EGR reloaded |
This topic is about EGR reloaded, the author, Bogdan79883, wrote about: Salutare, Inainte de toate vreau sa va spun ca am citit tot ce se putea pe forumuri referitor la subiectul asta. Nu prea se potriveste cu ce-i la mine ... To read more just scroll down
EGR reloaded |
Jan 22 2007, 10:43 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
Inainte de toate vreau sa va spun ca am citit tot ce se putea pe forumuri referitor la subiectul asta. Nu prea se potriveste cu ce-i la mine... Din cand in cand mi se aprinde martorul cu motorasul Check engine, parca-i spune. In acel moment pierd din puterea motorului si e atat de puturoasa incat ma face si o dacie. Daca sunt in viteza a doua, de exemplu, becul se stinge abia cand ajung pe la 2400 de ture si merge ok, dupa care la un interval de timp se aprinde din nou si aceiasi poveste.... Sambata m-am apuca sa curat electrovalva EGR. Din ceea ce citisem pe forum si vazusem si ceva poze, stiam ca trebuie sa verific intai daca functioneaza prin aplicarea unei tensiuni de 12V pe pinii 1 si 5. Numai ca la mine nu are mufa aia cu 5 picioruse. Electrovalva are, la mine cel putin, un capac negru de plastic de la care pleaca un singur cablu care ajunge undeva intr-o mufa rotunda aflata undeva in partea dreapta a motorului. Am desfacut electrovalva, (nu i-am putut scoate capacul din plastic la care e legat cablul)am curatat-o bine ca era namol acolo, dar dupa vreo 3-4 km a inceput sa faca la fel :bash: Daca are cineva idee cum pot verifica functionarea electrovalvei va rog frumos sa-mi spuneti. Si inca ceva.... Exista o sonda EGR in plus fata de electrovalva??? Si daca da, poate fi aia defecta??? Mentionez ca masina mea se tureaza si in 4000 de ture. Spun asta pentru ca pe forum erau si cazuri in care masina nu sarea de 2500 de ture, sau se oprea motorul la rece, probleme pe care eu nu le am. La tester mi-au spus ca apar codurile de eroare corespunzatoare EGR-ului si releului distribuitor bujii. Inainte sa ma duc la dealer-ul Gold@Platin as vrea sa stiu si parerea voastra. Poate mai e ceva de facut inainte sa ma duc acolo. Multumesc! -------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Jan 22 2007, 08:37 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
ba eu am patit acelasi lucru cu debitmetrul numa ca la mine cad se aprinde becul de avarie motor tragea de rupea pe tester iesise debitmetrul defect lam schimbat si pauza la fel si cu egr cand so futut gata la mine so dovedit a fi un fir intrerupt la debitmetru iar din cate am aflat ulterior calc masini se tot reseta si isi lua niste valori presetate pentru debitmetru pana descoperea iar ca debitmetru nu mergea stand mai atent si studiind ecu si cu ajutorul unui elecronist ff bun am constata ca ecu e ff prost (ca logica)cam toti senzori in pe sitem de scurt iar daca un fir so intrerupt da eroare si de alfel am aflat ca 90%din senzori nu lucreaza la pornire .La pornire ecu foloseste niste valori presetate (optime)iar deabia dupa aceia incepe sai citeasca senzori cat despre probleme ta stiu sigur ca la prima demarare pana la cuplarea turbinei debitmetrul nu citeste deabia dupa ce o cuplat turbina prima data isi face treaba cred ca si la fel e si cu egr sa citeasac deabia dupa anumite valori asa ca iti recomand sa verifici mai intai instalatia electrica si mufele sa nu dai bani degeaba pe piese!
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Jan 23 2007, 11:59 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
haideti fratilor, mai cu tupeu!!! Chiar nu a mai fost nimeni in situatia asta??? Ma lasati sa ma duc nevinovat la nemernicii aia de la reprezentanta??? :evil:
-------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Jan 23 2007, 02:40 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 26-October 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 90.846 |
|
|
|
Jan 24 2007, 12:49 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
-------------------- Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
|
|
|
Jan 24 2007, 01:18 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
EGR-ul
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jan 26 2007, 08:19 AM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
daca ala e EGR-ul inseamna ca eu am desfacut altceva Sau pote vorbim de chestii diferite. Electrovalva sau sonda?? Electrovalva este la mine sub capacul de plastic pe care scrie Ecotec. Dupa ce dai jos capacul se vede. Mai are dpua suruburi si dupa ce le desfaci si pe alea o poti scoate si curata. Problema e ca nu stiu cum sa o verific pentru ca nu este conectata la mufa cu 5 picioruse la care se tot face referire pe forum.
Ne spune cineva care are dreptate????? -------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Jan 26 2007, 09:31 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 133 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.954 |
tu ai alt tip de EGR. la tine e asa cum ai zis: o flansa prinsa cu 2 suruburi. partea din motor e ca o ciuperca.
-------------------- Y20DTH
|
|
|
Jan 26 2007, 10:11 AM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
Imi poti spune, te rog, si cum se verifica?
-------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 09:11 PM |