Motorina efix de la Rompetrol |
This topic is about Motorina efix de la Rompetrol, the author, octavian90591, wrote about: Am vazut ca a aparut din decembrie la peco; intrebarea este ,chiar isi face treaba cum spun ei? adica chestia de curatare a supapelor ,etc ; in plus l ... To read more just scroll down
Motorina efix de la Rompetrol |
Jan 4 2007, 11:24 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 23-October 06 From: Constanta Member No.: 90.584 |
de la cine am luat masina,cica baga omv euro 5 in ea ( punto 1,3 multijet din 2005 ) Deci, o intrebare pt cei cu acest motor,ce folosesc, ce au vazut ca e ok pt el? |
|
|
Jan 4 2007, 12:00 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 12-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.627 |
Eu asa stiu de motorina euro 5 ca este mai "uscata" de aceea nu bag in masina mea care are euro 3
__________________________________ Ford Focus 1,8 TDCI 116 cp Ford Focus 1,8 TDCI 100 cp Ford Focus 1,8 TDDI 75 cp |
|
|
Jan 9 2007, 08:27 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Am pus si eu EFIX,e euro 4 si merge super prost,toata motorina eur 4 merge tare prost,mai ales asta.
OMV eur 5 e foarte buna ,dar MOL Evo Eur 5 e exceptionala.Astea 2 sunt cele mai bune,dar am observat ca mai cu toate Eur 5 merge foarte bine,chiar si Petrom,Rompetrol sau LUkoil,cu Agip mai discutam ca de acolo am alimentat si imi merge cel mai prost posibil.In rest benzinariile mici,nici gand! -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Jan 9 2007, 12:27 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 23-October 06 From: Constanta Member No.: 90.584 |
QUOTE(Eduard46373) Am pus si eu EFIX,e euro 4 si merge super prost,toata motorina eur 4 merge tare prost,mai ales asta
Pai atunci chiar nu inteleg ( desigur,cu exceptia publicitatii) de ce o lauda atat producatorul; am folosit la un opel benzina efix si parca mergea mai bine decat cu cealalta,tot euro... dar normala;teoretic aditivii care ''curata'' supapele si celelalte chestii,isi fac treaba in timp,totusi daca motorului nu ii 'place' se vede imediat ( cum spui tu ca ai patit) ; momentan am tot omv euro 5 in ea,dar as incerca si eu niste motorina efix de la rompetrol ( daca motorul meu este euro 4, sa vad cum ii prieste motorina euro 4), sa vad daca se manifesta cum ai spus tu, mai ales ca vad ca ai acelasi motor ( cumva sa fi avut apa in ea,dar in cazul asta iti semnaliza martorul de bord probleme...din pacate in romania exista factorul uman din statiile peco,nu le mai ajunge...) :bandit: |
|
|
Jan 11 2007, 03:54 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
-------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Jan 11 2007, 04:52 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Am bagat si eu in sfarsit Efix de la Rompetrol. Excelenta motorina , m-a ajutat sa iau o decizie: raman ca si acuma exclusiv pe OMV sau MOL!
Decat sa-mi curete motorina aia injectoarele, prefer sa nu le infund bagand motorina de import si basta! -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jan 11 2007, 05:27 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 26-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.506 |
Motorina Efix este euro 4; motorina OMV/MOL importata este euro 5, deci alt standard si nu poate fi comparata cu euro 4...normal ca e mai buna.
Insa au si Rompetrolu' euro 5 si este produs la noi. Eu am ramas la euro 5 de la rompetrol - ca prestatii motorul e la fel, consumul e mai mic ca la EVO Diesel de la MOL iar pretul e mai mic. -------------------- Punto Dynamic Multijet full :D
|
|
|
Jan 11 2007, 09:41 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 697 Joined: 1-August 05 Member No.: 52.386 |
am spus deja ca este cea mai proasta si nu credeam, ca mi se spusese in nenumarate sa nu fac prostia sa bag, nu am ascultat si era sa ma impotmolesc la un ITP din cauza acestei benzine "de calitate"
|
|
|
Jan 12 2007, 10:22 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Sunt jumatate dim Benzinariile mol care nu au EVO si au o motorina eur 4 iar la OMV sprint diesele este tot euro 4,doar alpin e euro 5 .LA Petrom Top Diesel este tot euro 4.Asa ca e plina piata de euro 4.
-------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Jan 21 2007, 12:26 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 23-October 06 From: Constanta Member No.: 90.584 |
QUOTE am spus deja ca este cea mai proasta si nu credeam, ca mi se spusese in nenumarate sa nu fac prostia sa bag, nu am ascultat si era sa ma impotmolesc la un ITP din cauza acestei benzine "de calitate"
Imi pare rau pt tine; totusi, intrebarea mea era pt MOTORINA e-fix?! Nu prea este acelasi lucru, nu crezi? |
|
|
Jan 21 2007, 12:27 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 23-October 06 From: Constanta Member No.: 90.584 |
QUOTE am spus deja ca este cea mai proasta si nu credeam, ca mi se spusese in nenumarate sa nu fac prostia sa bag, nu am ascultat si era sa ma impotmolesc la un ITP din cauza acestei benzine "de calitate"
Imi pare rau pt tine; totusi, intrebarea mea era pt MOTORINA e-fix?! Nu prea este acelasi lucru, nu crezi? |
|
|
Jan 21 2007, 12:31 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Eu raman la parerea ca reclama este exagerata fata de beneficiile reale. In mod cert daca nu te uiti la diferenta de pret folosesti motorina de import de la MOL sau OMV.
Si inca ceva, mai exista un topic identic astfel incat administratorii ar putea sa unifice topicurile. -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Jan 21 2007, 01:33 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 697 Joined: 1-August 05 Member No.: 52.386 |
QUOTE(octavian90591) QUOTE am spus deja ca este cea mai proasta si nu credeam, ca mi se spusese in nenumarate sa nu fac prostia sa bag, nu am ascultat si era sa ma impotmolesc la un ITP din cauza acestei benzine "de calitate"
Imi pare rau pt tine; totusi, intrebarea mea era pt MOTORINA e-fix?! Nu prea este acelasi lucru, nu crezi? octavian iti spun ca este la fel si mi s-a explicat clar si raspicat ca nu este bine aditivata, concluzia o tragi singur. p.s. ati observat si voi un miros ciudat al acestei benzine??? |
|
|
Jan 22 2007, 04:20 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 131 Joined: 9-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.366 |
Ideea mea suna cam asa:Efix sau orice alceva Euro 4 tot prost merge,o proteja motorul ,habar nu am dar se simte lipsa de putere daca ai un motor mai mic 1.3-1.5 l .iar EUR 5 fie ea si de la Rompetrol sau Luckoil merge mult,mult mai bine.LA fel ca si la Mol,cea TEmpo care nu stiu ce propietati are pt motor merge tot naspa ca e euro 4.Daca iesi din Buc gasesti euro 3 si probeaz-o sa vezi ca motorul merge mai bine decat cu euro 4.
Oricum cea mai ieftina ramane petrom care e 3.09 lei,ieri,cea de iarna,top nordic. Asa ca,alimentati cu cevreti: ieftin sau scum,putere sau ...ieftin si atat. ca protejeaza motorul....bla ,bla...o proteja ea ceva dar ce faci ca se simte la putere,mare diferenta. LA benzina Efix,nu e nici odiferenta fata de alte marci,la seviciu numai cu de aia alimentez si alti colegi baga de alte benzinarii si nimic in plus sauin minus. -------------------- Punto II-1.3 Multijet 93CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 03:20 AM |