IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Marea inversiune!!!

This topic is about Marea inversiune!!!, the author, Alex-F1, wrote about: Se da urmatoarea problema: - avem orasul A din Romania (de ex. Bucuresti), cu 2 mil. de locuitori + masinile lor; - avem orasul B din Germania, tot cu ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Marea inversiune!!!
Alex-F1
post Oct 21 2006, 12:52 PM
Post #1


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Se da urmatoarea problema:

- avem orasul A din Romania (de ex. Bucuresti), cu 2 mil. de locuitori + masinile lor;
- avem orasul B din Germania, tot cu 2 mil. de locuitori + sa zicem acelasi nr. de masini;

Daca, prin absurd, am putea sa ducem toti locuitorii orasului Bucuresti, cu masinile lor cu tot in orasul B din Germania (atat, doar oamenii si masinile), iar pe cei din orasul B cu masinile lor sa-i aducem in Bucuresti, cum credeti ca s-ar descurca fiecare cu circulatia rutiera (atat ne interseaza, nu altceva)? Bineinteles, infrastructurile oraselor raman neschimbate, fiecare trebuind sa se obisnuiasca/adapteze la noul oras! Cu alte cuvinte, aceiasi oameni, dar in locuri diferite....ca la emisiunea aia cu schimbul de mame! biggrin.gif Nemtii in Bucuresti ar reusi sa circule ca la ei acasa, civilizat si ordonat sau ar fi acelasi haos pe strazi ca si atunci cand sunt sunt romanii aici? Si invers, romanii ar reusi sa circule in orasul B din Germania civilizat si ordonat sau ar fi tot acelasi haos ca in Bucuresti? Cred ca ati inteles ideea....
Io unu tind sa cred ca adevarul ar fi pe undeva pe la mijloc, adica nemtii ar avea destule nemultumiri despre infrastructura Bucurestiului, dar ar reusi totusi s-o puna de-o circulatie decenta, suficient de civilizata, foarte apropiata de cea de acasa, iar romanii dincolo cred ca si-ar scoate palariile (pe care nu le au) pt. infrastructura nemtilor, :notworthy: dar tot nu cred c-ar reusi sa circule nici pe departe la fel de civilizat si ordonat ca nemtii, ci tot ar exista smecheri, injuraturi, semne obscene, cozi, vitezomani, blocaje, militieni care se fac ca nu vad, nerespectarea regulilor la greu, accidente etc... :bash: ....poate totusi nu chiar asa un haos mare ca in Bucuresti, dar tot ar fi un haos mediu spre mare si-acolo... Voi ce ziceti? Parerea voastra conteaza.... biggrin.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian81432
post Oct 21 2006, 02:34 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 4-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 81.425



Cred ca ai o idee preconceputa cu nemtii si romanii. Iti zic si eu ca un neamt daca ar circula in traficul din Bucuresti s-ar enerva , ar mai taia calea si ar calca acceleratia peste limita de oras. Problema este infrastructura si nr de masini mult prea mare pt soselele din Bucuresti...Soferii romani sunt mult mai stresati.. din cauza nenumaratelor gropi si a aglomeratiei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 21 2006, 03:10 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Problema pe care o ridica Alex-f1, filosofica de altfel, a fost decodata de mine astfel: Au legatura starea drumurilor si performantele masinilor legatura cu felul in care conduc soferii?

Eu zic ca da si pun in mare masura indisciplina din trafic pe fondul stresului provocat de condusul cotidian intr-un oras cu un trafic scarbos. Soferii cu masini mai bune, care sunt oameni care au muncit cu adevarat sa isi cumpere o masina cu multi caluti si dotari, zic eu ca sunt disciplinati in trafic, in ciuda superioritatii vehiculului din dotare (evident ce am scris eu aici este parerea mea care poate exhivala cu una sau mai multe prejudecati). :wave:


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 21 2006, 03:49 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



E putin naiva imaginea despre traficul german sau european in general. In toate marele orase traficul e infernal. La orele de varf se intampla des sa faci 15km in doua ore in orice oras mai rasarit.

