IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

alte chestii negative

This topic is about alte chestii negative, the author, Gigi51012, wrote about: Am un Ibiza de aproape 3 ani, 19000 km. Abia intrasem pe autostrada A2 spre Bucuresti cand mi s-a rupt cureaua de la alternator. Nu prea ma pricep la ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> alte chestii negative
Gigi51012
post Aug 1 2007, 03:43 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 12-July 05
From: Bucuresti
Member No.: 51.005



Am un Ibiza de aproape 3 ani, 19000 km. Abia intrasem pe autostrada A2 spre Bucuresti cand mi s-a rupt cureaua de la alternator. Nu prea ma pricep la mecanica, ideea e ca dupa acea rupere a urmat o reactie in lant ce a condus la distrugerea aproape in intregime a motorului.
M-a costat toata treaba asta vreo 110 milioane pentru ca am facut-o la un service mai putin pretentios dar poate mai bun decat cel de la Porsche. Initial o dusesem la un service SEAT dar nu vreau sa va spun cat ma costa ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cod
post Aug 1 2007, 06:37 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 434
Joined: 17-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.180



La doar 3 ani si 19000 km? Esti tare ginionist. Tin degetele incrucisate sa nu mi se intample si mie. (ai sarit cumva revizii?)


--------------------
Seat Ibiza 1.4 TDI 70CP (Mica si rosie)
A3 SB Ambition 1.6 102 CP (Neagra si suparata)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 1 2007, 07:30 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Probabil era cureaua de distributie. Care tot probabil trebuia schimbata la 4-5 ani si/sau minim 60.000km, daca nu chiar 90.000. Eu as face putin scandal la seat, chiar daca masina nu mai e in garantie. Nu e un defect normal si prin unele tari iti acopera constructorul reparatia pentru genul asta de defect exotic chiar daca e o masina la mana a 14-a si iesita din garantie. Cu atat mai mult daca esti primul proprietar.....


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Aug 1 2007, 07:38 PM
Post #4


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



pai nene, de 3000 euro???
pai cu 1000 cred ca gaseasi un motor tdi de vw si ti l si punea.

sau cum a zis J. cu reclamatie la constructor.
incercat.
acum ai dat banu.. ce sa ti mai facem ciuda!


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razvan100780
post Aug 10 2007, 02:44 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 4-March 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.773



O rupere a curelei de alternator nu putea cauza mare paguba decat daca se intampla la viteza mare. Primul element afectat ar fi trebuit sa fie bateria si apoi ( in situatia cea mai probabila in care ruptura s-a datorat unei probleme a uneia din rolele intinzatoare) e posibil sa fie afectata si distributia.
Nu-mi dau seama exact de circumstantele in care s-a probus incidentul dar tind sa cred ca s-a mai mers macar cativa km cu masina in situatia respectiva pentru ca motorul sa fie afectat.
In ceea ce priveste opiniile despre calitatea diferitelor unitati service nu sunt de acord deloc cu tine. E adevarat ca exista servic-uri mai ieftine de Porsche dar nici unul nu ofera aceleasi servicii, iar cele care lucreaza cu piese de origine sunt la fel de scumpe ca Porsche de obicei. Motivul pentru care a fost o diferenta mare de pret este probabil acela ca s-au folosit piese after-market mai ieftine decat cele originale.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 11:57 PM