IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

turbo

This topic is about turbo, the author, Bogdan79883, wrote about: de unde stiu daca functioneaza? mie mi se pare ca e un pic cam puturoasa. Am mers cu un Ibiza SDI de 1,9 si mi s-a parut ca se infige mai bine. ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> turbo
Bogdan79883
post Aug 28 2006, 01:07 PM
Post #1


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 14-June 06
From: Galati (Galati)
Member No.: 79.876



de unde stiu daca functioneaza? mie mi se pare ca e un pic cam puturoasa. Am mers cu un Ibiza SDI de 1,9 si mi s-a parut ca se infige mai bine.


--------------------
Vectra 2000 DTI 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vma
post Aug 28 2006, 04:57 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 9-January 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 64.972



turbina o simti frate... nu se poate sa nu o simti.. daca totusi ai o problema si nu o simti fa 5 liniute in blana pana la 100 cronometrate. daca te aproprii de timpii din carte 0-100km/h atunci merge turbina.


--------------------
Angajat in industria SW Automotive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu50689
post Aug 28 2006, 06:03 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 138
Joined: 7-July 05
From: Timisoara)
Member No.: 50.682



daca nu merge turbina masina se taraie!


--------------------
Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeriu Razvan61...
post Aug 28 2006, 09:20 PM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 20-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.490



Am avut o problema cu turbina cu ceva timp in urma am avut o saiba in paletul turbinei si la semafor ma facea si o dacie 1310 , parerea mea este sa nu faci liniute ca dupa ce am tras concluzia ca deja ai prob cu ea ar fi mai bine sa o incerci in alte moduri decat cele extreme ca sa zic asa . Atunci cand am avut aceasta prob isi lua viteza foarte greu , de obicei la astra de la 2000 de ture incolo intra turbo , deci mergi normal cu ea si vezi daca dupa ce a trecut de 2000 de ture te lasa un pic in scaun.

Sper sa iti fi fost de ajutor :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan79883
post Aug 29 2006, 07:06 AM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 14-June 06
From: Galati (Galati)
Member No.: 79.876



Pai asta spun si eu. La semafor pleaca cam greu. Dupa 2000 de ture are demaraj.


--------------------
Vectra 2000 DTI 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 29 2006, 09:33 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



sa nu fie debitmetrul de are.ca la turbi din cate stiu daca nu iti functiona sau aveai probleme cu el scoatea fum pe teava de esapament.apropo scoate fum????daca scoate sa-r putea sa ai probleme cu torbo.dar fluieratul ala pe care al scoate turbo atunci cand iporneste al auzi?daca al auzi incearca sa schimbi debitmetrul de aer cu unul nou su vezi cum merge


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan79883
post Aug 29 2006, 10:05 AM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 14-June 06
From: Galati (Galati)
Member No.: 79.876



nu scoate fum deloc. Turbina se aude cand intra dar ma gandeam ca poate nu functioneaza la capacitatea ei maxima. M-am gandit ca s-ar putea sa fie debitmetrul. O sa incerc sa-l decuplez. Stie cineva daca are vreo influenta asupra functionarii computerului de bord, faptul ca-l decuplez?


--------------------
Vectra 2000 DTI 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vma
post Aug 29 2006, 03:09 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 9-January 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 64.972



QUOTE(Bogdan79883)
Pai asta spun si eu. La semafor pleaca cam greu. Dupa 2000 de ture are demaraj.


Deci turbina intra la 2200 de turatii, daca tu spui ca dupa 2000 are demaraj si nu scoate fum (apropo daca e turbina scoate un fum alb innecacios) inseamna ca turbina merge. Pana in 2200 de ture, turbina nici nu porneste.
Se poate sa fie debimetrul sau mai vezi ca exact in fata are o teava mai groasa care intra in motor. De obicei acolo e putin ulei pe ea ca mai transpira motorul. Vezi sa fie bine infipta teava aia si sa nu fie sparta. Mie la un service nu mi-a bagat-o bine la loc si deaba tragea masina.


--------------------
Angajat in industria SW Automotive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 29 2006, 03:10 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



nu cred ca re vreo influenta asupra computerului de bord.dar fara el nu stiu daca iti porneste masina.si chiar daca ar porni nu ai reusi sa pleci de pe loc sau ma rog ceva de genul asta.inceraca sa al schimbi cu al uniu prieten si vezi daca merge.dar eu zic ca mai mult ca sigur ca este debitmtrul.schimba-l si o sa vezi.bafta


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Aug 29 2006, 04:10 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



QUOTE(Bogdan79883)
Pai asta spun si eu. La semafor pleaca cam greu. Dupa 2000 de ture are demaraj.


eu cred ca masina nu are nimic. nu esti obisnuit. motoarele de pe opel pe motorina incep sa traga dupa 2200 de tura si peternic intre 3000 si 4000. pe la 4500 se plafoneaza.

alte diesele pe la 3500 deja nu mai trag cum trebuie dar pana aici te baga in scaun

si inca ceva schimba viteza pe la 3000 si sa vezi ca masina are viata. nu schimba la 2000-2500 caiti cade turatia la 1500 si chiar nu o sa traga


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 29 2006, 04:54 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



nu cred ca pe la 1500 de ture nu trage.al meu trage.bineinteles ca nu ca dupa 2200 dar trage.si cred ca omu stie ce a scris aici din moment ce el spune ca o simte mai puturoasa.dar pana la urma de care motor se vb aici de 1.7 sau de 2.0.ca este diferenta.oricum cred ca si la 1.7 se cunoaste daca masina merge in limitele normale


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Aug 29 2006, 06:05 PM
Post #12


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



mai bine ia o alta masina identica si o conduce si vede diferentele. Dupa aceia poti sa te duci la un service. Succes!


