IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

azi am luat si eu masina....Aveo Platinium 1.4

This topic is about azi am luat si eu masina....Aveo Platinium 1.4, the author, alex-179, wrote about: Astazi am luat si eu masina....si evident sunt incantat. Inca nu stiu sa va spun nimic pt ca am facut doar 29 km cu ea. /biggrin.gif" style="vertical- ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> azi am luat si eu masina....Aveo Platinium 1.4
alex-179
post Jan 20 2007, 06:53 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 19-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.308



Astazi am luat si eu masina....si evident sunt incantat. Inca nu stiu sa va spun nimic pt ca am facut doar 29 km cu ea. biggrin.gif Dar intr-o saptamana o sa va spun ce-mi place sau nu , si de ce .
Apropo ...cei de la gtt au fost de treaba, chiar senzationali, adica am platit avansul la bcr-leasing marti si vineri seara....masina in parcare.Zici ca am fost la piatza biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Jan 20 2007, 12:41 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Felicitari! Eu am varianta Platinum, dar la modelul Kalos. Este singura varianta, dupa parerea mea care merita banii. Cutia automata este super!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Jan 23 2007, 07:46 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



M-am gandit sa-ti dau cateva sfaturi inainte sa parcurgi manualul de utilizare. Spre sa te bucuri cat mai mult de ea si fara evenimente.
1. Cutia automata este beton! Nu trebuie sa umbli la ea niciodata. Este produsa de AISIN Japonia (nr. 1 mondial). Doar sa o utilizezi cu atentie. Multi nu stiu sa foloseasca o cutie automata si iti poate strica contactorii. Mergi cat mai mult cu ea in D4. Chiar si atunci cand stai la semafor. Doar daca asteptarea depaseste sa zic 2 minute. Atunci o scoti pe N si tragi frana de mana. Vezi ca esti dependent de frana de mana (asta daca nu esti obisnuit cu asa ceva). Asa cum spuneam vezi la cine dai masina. Nici mecanici de la Chevrolet nu stiu prea bine sa o foloseasca. Eu pentru cei din Pitesti am fost cobai. Atentie! Sa te obisnuiesti cand muti din N in R sa apesi putin maneta (in jos). In timp iti formeazi mana. In concluzie tin-o tot timpul in D4 (asa scrie si in manual).
2. Ai scapat de grija farurilor aprinse. Chiar daca uiti din greseala comutatorul pozitionat pe pozitie sau faza scurta, la scoaterea cheilor din contact si inchiderea masinii, calculatorul "taie" orice legatura.
3. Ai scapat de asemenea de grija "usilor deschise". Daca uiti din greseala sa inchizi usile cu telecomanda (functioneaza si de la 50 de metri), dupa un anumit timp masina se inchide singura. Atentie sa nu fi grabit si sa uiti si cheile in contact ca acolo ramane.
4. Spal-o cat mai des (o data la 2 saptamani). Lacul dat peste vopsea este fin si zgarieturile se observa repede. Sa nu o stergi niciodata de praf cu carpa. La spalatorie cu jet puternic de apa.
5. Sa nu te sperii daca intri in depasire si simti ca nu ai timp pentru operatiune. Calca pedala de acceleratie mai mult (eventual pana la fund), iar masina va comuta automat intr-o treapta inferioara de viteza, marind turatia si puterea. Cei 94 de CP sunt suficienti pentru depasiri. Mai ales daca esti singur in masina. La mine cand merg cu 50 de km la ora prin oras, turatia motorului este de doar 1500.
6. Nu tura in exces motorul. Ai cutie automata si consuma mult. Condusul sportiv = costa.
7. La denivelari si gropi incearca sa o protejezi. Suspensiile sunt rigide, iar in timp apar "chitaituri" la plastice. Un capitol la care sta foarte prost.
8. In concluzie: are un sistem audio beton, motorul si cutia sunt super, silentioasa la viteze mari, portbagaj mai mult decat suficient. O alegere foarte buna.
Daca ai intrebari: nu ezita.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius88521
post Jan 24 2007, 09:37 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 29-September 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 88.514



