IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Chrysler LHS 1999

This topic is about Chrysler LHS 1999, the author, Happy_Maker, wrote about: Salutari tuturor! Sunt un mai vechi (dar tacut) membru al acestui forum, ajuns de cateva saptamani pe alte meleaguri...si ne-mandru detinator al urmat ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Chrysler LHS 1999
Happy_Maker
post Dec 16 2006, 07:05 AM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 184
Joined: 13-April 04
From: Phoenix AZ
Member No.: 23.708



Salutari tuturor!
Sunt un mai vechi (dar tacut) membru al acestui forum, ajuns de cateva saptamani pe alte meleaguri...si ne-mandru detinator al urmatoarei dileme: conform zicalei cu "socotela de acasa si cea din targ", in loc sa-mi cumpar o japoneza cu motor mic, am sfarsit cu .... http://www.canadiandriver.com/testdrives/99chrysler_lhs.htm
Motivele pentru care am ajuns aici sunt foarte solide si in nici un caz nu-s date de o dorinta subita de a-mi schimba preferintele (in ro am avut un hatchback). Cu alte cuvinte, a trebuit sa cumpar ce-am gasit si...asta am gasit pur si simplu.
Acum, pentru a nu mai bate campii aiurea, revin la "problema cu dilema": privind exclusiv prin prisma capitolului fiabilitate, merita sa ramn (deocamdata?) la acesta masina sau ar trebui sa o "marit" cat mai repede? Masina are 100k mile, a costat 4500$ plus inca 500$ investiti in schimbarea tuturor filtrelor, curelelor si fluidelor. Demn de metionat ar mai fi faptul ca sunt al treilea proprietar si "car title-ul" este "curat".
Asadar, daca aveti cat-de-cat idee de generatia '99 de Chrysler 300M/Concorde/LHS cu motorul de 3.5l, astept un sfat sau o parere vizavi de ce-i de facut pe mai departe.
Multumesc anticipat!


--------------------
1999 SAAB 9-3 CV - 2.0l Turbo 200 CP
2006 Toyota RAV4 - 2.4l Inline 166 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Dec 17 2006, 09:59 AM
Post #2


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Fiind de cand ma stiu un mare admirator al masinilor americane, lungi si mari, pot doar sa-ti spun ca acest model (cu fratii 300M si Concorde) mi-a placut cel mai mult dintre modelele americane ale anului 1999 si inca imi place enorm!!! :1: Am vazut si prin Timisoara de 2 sau 3 ori asa un model si m-am holbat gura-casca dupa el pana a disparut la orizont blink.gif ....pacat ca erau in mers si n-am vazut nici unul oprit pe loc, ca {virgula} cred ca nu mai plecam de langa el! wub.gif Despre fiabilitate io unu nu pot sa spun nimic, fiindca nu stiu, dar.....la naiba cu fiabilitatea....daca as avea suficienti bani pt. benzina, maine mi-as cumpara asa o masina beer.gif Auzi dom'le...4.500 $ blink.gif ....gratis...dar cu consumul de ~ 20 litri/100 km....hmmm, imi cam piere toata pofta... sad.gif Pai io ce sa zic....daca tie-ti place masina si ai grija de ea, cred/sper ca si ea va avea grija de tine si de buzunarul tau... :wave:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 17 2006, 10:26 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



N-o prezinti mai in detaliu la "totul despre masina mea"? smile.gif Oricum, s-o stapanesti sanatos, cu fiabilitatatea oricum e doar probabilistica smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Happy_Maker
post Dec 25 2006, 02:41 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 184
Joined: 13-April 04
From: Phoenix AZ
Member No.: 23.708



Cu scuzele de rigoare pentru intarzaiere, multumesc pentru raspunsuri.

In aceeasi ordice de idei, intr-adevar masina este o bijuterie, in ciuda anilor si rulajului. E adevarat, nu-i "o europeana", dar niciodata nu m-am simtit asemenea conducand pe o autostrada.

Si totusi, placerea se termina cand ajung in parcare...dintr-un motiv care nu-s foarte sigur ca-l inteleg, americanii au facut parcari....europene...ehh, probabil ca-i numai o chestiune de adaptare...

P.S. Pseudo-mecanicul care mi-a facut schimbarea de curele&filtre a insitat sa nu schimb sub nici o forma uleiul din cutie. Zice el ca "daca transmisia a ajuns la milele astea si n-au fost probleme, in nici un caz sa-l schimbi ca sigur se duce naiba cutia". Iar eu unul nu stiu
pe cine sa mai cred.... pe fabricant (insista sa schimbi uleiul de transmisie) sau pe mecanicul mexican....
Voi ce ziceti?


--------------------
1999 SAAB 9-3 CV - 2.0l Turbo 200 CP
2006 Toyota RAV4 - 2.4l Inline 166 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Dec 26 2006, 08:03 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



schimba uleiul si filtrul de la cutia de viteze, e mai bine si transmisiile automate chrysler nu au chiar o reputatie buna pt durabilitate


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Happy_Maker
post Dec 27 2006, 09:52 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 184
Joined: 13-April 04
From: Phoenix AZ
Member No.: 23.708



Exact cum banuiam, parerea fabricantului inainte de orice. Totusi, ma intrebam, de unde o fi venind reticenta acestor mecanici? Ei pareau foarte convinsi ca e o idee tare proasta schimbarea uleiului...Chiar au argumentat prin faptul ca uleiul de cutie nu "se toarna" pur si simplu (precum cel de motor) ci trebuie injectat cu o masina speciala, sub presiune...Asa o fi?


--------------------
1999 SAAB 9-3 CV - 2.0l Turbo 200 CP
2006 Toyota RAV4 - 2.4l Inline 166 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Dec 27 2006, 10:04 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



nu stiu sincer.....pt operatia asta mai bine mergi la un service mai de doamne-ajuta nu la mexicanul din coltul strazii care stie sa schimbe tobe pe Civic-uri. E bine sa intretii cat mai bine cutia de viteze pt ca daca ai grija de ea te poate tine mult timp (eu am 253mii km pe cutia originala) si schimbarea sau rebuilding-ul de transmisie este foarte scump asa ca fa tot posibilul sa eviti.


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 09:21 PM