Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 2 intrebari
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Ratonul
1. cand pornim motorul (cald/rece) trebuie tinuta apasata pedala de ambreiaj? are importanta daca este in viteza sau nu?

2. cum aflu in ce luna e fabricata masina mea? nu am carte service
Geroge73919
1) e bine sa fie apasat ambreiajul ca s a decuplezi cutia sa nu fie nevoie sa o invarta si pe aia
2) -
Cipicanu`
Da..asa e cum zice George
booneK9
2. cauta aici
baga numarul de identificare si zice tot
f1anatic
QUOTE(alex76506)
1. cand pornim motorul (cald/rece) trebuie tinuta apasata pedala de ambreiaj? are importanta daca este in viteza sau nu?


Man...come on man...ce intrebare este asta ? Ne faci pe totzi de rusine !

Voi incerca sa raspund totusi politicos !
1) Intri in masina
2) tragi frina de mina si-sau tzii piciorul pe frina
3) scotzi din viteza (altfel risti sa il pocnesti pe cel parcat in fatza ta, sa intri in gard, pieton etc)
4) pornesti motorul (poate trebuie tzinut apasat ambreiajul pentru asta - ca motiv de sigurantza - are un contact in plus)
6) incalzesti motorul (optzional)
7) pleci unde vrei

Presupunind ca stii sa conduci...

Nu sta cu piciorul pe ambreiaj in timp ce mergi ! NU NU NU. Dupa cum daca esti statzionar la o intersectzie...nu sta cu bulanul pe ambreiaj...si masina in viteza. in timp vei avea probleme cu ambreiajul se slabesc arcurile. Si nici nu tzine masina in panta numai din ambreiaj. Nu faci favoruri transmisiei, ambreiajului, motorului...chiar daca arata foarte "masculin".
air_wolf
1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.
Mariustom
Salutare :wave:
QUOTE(air_wolf)
1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.

Vara, dar iarna, protejezi bateria prin faptul că demarorul nu învârte și angrenajul din cutia de viteze, unde, fiind frig, uleiul este mult mai vâscos.
Deci, vara poți porni fără să apeși ambreiajul, dar iarna ESTE RECOMANDAT să apeși ambreiajul.
Asta dacă îți pasă ...
f1anatic
QUOTE(Mariustom)
Salutare :wave:
QUOTE(air_wolf)
1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.

Vara, dar iarna, protejezi bateria prin faptul că demarorul nu învârte și angrenajul din cutia de viteze, unde, fiind frig, uleiul este mult mai vâscos.
Deci, vara poți porni fără să apeși ambreiajul, dar iarna ESTE RECOMANDAT să apeși ambreiajul.
Asta dacă îți pasă ...


Marius o avea el dreptate...dar itzi pot spune ca eu ma gindeam prin prisma masinii poporului: Subaru la care daca nu apesi pedala de ambreiaj cind dai cheie, nu porneste motorul. Dupa cum am spus...sint 2 contacte. Nu de alta dar japonezii astia prosti nu stiu sa scoata masina din viteza inainte de a porni motorul...si vor sa fie siguri ca masina nu tzisneste inainte ! (sint sigur ca metoda asta de sigurantza extra a fost inventata de BMW cert de nemtzi).
James Kilowatt
probabil prin anii '40 smile.gif Ca deja in '95 era pe hyundai accent pony/excell smile.gif
f1anatic
QUOTE(MR28673)
probabil prin anii '40 smile.gif Ca deja in '95 era pe hyundai accent pony/excell smile.gif


Pai la Subaru a fost pus de abia pt. modelul 2008 ! Eu l-am adaptat de la un Horsch pe care il folosea un nene din Germania !
Alex-F1
QUOTE(f1anatic)
Man...come on man...ce intrebare este asta ? Ne faci pe totzi de rusine !

Voi incerca sa raspund totusi politicos !
1) Intri in masina
2) tragi frina de mina si-sau tzii piciorul pe frina
3) scotzi din viteza (altfel risti sa il pocnesti pe cel parcat in fatza ta, sa intri in gard, pieton etc)
4) pornesti motorul (poate trebuie tzinut apasat ambreiajul pentru asta - ca motiv de sigurantza - are un contact in plus)
6) incalzesti motorul (optzional)
7) pleci unde vrei

Presupunind ca stii sa conduci...