Azi am luat si eu masina dupa 4 luni de asteptare. Este un Aveo Platinum negru , are toate dotarile din brosura de prezentare,mai putin cotiera pentru sofer dintre scaunele din fata, ( acasa am observat ca lipseste si nu stiu de ce, dar o sa dau un tel. la dealer maine), in schimb are montata alarma din fabrica,iar dealeru mi-a facut cadou o sticla de sampanie, un set de presuri si setul de siguranta(triunghi,trusa medicala si stingator),asta probabil pentru a-si mai spala pacatele ca ma facut sa astept atata timp dupa masina.Am facut 100km chiar in seara asta dupa ce am luat-o si pot sa spun ca pe ansamblu se comporta bine,mai putin suspensiile care sunt foarte rigide si zgomotoase.Cam astea sunt primele concluzii ce le-am putut trage dupa prima suta de kilometri,in rest vom trai si vom vedea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Theo_
post Jan 24 2007, 10:59 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 362
Joined: 24-July 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 83.114



astia de la rucom intotdeauna dau o sticla de sampanie smile.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octavian67510
post Jan 24 2007, 10:59 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 6-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.503



..dar magazie pt 6 cd ai?...
...tot cu cutie automata de viteze?...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex-179
post Jan 26 2007, 12:10 AM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 19-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.308



QUOTE(alex-179)
Astazi am luat si eu masina....si evident sunt incantat. Inca nu stiu sa va spun nimic pt ca am facut doar 29 km cu ea. biggrin.gif Dar intr-o saptamana o sa va spun ce-mi place sau nu , si de ce .
Apropo ...cei de la gtt au fost de treaba, chiar senzationali, adica am platit avansul la bcr-leasing marti si vineri seara....masina in parcare.Zici ca am fost la piatza biggrin.gif


Acum am 450 km la bord , facuti numai in oras.
1. Este puturoasa, indiferent de turatie.....cica se va rezolva dupa cca 1000-2000 de km.Nici macar nu pot sa o compar cu un golf 2 , 1.3cc de 60 cai.( pe care il am )
2. Plasticul de la bord( cadrane ) este foarte prost si subtzire
3. Are o rulare zgomotoasa, ''reparabila'' 50% daca se etanseaza corespunzator portbagajul de habitaclu( facut proba cu o patura)
3.1. Suspensie exagerat de rigida
4. Ma enerveaza cumplit avertizorul sonor de usi deschise care nu-ti permite sa asculti muzica cu usa deschisa, sau pur si simplu sa tii usa deschisa.
5. Sistemul audio nu poate fi pornit decat cu cheia in contact
6. Nu-mi gasesc pozitia pt genunchiul drept , la volan, ...ma lovesc de consola.....poate o fi ceva de obisnuintza.
7. Consum ....cca 10 la suta( Bucuresti), dar avand in vedere ca este masina noua....nu cred ca este consumul real...., am tzinut-o pornita la relanti destul ( ca sa ma laud la colegi biggrin.gif ) , am urcat- o in 5500 ture, ...bla bla bla.
8. Vizibilitate redusa la mers cu spatele
9. LIpsa scut motor si dupa prima ploaie zici ca am masina de 10 ani asa de murdar este motorul.
10. Lipsa lumina la scrumiera si butoane geamuri electrice


Gata ....m-am plans destul,....sa mai fac inca 500km si ...mai vedem.

Lucruri bune:

1: motor senzational de silentios.....chiar nu ma asteptam, indiferent de turatie.
2: sistem audio ....de apreciat, nu deosebit dar i-si merita banii
3: ''Climatronicul'' chiar i-si merita banii
4: ABS nesperat de bine calibrat
5: Bord destul de ergonomic.
6: Air-bag in scaune

Concluzie:

Pentru Doritori, Aceasta masina este O MASINA CINSTITA la banii astia si cu siguranta nu cred ca va puteti alege cu ceva mai bun.
Per total, cu toate neajunsurile ei , in comparatie cu Logan, Hiunday, Fabia 1.2, fiat Albea, Kia Rio, Daewoo cielo si Nubira( aceste au fost masinile la care m-am oprit pt drive test inainte de a cumpara Chevi.) in opinia mea este cea mai fericita si intzeleapta alegere.
Raportul caliate- dotari -pretz cred ca este unul absolut excelent.


