IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reparatie in garantie

This topic is about Reparatie in garantie, the author, Constantin31866, wrote about: Suzuki ignis 1.3 benzina. Sint in urmatoarea situatie.Pe data de 28/09/2006 am fost cu masina la revizia de 40.000 km(la noul sediu al BS MOTORS de pe ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Reparatie in garantie
Constantin31866
post Oct 16 2006, 07:27 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 3-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.859



Suzuki ignis 1.3 benzina.
Sint in urmatoarea situatie.Pe data de 28/09/2006 am fost cu masina la revizia de 40.000 km(la noul sediu al B&S MOTORS de pe soseaua de centura).Totul a decurs ok, chiar elegant.La plecare tipul care se ocupa de garantii(si care a condus masina din parcare la standul de lucru si invers)) mi-a cerut numarul de telefon spunindu-mi ca urmeaza sa ma cheme in 2-3 saptamini pentru ca trebuie schimbata o bucsa la amortizorul fata dreapta, ca urmeaza sa dea comanda si cind vine piesa urmeaza inlocuirea in garantie.Frumos, nu.Pina aici pentru ca dupa 1 luna am sunat eu la service si mi-a spus ca mai dureaza 2 saptamini.Au trecut si alea.Zgomotul care era abea perceptibil s-a accentuat si a devenit destul de suparator.Ii rog pe cei care au mai multa experienta in relatia cu service-urile in perioada de garantie daca este normal asa ceva(a trecut peste 7 saptamini).Eventual unde am gresit(in relatia cu service-ul).Trebuia sa fac o cerere inregistarata?Ce ar fi da facut acum?
In principiu pina acum la cele trei revizii facute baietii sau miscat bine, dar.....
Cu multumiri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin71828
post Oct 17 2006, 11:44 AM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 199
Joined: 26-March 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 71.821



Din pacate inca in service-urile noastre asa se lucreaza fie ca e vorba de Suzuki, Renault sau Fiat. Patronii nu vor sa-si blocheze banii in piese care sa stea in magazie pina apare clientul si atunci asteapta sa vina clientul cu problema ...iar de aici incep asteptarile si asteptarile - iar ei stiu ca esti la mina lor. Un amic a stat pt. un semnalizator spate de Chevrolet aproape 2 luni ( la service autorizat Opel - Chevrolet ) auzi ce bazaconie i-au spus "vine greu piesa domle' - cu vaporu" eu am asteptat o luna pt. o pompa de motorina la un Renault ...
Cred ca ar trebui sa te duci la service sa-ti faca o constatare scrisa in care se specifica clar defectiunea si apoi sa-i suni la 2-3 zile, peste o saptamina iar sa te duci in service pe capul lor si tot asa... pina se satura de tine... cred ca e singura solutie. Iar in final daca tot asa o tin, te duci cu constatarea la OPC.
Succes - sa ne tii la curent !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Constantin31866
post Nov 1 2006, 06:57 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 3-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 31.859



Pina la urma s-a rezolvat.Se pare totusi ca intirzierea nu s-a datorat B&S.Mai era o masina cu aceeasi problema si pentru ca s-au comandat mai mult flanse au rezolvat-o pe loc.Am fost eu mai ghinionist.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
suzuki_bs
post Nov 8 2006, 07:05 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 137
Joined: 28-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.633



Ma bucur ca s-a rezolvat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 08:31 AM