IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Studiu despre interiorul masinilor

This topic is about Studiu despre interiorul masinilor, the author, Daniel65671, wrote about: Pentru analistii industriei auto este din ce in ce mai evident faptul ca interiorul masinilor este elementul-cheie care diferentiaza un brand auto de ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Studiu despre interiorul masinilor
Daniel65671
post Feb 27 2007, 09:22 AM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 722
Joined: 18-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.664



Pentru analistii industriei auto este din ce in ce mai evident faptul ca interiorul masinilor este elementul-cheie care diferentiaza un brand auto de altul. Mai mult, studiile arata ca tot mai multi clienti isi aleg autoturismul in functie de felul in care arata habitaclul.

Designul exterior, motorizarea sau transmisia nu mai sunt sigurii factori care sunt luati in calcul de clienti atunci cand este luata decizia de cumparare.

Si asta pentru ca exteriorul este conditionat de factori practici precum coeficientul de aerodinamicitate (sau de tendintele mondiale in domeniu), motorizarile si transmisiile sunt cam aceleasi pentru toate modelele, iar suspensiile sunt dezvoltate de companii producatoare de subansamble. Dotarile si optiunile din interior ajung in cele din urma sa influenteze deciziv decizia de cumparare.

Atat interiorul modelele de lux, cat si - din ce in ce mai des - cel al masinilor mai ieftine ofera nu mare numar de optiuni. Clientii pot alege dintr-o gama variata de materiale elegante, insertii de aluminiu, piele sau lemn, dar si gadget-uri abia aparute pe piata. Un studiu efectuat de Autoweek a incercat sa prezinte cel mai dotat interior pentru fiecare clasa auto.

1. Hatchback
La aceasta categorie invingatorul este Audi A3 Hatchback, pentru ca in oferta sa se gaseste piele „Vienna”, plafon panoramic si scaune incalzite. Dotarile sunt peste clasa din care face parte masina.

2. Pickup
Invingatorul este de aceasta data o masina produse in America, Cadillac Escalade. Producatorul a potentat-o cu climatizare in scune, DVD-player si un sistem audio clasic.

3. Decapotabile
Cel mai impetuos interior este cel al legendei britanice Jaguar XKR. Masina este un model de lux al carui interior este acoperit aproape integral in piele, cu insertii de aluminiu si sistem auto Alpine.

4 Break
Mercedes E63 AMG Wagon a fost ales primul in aceasta clasa pentru ca ofera un interior imbracat in Alcantara, insertii elegante din lemn de mar si un al treilea rand de scaune pentru copii.

5. Roadster
Maserati GranSport Spyder este un alt model din „lumea buna” care surclaseaza modele mai populare. Constructorii ofera clientilor posibilitatea de a-si cladi singuri interiorul cu piele si fibra de carbon. Scaunele incalzite sunt deja in oferta de baza la aceasta categorie.

6. SUV
Categoria este detinuta de un costructor cunoscut pentru modelele sale sportive. Porsche Cayenne Turbo S are 12 pozitii diferite de reglare pentru scaune, sistem audio Bose si finisaje din lem si aluminiu.

7. Sedan
Categoria se afla in curtea BMW-ului. Seria 7 si-a depasit concurenta datorita interiorului acoperit integral in piele, insertiilor de lemn si sistemului audio performant. Seria 7 poate incorpora la bord si un frigider.

8. Coupe
CL 600 de la Mercedes ofera clientilor scaune acopetite in lina de Casmir, camere cu infrarosu pentru vederea de noapte si contact fara cheie.

9. Supercar
In aceasta categorie intra masinile supersportive dar, in acelasi timp, de lux. Castigatoarea este un Ferrari si anume 599 GTB. Sportiva are scaune de curse in fata, displei multifunctional in bord si numeroase accesori din fibra de carbon.

10. Limuzine
Brandul cu cea mai mare notorietate pe categoria de lux este Rolls-Royce. Probabil ca putini se indoiau, asa ca Phantom-ul a fost ales drept castigator al categorie pentru multitudinea optiunilor. Clientii Phantom-ului isi pot configura integral interior masinii.

Studiul cuprinde masini care se pot achizitiona cu preturi intre 20 de mii si 300 de mii de euro.

StiriAuto.ro, 27 feb 2007


--------------------
Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!

Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007
Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 27 2007, 09:29 AM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
1. Hatchback
La aceasta categorie invingatorul este Audi A3 Hatchback, pentru ca in oferta sa se gaseste piele „Vienna”, plafon panoramic si scaune incalzite. Dotarile sunt peste clasa din care face parte masina.


