IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 intrebari

This topic is about 2 intrebari, the author, Ratonul, wrote about: 1. cand pornim motorul (cald/rece) trebuie tinuta apasata pedala de ambreiaj? are importanta daca este in viteza sau nu? 2. cum aflu in ce luna e fabr ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> 2 intrebari
Ratonul
post Aug 18 2006, 12:45 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 14-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 76.499



1. cand pornim motorul (cald/rece) trebuie tinuta apasata pedala de ambreiaj? are importanta daca este in viteza sau nu?

2. cum aflu in ce luna e fabricata masina mea? nu am carte service


--------------------
passat 2003 131hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Aug 18 2006, 12:47 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



1) e bine sa fie apasat ambreiajul ca s a decuplezi cutia sa nu fie nevoie sa o invarta si pe aia
2) -
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipicanu`
post Aug 18 2006, 02:59 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 271
Joined: 21-September 05
Member No.: 56.389



Da..asa e cum zice George


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
booneK9
post Aug 18 2006, 03:50 PM
Post #4


Boier
******

Group: Membri
Posts: 580
Joined: 12-January 06
From: Buc
Member No.: 65.131



2. cauta aici
baga numarul de identificare si zice tot


--------------------
Astra Caravan 1.8i 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 18 2006, 04:05 PM
Post #5


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(alex76506)
1. cand pornim motorul (cald/rece) trebuie tinuta apasata pedala de ambreiaj? are importanta daca este in viteza sau nu?


Man...come on man...ce intrebare este asta ? Ne faci pe totzi de rusine !

Voi incerca sa raspund totusi politicos !
1) Intri in masina
2) tragi frina de mina si-sau tzii piciorul pe frina
3) scotzi din viteza (altfel risti sa il pocnesti pe cel parcat in fatza ta, sa intri in gard, pieton etc)
4) pornesti motorul (poate trebuie tzinut apasat ambreiajul pentru asta - ca motiv de sigurantza - are un contact in plus)
6) incalzesti motorul (optzional)
7) pleci unde vrei

Presupunind ca stii sa conduci...

Nu sta cu piciorul pe ambreiaj in timp ce mergi ! NU NU NU. Dupa cum daca esti statzionar la o intersectzie...nu sta cu bulanul pe ambreiaj...si masina in viteza. in timp vei avea probleme cu ambreiajul se slabesc arcurile. Si nici nu tzine masina in panta numai din ambreiaj. Nu faci favoruri transmisiei, ambreiajului, motorului...chiar daca arata foarte "masculin".


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 18 2006, 04:18 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Aug 18 2006, 05:53 PM
Post #7


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
QUOTE(air_wolf)
1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.

Vara, dar iarna, protejezi bateria prin faptul că demarorul nu învârte și angrenajul din cutia de viteze, unde, fiind frig, uleiul este mult mai vâscos.
Deci, vara poți porni fără să apeși ambreiajul, dar iarna ESTE RECOMANDAT să apeși ambreiajul.
Asta dacă îți pasă ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 18 2006, 07:02 PM
Post #8


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Mariustom)
Salutare :wave:
QUOTE(air_wolf)
1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.

Vara, dar iarna, protejezi bateria prin faptul că demarorul nu învârte și angrenajul din cutia de viteze, unde, fiind frig, uleiul este mult mai vâscos.
Deci, vara poți porni fără să apeși ambreiajul, dar iarna ESTE RECOMANDAT să apeși ambreiajul.
Asta dacă îți pasă ...


Marius o avea el dreptate...dar itzi pot spune ca eu ma gindeam prin prisma masinii poporului: Subaru la care daca nu apesi pedala de ambreiaj cind dai cheie, nu porneste motorul. Dupa cum am spus...sint 2 contacte. Nu de alta dar japonezii astia prosti nu stiu sa scoata masina din viteza inainte de a porni motorul...si vor sa fie siguri ca masina nu tzisneste inainte ! (sint sigur ca metoda asta de sigurantza extra a fost inventata de BMW cert de nemtzi).


