Help - Search - Members - Calendar
Full Version: alte chestii negative
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > SEAT
Gigi51012
Am un Ibiza de aproape 3 ani, 19000 km. Abia intrasem pe autostrada A2 spre Bucuresti cand mi s-a rupt cureaua de la alternator. Nu prea ma pricep la mecanica, ideea e ca dupa acea rupere a urmat o reactie in lant ce a condus la distrugerea aproape in intregime a motorului.
M-a costat toata treaba asta vreo 110 milioane pentru ca am facut-o la un service mai putin pretentios dar poate mai bun decat cel de la Porsche. Initial o dusesem la un service SEAT dar nu vreau sa va spun cat ma costa ...
cod
La doar 3 ani si 19000 km? Esti tare ginionist. Tin degetele incrucisate sa nu mi se intample si mie. (ai sarit cumva revizii?)
James Kilowatt
Probabil era cureaua de distributie. Care tot probabil trebuia schimbata la 4-5 ani si/sau minim 60.000km, daca nu chiar 90.000. Eu as face putin scandal la seat, chiar daca masina nu mai e in garantie. Nu e un defect normal si prin unele tari iti acopera constructorul reparatia pentru genul asta de defect exotic chiar daca e o masina la mana a 14-a si iesita din garantie. Cu atat mai mult daca esti primul proprietar.....
RUE
pai nene, de 3000 euro???
pai cu 1000 cred ca gaseasi un motor tdi de vw si ti l si punea.

sau cum a zis J. cu reclamatie la constructor.
incercat.
acum ai dat banu.. ce sa ti mai facem ciuda!
Razvan100780
O rupere a curelei de alternator nu putea cauza mare paguba decat daca se intampla la viteza mare. Primul element afectat ar fi trebuit sa fie bateria si apoi ( in situatia cea mai probabila in care ruptura s-a datorat unei probleme a uneia din rolele intinzatoare) e posibil sa fie afectata si distributia.
Nu-mi dau seama exact de circumstantele in care s-a probus incidentul dar tind sa cred ca s-a mai mers macar cativa km cu masina in situatia respectiva pentru ca motorul sa fie afectat.
In ceea ce priveste opiniile despre calitatea diferitelor unitati service nu sunt de acord deloc cu tine. E adevarat ca exista servic-uri mai ieftine de Porsche dar nici unul nu ofera aceleasi servicii, iar cele care lucreaza cu piese de origine sunt la fel de scumpe ca Porsche de obicei. Motivul pentru care a fost o diferenta mare de pret este probabil acela ca s-au folosit piese after-market mai ieftine decat cele originale.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.