Hmmm....man, mie-mi cam suna la mishto raspunsul asta....vezi sa n-o pui iara de-un avertisment.....omu' a intrebat, atata tot....nu trebuie sa-l iei la misto pt. asta.....poate e incepator.....cu totii am fost candva..... Anyway, ce-i cu tine frate zilele astea? Am io impresia sau esti cam intors pe dos in perioada asta? Hard life there? Too many ups and downs or what? Then come back to Paradise.... :romania: biggrin.gif
air_wolf
QUOTE(Mariustom)
Salutare :wave:
QUOTE(air_wolf)
1. nu e obligatoriu sa apesi pedala daca ai masina scoasa din viteza. n-are nici un rezultat.

Vara, dar iarna, protejezi bateria prin faptul că demarorul nu învârte și angrenajul din cutia de viteze, unde, fiind frig, uleiul este mult mai vâscos.
Deci, vara poți porni fără să apeși ambreiajul, dar iarna ESTE RECOMANDAT să apeși ambreiajul.
Asta dacă îți pasă ...


eu zic ca uzezi discul mai repede.
cind pedala e apasata, discul nu e presat de volanta.
cind pornesti motorul cu pedala neapasata discul o sa se invirta odata cu volanta ambele avind aceeasi viteza. socul luat de disc-placa-rulment in acest caz este mult mai mic decit daca pleaca de la 0rpm - cu pedala apasata. parerea mea.
Mariustom
Salutare :wave:
Hai să fim serioși. Se uzează discul mai repede cu câte o apăsare a ambreajului la pornire. Dar de câte ori apeși DUPĂ pornire?
Dar cu cât protejezi bateria?
Încă o dată zic părerea mea și nu numai: când e frig (iarna) e recomandat să pornim motorul cu ambreajul apăsat, demarorul învârtind mai ușor, doar piesele în mișcare din motor, nu și cele din cutia de viteze.
Celor care contestă asta, îi rog ca la iarnă să probeze ambele variante, cu rugămintea de a posta concluziile.
Mai vorbim,
Ciao. :wave:
HalbaSus
Eu pornesc din reflex cu ambreajul apasat.... Poate mi se trage de la faptul ca odata era sa urc masina intr-un pom daca nu m-ar fi oprit bordura din fata... era vara, 3000 de grade la umbra... ma grabeam... doream sa intru in masina, sa pun contactul, sa deschid geamurile electrice si sa pornesc aerul conditionat, toate acestea in acelasi timp si daca se poate fara sa urc in masina care era mai mult decat incinsa... rezultatul grabei a fost ca am pornit masina fara sa urc in masina (si fara sa apas ambreajul) iar masina (aflata in viteza) a facut un salt catre pomul din fata ei dar ca norocul a fost impiedicata de bordura trotuarului...

Raspuns: e bine sa apesi ambreajul cand pornesti motorul... chiar daca s-ar uza mai mult, uzura ambreajului e nesemnificativa fata de ce se poate intampla daca uiti masina in viteza si pornesti fara ambreajul apasat... (de la spoilere indoite, pana la radiatoare sparte si/sau... doamne fereste... chiar accidentarea unui pieton).
f1anatic
QUOTE(Alex-F1)
Hmmm....man, mie-mi cam suna la mishto raspunsul asta....vezi sa n-o pui iara de-un avertisment.....omu' a intrebat, atata tot....nu trebuie sa-l iei la misto pt. asta.....poate e incepator.....cu totii am fost candva..... Anyway, ce-i cu tine frate zilele astea? Am io impresia sau esti cam intors pe dos in perioada asta? Hard life there? Too many ups and downs or what? Then come back to Paradise.... :romania: biggrin.gif


Alo fratele meu alb ! Ce avertisment am primit despre care nu am luat cunostiintza ? In rest am si eu problemele mele cu care ma confrunt zilnic...piinea prajita nu se prajeste la capete, frigiderul ingheatza prea tare, apa calda e prea fierbinte, am ramas fara cerneala in pixul preferat, benzina s-a ieftenit 6 centzi...se aduna, ma intzelegi ?

