PROBLEME DES INTILNITE LA A4 |
This topic is about PROBLEME DES INTILNITE LA A4, the author, boliac86250, wrote about: Hai sa discutam lucruri importante.....Cu ce probleme va-ti intilnit foarte des la modelele de dupa 2001. ... To read more just scroll down
PROBLEME DES INTILNITE LA A4 |
Sep 4 2006, 08:14 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 3-September 06 From: Slatina (Olt) Member No.: 86.243 |
|
|
|
Sep 4 2006, 09:36 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
QUOTE(boliac86250) Hai sa discutam lucruri importante.....Cu ce probleme va-ti intilnit foarte des la modelele de dupa 2001.
in general modelul dupa 2001 e ff bun doar dupa un rulaj de peste 200 000 km ar trebui sa te astepti la unele probleme cum ar fi ambreiajul pompa de servo si o usoar uzura la turbina dar nesmnificativa doar daca nu ai nesansa sa iei o masina cu probleme oricum asta tine doar de bafta deci daca e sh mare grija! |
|
|
Sep 4 2006, 09:38 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 267 Joined: 27-April 05 From: Turnu Severin Member No.: 45.612 |
Tapiteria e cam ciudata. Daca intri leoarca in masina si se usuca apa de ploaie pe canapele, raman niste dungi urate. La fel si cu sticle de suc rece. Condensul ajunge pe canapele si iarasi urme.
-------------------- C220
|
|
|
Sep 5 2006, 07:15 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 21-August 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 85.215 |
|
|
|
Sep 5 2006, 08:42 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 19-September 05 From: Buzau Member No.: 56.248 |
1. Pe la 90 000km mi-a intrat intr-un limp mode. Adica turbina nu mai functiona. A necesitat o curatire si cam atat. Se intampla destul de des la motoarele turbodiesel. Destul de des intalnit probleme cu turbina. 2. Angrenajul de brate al stergatoarelor. Se intepeneste. si trebuie scos si uns. Uneori chiar schimbat. Momentan nu imi mai vine in minte mai nimic... dar cu siguranta mai sunt si altele. -------------------- Honda CR-V 2.0 i-VTEC 150 CP
|
|
|
Sep 6 2006, 10:53 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 267 Joined: 27-April 05 From: Turnu Severin Member No.: 45.612 |
QUOTE(florin85222) vorbeam despre probleme grave sau tu nu ai ce critica la masina asta ?????
Pai asta ma deranjeaza pe mine. Nu ma asteptam la asa ceva de la o tapiterie audi:). In rest, nu are nimic masina, desi e pe la 150 k. -------------------- C220
|
|
|
Sep 7 2006, 11:59 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 21-August 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 85.215 |
intradevar problemele cu turbina si angrenajul sunt bune de stiut dar daca sunt astea toate problemele la audi atunci cred ca totusi merita banii
|
|
|
Sep 8 2006, 07:24 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 117 Joined: 19-September 05 From: Buzau Member No.: 56.248 |
Florin, astea sunt doar doua din cate am patit eu la masina mea... si care intamplator sau mai intamplat la cativa prieteni de-ai mei. Cu siguranta ca mai sunt si alte probleme. Am mai auzit de unele sigurante din panoul electric care fac sa se arda becul.
-------------------- Honda CR-V 2.0 i-VTEC 150 CP
|
|
|
Oct 12 2006, 02:57 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 11-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.558 |
Problemele comune din ce stiu eu:
1. Turbina - cedeaza total, functioneaza intermitent, etc... costa cam 1000 euro noua, 600-700 de euro daca o dai la schimb pe cea veche. Astea sunt preturi de Germania 2. Instalatia de climatizare - am patit si eu si mai multi cunoscuti, se blocheaza un cuplaj (de fapt o rola sau ceva de genul) si masina baga numai aer de afara. Asta te costa cam 10-12 milioane sa o faci la noi in Romania, la service Audi. Asta daca nu e de fapt compresorul de clima care te duce la 500-600 euro. 3. La modelele pe benzina, in special 1.8T se pare ca a existat (si mai exista?) o problema cu supraincalzirea bujiilor daca nu ma insel. Se repara dar e enervant sa mergi in 3 cilindri... In afara de astea, nu stiu de alte probleme serioase. Masina sta exceptional de bine in ce priveste suspensia, tabla, motorul... am mai auzit de mici probleme pe partea electrica dar nesemnificative. |
|
|
Oct 12 2006, 03:42 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Frumoase masinile :help:
Din cate stiu problema de la motoarele 1.8T a fost rezolvata odata cu modelul nou (2004 sau 2005, 1.8T-ul de 163 cp). Eu la suspensie am avut (defapt inca o mai am) o singura problema cu o semibieleta dreapta fata pe care trebuie sa o schimb, dar de vre-o luna tot uit sa ma programez la service. si care provoaca o usoara bataie cand merg incet pe drumuri proaste. La fel mai am si greierasul acela de la climatronic (de care s-a plans cineva aici: http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=11042 , cand o sa imi fac timp intr-un final sa trec pe la service o sa-i rog sa verifice si acel greieras (care e enervant fiindca se aude si cand stai pe loc)) -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 01:20 AM |