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R K
post Aug 30 2006, 09:23 PM
Post #13


sofer
***

Group: Membri
Posts: 75
Joined: 23-June 06
From: Slatina
Member No.: 80.655



Eu nu am inteles chestia cu "scoate fum ".
Am urmarit masinile care le aveam in fata iar cele diesel care era accelerate brusc scoteau fum ..majoritatea...opel, reanault,chair audi (mercedes sau bmw nu prea scot fum sau cel putin nu am vazut eu)
A mea daca demarez normal nu scoate ..dar daca bag piciorul in ea te baga in scaun si fumaraie in spate cat cuprinde.
Este normal ?


--------------------
OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 DTI 101 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Aug 30 2006, 09:35 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



QUOTE(dumitrescu80662)
Eu nu am inteles chestia cu "scoate fum ".
Am urmarit masinile care le aveam in fata iar cele diesel care era accelerate brusc scoteau fum ..majoritatea...opel, reanault,chair audi (mercedes sau bmw nu prea scot fum sau cel putin nu am vazut eu)
A mea daca demarez normal nu scoate ..dar daca bag piciorul in ea te baga in scaun si fumaraie in spate cat cuprinde.
Este normal ?



este "normal" ,ce vrei si tu acuma doar ai un motor diesel, eu am vazut si audi A 6 2,5 TDi sa scoata fum(al unui prieten) si BMW am vazut pe autostrada si scotea mai tare decat basculantele alea vechi, nu ai ce sa ii faci doar sa mai completezi cu ulei din cand in cand, in rest spor la blana biggrin.gif stii tu si frumos si destept si devreme acasa nu prea se poate deci ...


--------------------
Astra Caravan, 2000 DTI, 16V, 101 CP suficienti pentru 200 Km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan79883
post Aug 31 2006, 08:31 AM
Post #15


sofer
***

Group: Membri
Posts: 79
Joined: 14-June 06
From: Galati (Galati)
Member No.: 79.876



asa ma gandeam si eu. sa conduc una similara. Dar nu prea stiu pe nimeni prin galati care sa aiba o masina similara. testul cu o astra cu aceiasi motorizare ar fi concludent?


--------------------
Vectra 2000 DTI 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Aug 31 2006, 09:50 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



oarecum trebuie sa ai in vedere ca astra se misca mai bine pt ca e mai usoara. dar iti poti forma o opinie


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R K
post Aug 31 2006, 06:03 PM
Post #17


sofer
***

Group: Membri
Posts: 75
Joined: 23-June 06
From: Slatina
Member No.: 80.655



Geroge73919,

De ce sa completez cu ulei ?
Am luat masina in pe 1.10.2005 si am facut schimb de ulei atunci Mobil 1 0w40 si nu mi-a consumat deloc pana acum .Am facut 12.000 km.Am verificat sistematic cu joja si nimic si asta pentru ca tot citind pe forum unde sa spune ca este normal sa pape 0.5 l la 10000 km sau ceva de genul acesta.
Eu am luat masina cand ea avea 1,5 ani cu 38.000 km (daca or fi fost adevarati).


--------------------
OPEL ASTRA CARAVAN 2.0 DTI 101 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Aug 31 2006, 07:40 PM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



Eu ziceam ca mai papa ulei fie turbo ... tre sa papa dc scoate fum ca fuum nu iese fara foc deci fum nu iese fara ulei consumat
PS Nici eu nu am completat inca si am 3500 de km facuti cu uleiul asta (Mobil 1 10W 40 )


--------------------
Astra Caravan, 2000 DTI, 16V, 101 CP suficienti pentru 200 Km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TDiFan
post Aug 31 2006, 08:11 PM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 202
Joined: 5-July 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 50.567



Vad ca aici s-au facut cateva erori.

Turbina functioneaza tot timpul, dar de la 1700-2000 ture functioneaza cu o presiune marita. Fumul negru denota un amestec bogat in carburant si mai putin aer, iar fumul alb denota un consum de ulei care poate provenii din uzura segmetilor sau a axului turbinei acesta pierzand ulei.

Pentru o buna folosire a turbine este recomandat sa folosesti metoda "blana" doar dupa 1700-2000 rpm, deoarece in turatie joasa, tu cerand un mai multa benzina/motorina, si fiindca presiunea turbinei furnizata nu poate atinge valoarea ceruta de ECU, motorul va merge cu un amestec bogat si va apare fumul negru si un stres termin ridicat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Sep 1 2006, 11:04 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



QUOTE(florin82141)
nu cred ca re vreo influenta asupra computerului de bord.dar fara el nu stiu daca iti porneste masina.si chiar daca ar porni nu ai reusi sa pleci de pe loc sau ma rog ceva de genul asta.inceraca sa al schimbi cu al uniu prieten si vezi daca merge.dar eu zic ca mai mult ca sigur ca este debitmtrul.schimba-l si o sa vezi.bafta


ai fi surprins ca un motor porneste si merge bine fara 3/4 din senzori garantat si fara mufa la debitmetru si merge chiar mai bine decat daca mergi cu un debitmetru stricat bane creste si consumul de combustibil
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 06:47 AM