QUOTE
Am io impresia sau esti cam intors pe dos in perioada asta?


PS: Nu am o viatza de invidiat in momentul de fatza ! PE BUNE !
fishbone
Mda, nici o japoneza de-a mea nu a plecat fara sa infund ambreiajul. E un lucru bun, dar sa nu uiti ca e in viteza cand il si ridici dupa ce ai dat cheia.
Ca regula eu nu o parchez si o las in viteza, trag frana de mana, ridic piciorul din pedala de frana si abia apoi [optional] o bag in viteza, asta pe plan cu adevarat inclinat ca masura #1 si #2 de siguranta.

Stiu ca asta e un pitic mic care-l am in cap, o faza fara sens, dar nu-mi place sa stiu ca se rezema masina in pinion.
Ratonul
@f1anatic eu nu am intrebat cum se pleaca de pe loc .. doar ma interesa daca e mai sanatos pt masina sa o pornesc cu ambreiajul calcat... si nu mi s-a intamlat niciodata sa o pornesc in viteza.. deci nu il apas din motive de siguranta... stai calm ca stiu sa conduc f bine... biggrin.gif

@booneK9 ce mi-ai dat tu e pt opel... eu am vw...
Eduard RO
QUOTE
1) Intri in masina
2) tragi frina de mina si-sau tzii piciorul pe frina
3) scotzi din viteza (altfel risti sa il pocnesti pe cel parcat in fatza ta, sa intri in gard, pieton etc)

f1anatic daca tot vrei sa iei oamenii la misto ia sa te iau si eu pe tine oleaca.In primu rand nu trageti frna de mana ca besmeticii peste tot pentru ca o faceti varza.In nici un caz la pornire.Nu ii pui si o piatra la roata sa nu o ia inainte? :harhar:
In al doilea rand nu e obligatoriu sa scoti masina din viteza.Daca apesi ambreiaju motoru nu mai e in contact cu cutia de viteza.Asta in functie de cum vrei.Eu m-am obisnuit sa o scot din viteza insa e doar o pierdere de timp.
Si al treile lucru tu chiar esti obsedat de subaru? blink.gif
MotorHead
QUOTE(alex76506)
@f1anatic eu nu am intrebat cum se pleaca de pe loc .. doar ma interesa daca e mai sanatos pt masina sa o pornesc cu ambreiajul calcat
sincer, din cum ai formulat intrebarea nu prea reiesea ca sanatatea masinii era ceea ce te preocupa...

QUOTE(fishbone)
Mda, nici o japoneza de-a mea nu a plecat fara sa infund ambreiajul.
am impresia ca toyota mea pleaca si fara ambreiaj
Geroge73919
[quote=tt80841][quote="alex76506]am impresia ca toyota mea pleaca si fara ambreiaj[/quote]

Mda si Dacia mea veche pleca fara ambreiaj arigato.gif , o pornesc in viteza si dupa schimb la spritz pana in a 4 care nu intra, de acum am Opel si am cam lasat la o parte asemenea practici :ban:
MotorHead
Mai sa fie, n-am ce face, trebuie sa-mi iau Opel.
f1anatic
[quote=Eduard RO]In primu rand nu trageti frna de mana ca besmeticii peste tot pentru ca o faceti varza.[/quote]

Amicul meu bun,

Nu stiu ce frina de mina ai tu pe masina ta...dar eu am una care a fost facuta sa fie folosita. Daca mi se strica si se face varza...se va intimpla ori pentru eu am plecat de pe loc cu ea trasa...ori pentru ca a fost proiectata gresit. In al doilea caz...cineva mi-o va schimba gratis. Si apoi cred ca e ceva diferentza intre frina de mina pe masini cu tamburi pe spate si integrata cu sistemul de frinare hidraulic si frina de mina IN INTERIORUL discurilor de frina pe spate, ca sistem separat. A fost facuta ca sa fie trasa. Si o trag de fiecare data !
[quote]In nici un caz la pornire.[/quote]
Nu o trag la pornire. Este deja trasa.
[quote]In al doilea rand nu e obligatoriu sa scoti masina din viteza.Daca apesi ambreiaju motoru nu mai e in contact cu cutia de viteza.Asta in functie de cum vrei.Eu m-am obisnuit sa o scot din viteza insa e doar o pierdere de timp.
[quote]In al doilea rand nu e obligatoriu sa scoti masina din viteza.Daca apesi ambreiaju motoru nu mai e in contact cu cutia de viteza.Asta in functie de cum vrei.Eu m-am obisnuit sa o scot din viteza insa e doar o pierdere de timp.[/quote]

