Mai exista pacaliti Renault in Romania ? eu cred ca da ... |
This topic is about Mai exista pacaliti Renault in Romania ? eu cred ca da ..., the author, iulian24970, wrote about: Buna ziua, in urma cu o luna am cumparat in leasing-firma un Clio Symbol Diesel de la cei mai neserisosi concesionari Renault: Total Service Constanta ... To read more just scroll down
Mai exista pacaliti Renault in Romania ? eu cred ca da ... |
May 10 2004, 05:00 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 10-May 04 From: Bucuresti Member No.: 24.963 |
Dupa prima spalare (la 800Km rulaj) pe caroserie am sesizat pete mate si zgaraieturi insesizabile la cumparare. Constarea efectuata de Renault afirma ca petele nu sunt de ordin constructiv. Cei de la Alliaz-Tiriac (CASCO) afirma ca au mai avut cazuri de "ascundere" la vanzare a imperfectiunilor caroseriei si ca nu acopera astfel de daune. In toate incercarile mele de solutionare amiabila a incidentului,Renault Romania s-a dovedit a fi foarte opac, modul in care am fost tratat (amanari, promisiuni false) lasand de dorit. Cui m-as mai putea adresa pana la ultima alternativa: actionarea in instanta a Renault pentru vicii ascunse ale masinii ? As dori sa stiu daca mai exista "pacaliti Renault" care sunt dispusi sa se organizeze pentru a scoate la iveala practicile Renault din Romania. Numarul meu de telefon este 0722618330 Iulian Dan, daniulyca@yahoo.com; |
|
|
May 10 2004, 05:04 PM
Post
#2
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Iulian, incearca la ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor)
|
|
|
May 10 2004, 05:35 PM
Post
#3
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
iulian, iti intelegem suparerea si e motivata, dar am inteles despre ce e vorba din primul tau topic care e identic. Ce rost mai avea asta?
Trebuie sa imi vina Meganul luna asta, daca sunt probleme o sa scriu aici, desi banuiesc ca acest topic se va inchide. Scriu direct in topicul renault daca e ceva. |
|
|
May 10 2004, 05:55 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
si viziteaza http://forum.reno.ro/ acolo gasesti multi posesori si poate aflii mai multe |
|
|
May 10 2004, 05:58 PM
Post
#5
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
|
|
|
May 10 2004, 11:45 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 1-February 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.582 |
Si eu am o problema similara.AM un Daewoo Cielo si iam montat o instalatie de gaz la un servic e autorizat daewoo.Pe langa faptul ca m-au pus sa platesc mai mult decat scrie de fapt pe chitanta Pe durm spre Bucuresti mi se parea ca nu mai trage motorul si ca miroase a gaz.Am oprit si am constatat incremenit ca curgea gaz pe langa o piesa principala care pur si simplu se desprinsese.Am fost ulteriro la un alt service care miau spus ca nu potriveste piesa respectiva ceea ce ma pus oe ganduri sai dau in jude cata pe respectivii.Din pacate insa costurile unui avocat ar fi depasit suma maxima legala de despagubiri.Daca reusesti in schimb sa va uniti mai multi ,nu ezita.
|
|
|
May 10 2004, 11:48 PM
Post
#7
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
alex, fara suparare, dar era vorba de renault! omul isi cauta aliati pentru a rezolva problema.
|
|
|
May 10 2004, 11:57 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 20-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.608 |
pt Alex:de cand e plafonata despagubirea?poti cere despagubiri 1.000.000 eur.nu exista o limita.in fond aia ti-au pus viata in pericol.valoarea vietii e limitata?presupunand ca am putea saa o comensuram in bani...
|
|
|
May 11 2004, 12:07 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 191 Joined: 2-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.312 |
In plus, daca mergi la sigur* cu procesul, cheltuielile de judecata (inclusiv avocatul) le plateste cel care pierde.
