ceata, asigurandu-ne ca noul Colt nu are decat acel facelift pe care i l-au facut ei in service . M-am suparat f.tare din doua motive: una ca aveam senzatia ca imi iau masina la mana a doua, si pentru ca ne-a mintit in permanenta (asta ca sa nu zic inselat. Fapta agentului de vanzari se incadreaza perfect la art. Cod Penal). Verificand masina daca are toate dotarile intreb de senzorul de ploaie si-mi zice ca nu are. Moment in care ma enervez si-i solicitam ca macar sa ne acorde altceva in locul acelui senzor. Incepe sa zica ca si asa tot ce a pus pe masina a costat f. mult. Pleaca intr-un birou, probabil a mai vorbit cu colegii, vine triumfator sustinand ca totusi are senzor de ploaie (competent agent). Vazand atata incompetenta am plecat p\na la urma acceptand masina asa cum era. Si pentru ca sa nu se incheie aici toata povestea acasa constat ca Manualul era pentru Colt cu 5 usi si nu pentru CZ3. Il sun pe agent ii spun si-mi zice ca nu avea manual de CZ3 dar cand o sa aiba o sa-mi trimita. Atunci l-am intrebat daca macar mi-a dat o masina noua si-mi zice ^Vai, doamna, doar n-ati venit in targ de masini la niste samsari^ iar eu i-am raspuns ^Asa am crezut si eu prima data. Acum nu mai sunt asa de sigura^. Pana sa ne ducem a doua oara sa luam masina, am vorbit si cu directorul de vanzari de la firma, care ne-a asigurat ca stie despre ce e vorba si ca se va rezolva. Nu ne-a zis si in ce mod. Stiind ce-am vorbit cu agentul de vanzari am crezut ca a inteles ca vreau masina facuta in fabrica, nu aranjata de ei in service. Ma rog, acum asta s-a intamplat. Nici pana acum nu mi s-a explicat ce s-a intamplat, daca a fost o greaseala a agentului de vanzari sau e politica firmei de a-si insela clientii. Eu sunt convinsa ca am fost inselati cu intentie si cu buna stiinta (probabil si-au zis ca daca tine smecheria e ok, daca nu, vor vedea ce vor face). Masina imi place si asa, nu-ti dai seama ca e Coltul cel nou sa cel vechi decat dupa cum e scris pe hayon. Dar tot voi ramane cu ideea ca s-a umblat la ea, tot timpul voi avea senzatia ca ceva nu merge bine....stiti cum e. In rest, ce sa va zic, mi-a placut foarte mult oferta Mitsubishi, garantia, servicii de asistenta pan-europeana etc. Pacat de marca, ca o strica dealerul. Va rog, daca stie cineva daca intr-adevar noul Colt are doar un facelift sau are si modificari structurale sau de motorizare. Si daca ma poate sfatui cineva cum verific daca motorul e cel din specificatii , adica 1.3. (ca acum nu-l mai cred pe agentul de vanzari si vreau sa verific eu personal). Am ridicat capota dar nu scrie nimic ca sa ma lamureasca. Daca citeste pe forum cineva de la MCar Distribution il rog sa dea o explicatie in legatura cu aceasta. Oricum, povestea aceasta o s-o postez pe toate forumurile de masini ca si invatatura pentru altii ce-si vor lua masina. Buna ziua Lucrez la M CAR si vreau sa va lamuresc in aceasta dilema.."este sau nu o masina noua" Noul Colt,cum ii spunem noi,este in esenta acelasi Colt cu cel pe care l-am comercializat pana acum,diferenta fiind ca acum are cateva modificari privind accesorizarea.Acest "face lift" nu vine cu modificari asupra formei si structurii caroseriei cat nici asupra motorizarii sau a altor elemente tehnice.Singurele modificari au fost facute pachetelor de dotari cu accesorii in sensul ca vin acum cu blocuri optice mai inchise la culoare,comenzi pe volan,alte nuante de culori la interior..etc.Astfel au fost create noi pachete de dotari care sa atraga clientii.Acestea sunt singurele modificari existente. In cazul dvs nu trebuie sa va faceti griji,nu beneficiati de un model invechit pentru ca tehnic vorbind masinile sunt aceleasi nefiind modificari in acest sens.Este regretabila intamplarea dvs,este adevarat,dar va asigur ca acest fapt nu a fost premeditat....nu ne jucam cu banii oamenilor,nu suntem samsari de masini prin urmare incercam sa avem o legatura cat mai stransa cu clientii nostrii ca ei sa fie cat se poate de multumiti de noi si serviciile noastre astfel incat sa putem fi recomandati mai departe. Cu stima Serabian Razvan - specialist vanzari |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 06:59 PM |