Asta in functie de cum vrei Ai spus-o chiar tu. Eu NU vreau sa tzin apasat ambreiajul de pomana in timp ce stau locului. In timp, cu asemenea obiceiuri se va strica si ma costa macar 1000 ca sa il inlocuiesc. No thanks. Pe de alta parte nu sint nici grabit ca tine, am bunul obicei de a incalzi motorul si mai ales vreau sa am masina statzionara alea citeva secunde timp in care sistemele masinii se verifica si se calibreaza (ABS, Airbag), masina determina citzi pasageri sint in masina (pt. airbag) etc. Pierdere de timp este pentru cei care nu il au. Crede-ma, eu pot gasi 1-2 minute sa am grija de masina, mai ales la prima cheie din zi.
[quote]Si al treile lucru tu chiar esti obsedat de subaru? blink.gif[/quote]
He he . Nu, eu sint obsedat de BMW. In schimb tu esti obsedat de mine, nu ar fi prima data cind te legi de mine fara sa fii implicat.

Multa sanatate si sa ne auzim de bine !

Alex76506 , sincer dupa cum ai pus intrebarea...
[quote]1. cand pornim motorul (cald/rece) trebuie tinuta apasata pedala de ambreiaj? are importanta daca este in viteza sau nu?[/quote]
asa ai primit si raspunsul. Sint convins ca stii sa conduci foarte bine insa alta data poate trebuie sa formulezi intrebarea mai cu grija, pentru a evita un raspuns ambiguu sau sa dai impresii gresite !
Eduard RO
f1anatic da te doare rau de tot mama daca nu ai tu ultimu cuvant... biggrin.gif

QUOTE
Eu NU vreau sa tzin apasat ambreiajul de pomana in timp ce stau locului. In timp, cu asemenea obiceiuri se va strica si ma costa macar 1000 ca sa il inlocuiesc. No thanks.

Nu stiu ce ambreiaj ai tu pe masina ta...dar eu am unul care a fost facut sa fie folosit. Daca mi se strica si se face varza...se va intimpla ori pentru eu am plecat de pe loc cu el aiurea...ori pentru ca a fost proiectat gresit. In al doilea caz...cineva mi-l va schimba gratis. :harhar:

QUOTE
Pe de alta parte nu sint nici grabit ca tine, am bunul obicei de a incalzi motorul si mai ales vreau sa am masina statzionara alea citeva secunde timp in care sistemele masinii se verifica si se calibreaza (ABS, Airbag), masina determina citzi pasageri sint in masina (pt. airbag) etc.


Serios?Si dupa juma de ora ce iti arata? Please wait.Procesing........ biggrin.gif
Hai sa fim seriosi subaru nu e prima masina care determina daca are ocupanti pe locuri si in functie de greutatea si nr lor sa declanseze airbagurile.Numai ca chesti asta se face in cate sutimi de secunda.Iar faza cu calibratu ABS-ului si alea alea hai sa fim seriosi laugh.gif .
Frate inca o data(fara sa am nimic cu tine) iti spun ai o japoneza ieftina cu pretentii de marca premium. :harhar:
fishbone
Japoneza ieftina? Habar n-ai de ce vorbesti. Cumva te simti nevoit sa bagi si tu spuse inflamatorii, sau?
f1anatic a abordat topicul pe un ton mai mistocar pentru ca discutia in sine e de n00bism. Vad ca ai ratat acest aspect si ai tras concluzii gresite.
Eduard RO
QUOTE
Japoneza ieftina? Habar n-ai de ce vorbesti.

