Ajutor: turbina intra in limp-mode la 3000 rot/min ! |
This topic is about Ajutor: turbina intra in limp-mode la 3000 rot/min !, the author, Elgis95376, wrote about: Am o mare problema de cateva zile, cand ies din oras si accelerez pana la 2800 rpm se decupleaza turbina,asta prin viteza a patra,practic i se taie el ... To read more just scroll down
Ajutor: turbina intra in limp-mode la 3000 rot/min ! |
Feb 20 2007, 08:21 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
Va multumesc! |
|
|
Feb 20 2007, 08:28 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-July 06 From: Timisoara Member No.: 82.075 |
Recomand o diagnoza computerizata, iti va da mult mai multe informatii. Daca e turbina, cum zici tu, e foarte probabil din cauza depunerilor (mers subturat mult) si cand ii dai peste 3000rpm agata. Calculatorul vede problema si intra in modul de avarie. Solutia este curatarea turbinei (schimbarea e prea costisitoare). Daca vrei, iti dau mesaj privat cu un nr. de tel. din Bucuresti al cuiva care te poate ajuta.
-------------------- Mitsubishi EVO IX
|
|
|
Feb 20 2007, 08:47 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
azi am patit fix ca tine cu golful. nu mergea turbina la 2800 nu mergea nici cum. dupa ce am repornit motorul si-a revenit. am fost la mecanic, si a zis ca e turbina, trebuie curatata. daca mai face asha le mine. daca nu ai un mecanic care se pricepe dute la service. sau poate debitmetru de aer e problema
|
|
|
Feb 20 2007, 09:31 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
|
|
|
Feb 20 2007, 09:32 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
|
|
|
Feb 20 2007, 09:37 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
ba da, dar poate atunci inca functiona in parametrii. poate dupa accea s-a dus. si o turbina nu se duce dupa o saptamana de mers subturat. se duce dupa multi km. si tu necumparand masina noua, (asta am inteles eu) nu ai cum sa stii cum a mers cel de inaintea ta.
incearca sa mergi mai turat, da de se curata, si baga motorina cu cat mai multi Euro , 4,5 daca se poate. poate se curata un pic, mai stii si isi revine. la amea daca mai face asha, o marit sigur. |
|
|
Feb 20 2007, 09:51 PM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
cu trecutul masinii asa este, o necunoscuta,turbina mi-a facut probleme inca de la inceput ,s-a decuplat o data in mers si gata am crezut ca am luat cea mai mare tzeapa,nu am oprit motoru iar dupa ce am alimentat si-a revenit si nu mi-a mai facut probleme,apoi mi s-a mai intamplat acum o luna si in seara asta ca imi venea sa o las pe camp si sa plec pe jos de draci :minigun: Si am ajuns la concluzia ca nimic nu se compara cu o masina noua!!
|
|
|
Feb 20 2007, 10:11 PM
Post
#8
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
Merci mult! Revin maine seara cu impresii dupa ce o sa-i dau numai 3500 rpm...sa vedem cine o sa fie terminat la sfarsitul zilei!!
|
|
|
Feb 21 2007, 05:26 AM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.461 |
Ar putea fi de vina si actuatorul.Poti sa incerci sa-l cureti,dar de obicei se schimba.
|
|
|
Feb 21 2007, 07:21 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
Elgis, spune-ne si noua cum s-a comportat azi turbina??
a fost cuminte si a functionat, s-au si-a facut din nou de cap?? |
|
|
Feb 21 2007, 08:26 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
Salut baietzi! Am revenit pe forum putzin dazamagit,azi s-a intamplat acelasi lucru ca si ieri,la 3000 de ture se decupleaza orice as face,si in consecinta am schimbat si eu pe la 2500,ce draq sa fac.Am sunat si eu niste baietzi si au dat-o de gard ca cica ar fi timpul sa cada,calculatorul vazand asta o decupleaza, idea e ca pot sa merg cu 2800 de ture la nesfarsit asta ma baga pe mine in ceatza,daca ar fi sa se strice nu cade o data si gata? de ce isi mai revine?!
|
|
|
Feb 22 2007, 10:38 AM
Post
#12
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Jeff ti-a propus o solutie buna. De ce nu iei legatura cu el?
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Feb 22 2007, 09:24 PM
Post
#13
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
Daca eram in Bucuresti poate ca ma ajuta ,dar asha sa vb. la tel ,stii si tu cum e,nimeni nu spune ceva concret fara sa vada masina.In schimb am primit niste vesti bune,niste baietzi mi-au spus ca ar fi vacum-ul de vina,aceeasi problema avand-o si ei,ceva cum ca ar fi dereglata.O sa ma duc maine la service sa vad cum arata turbina asta si daca are nevoie de curatzare sau numai un reglaj!!
|
|
|
Feb 23 2007, 08:38 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 12-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.292 |
nu uita sa verifici debitmetru.....
-------------------- Skoda Octavia Tour, 1.9TDI 90CP
|
|
|
Feb 23 2007, 08:59 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
desigur poate fi si debitbetru, la un prieten pe un Toledo era dus debitmetru si nu mergea turbina de loc!!!! :minigun:
|
|
|
Feb 23 2007, 10:39 PM
Post
#16
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 22-December 06 From: Constanta (Constanta) Member No.: 95.369 |
Debitmetrul l-a verificat pe testerul ala VagCom si spunea ca isi face treaba bine, la fel si celalte componente de pe acolo,si ca 100.000 de km. sa nu imi fac probleme,dar uite ca s-a inselat.Totusi ...turbina nu s-a mai decuplat,adevaru e ca nici eu nu i-am mai dat peste 2900 de ture,imi este mila de ea atunci cand i se taie elanu',si merg si eu asa pana se mai indreapta putzin vremea!!
|
|
|
May 28 2014, 07:23 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 28-May 14 Member No.: 144.090 |
sal baieti am si eu acceasi problema la o skoda octavia 1 din 2006 motor alh 90 de cai mi sa aprins chek pompa aia galbena am curatat egr era super imbaxit nu l-am curatat niciodata masina merge normal doar atunci cand ies din oras ajung pe la 100-120 maxim merge intra in limp mode. prin oras am schimbat mai sport 3500-4000 sa stins aia dar cand ies din oras iar se aprinde. imi dati vreun sfat? sau ce ar putea fi?
|
|
|
May 28 2014, 09:34 PM
Post
#18
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Fa un log in mers pe subgrupurile 003 / 010 / 011 si vedem care si cum isi face treaba...
Ideal este sa il faci in tr. a III-a, WOT de la 2000rpm si pana la 4500rpm. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
May 30 2014, 03:01 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 28-May 14 Member No.: 144.090 |
Am rezolvat probelma deci imi mergea masina normal toate bune cand ajungeam pe la 100-120 imi intra in limp mode si numai tragea abia urca pana la 150 maxim. O opream-porneam dinou isi revenea dar tot la fel la o skoda octavia 1 din 2006 motor alh. Am fost la un service mi-a bagato baieti p tester din prima mi-a zis k este o supapa de sens de la vacum care costa 100 de lei.Turbina este ok debitmetru la fel totul este ok.
|
|
|
May 30 2014, 07:06 PM
Post
#20
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Probabil te referi la N18, este o cauza destul de intalnita ca generatoare de probleme la TDI-uri si uneori SDI-uri.
La 100 RON a fost una second-hand fara doar si poate -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 05:29 PM |