IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Chevrolet Aveo versus Fiat Albea

This topic is about Chevrolet Aveo versus Fiat Albea, the author, Arthur, wrote about: Vreau sa-mi cumpar o masina noua si la bugetul la care il am plus la volumul pe care il doresc am ajuns sa aleg intre Chevrolet Avei si Fiat Albea. Nu ... To read more just scroll down

9 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Chevrolet Aveo versus Fiat Albea
Arthur
post Feb 1 2007, 09:50 AM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



Vreau sa-mi cumpar o masina noua si la bugetul la care il am plus la volumul pe care il doresc am ajuns sa aleg intre Chevrolet Avei si Fiat Albea. Nu stiu mare lucru despre nici una din ele. Care este parerea voastra, ce ar fi mai bine sa-mi iau. Urmaresc in primul rind sa fie fiabil motorul si sa nu am probleme de caroserie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mugurel97263
post Feb 1 2007, 03:18 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 92
Joined: 20-January 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 97.256



Daca vrei un portbagaj mai mare iti recomand Fiatul(are peste 100l mai mult decat Aveo),precum si spatiul pt sofer care este tot mai mare la Albea.
In privinta motorizarii am inteles ca e mai bun Aveo(asta fiind si unul din motivele pt care l-am si cumparat),dar nici Fiatul nu e de lepadat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octavian67510
post Feb 1 2007, 11:10 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 6-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.503



...e chestie de gust..numai ca fiatul e mai scump..daca le iei in lesing..cel putin pana la 1 ianuarie asha a fost...la aceleasi dotari si aceessi motorizare plateam cam cu aprox 1500-2000 euro in leasing in plus...
..in rest fiecare cu problemele ei ca masina..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arthur
post Feb 2 2007, 07:40 AM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



mugurel, am inteles ca ai un Chevrolet Aveo. Stiu ca e nou aparut pe piata si prea multe referinte nu sint. Tu personal cum esti multumite de ea. Lumea zice ca e instabila, ca Fiatul Albea ar fi mai stabil, dar cele doua masini au aceleasi dimensiuni, si greutatea e la fel, de ce ar fi una mai instabila ca cealalta?
Asa cum am vazut Aveo e mai elegat inauntru , s-a dat mai multa atentie confortului.
Acum urmeaza sa aflu cit face revizia la 15.000km la ambele modele, ce preturi au piesele si o sa ma hotaresc. Aveo are o motorizare mai mica 1200cm (cel putin pe asta o vreau eu) nu de alta dar nu vreau nici consum mare si nici taxe mari de platit in urma lui.
Nu sint vitezoman si nu fac nici raliu cu masina mea, soar sa pot merge cu familia in conditii decente si dupa 100km sa nu ma dau jos in patru labe din masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipp
post Feb 2 2007, 10:18 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.135
Joined: 9-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 76.040



Ca posesor de Albea, vreau sa spun si eu ceva, daca te intereseaza. Masina e ok, atunci cand am luat-o am oscilat si eu intre Aveo si Albea, dar in vara lui 2006 taxele erau aberante, un Aveo Elite(parca) ajungea undeva la 13300 euro, ceea ce mi s-a parut exagerat, eu neavad posibilitatea de a face leasing. DAR! Nu mi-a placut la Aveo:

*motoare bune dar foarte lacome - consumul nu e puncul forte la Chevy
*piese destul de scumpe, datorita taxelor vamale care se aplica la fiecare componenta in parte
*spatiu interior elegant, dar un pic mai mic decat la albea

Ai vazut ca n-am spus nimic despre stabilitate sau despre *1/2 de la EuroNCAP pentru ca de la 60 km/h in sus esti expus in orice masina la un accident grav.