Faptul ca dati multi bani pe ea nu inseamna ca e mai buna.Da e o japoneza ieftina vanduta drept marca premium si cu preturi de masini premium.O mare teapa dupa cum este si cazul lexus-toyota.
Daca iti vand o pereche de blugi cu 300 de euro nu inseamna ca e de firma ci ca ai luat teapa. :harhar:
f1anatic
QUOTE(Eduard RO)
Da e o japoneza ieftina vanduta drept marca premium si cu preturi de masini premium.O mare teapa dupa cum este si cazul lexus-toyota.
Daca iti vand o pereche de blugi cu 300 de euro nu inseamna ca e de firma ci ca ai luat teapa. :harhar:


Ilogicus Maximus. Check your story Houdini. Opinia generala este ca nu e marca premium. De unde ai scos-o ? Tu nu citesti ce sustzin atit eu, Iulian, George cit si Cosmin, Impulse et co. ? Anumite modele or fi echipate mai dichisit dar Subaru nu e marca premium.

Am becurile martor ABS, AIRBAG aprinse timp de 2 secunde dupa startul motorului. Calibrarea radarului ia chiar 4 secunde.

Imi pare rau sa te dezamagesc...dar nu sint persoana care pune masina in miscare inainte de a porni motorul. Sint unii care pleaca in aceeasi secunda cu cheia...Pare rau.

Lexus, Toyota, Eduard RO, Tzeapa.

Nu mi-e clar ce vrei sa zici cu calibratul ABS-ului ? Adica crezi ca nu se intimpla ? Computerul trebuie sa verifice daca totzi senzorii de la rotzi functzioneaza si asta include si sistemul BRAKE ASSIST - adica computerul va trebui sa dicteze frinelor sa se intareasca fara ca eu sa apas pe frina (asta intzeleg eu prin calibrarea care imi dureaza 1-2 sec). Totul e OK, dispare lumina. Ai desfacut vreodata modulul de comanda al ABS-ului ? Eu l-am vazut deschis si reparat la minivan...3 channel ABS, 2 fatza, 2 spate, cu niste rotitze dintzate care actzionau drept pompa pe circuitul respectiv. Informeaza-te si pe urma stam de vorba.

Fiecare cu ale lui si dupa cit poate. Itzi dau ultimul cuvint.
fishbone
Subaru nu este vanduta cu pretz de marca premium si nici macar nu se prezinta aici ca marca premium. Lexus-Toyota nu este o teapa dar din nou, nu stii ce vorbesti. Spune-mi, tu ce masina conduci?
Legionaru'
QUOTE(Eduard RO)
Faptul ca dati multi bani pe ea nu inseamna ca e mai buna.Da e o japoneza ieftina vanduta drept marca premium si cu preturi de masini premium.O mare teapa dupa cum este si cazul lexus-toyota.


Da' tu ce kkt de masina ai de tot vorbesti asa? Te-ai urcat vreodata in Subaru sa vezi cum e? Lasa-ne!
f1anatic
QUOTE(Eduard RO)
Nu stiu ce ambreiaj ai tu pe masina ta...dar eu am unul care a fost facut sa fie folosit. Daca mi se strica si se face varza...se va intimpla ori pentru eu am plecat de pe loc cu el aiurea...ori pentru ca a fost proiectat gresit. In al doilea caz...cineva mi-l va schimba gratis. :harhar:


Sorry bro. Dai dovada de superficialitate si ignorantza crasa. Cred ca am dublu # cailor putere pe cit ai tu la masina ta. Nu ca sa ma dau mare...dar avind mai multzi CP...efortul si stresul suferit de ambreiaj la orice plecare este mai mare. Altfel spus si pe intzelesul tau, piesele de pe masina au fost concepute pt. o anumita putere a motorului. Crescind puterea, punctul sensibil al transmisiei este ambreiajul. Daca eu vreau sa imi protejez ambreiajul si/sau imi spal masina cu lapte de tzitza de balena...asta e problema mea ?
fishbone
Fiecare isi ingrijeste masina cum crede de cuviinta, eu procedez ca si tine f1anatic. Dau contactul, astept 2-3 secunde pana se "initializeaza" luminiile toate pe bord, pornesc motorul si dupa alte cateva secunde cat sa se stinga becurile si alea, am plecat.

