IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ralanti instabil la rece 1.7DTI

This topic is about ralanti instabil la rece 1.7DTI, the author, DAN63291, wrote about: Salut toti soferii! Am o astra caravan 1.7 DTI din 2002 care prezinta un ralanti instabil la rece. Cand zic instabil inseamna ca turatia motorului var ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> ralanti instabil la rece 1.7DTI
DAN63291
post Oct 14 2006, 11:57 AM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 11-December 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 63.284



Salut toti soferii! Am o astra caravan 1.7 DTI din 2002 care prezinta un ralanti instabil la rece. Cand zic instabil inseamna ca turatia motorului variaza aleatoriu intre 650 si 850 rpm. Pornirea e f. usoara, alt simptom nu se mai manifesta - doar zgomotul motorului. Odata incalzit motorul (chiar si partial) totul e ok. Poate cineva sa-mi efere un sfat ? Am mai primit niste sugestii gen: debitmetru (nu e cazul - am facut proba cu altul), sa curat injectoarele, etc. Va multumesc anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Oct 14 2006, 05:15 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



volantul e problema daca spuica porneste ff usor nu ai treaba sigur cu injectia vezi daca tremura volanul cand stai pe loc si deschide usa soferului la relanti si vezi daca tremura!dar mai mult ca sigur asta e problema!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN63291
post Oct 15 2006, 09:11 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 11-December 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 63.284



Nu inteleg. Ce legatura are volanul cu turatia. Intr-adevar cand turatia se "balbaie" volanul tremura, dar asta datorita vibratiilor intregii masini. Iar pe volant e vreun senzor sau care e explicatia. De ce cand se incalzeste motorul totul e ok ? As mai vrea niste lamuriri. Multumesc mult!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Oct 16 2006, 10:12 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



e volant cu masa dubla se strica destul de usor si eu am patito la 2 masini si faceam testere de zor pana cand am dat de un mecanic priceput care ma pus sa schimb volantul si de atunci au incatat si vibratiile si fluctuatiile relantiului!oricum asta apare din cauza bruscari masini la placarea de pe loc sau din cauza unui ambreiaj uzat care cand cuplezi smunceste masina !oricum de cand incepe sa fulcuteze pana se strica mai dureaza intrun final se va forfeca dar o sa apara zgomote mari si la pormire si la relanti deci mai poti merge fara probleme cu el!e destul de scump vine cu disc si placa de ambreiaj!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN63291
post Oct 17 2006, 08:42 AM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 11-December 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 63.284



Cu riscul de a deveni stresant, mai vreau niste amanunte. Care e defectu volantei in acest caz? Si cum se explica faptul ca dupa ce motorul se incalzeste nu se mai manifesta simptomul? Ralantiul este instabil doar vreo 10 min. de la pornite. Daca e defectiune mecanice, cum contribuie cresterea temperaturii la mascarea ei ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Oct 17 2006, 09:48 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



relatiul ar trebui sa fie instabil doar cand e foarte frig afara si doar pt putin timp(e de fapt socul electronic care isi regleaza turatia si apoi sa stea putin mai sus). la opel nu am problema asta decat daca o las nepornita cateva zile iarna si sa fie foarte frig.

in schimb la pejo e destul de grav. masina are acum 60.000 de km si face figuri de genul asta dimineata pe frig mereu. m-am obisnuit. la eurial mi-au spus ca e din cauza motorinei proaste de la noi. cand e destul de frig da chiar semne de oprire de cateva ori (cade turatia), o ajut putin din acceleratie si dupa ce motorul se incalzeste putin isi revine. la service cum am spus dau vina pe motorina (si masina nu mai e in garantie deci ar putea sa ma traga la bani)


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Oct 17 2006, 04:29 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



cehstia cu soclu e adevarata dar daca zici ca portiera tremura cand e deschisa atunci volantul e de vina cat despre explicatia logica la faptul ca atunci cand se incalzeste nu mai face nau am !daca sui ca porneste usor inseamna ca de la injectie nu e daca nu ai fluctuatii mari 1000-2000 rpm atunci nu e stricat senzorul de turatie. Si faza cu incalizutl mi sa intamplat si mia doar la inceput, cu timpul fluctua mereu ba chiar la un momment dat fluctua doar cand era cald motorul oricum usila masini nu au voie sa vibreze la relanti cu usa deschisa pentru faptul ca motorul e pornit motoru are tampoane de cuciuc care absorb vibratiile !de aici in colo faci cum vrei !parerea mea mai asteapta poate isi revine singura!oricum nare ce sa se strice !


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th May 2024 - 11:51 AM