Acum pt cei care au..... o intrebare:
Linga vasul de lichid de frana este atasata o ''mufa in aer''. La ce foloseste ?
Cica sub scrumiera sau deasupra este geam....ceeea ce inseamna ca a fost proiectata si pt iluminat scrumiera-bricheta....a incercat sa vada cineva daca este trasa electrica pt asa ceva?


Va salut pe toti.... Un om multzumit de noua lui carutza beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octavian67510
post Jan 26 2007, 10:57 AM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 6-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.503



...pai cu scutul e problema generala...multe marci nu-l mai pun..deci cade..

,..cu suspensia..am inteles ca asha a fost aleasa..rigida..de ex cele mai elastice...mai moi..fac probleme la directie..asa am auzit la hyunday..o fi adevarat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Jan 26 2007, 12:41 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Pentru Alex: am sa ofer cateva lamuriri in aceeasi ordine:

Lucruri proaste:

1. Motorul inca nu este lasat. Nu este lenesa deloc. Este chiar sportiva (chiar daca are cutie automata). Ajunge la 100 de km/h in 11 secunde. Mai ai putina rabdare.
2. La plastic "no comment". Dar nu fi foarte suparat asa este la majoritatea masinilor cu exceptia celor nemtesti.
3. Are rulare zgomotoasa daca mergi pe drumuri proaste.
3.1. La suspensie ai dreptate. Este foarte rigida, iar masina este usoara. Cand o sa mergi cu ea incarcat o sa ti se para OK.
4. Scoate cheia din contact cand stai cu usa deschisa si n-o sa mai urle.
5. Nu cred, mai incearca. La mine merge, dar nu mai mult de o ora pentru protectia bateriei.
6. ASTA MA ENERVEAZA SI PE MINE. Fata de Kalos este o prostie. Este adevarat ca bordul arata mai bine, dar cred ca nu s-au gandit si la oameni mai mari. UN MINUS ENORM.
7. Consum bun pentru o cutie automata si la inceput.
8. Este adevarat, dar o sa te obisnuiesti sau puneti senzori.
9. Nu exista scut, dar daca te uiti la roti observi niste "opritori" ca sa nu lovesti cu motorul. Se murdareste si atat.
10. Pe mine unul nu ma deranjeaza.

Lucruri bune:

1. Motorul este facut dintr-un aliaj si este extrem de usor si silentios. Tipic american.
2. Daca Blaupunkt nu te satisface puneti tu BOSE. Este excelent in comparatie cu alte masini. Crede-ma!
3. Baga rece.
4. Asa este.
5. Imi place foarte mult noul bord fata de cel al Kalosului.
6. Exista airbag-uri in scune, dar atentie sa nu-ti modifici pozitia scaunului in mers. Va ramane aprins martorul si bagi drumuri la service pentru resetare. Mare grija si la spalatorie, contactul pentru airbag este sub scaun (firul galben) si daca nu sunt atenti baieti scot mufele.


CONCLUZIE: Este mai mult decat o masina "cinstita".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Jan 26 2007, 12:49 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Pe mine ma surprinde faza cu scrumiera.
La al meu Kalos este iluminata de un led(?) verde.

Faza cu butoanele de la geamuri este adevarata si deranjanta (la inceput, acum le gasesc "cu ochii inchisi"). Bine ca nu sunt puse intre scaune ca la Logan !

Puturoasa indiferent de turatie !!?? Mie nu mi se pare deloc asa. Trage bine si la 1500 ture. Peste 3000 - 3500 deja se comporta excelent spre sportiv.