:clapping: Eu v-am zis ca la clasa compacta A3-ul nu are rival la interior.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin94962
post Feb 27 2007, 11:09 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 254
Joined: 15-December 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 94.955



Scuzati-ma, dar personal mi se face greata la insertiile de lemn...
Si-apoi, daca interior inseamna doar piele, sezut incalzit si linie audio Bose, apoi m-am luminat asupra criteriilor care despart brandurile.
Cate bordeie....


--------------------
AVENSIS 1.6 SOL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Feb 27 2007, 12:10 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



studiu facut de mine: bord aluminiu, 3-4 instrumente optionale, merge masina, e ok. panouri de usi din aluminiu, scaune recaro pe suspensie pneumatica de tir si gata biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cso96419
post Feb 27 2007, 11:48 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 155
Joined: 10-January 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 96.412



pt mine un interior trebuie mai intai sa fie functional si mai apoi sa fie frumos. sa cada toate butoanele acolo unde ar trebui sa fie. degeaba e frumos, daca te intinzi dupa ele sau nu le gasesti.
in timp ce conduci, te uiti mai putin la bord in sine, si mai mult la instrumente, si mergi pe pipaite sa ajungi sa faci ce vrei.
deci pt mine conteaza lizibilitatea si logica instrumenteler de bord si amplasarea lor.
si conteaza mai mult sa se simta bine de cat sa fie plastic frumos aplicat cu colant in stil lemn de o calitate indoielnica.

personal nu prea "apreciez" scaunele cu "piele" (musama, vinil, etc) in care transpiri ca un cal, ca,.......... de unde ventilatie in scaune. mai bine stofa sau plush care "respira"

personal apreciez mai mult un bord dintr-o masina japoneza de la inceputul anilor '90 pt ergonomie si logica, chiar daca au niste materiale
:puke: si arata ca draq, de cat unul luminat super extra, la care nu gasesti nik.


--------------------
Golf IV Variant TDI Comfortline
ex Ford Mondeo Tourer
ex Wartburg 1.3 Kombi :D :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Feb 28 2007, 11:21 PM
Post #6


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Cu toate ca nu sunt fan Passat, pot sa va spun ca iluminarea acestuia (modelul nou) m-a impresionat in momentul cand l-am vazut prima data. Eu sunt atras foarte mult de luminitele din interiorul unei masini biggrin.gif .


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 28 2007, 11:33 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu remarc prima oara pozitia de condus si vizibilitatea: forma scaunelor, eventual reglajele, pozitia pedalierului, si vizibilitatea, pozitia stalpilor in campul vizual, vizibilitatea in spate ( care la rabla mea e horror).
Intr-un rover 200 inchiriat de ex oricum faceam tot nu reuseam sa stau comod la volan desi nu puteam spune exact ce ma deranjeaza... apoi am aflat ca masina e celebra pentru pozitia incomoda. Cand m-am urcat inapoi in Ibiza mi s-a parut ca stau in puf biggrin.gif Oricum, e totusi un element subiectiv, poate la alte gabarite sunt necesare alte forme. Degeaba ai piele daca dupa o ora ti-au amortit picioarele si ti-a intepenit spatele.

Abia dupa bag in seama alte elemente.... si oricum, intreaga teorie a plasticelor recunosc ca ma depaseste. Eu nu vad diferenta intre plasticul "oribil" de la Focus si cel "de lux" de la Serie1 de ex. Sau cel de la clio turcesc si cel frantuzesc.

Designul e tot subiectiv.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Val35101
post Mar 5 2007, 01:12 AM
Post #8


sofer
***

Group: Membri
Posts: 71
Joined: 30-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.094



Dak ar fi sa vorbesc doar despre interior, m-as gindi la:
Audi (tot) ,
Audi- lumini interioare, schimbator si scaune f egonomice ,
Mercedes- lux si
Lexus- spatiu regesc.
Momentan nu imi mai vine in minte altceva... sau nu mai este!? biggrin.gif


--------------------
In fiecare zi ma destept cite putin .
Opel Astra G 1.7 DTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Mar 5 2007, 01:50 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



maserati GS spyder este mult mai luxos la interior (materiale folosite) fata de jaguar xkr, asa ca topul de mai sus e iar o porcarie.
Voi chiar credeti ca firmele nu platesc bani grei pt. asemenea topuri?


--------------------
The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut72466
post Mar 16 2007, 11:08 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 1-April 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 72.459



am si eu o intrebare atunci ce cauta rolls-royce in ecuatia asta stiam ca pretul lor porneste de la 350k in sus?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 05:35 AM