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 18 2006, 07:17 PM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



probabil prin anii '40 smile.gif Ca deja in '95 era pe hyundai accent pony/excell smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 18 2006, 07:21 PM
Post #10


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(MR28673)
probabil prin anii '40 smile.gif Ca deja in '95 era pe hyundai accent pony/excell smile.gif


Pai la Subaru a fost pus de abia pt. modelul 2008 ! Eu l-am adaptat de la un Horsch pe care il folosea un nene din Germania !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Aug 18 2006, 08:31 PM
Post #11


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE(f1anatic)
Man...come on man...ce intrebare este asta ? Ne faci pe totzi de rusine !

Voi incerca sa raspund totusi politicos !
1) Intri in masina
2) tragi frina de mina si-sau tzii piciorul pe frina
3) scotzi din viteza (altfel risti sa il pocnesti pe cel parcat in fatza ta, sa intri in gard, pieton etc)
4) pornesti motorul (poate trebuie tzinut apasat ambreiajul pentru asta - ca motiv de sigurantza - are un contact in plus)
6) incalzesti motorul (optzional)
7) pleci unde vrei

Presupunind ca stii sa conduci...


Hmmm....man, mie-mi cam suna la mishto raspunsul asta....vezi sa n-o pui iara de-un avertisment.....omu' a intrebat, atata tot....nu trebuie sa-l iei la misto pt. asta.....poate e incepator.....cu totii am fost candva..... Anyway, ce-i cu tine frate zilele astea? Am io impresia sau esti cam intors pe dos in perioada asta? Hard life there? Too many ups and downs or what? Then come back to Paradise.... :romania: biggrin.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Aug 18 2006, 08:40 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(Mariustom)
Salutare :wave:
QUOTE(air_wolf)
1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.

Vara, dar iarna, protejezi bateria prin faptul că demarorul nu învârte și angrenajul din cutia de viteze, unde, fiind frig, uleiul este mult mai vâscos.
Deci, vara poți porni fără să apeși ambreiajul, dar iarna ESTE RECOMANDAT să apeși ambreiajul.
Asta dacă îți pasă ...


eu zic ca uzezi discul mai repede.
cind pedala e apasata, discul nu e presat de volanta.
cind pornesti motorul cu pedala neapasata discul o sa se invirta odata cu volanta ambele avind aceeasi viteza. socul luat de disc-placa-rulment in acest caz este mult mai mic decit daca pleaca de la 0rpm - cu pedala apasata. parerea mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Aug 18 2006, 08:53 PM
Post #13


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Hai să fim serioși. Se uzează discul mai repede cu câte o apăsare a ambreajului la pornire. Dar de câte ori apeși DUPĂ pornire?
Dar cu cât protejezi bateria?
Încă o dată zic părerea mea și nu numai: când e frig (iarna) e recomandat să pornim motorul cu ambreajul apăsat, demarorul învârtind mai ușor, doar piesele în mișcare din motor, nu și cele din cutia de viteze.
Celor care contestă asta, îi rog ca la iarnă să probeze ambele variante, cu rugămintea de a posta concluziile.
Mai vorbim,
Ciao. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 18 2006, 11:03 PM
Post #14


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu pornesc din reflex cu ambreajul apasat.... Poate mi se trage de la faptul ca odata era sa urc masina intr-un pom daca nu m-ar fi oprit bordura din fata... era vara, 3000 de grade la umbra... ma grabeam... doream sa intru in masina, sa pun contactul, sa deschid geamurile electrice si sa pornesc aerul conditionat, toate acestea in acelasi timp si daca se poate fara sa urc in masina care era mai mult decat incinsa... rezultatul grabei a fost ca am pornit masina fara sa urc in masina (si fara sa apas ambreajul) iar masina (aflata in viteza) a facut un salt catre pomul din fata ei dar ca norocul a fost impiedicata de bordura trotuarului...