La Albea este o singura problema care ma deranjeaza si la buzunar: in Carnetul de Garantie se specifica faptul ca trebuie sa schimbi Kitul distributiei la 60.000 km SAU LA 2 ANI! din motive de praf, desi am inteles ca Fiat-ul foloseste curele pe baza de teflon, tehnologie avansata ( motorul de 1.4 MPI 77 CP este preluat de pe Grande Punto ), iar toata operatiunea duce la cca 1300 RON! Cred ca mai degraba este un fel de "extensie de garantie" pe care o cere importatorul roman, nicidecum slaba calitate a pieselor! In rest, prima revizie, la 20.000 de km costa cam 800 RON iar la fiecare 10.000 de km se schimba uleiul - 260 RON.

In rest, masina e ok, cum spuneam, 6% media consumului, 8-8.5% in oras - vara-iarna, 5% afara la 100 km/h si daca as avea bani mi-as lua tot un albea! Apropos, cand imi cautam masina, cei de la GTT nici macar nu s-au sinchisit sa-mi ofere un drive test! Nici cu Kalos nici cu Aveo, poate ma convingeau, mi-au prezentat masina in exterior, interior, portbagaj si pa! La AutoPerugia a fost o domnisoara care in 4 ore mi-a adus masina si a mers personal cu mine in afara bucurestiului, mi-a oferit masina in 6 zile, covorase, au fost amabili cu alte cuvinte! Alegerea iti apartine, ma bucur daca am putut sa te ajut! CIAO!


--------------------
FIAT Albea Dynamic 2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Feb 2 2007, 12:18 PM
Post #6


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



intre 1200 si 1400 cmc nu e mare diferenta la texe. uneori chiar nu e o diferenta.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mugurel97263
post Feb 2 2007, 01:08 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 92
Joined: 20-January 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 97.256



Arthur , desi e putin mai scump iti recomand totusi motorul de 1.4 si 94cp...nu e vorba de viteza cat despre puterea motorului , iar 20 de cai inseamna destul de mult.
In ceea ce priveste impozitul nu-ti pot spune cu siguranta daca e mai mare la 1.4 decat la 1.2 , dar din ce stiu din anii trecuti impozitul era la fel , pt ca se lua in calcul cilindreea astfel :1201 - 1400 cc ...deci ambele motoare se incadrau la aceeasi suma.
Cei de la Fiat ofereau posibilitatea de a achizitiona masina in rate in max. 2 ani , pe cand cei de la Chevy acordau 5 ani.
Acum ramane la aprecierea ta ce alegi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octavian67510
post Feb 2 2007, 02:30 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 6-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.503