* - "la sigur" in Romania nu are intelesul obisnuit, cand e vorba de procese. Crede-ma, ti-o spun din proprie experienta, dreptatea e a celor cu relatii. |
|
|
May 11 2004, 01:23 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Cand am luat Yarisul am primit masina plina de praf, dar am semnmat proces verbal de predare-primire ca masina e ok! a doua zi am spalat-o si am observat ca in lumina de la 20-30 de cm de masina se vad niste zgarieturi foarte fine pe toata masina! Cei din service au folosit o solutie abraziva in loc de una pentru degresare pentru a curata solutia aceea cu care sunt date masinile cand sunt transportate! Am sunat la Toyota, am sunat la ANPC, dar fara nici-un rezultat pentru ca nu am nici-o dovada ca asa am primit-o! Trebuie fie sa o revopsesc toata, fie sa-i fac o polishare serioasa ce ma costa minim 100 de euro!
|
|
|
May 11 2004, 02:26 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
bun! si cu ce-l ajuta asta pe pacalitul Renault?
|
|
|
May 11 2004, 03:26 PM
Post
#12
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Pai ii da o nota de optimism... vede ca mai sint si altii in aceeasi situatie.
Ai fost la ANPC? ei ce-au zis? |
|
|
May 11 2004, 03:36 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Ideea este ca daca nu esti atent in momentul in care primesti masina, nu face nimeni nimic pentru defecte foarte usor vizibile! ANPC mi-a spus clar: am semnat proces de predare-primire, sa fiu sanatoasa! Pot sa dau dealerul in judecata, dar nu exista siguranta ca voi castiga, iar cheltuielile de judecata sunt oricum mai mari decat cele de reparat! Asa ca nu luati o masina pana nu va uitati foarte bine la ea!
|
|
|
May 12 2004, 02:59 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 10-May 04 From: Bucuresti Member No.: 24.963 |
Se pare ca Madalina se afla intr-o situatie identica cu a mea. Cei cu care ai asigurare CASCO ce au zis, acopera daunele? Aceeasi solutie mi-a fost recomandata si mie: polishare totala (200 euro) insa nu banii reprezinta problema ci faptul in sine: iti cumperi o masina noua, logic ca nu o analizezi cu lupa (desi ar trebui), o ridici ca un cumparator de buna credinta si apoi observi ca ai fost pacalit.
Cei de la ANPC nu se implica in leasing pe firma. Oricum o concluzie este clara: fiti foarte atenti cand cumparati o masina (Renault) in Romania. |
|
|
May 12 2004, 03:12 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
cei de la CASCO imi pot acoperi daunele, dar ma costa mai mult sa apelez la ei (reintregirea de polita+ discountul pe care il pierd anul urmator daca umblu la asigurare- pe care eu oricum am utilizat-o deja- decat reparatia! Eu am avut "norocul" de a fi implicata intr-un accidente asa ca bara fata, aripa, oglinda, usi, prag si montant lateral dreapta sunt nou vopsite! Dar si ici am avut probleme ca aveam luciul de vopseaua de pe usa din spate luat si mi-au acoperit doar polisharea cei de la CASCO, iar cu polish nu a iesit asa ca a trebuit sa platesc eu vopsirea usii!
|
|
|
May 12 2004, 04:02 PM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 20-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.608 |
Pai daca asa stau lucrurile inseamna ca dealerul poate face orice cu masina pe care ai comandat-o de noua.de ex daca cineva cumpara un clio symbol(pentru ca sunt mai raspandite) dealerul isi poate suna un prieten sa vina cu vechiul lui clio si sa mute piese(amortizoare de ex sau orice alta piesa) de pe masina noua pe masina veche.si asa viitorul proprietar de masina noua o va ''inghiti'' cu piese vechi.normal atunci cand imi cumpar masina noua nu ma bag pe sub ea sa verific uzura pieselor.dar se pare ca trebuie.oricum proprietarul de masina noua va veni in service sa schimbe piesele pe garantie,nu?si de aici pierde producatorul...dar in cazurile de fata nu prea mai ai ce face.dealerul te pune sa semnezi ca ai luat-o in stare buna nu prea mai ai ce face.decat daca sunt mai multi pagubiti atunci se poate face o sesizare la producator in franta.ca in romania nu rezolvi nimic.
