Aditivi !! da sau nu? |
This topic is about Aditivi !! da sau nu?, the author, Vlad95335, wrote about: folositi aditivi de carburant la masina ? am auzit mii si mii de pareri, dar toate destul de timide,nici una clara in privinta aditivilor. ba ca sunt ... To read more just scroll down
Aditivi !! da sau nu? |
Apr 20 2007, 02:08 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 128 Joined: 21-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.328 |
-------------------- GOLF 1.9TDI 101cp
|
|
|
Apr 20 2007, 02:14 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
nu. eu folosesc aditiv doar la ulei, o data la 40K km. dupe ce aditivul de carburant a inghetat in sticla, fara asa apuc sa-l pun, am renuntat sa mai folosesc.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Apr 20 2007, 07:12 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu nu folosesc nici unul.
-Dura Lube e contestat.... avantajele sunt inexistente (toata publicitatea e fie falsa (cazul motorului care merge fara ulei) fie nesemnificativa (cazul motorului stropit cu apa si racit cu azot lichid care porneste) insa exista potentiale dezavantaje - acid clorhidric in motor. - Aditivii anti-ardere ulei si de crestere a compresiei cresc vascozitatea uleiului si cresc puternic uzura la rece si la pornire. - Aditivi de benzina n-am simtit vreodata nevoia. Poate chiar exista unii care desfunda injectoarele, deocamdata nu am avut nevoie. -Cei pentru oprirea pierderilor din circuitul de racire pe care i-am incercat nu au functionat nici unul in cazul meu. - Aditivi de GPL nu s-au inventat.... Eu cred ca daca aditivii astia chiar ar fi avut un efect i-ar fi inclus direct fabricantii de uleiuiri in compozitie. Daca Mobil, Shell sau un petrolist bogat nu a reusit sa dezvolte vreunul cu adevarat minunat am dubii ca e in stare vre-un SRL obscur. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 20 2007, 09:23 PM
Post
#4
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Apr 22 2007, 09:33 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 128 Joined: 21-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.328 |
-------------------- GOLF 1.9TDI 101cp
|
|
|
Apr 22 2007, 11:47 PM
Post
#6
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Bine faci.
Foloseste ulei si combustibil de inalta calitate si nu ai nevoie de niciun aditiv. -------------------- |
|
|
Apr 23 2007, 10:56 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
e bine sa le folosesti doar daca este chiar nevoie de ele: daca te uiti la 1 ban diferenta la carburant si apoi iti ingheata in rezervor, decantor, conducte si alte parti. vei fi nevoit sa pui ceva sa scapi de inghet. dar acel aditiv costa pe ste 10 lei ,deci din din economie ti-a iesit o pierdere grozava.
cele de oprire a scurgerilor din radiator le-am incercat (iarasi din nevoie) si a functionat. cele de ulei mi se par inutile. mai bine un ulei mai bun, neaparat din import. cumparat de afara, nu adus si vandut in Ro. cifra octanica degeaba creste ca mare lucru nu se simte. am citit pe net un test unde puneau benzina de 100 sau 100+ in motoare care mergeau pe 95. diferenta insezizabila de soferul de rand. -------------------- Golf IV Variant TDI Comfortline
ex Ford Mondeo Tourer ex Wartburg 1.3 Kombi :D :D |
|
|
Apr 25 2007, 09:34 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
Un NU hotarat aditivilor de motor. Chestia cu duralube de mai sus e cat se poate de reala.
chiar daca pun numai premium diesel de la omv, uneori mai "scap" si cate un aditiv de combustibil de la 2+2 sau Liqui Moly. -------------------- |
|
|
Apr 25 2007, 07:58 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Una mai veche
http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.shtm -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
May 11 2007, 11:01 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 184 Joined: 13-April 04 From: Phoenix AZ Member No.: 23.708 |
Si totusi, cati dintre voi au folosit DuraLube?
Departe de mine gandul ca e o solutie miraculoasa, dar pe de alta parte, nu iese fum fara foc. Cu alte cuvinte, am folosit-o doar la masini cu rulaj mare, si de fiecare data am observat modificari pozitive in prestatia motorului. N-am nici un interes sa-i fac reclama, dar nici nu pot nega urmatoarele: - reducerea zgomotului/trepidatiilor motorului -> sunet mai "armonios" - o relativa imbunatatire a consumului de carburant. Dincolo de cele scrise mai sus, DuraLube si alti aditivii de calitate raman unele din putinele operatiuni necostisitoare pe care le poti aplica masinii, daca "iti pasa". -------------------- 1999 SAAB 9-3 CV - 2.0l Turbo 200 CP
2006 Toyota RAV4 - 2.4l Inline 166 CP |
|
|
May 11 2007, 11:11 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Acelasa efect il au si aditivii care cresc vascozitatea uleiului. Cresc compresia, marind deci performantele si reducand poate consumul, diminueaza arderea uleiului, insa si termina mai repede motorul respectiv... la rece vascozitatea marita inseamna uzuri tapene
Cu dura lube in particular, baga un ochi pe linkul de mai sus. In plus fata ce chestia cu clorul, reclama cu motorul care merge nu stiu cate sute de km fara ulei e absolut aberanta, unii au testat si merge exact cat merge si fara aditiv... adica cateva zeci de secunde... Reclama cu motorul inghetat in azot lichid nu e trucata, insa nu e semnificativa: Motorul este intai stropit cu apa, apoi cu azot lichid. Apa ingheata si impiedica motorul sa se raceasca foarte tare, formand un strat izolator. Porneste la fel de bine si un motor netratat. Oare de ce nu il recomanda nici un constructor serios de motoare? :angel: -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
May 11 2007, 11:47 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
citi producatori de masini recomanda aditivi? io n-am vazut niciodata vreunul. nici macar n-am primit vreo brosura sau ceva care sa aminteasca vreun anumit tip de benzina sau de aditiv.
pe ebay poti sa cumperi in orice zi un spray cu care sa dai pe botul masinii ca sa fie mai aerodinamica. ce diferenta e intre ala si tot felul de aditivi?... numa ca aia cre produc aditivii au firma mai mare?... -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 12:04 AM |