...e ft grea alegerea...
..si io am oscilat intre...si am ales chevrolet...e mai ieftin..iar in perioada asta am vazut ca au un model la reducere..cred ca e in functie de dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Feb 3 2007, 11:28 AM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Mai exista un astfel de topic in sectiunea "Versus". In al doilea rand este o "greseala" sa ceri o astfel de parere pe forum-ul Chevrolet. Doar n-o sa te astepti ca posesorii de Aveo sa spuna ca sunt proaste masinile lor. Am sa incerc sa fiu cat mai obiectiv.
Eu cred ca nu poti sa faci o comparatie intre o masina facuta in Europa de Est - pentru Europa de Est (Albea) si una comercializata pe intreg Mapamondul. Este o diferenta clara de tehnologie. Aveo este cu cateva clase peste Albea.
DESIGN: Aveo arata mai bine si la exterior si la interior (repet este parerea mea).
SPATIU: Ambele sunt la fel de spatioase. Cinci persoane stau fara probleme. Portbagajul mai mare al Albeii nu se justifica. Cei 400 de L ai lui Aveo sunt arhisuficienti.
MOTOR: Recomand motorizarea de 1.4 pe Aveo. Un motor mai mare nu inseamna neparat si un consum mai mare. Albea a venit la inceput cu motorizarea de 1.2 care s-a dovedit o varianta "submotorizata". In rest cred ca motorul de pe Chevy merita mai mult: bloc motor din aliaj, cuplu mai mare, putere mai mare. In cei 70.000 de km nu am nimic sa-i reprosej. Nu consuma un gram de ulei. Despre motorizarea despre Albea nu pot sa spun decat ca este un motor "de familie". Iti faci treaba cu el, la un consum foarte bun. Acum Fiat si Chevrolet sunt "sub aceeasi palarie": General Motors. E greu sa faci comparatii.
MECANICA: Cred ca la suspensii Albea sta mai bine. Sunt amortizate ceva mai binisor gropile de pe la noi. In schimb calitatea materialelor la Aveo este mult mai buna. Am facut 70.000 de km cu Kalos-ul meu si nu am schimbat placutele de frana (cred ca ajung la 100.000). Servodirectia este super la Aveo (se conduce foarte usor). La capitolul stabilitate cred ca ambele sunt la acelasi nivel.
SIGURANTA: Eu unul nu sunt obsedat de stele euroncap, dar pot sa spun ca daca alegi variantele Premium ai 4 airbag-uri + ABS. Este cam tot ce vrei la masinile din aceasta clasa. Zic ca ambele stau la fel.
INTRETINERE: Contrar multor pareri spuse mai sus, piesele de la Chevrolet nu sunt scumpe. Chevrolet este un constructor "de masa". Problema este ca la unele astepti cam mult (pentru un buton de lampa ceata am stat 2 luni). Elemente de caroserie si componente mecanice se gasesc in tara fara probleme (timp de asteptare maxim 2 saptamani). O revizie costa mai mult la Aveo (intre 300 si 600, depinde de dealer), dar se face la fiecare 15.000 de km, fata de 10.000 la FIAT. Fata de Skoda, Renault ambele au costuri reduse.
CAROSERIE: Cred ca Albea sta mai bine la capitolul vopsit si lacuit. Aveo se zgaraie foarte usor. In plus este o mare problema: daca te loveste cineva (sau o lovesti) ai sfeclit-o! Nu mai iese aceeasi nuanta. Codul de culoare din Coreea nu este acelasi cu cel din Europa. Este o mica diferenta, dar totusi sesizabila.
FIABILITATE: Fiat-ul a avut unele probleme. Despre Aveo pot sa zic ca este fiabila. La Fiat ma abtin. Daca la Aveo nu apare nicio problema in 30.000 de km (asa numitele problema de fabrica), atunci sa stii ca te tine.
GENERAL: Ambele stau bine la sistemul audio, scaunele sunt confortabile, la ambele ai probleme cu service-ul.
Ramane sa tragi singur concluziile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arthur
post Feb 5 2007, 08:55 AM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



Va multumesc foarte mult pentru sfaturi, atit dana cit si iulian mi-au dat niste idei la care nu m-am gindit si clar ca trebuie sa le iau in considerare.
Am mai discutat intre timp cu un amic al meu care are firma de import piese auto. Dupa sfatul lui se pare ca oricare varianta ar fi OK deoarece la ambele modele el poate aduce piese la comanda. Asta deoarece fata de Renault de exemplu care nu comercializeza piese decit prin service-urile lor, astia au dat drepturile de fabricatie si la alte firme. Asa ca daca iese din garantie nu mai esti obligat sa te duci la service pentru ulei, o bucsa sau o bieleta de directie. Ajunge sa mergi din cind in cind la un test motor. Tot el m-a sfatutit insa sa mai astept pina in toamna daca nu imi este graba deoarece pina atunci se va regla piata auto din Romania, se va clarifica si chestia cu taxele si vor mai scadea usor si preturile la masinile noi mai ales la cele end-off. Si pina atunci aflam mai multe si despre Aveo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mugurel97263
post Feb 5 2007, 09:16 AM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 92
Joined: 20-January 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 97.256



