Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Reparatie in garantie
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki
Constantin31866
Suzuki ignis 1.3 benzina.
Sint in urmatoarea situatie.Pe data de 28/09/2006 am fost cu masina la revizia de 40.000 km(la noul sediu al B&S MOTORS de pe soseaua de centura).Totul a decurs ok, chiar elegant.La plecare tipul care se ocupa de garantii(si care a condus masina din parcare la standul de lucru si invers)) mi-a cerut numarul de telefon spunindu-mi ca urmeaza sa ma cheme in 2-3 saptamini pentru ca trebuie schimbata o bucsa la amortizorul fata dreapta, ca urmeaza sa dea comanda si cind vine piesa urmeaza inlocuirea in garantie.Frumos, nu.Pina aici pentru ca dupa 1 luna am sunat eu la service si mi-a spus ca mai dureaza 2 saptamini.Au trecut si alea.Zgomotul care era abea perceptibil s-a accentuat si a devenit destul de suparator.Ii rog pe cei care au mai multa experienta in relatia cu service-urile in perioada de garantie daca este normal asa ceva(a trecut peste 7 saptamini).Eventual unde am gresit(in relatia cu service-ul).Trebuia sa fac o cerere inregistarata?Ce ar fi da facut acum?
In principiu pina acum la cele trei revizii facute baietii sau miscat bine, dar.....
Cu multumiri.
Sorin71828
Din pacate inca in service-urile noastre asa se lucreaza fie ca e vorba de Suzuki, Renault sau Fiat. Patronii nu vor sa-si blocheze banii in piese care sa stea in magazie pina apare clientul si atunci asteapta sa vina clientul cu problema ...iar de aici incep asteptarile si asteptarile - iar ei stiu ca esti la mina lor. Un amic a stat pt. un semnalizator spate de Chevrolet aproape 2 luni ( la service autorizat Opel - Chevrolet ) auzi ce bazaconie i-au spus "vine greu piesa domle' - cu vaporu" eu am asteptat o luna pt. o pompa de motorina la un Renault ...
Cred ca ar trebui sa te duci la service sa-ti faca o constatare scrisa in care se specifica clar defectiunea si apoi sa-i suni la 2-3 zile, peste o saptamina iar sa te duci in service pe capul lor si tot asa... pina se satura de tine... cred ca e singura solutie. Iar in final daca tot asa o tin, te duci cu constatarea la OPC.
Succes - sa ne tii la curent !
Constantin31866
Pina la urma s-a rezolvat.Se pare totusi ca intirzierea nu s-a datorat B&S.Mai era o masina cu aceeasi problema si pentru ca s-au comandat mai mult flanse au rezolvat-o pe loc.Am fost eu mai ghinionist.
suzuki_bs
Ma bucur ca s-a rezolvat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.