Problema motor si cutie de viteze Ignis |
This topic is about Problema motor si cutie de viteze Ignis, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Problema motor si cutie de viteze Ignis |
Feb 4 2007, 12:01 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
A mai avut careva probleme d-astea?? ca pe mne ma enerveaza la culme...A si inca ceva Rog mult de tot alt posesor de ignis ddis daca poate intr-o zi sa ne intalnim sa ma uit la cum se tureaza a lui pe loc...ca a mea parca are lag...si nu lag-ul obisnuit de diesel fata de benzina...nuuu, un lag care ma seaca si cand ma bag in depasiri. :pray: -------------------- |
|
|
Feb 18 2007, 02:12 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
" De peste 30 de ani de cind conduc, aud mereu acelasi lucru in timpul iernii: "Folositi frina de motor". Specialistii explica, de la fel de multa vreme, in mod clar, riscurile utilizarii frinei de motor (nu mai intru in detalii de fizica) si recomanda invatarea folosirii frinei de serviciu iarna. In plus, pentru aceasta s-a inventat si ABS-ul, plecind de la necesitatea frinarii in conditii de siguranta pe suprafete alunecoase. Sa spui unui sofer ce are masina dotata cu sistem de antiblocare a rotilor (ABS) sa foloseasca frina de motor iarna nu este numai o timpenie, ci poate fi considerata si o implicare directa intr-un posibil accident grav, eventual soldat cu victime."
citat : www.ziaruldeiasi.ro În condiții de zăpadă și polei, renunțați pe cât posibil la pedala de frână. Folosiți cu precădere frâna de motor! citat : www.politiaromana.ro "Frana de motor este la ordinea zilei, daca nu posedati ABS. Chiar si asa este bine sa fiti pregatiti sa folositi frana de motor. Aici intervine o problema: folosirea franei de motor incetineste masina, dar nu il atentioneaza pe cel din spate de intentia dvs... riscati sa va treziti "incalecati"." citat: www.baniinostri.ro/auto Frinarea Se realizeaza de obicei cu piciorul drept si cu frina de serviciu. Aceasta trebuie facuta in orice imprejurari astfel incit sa nu se blocheze nici una dintre roti, deoarece blocarea rotilor duce la patinare, lipsa de control asupra directiei si o frinare foarte putin eficienta. Blocarea rotilor e impiedicata de ABS,... In situatii speciale se poate frina cu piciorul sting sau se poate utiliza frina de mina, aceste tehnici vor fi detaliate la capitolul despre derapajul controlat. citat : www.4tunning.ro eu : "no comment"[/i] |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 09:55 PM |