Nu cred ca este necesar sa astepti pana in toamna , piata auto se va stabiliza in 2-3 luni si se vor cunoaste cu siguranta si toate taxele ce trebuiesc platite , dar ai luat o hotarare inteleapta atunci cand te-ai hotatrat sa mai astepti.
Pentru Fiatul Albea gasesti mult mai multe informatii , dar Aveo este o masina relativ noua(facand abstractie ca de fapt e vechiul Kalos putin mai aranjat la exterior) si este normal ca in momentul de fata sa nu fie prea multe informatii despre el.
Peste cateva luni ,din ce in ce mai multi posesori de Aveo vor efectua reviziile de 15 000 km sau 30 000km si atunci vor fi mai multe pareri si ceea ce e mai important e ca nu se va mai da cu presupusul ci se va vorbi despre lucruri concrete.
Pana atunci iti urez informare placuta si sper sa-ti alegi ce crezi tu ca e mai bun....numai Chevy Aveo sa fie. biggrin.gif biggrin.gif :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arthur
post Feb 6 2007, 08:06 AM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



Deocamdata sint decic pentru Aveo, cu ceva este mai ieftin, este mai spatioasa, ergonomica si cu un design modern. Am stat in ea si imi place mai mult ca Albea. Kalosul nu este o masina rea, am vazut referinte bune despre ea, apoi la categoria asta si la acest pret toate masinile sint cam la aceeasi calitate si performanta. Daca cu Dacia mea am mers 7 ani fara sa am probleme majore atunci si cu o masina din asta o sa ma duc atita. Dar pina pina prin Mai o sa stau dupa cum m-ati sfatutuit pina atunci as acum a spus Mugurel o sa apara primii cu reviziile si daca proprietarul e un om corect atunci o sa spuna deschis ce dificultati a intimpinat , ce ai place si ce nu la masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mugurel97263
post Feb 6 2007, 11:26 AM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 92
Joined: 20-January 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 97.256



Dupa cum am mai afirmat , momentan sunt putini cei care au facut peste 30 000 km cu Aveo si deci informatiile despre acest model sunt pur subiective si tin mai mult de imagine.
Si eu am cautat pe mai multe forumuri si topicuri pareri despre Aveo si daca era sa ma iau dupa ele nu mi-as mai fi luat masina. Sunt multe pareri pertinente , dar cele mai multe sunt in legatura cu Kalos care se pare ca este o masina buna.
Dar despre Aveo cele mai multe pareri suna de genul:
...."am citit pe site-ul x ca a luat nu stiu cate stele la impact..."
...."mi-a zis un prieten ca..."
...."am avut ocazia sa ma urc intr-un Aveo si am constatat ca...."
...."am avut ocazia sa merg cu Aveo vreo 30 km si mi s-a parut ca nu stiu ce se aude sau ca nu stiu ce bate".
Pe viitor te sfatuiesc sa urmaresti parerile celor care au Aveo de mai mult timp precum si pe a celor care au Kalos pt ca e vorba cam de aceeasi masina.
Parerea celor care nu pot trai din cauza acelei stele si jumatate obtinuta de Aveo la impactul frontal cred eu ca prea putin conteaza. Daca au tupeu sa se urce intr-un Aveo si sa dea cu el de perete , la viteza testului, si apoi sa spuna daca are o stea sau mai multe . Pana se va intampla asta nu cred ca are rost sa se faca atatea discutii pe tema acestui test (euro ncap) , mai ales ca , Kalos a iesit f bine la acesta.
Salutare si spor la informare![/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arthur
post Feb 6 2007, 01:52 PM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



Mazda, Honda, Toyota si Mitsubishi ocupa primele pozitii ale topului fiabilitatii, intocmit de societatea Warranty Direct.





Un studiu care a cuantificat problemele tehnice aparute la peste 450.000 de autoturisme cu varsta intre trei si noua ani arata ca masinile care pun cele mai putine probleme sunt produse in Japonia si Coreea de Sud.

Mazda este brandul cu cele mai fiabile autoturisme, potrivit unui studiu exhaustiv realizat de societatea Warranty Direct pe un lot de peste 450.000 de autoturisme cu vechime intre trei si noua ani din Marea Britanie si Statele Unite.

Cercetarea a luat in calcul defectiunile tehnice raportate la fiecare 100 de polite de garantie vandute proprietarilor cu masini cu varsta cuprinsa intre trei si noua ani.