Diferenta intre Romania si celelalte tari e ca acolo soferii s-au obisnuit cu situatia si nu se mai consuma nervos... stiu ca facand balet de pe strada pe linia de tramvai sau claxonand nu ajuta cu nimic si asculta radio nu se injura ca romanii. Probabil la un moment dat vor pricepe si ai nostri ca traficul e asa cum este, si asta nu se intampla doar lor si ca nu intotdeauna problemele lor sunt cele mai presante decat ale altora, iar ca strada apartine in egala masura si altora.
Si ca mersul cu metroul nu este degradant sau rezervat claselor inferioare care n-au avut bani sa-si ia o masina de masina.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Oct 21 2006, 04:01 PM
Post #5


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE(Adrian81432)
Cred ca ai o idee preconceputa cu nemtii si romanii


Man, era doar un simplu exemplu, nu e nici o idee preconceputa! Poftim, pune in locul nemtilor francezii, e mai bine asa? arigato.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Oct 21 2006, 05:41 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Eu sunt de aceeasi parere cu adi.mitrea dar doar intr-o anumita masura. Nu toti cei care conduc un Bmw, mercedes, subaru, etc. sunt civilizati si nici toti cei care conduc dacii sunt necivilizati.
Exceptiile sunt formate din pustani de bani gata care le ia taticu un M3 ca deh.. au luat bacu (scuze daca jignesc pe cineva dar cam asa se intampla) si voi sa arate ca pot si au cu ce si cei care abia au luat carnetu, se apuca de tunat o dacie berlina cu praguri "GTI" albe si spoilere albastre precum capacul de la veceu, baga ceva manale, si gata.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 21 2006, 09:39 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Problemele de care vorbim noi aici au fost discutate si rasdicutate si pe alte topicuri... poate prin rediscutarea asta a lor vom ajunge mai disciplinati.

Sunt de acord cu MR. Desi nu am fost plecat prin alte orase ale Europei, cunoscuti mi-au povestit ca nu sunt diferente mari la orele de varf. Singurul lucru bun de care mi-au zis a fost ca oamenii sunt mai rabdatori, nu se injura asa rau si folosesc intr-adevar mijloacele de transport in comun.

Ceea ce este adevatat, pe de alta parte, este faptul ca noi nu avem nici macar transportul in comun civilizat (si prin civilizat inteleg autobuze cu ITP-ul luat pe bune si un minim de confort -legat de frecventa de sosire in statie a autobuzului-). Metroul vine destul de greu si el, linia tramvaiului 41 -metrou usor- este foarte aglomerata la orele de varf, de autobuze si troleibuze nu mai vorbesc. Strazile, dupa ce ca sunt inguste, sunt gropanoase de nu se poate iar pe arterele importante se fac lucrari de reparare capitala in fiecare an sau o data la doi ani. De aici vin problemele. Mai mult, as zice eu, europenii astia stau cuminti in coloana pentru ca stiu ca ii asteapta la colt garcea (cu care nu se pot tocmi) cu amenda pregatita in caz ca vreun viteaz de sofer se crede superior celorlalti conducatori (si legii).

Eu unul ma enervez si injur atat de tare incat ma aud si pietonii (glumesc) cand vad vre-un bou care face stanga / dreapta cand e interzis acest lucru si face ditamai coloana dupa el. El sta calm, asteapta, trece si gata. Nu amenda, nu avertisment chiar daca Loganul 1.4 mpi alb, de politie, sta oprit la 30 de metri mai in fata...

LEGEA E LEGE, iar cei care nu o respecta trebuie sanctionati. Legea trebuie aplicata!

Oricum eu ma includ in categoria celor care in timpul saptamanii folosesc RATB si METROREX pentru deplasarile curente, prevazute. E cel mai putin costisitor ca bani, timp si nervi (in ce ordine vreti voi).

