Problema motor si cutie de viteze Ignis |
This topic is about Problema motor si cutie de viteze Ignis, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Problema motor si cutie de viteze Ignis |
Feb 4 2007, 12:01 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
A mai avut careva probleme d-astea?? ca pe mne ma enerveaza la culme...A si inca ceva Rog mult de tot alt posesor de ignis ddis daca poate intr-o zi sa ne intalnim sa ma uit la cum se tureaza a lui pe loc...ca a mea parca are lag...si nu lag-ul obisnuit de diesel fata de benzina...nuuu, un lag care ma seaca si cand ma bag in depasiri. :pray: -------------------- |
|
|
Feb 13 2007, 02:42 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 199 Joined: 26-March 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 71.821 |
QUOTE Bineinteles ca are soc automat...O turam aiurea intr-o dimineata si am obs ca intre 1800 si 2200 vibreaza in ultimu hal...problema e de ce vibreaza intre 1800 si 2200 nu de ce o tin eu turata...
Toate masinile moderne au soc automat. Din acest motiv atunci cind pornesti motorul, acesta NU trebuie turat aiurea. De ce ? - fiindca in acest moment socul alimenteaza motorul cu o cantitate suplimentara de combustibil iar daca o turezi , exista o tendinta de innecare a motorului prin o noua supraalimentare cu combustibil. Ori, prin faptul ca o turezi in momentul pornirii apare aceasta supra - supraalimentare, motorul incepe sa vibreze din ce in ce mai tare fiindca are din ce in ce mai mult combustibil nears si are tendinta sa se opreasca. Pistoanele nu mai lucreaza uniform si incepi sa mergi in 3 sau 2 pistoane... Acest fenomen se simte mult mai puternic la motoarele pe motorina. Evident din cauza tipului de combustibil. Dupa ce pornesti motorul ( sper ca numai si numai dupa preincalzirea injectoarelor ! ) ai rabdare citeva minute pina motorul se incalzeste si incepe sa "toarca"normal... undeva la 800 rot./min Abia atunci pleci de pe loc. Aceasta regula trebuie aplicata in special iarna. Cit priveste schimbarea vitezelor dintr-a doua... intr-a intia mi se pare ciudat ca folosesti un astfel de mod de a frina masina. Scoti din viteza, lasi schimbatorul la pct. mort si rulezi incet pina la oprire. Daca mai ai o minima viteza, si vrei sa accelerezi de ce nu introduci schimbatorul tot intr-a doua si iti continui mersul. In mod normal se poate pleca si de pe loc cu viteza a doua... dar ma rog, poate nu am priceput eu bine cum procedezi. Din pct. de vedere tehnic, da - uleiul din cutie - iarna devine viscos si schimbatorul merge un pic mai greu. De aceea atunci cind pornesti motorul nu este bine sa tii piciorul pe ambreiaj decit doar cit invirti cheia - apoi il eliberezi pina la pornirea efectiva. Trebuie ca si angrenajele cutiei sa se invirta, atunci cind motorul se incalzeste pt. fluidizarea uleiului. Este greu de inteles cum la inceput nu vrea sa intre in viteza a 1-a sub nicio forma apoi merge perfect !? Este un fenomen neclar. Exista totusi posibilitatea sa ai un joc prea mare la schimbator ( arcul de revenire sa fie slab ) si din acest motiv schimbatorul gaseste greu locul vitezei a 1-a mai ales pe traseul invers. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 04:31 AM |