Duncan McClure Fisher, managing director la Warranty Direct, apreciaza ca acesta este genul de raport pe care producatorii „ar prefera sa nu-l vedem”. Un motiv, spune el, ar fi faptul ca „informatiile prelucrate provin de la masini reale, care au facut kilometri reali”.

Primele marci europene: Mini si Citroen

In urma studiului s-a stabilit ca doar 8,04% din automobilele Mazda luate in evidenta s-au confruntat vreodata cu o problema mecanica. La mica distanta se afla Honda, cu un procent de masini cu probleme apropiat de 9%. Toyota, un al treilea producator nipon, completeaza podiumul cu un numar aproape dublu de defectiuni tehnice identificate.

Producatorii asiatici se evidentiaza aproape la unison, ocupand primele opt locuri ale acestei ierarhii si zece din primele 12.
Dominatia lor este intrerupta de doua marci europene, Mini si Citroen, clasate, in aceasta ordine, pe pozitiile noua si zece.

Autoturismele nemtesti nu au impresionat

Prima marca germana din top este Porsche, dar abia pe locul 16. BMW se plaseaza mediocru, doua locuri mai jos. Mercedes urmeaza la alte doua lungimi. Volkswagen (23) este surclasata de Rover (21), un brand trecut mai degraba in istorie, iar Audi (27) se afunda in periferia clasamentului. Fiat (17) surprinde cu o plasare in prima jumatate a ierarhiei, in fata majoritatii marcilor nemtesti cu o imagine superioara.

SUV-urile, la periferie

Potrivit rezultatelor decelate de Warranty Direct, peste o treime din autoturismele Renault cu varsta cuprinsa intre trei si noua ani au bifat cel putin o defectiune tehnica. Totusi, cel mai slab din acest punct de vedere se prezinta doua marci care au devenit sinonime cu segmentul SUV (4x4), Land Rover si Jeep. Conform studiului realizat de Warranty Direct, 44%, respectiv 46% din masinile care poarta aceste sigle aflate in colimatorul Warranty Direct le-au creat probleme proprietarilor.


Pe mine nu ma prea intereseaza chestia cu normele euro privind securitatea, asta o faci cind ai deja atitai bani incit iti permiti masini cu tot felul de dichisuri, eu nu am banii astia si mugurel are dreptate, nu il iei sa te izbesti cu ea frontal de perete, iar daca pe drum intra un magar in tine cu 100km/h poti sa ai toate securitatea din lume ca tot te faci praf.
In lista de mai sus Daewoo se afla pe locul 9 ceea ce spune ceva, deci 90% sint deja lamurit, dar uite ca discutiile astea sint bune tocmai pentru a lamurii astfel de lucruri. Apar sfaturi si idei demne de luat in considerare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arthur
post Feb 6 2007, 01:55 PM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



Am gresit , m-am uitat gresit Daewoo e pe locul 11.




Ti-ai cumparat masina visata. Te-a interesat insa cat te va costa sa o tii pe drum?





Dincolo de pretul combustibilului si al taxelor de tot felul. Una dintre marile griji ale unui proaspat detinator de masina cand se apropie de pragul primilor 10.000-15.000 de kilometri este revizia obligatorie.

Desi nu ar trebui sa devina un factor de stres insemnat, din varii motive, impartite intre proprietar si furnizorul de servicii, drumul la service prilejuieste, nu de putine ori, situatii neplacute pentru clienti.

Nemultumirile pot porni de la simpla programare, care pare a nu se putea face niciodata intr-un interval rezonabil. Apoi se ajunge la chestiunile cu adevarat serioase. Calitatea interventiei, costurile acesteia sau conditiile rigide impuse clientilor.

Informeaza-te din timp

Este bine ca toate detaliile legate de cheltuieli sa fie aflate inaintea achizitionarii masinii. Dupa cum le spune si numele, reviziile obligatorii trebuie efectuate in perioada de garantie. Intre altele, pentru pastrarea acesteia. "Nu sunt deloc multumit de felul in care am fost tratat", declara iritat Pavel Berechet, posesorul unei masini provenind din spatiul ex-comunist.