Avertizorul sonor de la usa deschisa "piuie" numai daca ai lasat cheia in contact. Incerca sa o scoti inainte sa deschizi usile ...

Nu stiu ce model de RCD este pe noul Aveo, dar, la Kalos (si nu numai) poate fi pornit si fara contact pus. Apasa pe butonul de pornire (de regula este acelasi cu "rotita" de volum). Are in schim o chestie "desteapta" - daca-l lasi (RCD -ul) pornit mai mult timp cu motorul oprit, il "shut down" automat dupa o ora de functionare pentru a nu ramane fara baterie (am prieteni/cunoscuti care si-au uitat radioul pornit in masina de seara pana a doua zi si ... ).


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mugurel97263
post Jan 26 2007, 05:15 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 92
Joined: 20-January 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 97.256



pentru alex:
ai uitat de avertizorul pentru centura care nu te lasa sa acsulti muzica fara centurajava script:emoticon('biggrin.gif').

in privinta genunchiului drept cel mai bine e sa optezi pentru mersul tip"balenin", adica sa calci ambreiajul numai cu varful piciorului stang si astfel ai posibilitatea sa dai scaunul mai in spate.
eu as fi vrut portbagajul mai mare caci la dimensiunile actuale nu-mi pot baga betele de pescuit in el,sunt prea lungi si nu am decat varianta sa le scurtez ca sa incapa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex-179
post Jan 27 2007, 12:37 AM
Post #12


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 19-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.308



QUOTE(alex-179)
Astazi am luat si eu masina....si evident sunt incantat. Inca nu stiu sa va spun nimic pt ca am facut doar 29 km cu ea. biggrin.gif Dar intr-o saptamana o sa va spun ce-mi place sau nu , si de ce .
Apropo ...cei de la gtt au fost de treaba, chiar senzationali, adica am platit avansul la bcr-leasing marti si vineri seara....masina in parcare.Zici ca am fost la piatza biggrin.gif


Aha....va arde de gluma.... :boxing:
Pt Marius 30562.... vreau sa ascult muzica cu motorul oprit.asta inseamna ca tre sa penetrez contactul cu cheia ca sa se desfunde tzeava de muzica, dar se desfunda si avertizorul ala care urla cat il tzin membranele....nashpa moment.
Vis-a-vis de putere...tot puturoasa este( scuze dar am uitat sa va spun ca inainte aveam sub dos cca 200CP)
Consumul.....se tzine tare.......inca nu scade sub 10.Este adevarat ca am si ore tampite de mers prin Bucuresti iar eu sunt destul de zglobiu la volan .....dar totusi....
Am mers cu 3 persoane in spate si cu portbagajul full de cabluri multicor..... senzational....maine cand scap de incarcatura sunt hotarat sa-mi pun ceva asfalt in portbagaj....zici ca ai alta masina
Toti zic ca masina se incuie singura dupa un timp de....daca ai uitat sa o incui.....pe a mea nu cred ca au invatzat-o. blush.gif
Sunt cam obosit si nu stiu ce sa va mai mint, .....poate o sa scriu ceva duminica( singura mea zii libera :puke: ) cand o sa am capul mai limpede ( sper)
Hai sa va bucurati chevi. ...care aveti, care nu ....nu stiti ce piedeti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Jan 27 2007, 12:28 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Alex, daca stai langa masina si astepti sa se inchida singura dupa un timp sa stii ca nu tine. Nu este chiar asa de proasta. Treaba tine de distanta la care te aflii fata de ea.
Esti cel mai dezamagit posesor de Aveo. Sa inteleg ca Kalos a fost un model mai bun? In America se vinde foarte bine varianta de Kalos din 2004, iar Aveo apare doar anul acesta. Americanii sunt foarte multumiti de masinuta (vezi Yahoo Autos), singura diferenta este faptul ca se vinde cu motor de 1.6 16V. In topul J.D. Power varianta Kalos este in primele 3 pozitii la categoria "subcompacte". Asa ca nu te mai plange ca se poate si mai rau.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius88521
post Jan 27 2007, 08:18 PM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 29-September 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 88.514