Raspuns: e bine sa apesi ambreajul cand pornesti motorul... chiar daca s-ar uza mai mult, uzura ambreajului e nesemnificativa fata de ce se poate intampla daca uiti masina in viteza si pornesti fara ambreajul apasat... (de la spoilere indoite, pana la radiatoare sparte si/sau... doamne fereste... chiar accidentarea unui pieton).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Aug 19 2006, 01:22 AM
Post #15


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Alex-F1)
Hmmm....man, mie-mi cam suna la mishto raspunsul asta....vezi sa n-o pui iara de-un avertisment.....omu' a intrebat, atata tot....nu trebuie sa-l iei la misto pt. asta.....poate e incepator.....cu totii am fost candva..... Anyway, ce-i cu tine frate zilele astea? Am io impresia sau esti cam intors pe dos in perioada asta? Hard life there? Too many ups and downs or what? Then come back to Paradise.... :romania: biggrin.gif


Alo fratele meu alb ! Ce avertisment am primit despre care nu am luat cunostiintza ? In rest am si eu problemele mele cu care ma confrunt zilnic...piinea prajita nu se prajeste la capete, frigiderul ingheatza prea tare, apa calda e prea fierbinte, am ramas fara cerneala in pixul preferat, benzina s-a ieftenit 6 centzi...se aduna, ma intzelegi ?

QUOTE
Am io impresia sau esti cam intors pe dos in perioada asta?


PS: Nu am o viatza de invidiat in momentul de fatza ! PE BUNE !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fishbone
post Aug 19 2006, 07:00 AM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 459
Joined: 27-January 06
From: Nebraska
Member No.: 66.548



Mda, nici o japoneza de-a mea nu a plecat fara sa infund ambreiajul. E un lucru bun, dar sa nu uiti ca e in viteza cand il si ridici dupa ce ai dat cheia.
Ca regula eu nu o parchez si o las in viteza, trag frana de mana, ridic piciorul din pedala de frana si abia apoi [optional] o bag in viteza, asta pe plan cu adevarat inclinat ca masura #1 si #2 de siguranta.

Stiu ca asta e un pitic mic care-l am in cap, o faza fara sens, dar nu-mi place sa stiu ca se rezema masina in pinion.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ratonul
post Aug 19 2006, 12:01 PM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 14-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 76.499



@f1anatic eu nu am intrebat cum se pleaca de pe loc .. doar ma interesa daca e mai sanatos pt masina sa o pornesc cu ambreiajul calcat... si nu mi s-a intamlat niciodata sa o pornesc in viteza.. deci nu il apas din motive de siguranta... stai calm ca stiu sa conduc f bine... biggrin.gif

@booneK9 ce mi-ai dat tu e pt opel... eu am vw...


--------------------
passat 2003 131hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eduard RO
post Aug 19 2006, 12:59 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 371
Joined: 26-September 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 56.794



QUOTE
1) Intri in masina
2) tragi frina de mina si-sau tzii piciorul pe frina
3) scotzi din viteza (altfel risti sa il pocnesti pe cel parcat in fatza ta, sa intri in gard, pieton etc)

f1anatic daca tot vrei sa iei oamenii la misto ia sa te iau si eu pe tine oleaca.In primu rand nu trageti frna de mana ca besmeticii peste tot pentru ca o faceti varza.In nici un caz la pornire.Nu ii pui si o piatra la roata sa nu o ia inainte? :harhar:
In al doilea rand nu e obligatoriu sa scoti masina din viteza.Daca apesi ambreiaju motoru nu mai e in contact cu cutia de viteza.Asta in functie de cum vrei.Eu m-am obisnuit sa o scot din viteza insa e doar o pierdere de timp.
Si al treile lucru tu chiar esti obsedat de subaru? blink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Aug 19 2006, 01:24 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



QUOTE(alex76506)
@f1anatic eu nu am intrebat cum se pleaca de pe loc .. doar ma interesa daca e mai sanatos pt masina sa o pornesc cu ambreiajul calcat
sincer, din cum ai formulat intrebarea nu prea reiesea ca sanatatea masinii era ceea ce te preocupa...

QUOTE(fishbone)
Mda, nici o japoneza de-a mea nu a plecat fara sa infund ambreiajul.
am impresia ca toyota mea pleaca si fara ambreiaj


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Aug 19 2006, 01:47 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



[quote=tt80841][quote="alex76506]am impresia ca toyota mea pleaca si fara ambreiaj[/quote]

Mda si Dacia mea veche pleca fara ambreiaj arigato.gif , o pornesc in viteza si dupa schimb la spritz pana in a 4 care nu intra, de acum am Opel si am cam lasat la o parte asemenea practici :ban:
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 06:23 AM