Se porneste motorul si nu ai luat bine mana de pe cheie ca ai si ridicat ambreiajul si plecat cu scartait de roti, ca esti grabit nene!
Nobody stops to smell the roses anymore these days.
_Constantin_
QUOTE(Eduard RO)
QUOTE
Japoneza ieftina? Habar n-ai de ce vorbesti.

Faptul ca dati multi bani pe ea nu inseamna ca e mai buna.Da e o japoneza ieftina vanduta drept marca premium si cu preturi de masini premium.O mare teapa dupa cum este si cazul lexus-toyota.
Daca iti vand o pereche de blugi cu 300 de euro nu inseamna ca e de firma ci ca ai luat teapa. :harhar:


Raspuns din categoria: Da, V6 e mai bun ca Tdi? blink.gif . Daca te-ai fi urcat macar intr-un lexus, nu mai pun sa fi condus, ai fi vazut ca teapa nu mai pare asa teapa. Toate japonezele, fara exceptie sunt construite la pret, sa concureze marcile europene cu "pretentii". Toyota, Subaru, Mitsu, Honda sunt masini normle fara nici o pretentie, dar sa pui lexus in aceiasi oala cu ele... :bash: . Faptul ca o natie care a inventat cuvantul lux, opulenta, bling alege ca masina de top lexus, pt mine e destul. Numai romanii, sclavii TDi-ului sunt in stare sa nege lucruri deja acceptate international. Peace out.
guerilla
e infiorator de cald afara si pun pe seama caniculei excesul vostru de astazi smile.gif
eduard - prefer sa raman cu toyota mea decat cu *** tau.
si da, vreau un lexus, pentru ca nu ma dau banii afara din casa sa-mi cumpar mertzanul la care visezi tu.

legionare, mai usor cu limbajul.

hai la bere/suc beer.gif
Legionaru'
QUOTE(guerilla)
legionare, mai usor cu limbajul.

:yup:
Mariustom
QUOTE(guerilla)
hai la bere

:yup: , și virtual :cheers:
Ratonul
si totusi cum aflu in ce luna e fabricata masina? blush.gif
ivghenie74744
poveste:masina parcata cu fata in bordura,urc si in acelasi timp apas ambreiajul si dau la cheie. surpriza: se rupe cablul de ambreiaj ramane electromotorul cuplat, masina fiind in treapta 1 se infige zdravan in bordura si incepe sa iasa un fum albastru din electromotor. am reusit cu greu sa scot in timp util minusul de la baterie,starterul sa dus 100ron plus cablul de ambreiaj si set de cabluri ptr borne. :minigun: dacia
Eduard RO
QUOTE
Da' tu ce kkt de masina ai de tot vorbesti asa? Te-ai urcat vreodata in Subaru sa vezi cum e? Lasa-ne!


QUOTE
eduard - prefer sa raman cu toyota mea decat cu *** tau.

Imi plce mult cum vorbiti.Spune multe despre voi...
guerilla da si tu o adresa de mail sau un nr de tel si iti raspund acolo ca aici esti mare sef.
R a z v a n
da de ce nu se gaseste cineva sa mute rapid subiectu la COMBAT sa vedem unde duce??????
f1anatic
QUOTE(R a z v a n)
da de ce nu se gaseste cineva sa mute rapid subiectu la COMBAT sa vedem unde duce??????


LOL De opus m-am opus forumului COMBAT dar vad ca e util ! Razvan, asta e cea mai tare idee pe care am auzit-o pe forum in August. Pe bune.

Vreau topicul asta mutat la combat !
Eduard RO
Nu cred ca e nevoie sa fie mutat.Doar ca unele persoane exagereaza cu aerele de superioritate referitor la cunostintele lor si la o anumita marca de masina(nu spui care, marca neimportanta biggrin.gif ).
MotorHead
Asa e, uite-aci o mostra:
QUOTE(Eduard RO)
QUOTE
Japoneza ieftina? Habar n-ai de ce vorbesti.

