probleme opel astra caravan 1,7dti |
This topic is about probleme opel astra caravan 1,7dti, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
probleme opel astra caravan 1,7dti |
Apr 21 2007, 11:13 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 20-April 07 From: Barlad (Vaslui) Member No.: 104.396 |
Nu stiu cum sa incep, nu stiu daca ceea ce va relatez este un defect sau poate o lipsa de cunoastere.Am aceasta masina de un an si inca de cand am luato avea sa zic o problema .La ralanti luminile au o palpaiala, o fluctuatie a luminozitatii,dar numai in ralanti.Am fost deunazi la un service si am cerut sa fie pusa pe tester.Mecanicul mi-a spus ca nu poate citi nici o roare de la motor datorita faptului ca un releu blocheaza citirea oricaror informatii datorita tensiunii mari{14,5-15 }Am mers cu ea acolo fiindca mi se parea ca incepuse sa consume cam mult[ in afara localitatii 7-8%],asta am dedus vazand ca ,carburantul din rezervor scade mult mai repede ca inainte si fluctuiaza intre a se aprinde becul la carburant si a-mi arata cca 8 litri, mecanicul mi-a sugerat ca trebuie schimbata puntea de diode a alternatorului.Va intreb pe voi care aveti cunostinte cat de cat :care e valoarea tensiunii normale la incarcare?Si inca o chestie am observat ca acea eroare de apreciere a carburantului apare dupa ce parcurg cativa km, dimineata la rece imi arata valoarea reala, cum ar putea fi explicat acest lucru,ce se intampla daca merg cu ea in continuare asa? AM o mare rugaminte la voi,daca are cineva un manual in limba romana pt opel astra caravan 1,7dti, please{id-mess:sorinstafie1975} |
|
|
Apr 23 2007, 01:08 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 6-November 06 From: Bucuresti Member No.: 91.693 |
Dupa cate stiu eu, tensiunea de incarcare ar trebui sa fie intre 14,2 si 14,7V
Daca ar fi puntea de diode, ar trebui sa incarce mai putin. Incearca sa masori valoarea tensiunii de incarcare si fara consumatori si cu consumatori (faruri, aeroterma,etc. pornit-oprit) dar nu la relanti ci putin peste 1000 rot/min. Valoarea incarcarii n-ar trebui sa aiba o diferenta semnificativa. In cazul in care incarca mai mult, de vina ar cam fi releul, dar in cazul tau 14,5 -15V nu cred ca este o problema. Nu cumva turatia de relanti este cam mica?! -------------------- Opel Astra G 1.8 16V 125CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th May 2024 - 01:37 PM |