Masina sta frumos in fata blocului si o scot la alergat noaptea si in weekend. Si nu sunt singurul. Mai sunt domni respectabili pe care ii vad in fiecare dimineata in statia de RATB. Sunt si colegi forumisti care procedeaza ca mine, cum ar fi DORU, pe care il si salut pe aceasta cale, si sunt convinsi ca din ce in ce mai multi se vor reorienta spre transportul in comun.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Oct 22 2006, 12:31 AM
Post #8


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Foarte pertinente pareile lui adi.mitrea. As avea de adaugat ca in italia de ex am dat de un semi-ambuteiaj (daca pot spune asa). Pe banda aia de urgenta nu circula nimeni, pe banda unu(din dreapta) era plin de tir-uri, pe banda 2 mergeau restul iar pe banda 3 trecea din cand in cand cate o masina cu cel putin 170-180 de km /h. Tirurile abia se miscau, noi mergem cu 30-40. Inchipuiti-va pe Bucuresti -Pitesti chestia asta. Pai ar fi cam asa: Cei ce merg cu 170 pe banda de urgenta, pe banda unu maxim 2 masini, pe banda de viteza, tir-uri care depasesc dacii biggrin.gif


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 22 2006, 07:47 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



e mult mai simplu sa mergem acolo si sa taiem din asfalt in jurul canalelor. si vedem cu merg nemtii dupa acest minunat proces.
@adi: e mult mai simplu sa pleci intre 6:45 si 7:00 de acasa cu masina decit sa mergi la ora 8:00 cu metroul. doar pentru simbata duminica e inutil sa cumperi masina, e mai ieftin si mai eficient sa iei taxiul sau trenul.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Oct 22 2006, 02:47 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



Scenariul trebuie sa plece de la ideea ca traficul infernal din Bucuresti este in principal cauzat de soferi si apoi de infrastructura. Premisa ca sunt multe masini in Bucuresti e falsa. Ar fi mult mai multe daca salariul mediu ar fi de 1000E. Sunt la fel de multe masini si in alte orase, in unele chiar mai multe, si mai au si turisti, autocare, strazi mai inguste, biciclisti etc.
Ar trebui sa vedem ( from my point of view) principalele cauze ale blocarilor din trafic:
1. nerespectarea marcajelor din intersectii ( bucuresteanul trece pe galben, rosu, chiar daca nu are unde sa se duca), intra pe linia de tramvai chiar daca face dreapta ( dar nu conteaza, ideea era sa intre in fata), daca prima linie de tramvai este ocupa de unii semitupeisti, tupeistii pe bune vor intra pe a doua linie de tramvai sau chiar pe contrasens, tine de aratat care are bigger balls
2. parcarea masinilor total aiurea ( aici este evidenta lipsa infrastructurii, dar in timp de un neamt ar merge cu metroul un bucurestean va parca unde ii este mai aproape si va bloca jumatate din sensul unei strazi)
3. lipsa pasajelor corespunzatoare, a unor drumuri de acces potrivite, a unei centuri pe mai multe benzi etc.
Combinatia dintre o infrastructura depasita si spiritul autohton ( pai ce eu sunt prost sa stau, sa astept, sa-i respect pe ceilalti) e una distrugatoare. In cazul celor care nu respecta regulile , de cele mai multe ori, este o legatura direct proportionala intre valoarea masinii si nesimtirea aratata in trafic.
Revenind la situatia utopica: cu nemtii probabil situatia ar fi alta, insa cu italienii cred ca ar fi la fel de nasol.


