IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ciudat

This topic is about ciudat, the author, octavian67510, wrote about: ..mi se pare ciudat ca forumul de la chevrolet se misca din ce in ce mai greu... ..stau si ma intreb care o fi cauza... ..masinile or fi ft bune...nu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> ciudat
octavian67510
post Sep 14 2006, 10:37 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 6-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.503



..mi se pare ciudat ca forumul de la chevrolet se misca din ce in ce mai greu...
..stau si ma intreb care o fi cauza...
..masinile or fi ft bune...nu prea sunt probleme la ele..
...sau portretul robot al celor ce-si iau chevrolet..e de oameni care nu prea au timp...
..dau sa inclin spre ambele variante..
..sincer nu am nici o problema cu aveo..dar am numai 500 km
..am vb cu cineva si mi-a zis ca la vw polo..in rodaj i-a dat voie sa-i dea pana la 150km/h...doar atat cica...dar mie mi se pare mult..mai ales ca e de 1.2 pe benzina..
..io la aveo am incercat sa nu depasesc mai mult de 3000 turatii..asta a insemnat cam 120km/h la drum intins...e prea mult? bicycle.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iri83187
post Sep 15 2006, 09:34 AM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 25-July 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 83.180



Cred ca explicatia e aceea ca cei cu Chevrolet mau au un forum dedicat.


--------------------
Aveo 1,4 Premium.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Theo_
post Sep 15 2006, 06:44 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 362
Joined: 24-July 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 83.114



eu nu am probleme cu aveo...si tot asa in 3000 rot/min si maxim 120
sunt foarte multumit de masina biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi36190
post Sep 20 2006, 10:55 PM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 14
Joined: 22-November 04
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 36.183



Nu va speriati asa tare de rodajul masinilor. Prima revizie este la un an sau 15000, uleiul este long life- sintetic. Urmati doar cateva reguli elementare in primii 2-3000Km:
1. nu tineti motorul in sarcina ridicata foarte mult timp (adica nu trebuie sa tineti ochii pe turometru si sa va speriati daca ati sarit de 3000 intr-o depasire, ci doar sa nu-i dati 140 sau mai mult pe autostrada timp de o ora)
2. lasati motorul sa mearga la ralanti 30 secunde dupa ce dati la cheie (asta e bine sa va intre in reflex si dupa 3000Km...)
3. nu bruscati franele in primii 1000Km (pentru un rodaj uniform al garniturilor/discurilor de frana)
4. nu opriti inutil motorul (la semafor de exemplu)- rulajul pe distante scurte intre doua chei nu este indicat, calculatorul se invata cu niste parametri aiurea si va scade performanta.

Daca motoarele si cutiile sunt bine rodate de fabrica inainte de montaj, restul subansamblelor incepand de la roti, servodirectie, frane, continuand cu suspensiile si pana la aerul conditionat, cer o scurta perioada de "calm" adica de utilizare moderata - cateva sute de km - pentru a intra in parametri.

Sa va bucurati de ele multe sute de mii de km cu cat mai putine interventii - oricum calitatea asiaticelor e incontestabila, sunt masinile optime pentru rulaje de pana la 20-25.000 Km pe an fara dureri de cap.
:wave:


--------------------
Chevrolet LACETTI HB Elite SX 1.4L/95CP - 2005, Imperial Blue
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Dec 5 2006, 11:46 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Si unde mai pui ca la versiunile premium, majoritatea pieselor sunt de provenienta japoneza. Asa ca la capitolul fiabilitate stau foarte bine. Atentie la baietii din service, care nu respecta conditiile producatorului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 10:51 AM