Supararea clientului depaseste insa capitolul bune maniere: "Multi importatori ofera gratuitati in perioada garantiei sau promotii pentru piese de schimb. Aici nu s-a auzit de asa ceva, trebuie sa platesti totul", se lamenteaza el. Trebuie stiut ca fiecare producator, importator sau dealer este liber sa decida daca si cand este cazul sa initieze acest gen de campanii.

Pret umflat la service

In incercarea de a reduce costurile de intretinere, unii cumpara consumabile din comert, la preturi mai mici si se prezinta cu ele la service. Aceasta practica poate fi chiar mai paguboasa daca furnizorul de servicii nu executa interventia decat cu piesele proprii. Acelasi Pavel Berechet a simtit pe propriul buzunar:

"Am cumparat un bidon de ulei original, cu eticheta, sigilat. Era cu aproape 50a mai ieftin la magazin decat la service. Dar nu au vrut sa-l primeasca".

Situatia ar putea fi evitata cu un minimum de efort. Informatiile despre cheltuielile cu piesele, cu ora de manopera pentru fiecare revizie in parte ar trebuie sa fie furnizate cu atat mai mult daca sunt solicitate. Nu s-ar mai ajunge la situatia in care primirea chitantei sa fie prilej de revelatii neplacute.

"Manopera este foarte scumpa, iti rupe buzunarele!", se minuneaza Pavel Berechet, care incearca sa-si ia gandul de la cifrele care l-au speriat printr-o autoincurajare: "Am noroc cu o masina foarte fiabila, care pana acum nu mi-a facut probleme!".

Ponturi

> Inainte de a cumpara o masina, prospecteaza bine piata si nu uita sa-l intrebi pe vanzator la ce cheltuieli de intretinere trebuie sa te astepti;

> Afla daca exista oferte speciale care privesc respectivele costuri. Exista tot mai multe promotii ce merg pana la gratuitate pentru toata perioada garantiei;

> Atentie maxima la programarea pentru reviziile obligatorii. Din diverse motive, obiective sau subiective, service-urile autorizate sunt mereu ocupate si iti pot primi masina doar peste o buna bucata de timp;

> Depasirea limitei impuse pentru oricare dintre reviziile obligatorii aduce dupa sine pierderea garantiei;

> Discutiile cu mecanicii (atunci si acolo unde au loc) trebuie purtate cu hotarare. Uneori, lucratorii pot lasa impresia ca nu inteleg tot ceea ce le comunici. Alteori chiar nu pricep. In acest caz e mai bine sa soliciti o discutie cu un superior;

> Exista situatii in care o anumita piesa acoperita de garantie necesita reparatie sau inlocuire. Vei simti in anumite situatii o dorinta de a amana efectuarea interventiei, eventual pana dupa expirarea perioadei de garantie, cand va trebui sa achiti contravaloarea operatiunii;

> Consulta cat mai atent carnetul de garantie. Informatii care la prima vedere pot parea neimportante se pot dovedi ulterior foarte utile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mugurel97263
post Feb 6 2007, 02:34 PM
Post #16


sofer
***

Group: Membri
Posts: 92
Joined: 20-January 07
From: Galati (Galati)
Member No.: 97.256



In ceea ce priveste costul reviziei nu pot sa-ti spun mare lucru caci nu am facut nici una , dar ca titlu imformativ iti pot spune ca la GOLD&PLATIN GALATI revizia de 15 000 km este in jur de 500-550 RON(sursa fiind dealerul). Am vazut in topicurile care trateaza acest subiect ca,costul unei revizii depinde dealer , dar in general sunt cam apropiate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
octavian67510
post Feb 6 2007, 11:17 PM
Post #17


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 226
Joined: 6-February 06
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 67.503



