Impresii drive-test Seat Toledo 2.0 TDI 140CP DSG ! |
This topic is about Impresii drive-test Seat Toledo 2.0 TDI 140CP DSG !, the author, DORU, wrote about: Am realizat azi un drive-test cu acest model si m-am gandit sa scriu cateva impresii pt cei interesati...desigur, invitatia mea e ca fiecare sa faca a ... To read more just scroll down
Impresii drive-test Seat Toledo 2.0 TDI 140CP DSG ! |
Sep 2 2006, 02:43 PM
Post
#1
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Interior spatios, mare chiar; suprafata vitrata mare, mai ales daca masina are si trapa, atunci lumina e omniprezenta. Comenzi bune, bord usor lizibil, insa materialele folosite sunt extrem de slabe calitativ si deloc atragatoare...degeaba arata bine masina (mai putin din spate, parere personala) daca in interior calitatea este sub cea de la Octavia 1 ! Scaune cu suport lateral bun, comode, dar nu moi. volan cu priza buna, insa nu f. placut la atingere. Despre motor stiti cred destule, ma opresc acum la cutia viteze DSG, revolutionara intr-adevar! Schimba f lin vitezele, smuciturile lipsesc cu desavarsire, nivelul sonor este abia perceptibil, dinamica este buna. Este mai buna decat orice cutie viteze realizata pana acum. Sigur, faptul ca orice schimbare de pozitie la CV necesita apasarea pedalei de frana inseamna uzura usor crescuta, insa ce conteaza cand piciorul stang devine inutil si il poti odihni permanent? Necesita obisnuinta insa nicidecum ceva greu de realizat. In modul Sport reprizele sunt f bune pt puterea masinii raportata la greutatea ei...depasirile se fac usor si doar atentia la viteza mare mai trebuie avuta in vedere, ca se ajunge usor de tot la 100 km/h ! Sper sa fie utile aceste impresii si cred ca oricine are ceva de completat este binevenit ! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 7 2006, 05:04 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 677 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 72.839 |
Cred ca nu este nicio problema daca postez si eu cateva impresii legate de Seat Leon FR 2.0 TDI / 170 CP DPF si Seat Ibiza Cupra 1.8 T 180 CP .Pentru inceput , am scos fiara diesel de la pregatire si cu numai 7 km afisati pe bord am inceput sa caut un loc cat mai confortabil in scaunele croite parca sa te indemne la o cursa infernala . Bineinteles ca mi-am gasit pozitia imediat si am pregatit prima ei iesire pe asfalt . Am apucat sa ies pe sosea si sa apas pe acceleratie . Deodata cei 170 CP , intr-un murmur mai mult decat sportiv , ma arunca in scaun . Schimb treapta a treia si sunt la aproape 90 km/h . Nu reusesc sa continui acceleratia ( DN3 era din pacate aglomerat ) , dar senzatia este impresionanta . Dupa cateva depasiri , ajung in alte cateva secunde la 160 km/h . Masina se comporta ireprosabil , foarte stabila , ferma si sigura . Cuvintele sunt de prisos si de aceea va invit sa testati noul LEON FR .
Nu am reusit sa-mi revin si incerc alta bestie , IBIZA CUPRA 1.8 T / 180 CP . Aici este altceva , reactia motorului este de-a dreptul violenta . Acceleratia rapida si liniara duce micuta bestie in treapta a IIa la 6500 rpm si 100 km/h . Stabilitatea este demna de un mini cart asemeni senzatiei traite atat in acceleratie cat si in franare . Masina este deosebita , manevrabilitate la superlativ , acelasi indemn : un test drive ! -------------------- SKODA
|
|
|
Oct 30 2006, 06:33 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE Este mai buna decat orice cutie viteze realizata pana acum. Sigur, faptul ca orice schimbare de pozitie la CV necesita apasarea pedalei de frana inseamna uzura usor crescuta,
Adica atunci cand pui din D in R sau in modul manual necesita apasarea pedalei de frana ? Daca sunt in D (sau cum o fi, ca nu am condus DSG, dar presupun ca are un mod "automat") si vreau sa trec pe manual (sa schimb de la padele) trebuie sa opresc masina (sa apas frana pana la capat) sau doar trebuie sa o "ciupesc" ? -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 7 2007, 04:59 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 9-November 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 91.954 |
|
|
|
Aug 4 2007, 05:34 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Aug 10 2007, 02:28 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 83 Joined: 9-November 06 From: Buzau (Buzau) Member No.: 91.954 |
Spune ca e de bine ...
-------------------- Leon Cupra
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 04:42 AM |