IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pornirea greoaie la frig

This topic is about pornirea greoaie la frig, the author, valy95726, wrote about: salut! am luat un opel astra DTI an 2001 ,119.000 km din germania si pt ca merge greu procedura cu noile numere,am tinut-o in parcare cam 2 saptamani. ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> pornirea greoaie la frig
valy95726
post Dec 31 2006, 03:47 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 31-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.719



salut! am luat un opel astra DTI an 2001 ,119.000 km din germania si pt ca merge greu procedura cu noile numere,am tinut-o in parcare cam 2 saptamani.ce mi-a dat de gandit este faptul ca acum cu vremea asta rece,nu porneste la prima cheie,si destul de chinuit la a 2-a,a 3-a.....astept parerile si sfaturile voastre,sper sa nu fie ceva grav...multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Dec 31 2006, 06:05 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Din cauza frigului pornirea este mai grea iar bateria nefolosita slabeste.In concluzie ai doua motive sa-ti porneasca greu.Nu te ingrijora,nu-i grav.Vezi pe forum ce s-a mai scris pe subiectul asta.Eventual porneste-o din a doua cheie dimineata.Prima oara incalzeste bujiile, ia contactul, pune-le iarasi si cand s-au incalzit da la demaror.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Dec 31 2006, 09:36 AM
Post #3


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Bateria nefolosita slabeste la frig....da, dar cu o baterie buna, frigul nu ar trebui sa fie o problema (ma rog, pana pe la -5...-7 grade) si ar trebui sa porneasca din prima! Daca lasi masina la ger chiar si o luna si vii cu bateria buna, calda, din casa si o pui pe masina, ar trebui s-o ia din prima fara probleme! Bateria mea ingheata afara impreuna cu masina, dar dimineata la -5...-6 grade porneste perfect, din prima, ca vara....in ciuda celor 11 ani si 187.000 de km (la bord).....dar io circul zilnic cu masina! Dupa ce vei primi numerele, circula cu ea cat poti de mult, ca sa se incarce bateria sau pune o baterie noua si vezi cum sta treaba....cu o baterie noua ar trebui sa porneasca perfect, altfel....sunt alte probleme....speram sa nu fie.... :angel: Bafta si s-o stapanesti sanatos, fara evenimente neplacute! :wave:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sisi73634
post Dec 31 2006, 11:52 AM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 85
Joined: 12-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.627



..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sisi73634
post Dec 31 2006, 11:54 AM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 85
Joined: 12-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.627



Poate ai una sau mai multe buji incandescente arse.La modelul asta au fost probleme si cu pompele de injectie,partea proasta este ca nu poti pune de pe alta masina,doar daca schimbi si calculatorul masinii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valy95726
post Dec 31 2006, 12:39 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 31-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.719



sper sa fie totusi de la bateria nefolosita:)o sa merg oricum la un mecanic dupa ce iau numerele sa se uite un pic la ea.o sa va tin la curent.multumesc pt sfaturi,m-ati mai linistit:).bafta si multe impliniri pt anul ce vine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Avram-5
post Jan 2 2007, 12:09 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 24-January 03
Member No.: 9.305



Nu te agita. la motorul 2.0 dti, injectia e directa, dar....verifica:
1 Bateria-pica din moment ce are curent pentru a roti motorul
2 Dka ai curent pana la bujiile incandescente -releul bujiilor: service
3 Bujiile incandescente - verificare,(sunt in spatele motorului cum privesti din fata cam pe unde ai evacuarea). Eu cred ca totusi ai arse cel putin 2-3 buc de buji. Recomandare bujii -Beru pretul e undeva la 60 - 65 RON/buc
Se inlocuiesc usor, mai greu la cil 3 unde tre sa desfaci un colier de la conducta turbo. Poti face treaba asta si singur. Atentie dka nu ies nu forta - dute la service sa nu rupi vreo bujie in bloc ca e mai nasol! Bafta! beer.gif [img]
[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi94006
post Jan 2 2007, 02:55 PM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 2-December 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 93.999



avram,poti vedea cumva ca ti-au cedat bujiile???si care?si daca le desfac,cum imi pot da seama??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jan 2 2007, 11:19 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