...despre fiabilitate...se schimba lucrurile in romania...
..in tara noastra apar probleme pe care constructorii nici macar nu le visau...si ele apar desigur de la drumuri si combustibili...
...dar masinile facute in coreea au aratat ca sunt fiabile..iar in caz de probleme au costuri de intretinere mici...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Feb 7 2007, 10:35 AM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Legat de revizii la Kalos cel putin (motor 1.4 16V) va pot spune urmatoarele:
- revizia de 15.000 (ulei Liqui Moly 5W40 + motor flush + filtru ulei + filtru aer + filtru benzina + filtru polen + une bec ceata ars + completare lichid parbriz si verificat antigel) = cca. 550 RON
- revizia de 30.000 km (acelesi ca si mai sus dar ulei Mobil 1 5W40 + verificat suspesii, directie, articulatii, + completat antigel + reglat faruri) = 440 RON.
Ambele in Sibiu, dar, la doua service-uri diferite.
La ultimul, ora de manopera pentru revizie Chevrolet este 25 RON.
La primul, era de 45 RON.

Dat fiind faptul ca motoarele sunt indetice si la Kalos si la Aveo, nu cred sa difere prea mult costul acestor revizii.
Diferenta este data nu atat de pretul pieselor cat de tariful pentru ora de manopera si tipul de ulei utilizat.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arthur
post Feb 7 2007, 11:26 AM
Post #19


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



Eu sint din Baia Mare si cam tot aici este si aici la EuroMotors care este dealerul lui Chevrolet. Adica as cum spune Marius. Dar nu asta este esenta, ceea ce este bun atit la Chevrolet cit si la Fiat Albea , ca gasesti piese la comanda, deci nu esti legat de reteau de service.
Cind imi va expira garantia eu nu cred ca o sa mai calc pe la ei in garaj. Am mecanicul meu, care este un meserias, fac comanda la piese si imi intretin masina la el. Pentru reglaj motor nu este problema pentru ca deja gasesti indivizi care vin cu LapTop si se leaga la computer si iti spune ce trebuie reglat si impreuna cu un mecanic priceput se face treaba si la juma pret fata de service.
De ex la Renault sau Logan nu gasesti piese de schimb doar prin reteaua lor si implicit esti legat de firma. Abia cind masina are vreo 10 ani incep sa vinda drepturile de fabricatie la piese si la altel firme.
Si acum la bugetul meu de max 8000euro doar astea 2 masini le-am gasit (logan am exclus datorita costului mare de intretinere si tablaria rugineste ca la vechea Dacie, am vecin cu Logan de 18 luni si deja are rugina jos la usi-cum va arta masina peste 7 ani?) Avei si Albea, care sa fie cit de cit si o masina de familie.
LA cit m-am documentat pina acuma se pare ca Aveo este mai promitator.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arthur
post Feb 7 2007, 11:27 AM
Post #20


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 30-November 99
Member No.: 2.115



Eu sint din Baia Mare si cam tot aici este si aici la EuroMotors care este dealerul lui Chevrolet. Adica as cum spune Marius. Dar nu asta este esenta, ceea ce este bun atit la Chevrolet cit si la Fiat Albea , ca gasesti piese la comanda, deci nu esti legat de reteau de service.
Cind imi va expira garantia eu nu cred ca o sa mai calc pe la ei in garaj. Am mecanicul meu, care este un meserias, fac comanda la piese si imi intretin masina la el. Pentru reglaj motor nu este problema pentru ca deja gasesti indivizi care vin cu LapTop si se leaga la computer si iti spune ce trebuie reglat si impreuna cu un mecanic priceput se face treaba si la juma pret fata de service.
De ex la Renault sau Logan nu gasesti piese de schimb doar prin reteaua lor si implicit esti legat de firma. Abia cind masina are vreo 10 ani incep sa vinda drepturile de fabricatie la piese si la altel firme.
Si acum la bugetul meu de max 8000euro doar astea 2 masini le-am gasit (logan am exclus datorita costului mare de intretinere si tablaria rugineste ca la vechea Dacie, am vecin cu Logan de 18 luni si deja are rugina jos la usi-cum va arta masina peste 7 ani?) Avei si Albea, care sa fie cit de cit si o masina de familie.
LA cit m-am documentat pina acuma se pare ca Aveo este mai promitator.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 05:03 PM