ciudat |
This topic is about ciudat, the author, octavian67510, wrote about: ..mi se pare ciudat ca forumul de la chevrolet se misca din ce in ce mai greu... ..stau si ma intreb care o fi cauza... ..masinile or fi ft bune...nu ... To read more just scroll down
ciudat |
Sep 14 2006, 10:37 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 226 Joined: 6-February 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 67.503 |
..stau si ma intreb care o fi cauza... ..masinile or fi ft bune...nu prea sunt probleme la ele.. ...sau portretul robot al celor ce-si iau chevrolet..e de oameni care nu prea au timp... ..dau sa inclin spre ambele variante.. ..sincer nu am nici o problema cu aveo..dar am numai 500 km ..am vb cu cineva si mi-a zis ca la vw polo..in rodaj i-a dat voie sa-i dea pana la 150km/h...doar atat cica...dar mie mi se pare mult..mai ales ca e de 1.2 pe benzina.. ..io la aveo am incercat sa nu depasesc mai mult de 3000 turatii..asta a insemnat cam 120km/h la drum intins...e prea mult? |
|
|
Sep 15 2006, 09:34 AM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 25-July 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 83.180 |
Cred ca explicatia e aceea ca cei cu Chevrolet mau au un forum dedicat.
-------------------- Aveo 1,4 Premium.
|
|
|
Sep 15 2006, 06:44 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 362 Joined: 24-July 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 83.114 |
eu nu am probleme cu aveo...si tot asa in 3000 rot/min si maxim 120
sunt foarte multumit de masina |
|
|
Sep 20 2006, 10:55 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 22-November 04 From: Craiova (Dolj) Member No.: 36.183 |
1. nu tineti motorul in sarcina ridicata foarte mult timp (adica nu trebuie sa tineti ochii pe turometru si sa va speriati daca ati sarit de 3000 intr-o depasire, ci doar sa nu-i dati 140 sau mai mult pe autostrada timp de o ora) 2. lasati motorul sa mearga la ralanti 30 secunde dupa ce dati la cheie (asta e bine sa va intre in reflex si dupa 3000Km...) 3. nu bruscati franele in primii 1000Km (pentru un rodaj uniform al garniturilor/discurilor de frana) 4. nu opriti inutil motorul (la semafor de exemplu)- rulajul pe distante scurte intre doua chei nu este indicat, calculatorul se invata cu niste parametri aiurea si va scade performanta. Daca motoarele si cutiile sunt bine rodate de fabrica inainte de montaj, restul subansamblelor incepand de la roti, servodirectie, frane, continuand cu suspensiile si pana la aerul conditionat, cer o scurta perioada de "calm" adica de utilizare moderata - cateva sute de km - pentru a intra in parametri. Sa va bucurati de ele multe sute de mii de km cu cat mai putine interventii - oricum calitatea asiaticelor e incontestabila, sunt masinile optime pentru rulaje de pana la 20-25.000 Km pe an fara dureri de cap. :wave: -------------------- Chevrolet LACETTI HB Elite SX 1.4L/95CP - 2005, Imperial Blue
|
|
|
Dec 5 2006, 11:46 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 489 Joined: 25-April 06 From: Pitesti (Arges) Member No.: 74.630 |
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 10:51 AM |