QUOTE(valy95726)
salut! am luat un opel astra DTI an 2001 ,119.000 km din germania si pt ca merge greu procedura cu noile numere,am tinut-o in parcare cam 2 saptamani.ce mi-a dat de gandit este faptul ca acum cu vremea asta rece,nu porneste la prima cheie,si destul de chinuit la a 2-a,a 3-a.....astept parerile si sfaturile voastre,sper sa nu fie ceva grav...multumesc

1. Daca bateria este descarcata.....se vede la bord...cand dai la cheie se sting becurile....deci...alta baterie.
2.Daca ai vreo bujie arsa se aprinde la bord beculetul care simbolizeaza un motoras galben.
3.Este posibil sa se depresurizeze instalatia de alimentare cu motorina...cauza....unul sau mai multe futunase de pe returul de la injectoare este posibil sa fie fisurat si sa prinda aer.....sau orice alt furtunas din circuitul de alimentare.


--------------------
Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jan 2 2007, 11:23 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



QUOTE(gabi94006)
avram,poti vedea cumva ca ti-au cedat bujiile???si care?si daca le desfac,cum imi pot da seama??

DA poti vedea p bord dupa cum am spus mai sus.......sau daca desfaci fisele de la bujii pui contactul....si cu un fir pus la un capat pe + de la baterie iar celalalt il atingi de capatul de sus al bujiei(cel mai subtire).....daca este buna face scanteie....daca nu e arsa.ATENTIE!!! Toate bujiile tre' sa fie acelasi fel...model firma....daca nu se scurt-circuiteaza intre ele...eu am avut 2 Bosch si 2 Behru.....si p alea vechi mi le-a ars.


--------------------
Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Avram-5
post Jan 3 2007, 08:27 PM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 24-January 03
Member No.: 9.305



Andrei are dreptate! scoate fisele de la buji si...simplu cu un fir de pe + le verifici, dar..... ideal la scoti afara si le alimentezi cu + si - iar bujiile tre sa se inroseasca. ATENTIE! nu mai mult de 5-6 sec! Dka vezi ca vreuna nu se inroseste (in fond e o rezistenta electrica) o schimbi! Ideea e ca e bine sa faci schimbul la toate bujiile! Ti-am recomandat deja tipul! in rest, partea de inalta presiune de pe sist. de alimentare las-o in seama service-ului! Sa facem si noi ceva bani biggrin.gif .Cerde-ma ca-i o masina buna ce-si merita banii desi opelul e masina saracului! Mie-mi place masina si motorizarea! sa ai bafta de ea si...fara evenimente!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai79646
post Jan 8 2007, 01:53 AM
Post #12


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 12-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 79.639



QUOTE(Andrei59324)
QUOTE(gabi94006)
avram,poti vedea cumva ca ti-au cedat bujiile???si care?si daca le desfac,cum imi pot da seama??

DA poti vedea p bord dupa cum am spus mai sus.......sau daca desfaci fisele de la bujii pui contactul....si cu un fir pus la un capat pe + de la baterie iar celalalt il atingi de capatul de sus al bujiei(cel mai subtire).....daca este buna face scanteie....daca nu e arsa.ATENTIE!!! Toate bujiile tre' sa fie acelasi fel...model firma....daca nu se scurt-circuiteaza intre ele...eu am avut 2 Bosch si 2 Behru.....si p alea vechi mi le-a ars.


s-au ars alea ca erau vechi,nu ca erau diferite!

iar problema cu pornirea greoaie e de obicei de la furtunele de retur la acest tip;daca ar fi de la bujii s-ar aprinde martorul 'check engine' sau ala de catalizator


--------------------
reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 05:10 PM