Presedintele EuroNCAP - semiesecuri Honda Civic si Audi Q7 |
This topic is about Presedintele EuroNCAP - semiesecuri Honda Civic si Audi Q7, the author, Daniel65671, wrote about: Intr-un comunicat de presa difuzat de catre organismul european specializat in testarea sigurantei automobilelor, EuroNCAP, se precizeaza ca patru din ... To read more just scroll down
Presedintele EuroNCAP - semiesecuri Honda Civic si Audi Q7 |
Dec 6 2006, 01:04 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Toate celelalte modele testate, inclusiv Honda Civic si Audi Q7, au primit 4 stele. Dincolo de rezultatele seci ale testelor, cei de la EuroNCAP fac si cateva comentarii, deloc lipsite de interes. Masinile cu punctajul maxim au fost laudate de catre presedintele EuroNCAP, Claes Tingvall: “Acesti producatori cred in necesitatea asigurarii celor mai inalte standarde de siguranta pentru clientii lor si este bine ca ei sunt rasplatiti constant cu maximum de puncte.” Noua generatie Civic, un automobil bine primit peste tot in lume, n-a impresionat si la crash-teste. Desi Honda se astepta sa obtina 5 stele, testele EuroNCAP au aratat ca aceasta noua generatie nu poate primi mai mult de 4 stele. Claes Tingvall, despre acest rezultat: “Este o dezamagire, desi nu surprinde ca unii producatori isi anunta asteptarile. Cei de la Honda au afirmat pe site-ul propriu de internet ca se asteptau la 5 stele pentru Civic si continua sa lase aceasta informatie chiar si dupa ce am publicat rezultatele, lucru ce induce publicul in eroare. Honda inca nu a produs o masina de 5 stele si ar trebui sa astepte publicarea rezultatelor testelor inainte de a sugera alte rezultate”. Un alt model cu mari asteptari... neimplinite la testele EuroNCAP este SUV-ul Audi Q7. La testul impactului frontal, zona picioarelor manechinului a avut de suferit. Audi sustine ca au imbunatatit calitatea productiei, ca urmare a rezultatelor obtinute la testele EuroNCAP, dar s-a hotarat sa nu trimita masina pentru retestare. Claes Tingvall, spune ca “Audi Q7 este o masina scumpa, prestigioasa apartinand unei marci recunoscute pentru calitatea produselor ei. Cei care au cumparat-o vor fi dezamagiti ca nu a fost cotata mai bine decat masini mai vechi si mai ieftine, care au obtinut acelasi punctaj. Cei ce platesc un pret premium pentru o masina se asteapta la maximum de protectie.” AutoNews.ro, 05 dec 2006 -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Dec 6 2006, 02:18 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Jenant din partea celor de la audi si surprinzator (in sensul negativ) rzultatul civicului...eu puteam sa jur ca civicul are 5 stele
|
|
|
Dec 6 2006, 02:25 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
cu toate astea daca ar fi un accident (chiar si cu un obstacol fix, unde greutatea masinii nu prea conteaza) as prefera sa fiu intr-un Q7 decat intr-un clio de 5 stele... cu toate ca e cea mai urata masina scoasa de audi de la A2 incoace.
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 6 2006, 06:33 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Jenant pt ca 5 stele la siguranta arata anumite deficiente in modul cum este masina gandita...adica modul in care Q7 disipa energia cinetica este cam varza |
|
|
Dec 6 2006, 06:37 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Problema nu se pune asa smile...daca intrii cu Q7 intr-un pom la 70 km/h ai mai multe sanse sa te ranesti (in cazul fericit...la 70kM/h o poti patii si mai rau) de cat intr-un clio, punto, 207, masini de aproximativ 5-6 ori mai ieftine de cat un Q7 smile
I highly doubt that... Dar deja suntem off-topic ca era un alt topic despre testele EuroNCAP. Daca e sa ma incred in EuroNCAP tu ai dreptate, dar eu nu cred in el. Depinde cum lovesti pomul, din ce unghi, cu ce viteza, etc.. lucruri pe care euroncap-ul nu le testeaza. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Dec 6 2006, 06:39 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Io nu ma mai uit de mult la ce spune NCAP. Au dat dovata de atata "profesionism" incat pot sa declare ce vor, eu am mari rezerve fata de profesionismul lor.
'organismul european specializat in testarea sigurantei automobilelor, EuroNCAP' mai au de invatat chestii de baza si dupa aia mai vedem. De fapt, pana nu publica un studiu serios care sa arate ca exista legatura intre stelele lor si ce se intampla pe sosea in lumea reala totul ramane o speculatie frumoasa.[/i] -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 6 2006, 06:54 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
de studiat
intre NHTSA si EuroNCAP prefer NHTSA-ul ca organism si metodologie de testare pentru ca ei testeaza TOT! -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Dec 6 2006, 07:02 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Air
http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=8665&start=0 E doar o dovada in plus de amatorism.... Nici macar nu stiu sa fure cum trebuie, trebuiau sa aleaga un tip de accidente la care NCAP sa fie cu adevarat semnificativ. Impactul masina masina toata teoria cu absorbtia energiei pierde din importanta... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 6 2006, 07:07 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
asta e, traim in europa, unde un organism "acredita" poate sa scoata de pe piata un automobil.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Dec 6 2006, 07:27 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Piuitorul pt centura este f important pt ca daca nu pui centura nu merge aer bagu ...adica degeaba masina are 5 stele ca daca nu pui centura te deplasezi intr-un vehicul care nu valoreaza 2 bani la capitolul siguranta
Mi imi pare f important piuitorul ala chiar daca este f stresant |
|
|
Dec 6 2006, 07:31 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Insa nu vi se pare ciudat cum la Kalos de exemplu cei de la NCAP nu l-au auzit, si prin urmare nu l-au punctat??? PE cuvantul meu ca eu l-am auzit si si nu am auz de liliac... cand eram mic eram metalist
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Dec 6 2006, 07:35 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Probabil ca aveau urechile infundate
Din pacate la kalos nu piuitul a fost problema si deformatiile nasoale ale caroseriei...am impresia ca este una din putinele masini fabricate in ultimii ani caruia i-a ramas usile blocate...o chestie extrem de grava la o masina moderna. |
|
|
Dec 6 2006, 08:36 PM
Post
#13
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Sincer sa fiu piuitul ala are efectul invers decat cel scontat: eu spre exemplu (si stiu ca nu sunt singurul) din cauza piuitulu cel handicapat am centura pusa prin spatele scaunului. O pun doar cand ies din oras.
Cand aveam dacie si nu piuia o mai puneam si prin oras ca era usor de pus, asa, trebuie s-o decuplez, sa o trag din spatele scaunului si s-o pun prin fata, apoi sa refac invers procesul. La prima vizita la service vorbesc sa mi-l dezactiveze. Si uneori e chiar idiot sa iti pui centura ca bipaie ala: eram la tara, cautam ceva si mai faceam cate 100-200 metri, mai opream, etc. Pai ce faci? iti pui centura 100 m sau te capiaza piuitul? si nu merge sa lasi motorul pornit ca sa termine boul de piuit... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Dec 6 2006, 08:48 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Cristi
Ma refer la kalos, cel cu 3 stele, si nu la Aveo, cel cu una jumate. Aveo e cel cu problema cu usile... in EU, ca in USA a avut rezultat destul de bun. Kalos http://www.euroncap.com/images/results/sup...20Datasheet.pdf tot pe undeva pe acolo e si steaua aia jumate pentru aveo in EU Si aveo in state http://www.safercar.gov/NCAP/Cars/4077.html -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:00 AM |