Tunning soft Octavia Tour 1.9 TDI |
This topic is about Tunning soft Octavia Tour 1.9 TDI, the author, Octavian56993, wrote about: Posed o Octavia Tour 1.9TDI (90CP) achizitionata de noua in nov 2005 (45.000 Km in bord) Am inteles ca se poate schimba soft-ul si se ajunge de la 90 ... To read more just scroll down
Tunning soft Octavia Tour 1.9 TDI |
May 4 2007, 12:50 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.986 |
Am inteles ca se poate schimba soft-ul si se ajunge de la 90 CP la 118 CP si costa ~200 Eur. Se merita acesta modificare? Cum afecteaza durat de viata a masini (componentelor)? Sunt multumit de masina dar nu ar strica cativa cai in plus. -------------------- Skoda Octavia Tour 1.9TDI (117CP), 2006, ALH
|
|
|
May 4 2007, 02:53 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
Octavian, 28 Cp ii destul de mult
Majoritatea oamenilor o sa-ti zica ca nu afecteaza viata motorului. Asta insa regret sa-ti spun dar nu e adevarat deloc. Am cunostinta mecanic care are multa multa experienta si a zis asa: in 2 ani motoru ii praf Acuma depinde si cati km faci, ca daca faci 1000 KM/an normal ca o sa tina si 10 ani motorul, da...pe termen lung nu mi se pare o investitie deloc buna chip tuning. Oricum, daca vrei motor mai tare ii simplu, vinzi masina ce ai acum + pui niste bani si-ti iei o masina care vine din fabrica cu motor mai tare. Daca cei care fabrica masinile ar fi convinsi ca chip tuning ofera cai in plus fara sa strice, nu crezi ca masina ar veni direct din fabrica cu chip tuning? Ca pana la urma daca-i tuning daca nu, fabrica tre sa bage chipul pe masina, nu? -------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
May 4 2007, 06:40 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 186 Joined: 25-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.661 |
Nu vad de ce ar scurta viata motorului atat timp cat tu iti pastrezi stilul de condus si folosesti calutii aia numai la nevoie.
-------------------- Skoda Octavia Elegance 1.9TDI 110CP
|
|
|
May 4 2007, 06:57 PM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
DAR, este bine sa fie dupa o revizie proaspata, restul de operatii servici sa fie la zi. Operatiunea costa minim 250 euro, chiar 350 euro la casele mari de specialitate. Pot sa-ti ofer detalii, daca doresti, numai prin MP. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
May 7 2007, 11:43 AM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.986 |
Pretul sarea destul de mult; in plus era acelasi motor modificat soft. Acum, in oferta lor motorul de 1.9 TDi cel mai mic este de 101CP - sunt convins ca este acelasi motor si optimizat soft. Practic presupun ca intra turbina mai repede la upgrade software (de la 2100 rpm la 90CP, la 1700 rpm). Ar mai fi ceva? Masina are reviziile la timp si facute numai la reprezentanta (mai scump dar zic ca merita). Cei 27-28 CP m-ar ajuta mult la depasiri, etc. Nu fac liniute cu ea . Oricum in 2008 vreau sa o schimb - Superb, O2 FSI; -------------------- Skoda Octavia Tour 1.9TDI (117CP), 2006, ALH
|
|
|
May 7 2007, 02:52 PM
Post
#6
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
QUOTE(Octavian56993) Acum, in oferta lor motorul de 1.9 TDi cel mai mic este de 101CP - sunt convins ca este acelasi motor si optimizat soft.
Practic presupun ca intra turbina mai repede la upgrade software (de la 2100 rpm la 90CP, la 1700 rpm). Ar mai fi ceva? Motorul TDI 90 cod ALH are turbo geometrie variabila, dar este injectie clasica. Motorul TDI-PD 101 cod AXR este Pompe-Duse ! Dupa remapare cresc valorile putere/cuplu pe toata plaja de turatii, insa avantajul la OBD tuning este ca se poate "personaliza" fila in fct de dorintele clientului. P.S. Ti-am dat reply la MP, astept precizari pt a putea sa te ajut mai bine. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
May 7 2007, 07:02 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
cipul de tuning creste catitatea de aer aspirata de motor si cantitatea de conbustibil dar ca neajuns ,,scoti fum ,,nu se leaga de viata turbinei tot la aceiasi turatie intra sau poate un pic mai jos datorita catiati marite de gaze de evacuare eu unu nu as alege aceasta varianta am descoperit de curand ca regland turbina poti face motorasul sa fuga ceva mai tare mai exact ajustarea tijei turbinei (in tandem cu un tester) poate spori suflul prin pronirea turbinei la o presiune marita si in jurul valorii de 3500 rpm presune maxima (normal 4200 rpm presine maxima) dar si asta in timp produce o uzura a turbinei (cu ulei bun nesesizabila) dar creste forta la cuplarea turbinei!
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
May 8 2007, 08:33 AM
Post
#8
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ionut, fum scoti doar in versiune RACE. Nu dezinforma !
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
May 8 2007, 07:00 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-July 06 From: Timisoara Member No.: 82.075 |
Ionut, voi fi ironic si te voi intreba: aceea de mai sus e o singura propozitie?
Cantitatea de aer si de "conbustibil" cresc intr-un mod controlat si corelat, fum apare doar daca e prea mult combustibil nears, respectiv prea putin aer. Asa ca, vorba lui Doru... -------------------- Mitsubishi EVO IX
|
|
|
May 11 2007, 01:40 PM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.986 |
Un prieten a facut pe Bora acum 2 ani si i-a scazut consumul cu ~0,5l/100Km.
Scoate fum numai daca fumeaza in masina. Merci DORU pt. oferta. La motoare nu ma pricep; Am instalat si eu ETOS-ul da ma uit ca mata-n calendar. :brilsmurf: -------------------- Skoda Octavia Tour 1.9TDI (117CP), 2006, ALH
|
|
|
May 11 2007, 02:09 PM
Post
#11
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Indiferent de problema, suntem aici sa te ajutam. Nu ne menaja!
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 03:53 AM |