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Oct 22 2006, 09:07 PM
Post #11


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



citeste ce am scris mai sus de italieni ! parerea mea e ca nici ei nu ar fi mult diferit de nemti. poate spaniolii ar strica jocul biggrin.gif . Si in Barcelona am vazut ca e traficul rau. mai sunt si la ei care se "baga". Oricum cam din primavara( sper sa nu ma insel) s-au bagat si la ei punctele de penalizare. Sa te tiii frica pe soferii spanioli. biggrin.gif


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Oct 22 2006, 10:51 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



QUOTE(air_wolf)
@adi: e mult mai simplu sa pleci intre 6:45 si 7:00 de acasa cu masina decit sa mergi la ora 8:00 cu metroul. doar pentru simbata duminica e inutil sa cumperi masina, e mai ieftin si mai eficient sa iei taxiul sau trenul.


Pai tocmai am zis ca folosesc masina si in timpul saptamanii, dar cu precadere noaptea sau la ore tarzii cand traficul e mai lejer, am zis ca prefer sa conduc extraurban, sa plec din oras, prin tara, in weekend-uri (1-2 pe luna de obicei). Asta nu inseamna ca nu merg DELOC ziua cu masina, in oras, am zis doar ca pentru deplasarile curente, prevazute, prefer transportul in comun. :wave:

Sa luam exemplu concret pe km pe care ii am acum (8.000 / 7 luni de cand am masina):

3500 km in oras x 1,2 lei/km = 4.200 lei
5500 km extraurban x 0,225 lei/km = 1.242 lei *

* = calculat in lei/km dupa valoarea unui bilet la tren RAPID, clasa I, pentru o singura persoana (bilet R, clasa I, Bucuresti-Brasov, pret: 37,5, distanta 166 km => 0,225 lei/km parcurs)

4.200 lei + 1.242 lei = 5.442 lei - bani cheltuiti pe transport
5.442 lei inseamna 1.490 litri benzina (calculat la un pret de 3,65 lei/litru benzina) cu care as merge ~ 21.285 km la un consum mediu de 7%.

Concluzie:
Cu banii pe care i-as fi dat pe trasport cu taxi & tren pentru 8.000 km, pot sa merg lejer de 2,6 ori mai mult, cu masina personala.

Observatii:
- calculele au fost facute pentru o singura persoana, deci plecarile extraurbane ar fi putut costa de de la 2 pana la 4 ori mai mult (pentru ca de obicei nu plec singur, de nebun prin tara), ori masina consuma daca sunt mai multe persoane inauntru maxim 0,5 litri in plus / 100 km.
- taxi-ul si trenul nu iti vor aduce nicioadata conforul si placerea pe care o ai in masina proprie
- cu masina ta poti pleca oricand vrei si poti ajunge in locuri in care un tren sau un taxi nu te pot duce, poti opri cand vrei, pentru ce vrei
- cu autoturismul personal poti duce mai multe bagaje si mai voluminoase decat cu taxi ori tren

- sigur ca air_wolf poate spune ca masina mai presupune si un pret de achizitie (11.000 euro in cazul meu) si costuri de intretinere... si cum nu totul in lumea asta e rational si omul simte nevoia sa isi satisfaca anumite nevoi (confort psihic, afirmarea statusului social, adrenalina, pasiunea pentru ceva) masina este un obiect oricand gata sa ti le satisfaca... blush.gif

Ar mai fi si altele dar care poate imi scapa acum. Ceea ce am incercat sa arat este faptul ca masina merita achizitionata si condusa chiar daca nu o faci la orele de varf. blush.gif


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Oct 23 2006, 01:47 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



O justificare la nivel de costuri si chiar de timp nu de duce dacat catre mersul pe jos si eventual metrou. Mersul pe jos e sanatos intre unele limite si cu pantofii adecvati, iar metroul ( pe care si eu il prefer unor destinatii ca Piata Victoriei, Romana) nu ajunge chiar peste tot. Motorul si bicicleta ( pe care le-ar folosi din plin nemtii sau italienii, ca sa atingem si topicul) sunt sport extrem in Bucuresti. Un coleg s-a incapatantat cu bicicleta, dar nu ajungea decat transpirat, plin de praf etc ( si alergat de caini)
Singurul argument impotriva utilizarii urbane a masinii este doar traficul, la nivel de timp pierdut si nervi. Eu prefer sa plec dimineata ceva mai tarziu, dupa 9.00 si evit sa plec spre casa intre 18-18.30. Tot aglomerat este dar parca mai suportabil.