Faptul ca dati multi bani pe ea nu inseamna ca e mai buna.Da e o japoneza ieftina vanduta drept marca premium si cu preturi de masini premium.O mare teapa dupa cum este si cazul lexus-toyota.
Daca iti vand o pereche de blugi cu 300 de euro nu inseamna ca e de firma ci ca ai luat teapa. :harhar:
Ratonul
dar ati deviat rau de la subiect!!!
Eduard RO
QUOTE
dar ati deviat rau de la subiect!!!

Si inca nu am ajuns la a doua intrebare. biggrin.gif laugh.gif
R a z v a n
QUOTE(f1anatic)
QUOTE(R a z v a n)
da de ce nu se gaseste cineva sa mute rapid subiectu la COMBAT sa vedem unde duce??????


LOL De opus m-am opus forumului COMBAT dar vad ca e util ! Razvan, asta e cea mai tare idee pe care am auzit-o pe forum in August. Pe bune.

Vreau topicul asta mutat la combat !


trimite RPD o BR pe DHL biggrin.gif
f1anatic
Pai vad ca a fost mutat. BR RC cu FDX acceptzi ?

Deci sa ii dam zor ! Pe scurt...japoneze "ieftine" calitativ si vindute cu bani "premium" deci "tzeparoase" gen Lexus...
Armadyllo
da...Fanatic....noi nu vrem sa recunoastem ca japonezele...dupa ce ca sunt si scumpe...mai sunt si proaste...calitativ. bicycle.gif Nu stim dl. Eduard ce masina are...dar poate un TDI(din nemtia)? biggrin.gif Apropos...adminilor...parca era regula sa afisam masina la semnatura...
No offence EduardRo...dar parerea ta nu inseamna ca e si adevarul. Clar trebuie sa o respectam...dar... arigato.gif
Lucian55
offtopic.gif Nu stiu ce vedeti voi atat de oribil si de prost la Subaru. Mie unul imi place contrar faptului ca am bmw.

Referitor la ambreaj eu pornesc cu el calcat, nu fiindca asa ar fi bine sau rau dar asa m-am obisnuit
HalbaSus
QUOTE(Lucian46847)
offtopic.gif Nu stiu ce vedeti voi atat de oribil si de prost la Subaru. Mie unul imi place contrar faptului ca am bmw.

Referitor la ambreaj eu pornesc cu el calcat, nu fiindca asa ar fi bine sau rau dar asa m-am obisnuit


Subaru nu e "oribil si prost" si cred ca sunt putini care au aceasta opinie despre aceste masini... doar ca modelul care e cel mai mediatizat si cel mai performant, impreza wrx sti, arata ca o masina de raliu... ceea ce e ok, avand in vedere ca acolo si-a castigat reputatia, dar nu e nici pe departe frumoasa, eleganta, etc... e o masina care e performanta si inspira performanta, dar nicidecum eleganta.
air_wolf
pina la urma fiecare are masina pe care si-o doreste sau si-o poate permite.
degeaba imi doresc eu in garaj toate masinile de grupa B pentru ca probabil n-o sa le am. si daca o sa le am, ce-o sa fac cu ele? ridic din cind in cind prelata si oftez ca n-am unde sa ma dau?
cred ca discutii de genul "subaru e prost" sau "bmw e de kkt" purtate pe un ton vehement sint de prost gust.
in loc sa ziceti "i-am dat de-am rupt-o" voi va ginditi care are plastic sau nu... frumos tare... sint fiare oameni buni, treziti-va. ginditi-va cite lucruri faceti voi perfect si dupa aia sa ziceti ca honda are un plastic cu 2mm mai mare in stinga decit in dreapta...
:puke:
si ca incheiere: in ziua de azi se fac doar masini proaste. si cum nu exista alternativa, noi o sa le cumparam si o sa trecem cu vederea defectele dar doar prin prisma faptului ca inca ne aducem aminte de modelele vechi, fiabile.
Lucian55
e adevarat halba, nu am spus ca e o masina care exceleaza prin eleganta, dar asta nu inseamna ca nu e buna de nimic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.