|
|
|
May 12 2004, 05:52 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 283 Joined: 3-May 04 From: Romania Member No.: 24.584 |
Sunt cateva ziare care ar fi fericite sa faca "reclama gratuita" Renault-ului dar initial trebuie facuta reclamatie la ANPC. in maxim 30 de zile ceva se va intampla!
|
|
|
May 13 2004, 04:24 PM
Post
#18
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 20-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.608 |
Romanii ar da in judecata firmele care vind produse sau servicii de proasta calitate, dar se tem ca procesul ar dura prea mult si nici nu vor cistiga. Ei ar fi insa dispusi sa apeleze la un avocat al consumatorului, daca ar exista o astfel de institutie, iar asistenta ar fi gratuita.
Acestea sint doua dintre principalele concluzii ale unui sondaj de opinie comandat de Asociatia pentru Protectia Consumatorilor (APC). in cadrul unui proiect finantat de PHARE, “Accesul consumatorilor la justitie”, APC a creat un corp de juristi care vor da consultatii gratuite si, la nevoie, vor reprezenta in instanta nemultumitii, ca “avocati ai consumatorilor”. Sondajul de opinie comandat arata ca, in ultimii doi ani, cele mai multe nemultumiri ale consumatorilor au fost generate de bunurile de folosinta indelungata si, in special, de autoturisme, serviciile, mai ales cele de utilitate publica, ingrijirile medicale si cele legate de asociatia de proprietari si de conditiile de locuit. in general, pe consumatori ii deranjeaza clauzele abuzive din contractele cu anumiti furnizori, cum ar fi societatile de cablu, plata unui abonament lunar in cazul unor servicii de utilitate, dar si nerespectarea parametrilor din contracte, facturile eronate, intirzierea remedierii unor defectiuni sau modificarea unilaterala a tarifelor. 64% din cei chestionati ar recurge la instanta pentru a fi despagubiti, iar 43% ar merge in instanta chiar si atunci cind paguba suferita nu depaseste un milion de lei. O treime spun insa ca nu-si permit sa suporte cheltuielile de judecata. Peste 40% din persoanele intervievate considera ca, pentru protectia consumatorilor, ar fi necesare chiar instante specializate. in Romania, un consumator care reclama lipsa unui serviciu pentru care plateste nu este despagubit decit partial, au spus ieri, intr-o conferinta de presa, reprezentantii APC. Clientul nemultumit poate obtine cel mult inlocuirea produsului sau returnarea pretului, nu si plata unor daune provocate de imposibilitatea de a se folosi de acel bun. (Mihaela Balea) Sursa: Evenimentul Zilei http://www.evenimentulzilei.ro/afaceri/?ne...ccc45a595c0e8f5 |
|
|
May 18 2004, 05:35 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 18-May 04 From: Timisoara (Timis) Member No.: 25.828 |
concesionarii renault isi bat efectiv joc de clienti!daca nu dai spaga pe la cei de la livrari si la service s-ar putea sa te trezesti cu piese folosite pe masina,piese lipsa pe masina chiar daca e noua si in plus masinile renault au costuri de intretinere foarte ridicat mai ales piese de schimb si revizii!concesionarii se bazeaza pe volumul mare de vanzari si pe f. multa reclama dar in realitate fac cu tine tot ce vor!Masini adevarate sunt VW.Audi si in general cele nemtesti,avand in vedere ca nemtii sunt cei mai seriosi!
|
|
|
May 18 2004, 05:41 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
ca cei de la porche romania? :boxing:
-------------------- always Alfa
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 10:27 PM |