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laur6
post Oct 23 2006, 02:56 PM
Post #14


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 17-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 65.682



mai bine facem schimb de politisti. un schimb de experienta le-ar fi util si lor si noua


--------------------
corolla 1.6vvti
corsa c 1.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Oct 23 2006, 03:02 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



QUOTE(laur6)
un schimb de experienta le-ar fi util si lor si noua

noua politistilor sau noua soferilor ........ smile.gif


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alcris01
post Oct 23 2006, 06:15 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 204
Joined: 21-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 87.834



Eu cred ca solutia ar fi cresterea drastica a nivelului amenzilor, undeva la 5-10-15 milioane functie de gradul de pericol social al celui ce incalca regulile de circulatie. Sa vedem atunci dupa cateva amenzi, daca nu-si vor mai autocenzura teribilismul multi dintre cei descrisi mai sus...Sa se monteze prin toate intersectiile camere de supraveghere a traficului si o sa vedeti ca se va mai civiliza soferul roman. Macar de nevoie, daca altfel nu se poate. Stiu ca va-ti spune, si pe buna dreptate, ca pe unii o sa-i doara in...spate ca problema banilor este ultima care-i preocupa. Dar totusi ar fi un pas inainte. Nu credeti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Oct 23 2006, 06:18 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Chiar crezi ca il va deranja pe unu cu un X5,ML sau S o amenda de 10 milioane? Eu nu cred..


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
o3_cep
post Oct 23 2006, 09:46 PM
Post #18


novice
**

Group: Membri
Posts: 34
Joined: 21-October 06
Member No.: 90.374



Poate pe ei nu i-ar deranja. Dar sunt totusi foarte multi indisciplinati in tarfic (poate chiar mai multi decat cei cu masini scumpe), cu masini de la dacia 1300 la logan, tico, matiz, papuc si alte masini ieftine. Sunt multi care traiesc din sofat. si sunt indisciplinati. Daca pe astia ii va deranja, si de frica vor circula civilizat... deja s-a redus cu mai mult de jumatate numarul soferilor "nesimtiti".

PS: nu am vrut sa jignesc pe nimeni aici!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Oct 24 2006, 07:58 AM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



Cu siguranta pt o anumita categorie plata unei amenzi, cat de mare o fi ea, nu va fi niciodata un impediment. Ca sa fie eficient sistemul ar trebui sa fie legat de cel al asigurarilor si in functie de nr amenzilor ( de fapt al abaterilor) primele de asigurare sa creasca. Si cand toata lumea va fi obligata la un tip de Casco iar valoarea politeti devine destul de mare se vor mai potoli unii teribilisti. Pentru altii ridicarea permisului va fi o solutie, iar procentul de intangibili va fi prea mic ca sa ne deranjeze. Insa in acest moment, Politia nu cred ca poate impune un asemenea sistem, pur si simplu a scapat traficul de sub control. Ar trebui un tratament de soc, oarecum ce s-a intamplat pe Valea Prahovei unde dupa instalarea camerelor si valul de amenzi traficul a devenit ceva mai cuminte.


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alcris01
post Oct 24 2006, 08:20 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 204
Joined: 21-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 87.834



Asta este singura cale de a instaura un minim de normalitate pe soselele din Romania. Camere video cat mai multe, in special in intersectii si amenzi dure, si o sa vedeti ca de frica penalizarilor de tot felul cum se anunta si cu noul cod rutier, poate vom intra intr-un fel de normalitate si in acest domeniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 30th April 2024 - 09:57 AM