Azi am mai facut 100 km cu masina,am fost cu ea pe la tara si am mers si pe drumuri neasfaltate.Garda inalta este foarte utila pe drumuri neamenajate,in schimb lipsa scutului la motor este un lucru foarte deranjant,motorul se murdareste rau.Dupa ce m-am obisnuit cu masina cat de cat zgomotul suspensiilor nu ma mai deranjeaza chiar asa mult.Directia mi se pare foarte sensibila, adica la cea mai mica rotire a volanului reactioneaza promt.Nu am depasit 100km/h,pentru a menaja cat de cat motorul in primele sute de km.,si pot sa spun ca e destul de lenes pana pe la vreo 2500 ture,dupa aceasta turatie incepe sa se infiga si el cat de cat.Astept sa fac macar 1000 km. si dupa aia o sa-i dau eu talpa sa vad ce poate.Am facut cateva poze masinii in curte la tara ,incerc sa vad daca reusesc sa postez vreuna.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius88521
post Jan 27 2007, 08:21 PM
Post #15


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 29-September 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 88.514



cred ca am micsorat-o prea mult pe prima sa o vedem pe cea de a2a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius88521
post Jan 27 2007, 08:27 PM
Post #16


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 29-September 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 88.514



nu reusesc sa postez o poza ca lumea,daca e mica nu se vede,iar daca e mare nu o posteaza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex-179
post Jan 27 2007, 11:37 PM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 19-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.308



Nene Iulian....nu fi rau...nu sunt nemultumit.Doar ca, am promis ca o sa va impartasesc ce-mi place si ce nu vis-a-vis dse aceasta masina.
RCD nu pleaca fara cheie in contact nici sa-l batzi.Parerea ca este puturoasa inca o mentin.Consumul este de cca 10 la suta urban. Maine o sa am un drum mai lung de vreo 150km si o sa vad cum se comporta la drum lung si ce consum estimativ o sa am .Pana acu nu a raspuns nimeni daca stie cineva ce este cu mufa aia..... :evil: .
Intrebare intrebatoare..... A resetat cineva ecu?...este acelasi cu cel de la Kalos?.....procedura de relanti este aceiasi?
A adus careva imbunatatiri? de ex. lumina la scrumiera si bricheta?....sau mai stiu eu ..altceva?
Numai de bine si km muuuulti. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Jan 28 2007, 04:49 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Alex nu sunt rau, dar te vad cam nemultumit. Acum fiecare are alta impresie. Pentru mine un consum de 10% la o cutie automata nu mi se pare mare. La mixtul nu sare de 7,5% (si asta vara alergata cu aer conditionat). Motorul se lasa mai greu la versiunile cu automata, ai rabdare si o sa-ti consume si mai putin. In rest vad ca exista diferente majore intre Kalos si Aveo. Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex-179
post Jan 30 2007, 10:57 PM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 19-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.308



Sa nu fiu carcotasi, dar CONSUMA exagerat.Dupa calculul meu, din data de 18.01.2007 de cand am luat-o, si pana astazi, 30.01.2007 am bagat 130 litrii si am facut 1009 km, din care 380 au fost afara, mers regulamentar cu 90-110. In fiecare zii fac 30km in Bucuresti si 40 afara( pana in Buftea si inapoi). ............la un calcul simplu ....zici ca am motor de 5000cc.Daca presupun 8% consum mixt( nu cat dau ei in carte) ar trebui sa scot vreo 1625 km.....diferenta cam mare. Nici cu Nissanul care are 2800ccc, 6 cyl. il linie ....si o calc , nu scot consumul asta, si credeti-ma ca nu am 3 aere conditionate pe ea si nici nu schimb mai sus de 2500-3000.
O trebui sa resetez ECU?....sau sa fug la service?.Mai este cineva in situatia mea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex-179
post Feb 6 2007, 10:50 PM
Post #20


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 19-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.308



nu mai sunt posesori de aveo pe forum? :ban:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 12:56 AM