probleme cu filetul la busonul de ulei |
This topic is about probleme cu filetul la busonul de ulei, the author, florin82141, wrote about: salutare din nou.am si ei o problema de 2 luni de cand miam luat masina cu filetul la de baia de ulei unde intra busonul. cred ca cel care avuto inain ... To read more just scroll down
probleme cu filetul la busonul de ulei |
Aug 9 2006, 10:24 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
|
|
|
Aug 10 2006, 11:30 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
si daca pana la urma se va strica filetul duin baie care ar fi solutia.cam cat mar costa sa o schimb.sau exista si alte variante
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Aug 10 2006, 01:50 PM
Post
#3
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
Din putina mea experienta in domeniul mecanicii auto, stiu ca exista niste scule cu care se poate da filet (imi scapa denumirea). Incearca sa-i dai un filet nou, cu un buson pe masura.
|
|
|
Aug 10 2006, 06:07 PM
Post
#4
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Aug 10 2006, 06:25 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 10 2006, 06:29 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
dar asa ca fapt dicers nu ca m-ar da bani afara din casa cam cat ar costa o baie de ulei.si cam cat ar fi manopera daca as vrea sa o si schim?mersi
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Aug 10 2006, 07:02 PM
Post
#7
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Salutare :wave:
Florin, cu un tarod se va putea rezolva problema. Cu tarodul se formează filetul pe interior, cu filiera pe exterior. Dacă te duci la vreun atelier mecanic, ar trebui să se poată rezolva. Ideea este că, înainte de a începe, cel ce se apucă trebuie să fie sigur că reușește, deoarece înainte de a se apuca, trebuie dat uleiul din baie afară, să aibă grijă să nu bage șpan înăuntru, și să-ți facă un bușon la strung, funcție de noul filet. |
|
|
Aug 10 2006, 07:29 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Cred totusi ca-i mai usor si oricum mai "safe" cu baia data jos. Cu ocazia asta nu intra span si poti sa o mai cureti ca dupa citiva ani ceva ceva tot se aduna pe fundul ei. Daca o faci schimba si garniturile (ia un set nou) si atentie cind stringi suruburile la baie. Inainte unge garnitura cu vaselina si stringe baia cu masura si simt de raspundere (nu in exces). Nu-i rau ca dupa 1-2 saptamani sa mai stringi putin suruburile(iarasi cu grija).
-------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 10 2006, 08:25 PM
Post
#9
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
TLS-09.....hmmm....imi suna cunoscuta chestia asta.... :scratchchin: ce-i Cristiane, te-ai saturat de numele tau?
Legat de treaba cu capacul si filetul....nu stiu....daca omul isi face filete noi pe baie si pe capac, nu va mai fi ermetica inchiderea, fiindca se va pierde putin material atat din filetul capacului, cat si din filetul baii si s-ar putea sa-i arunce ulei pe langa capac! :!: Incearca sa infasori ceva moale pe filetul capacului, pana cand n-o sa-ti mai scape la infiletare, dar in asa fel incat sa-l mai poti si deschide cand e cazul....nu stiu....ceva cauciuc, care sa si etanseze....ideea ar fi ca la filetele alea de pe coturile pt. instalatiile sanitare (la baie/bucatarie...vana....chiuveta...stiti voi)...cum se pune acolo pe filete niste fire de pasla sau ce dreaq e aia, ca sa nu curga apa pe la filete.... Sau iei de la dezmembrari o baie cu tot cu capac si te-ai scos....nu poate fi asa scumpa....dar io zic sa nu te-apuci de facut filete, ca o sa pierzi ulei pe-acolo....parerea mea.... -------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Aug 10 2006, 09:16 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Bai Alex era si greu sa te prinzi ca eu sint (nu-i asa) . Servus oricum!
Revenind la subiect : nu are cum sa-i scape ulei pentru ca marind diametrul prinderii de la baia de ulei nu-i ramaine decat sa confectioneze busonul pe noua dimensiune. Oricum problema scurgerii ar putea sa o rezolve cu o garnitura. Chestia cu infasuratul in jurul filetului nu zic ca-i rea dar daca meseriasul face treaba cum trebuie nu are voie sa curga ulei. Oricum trebuie sa lase un manson inaintea surubului ca sa etanseze. Nu are decat sa copieze vechiul buson dar cu alt pas la filet. Revin la chestia cu infasuratul, totusi e masina nu calorifer sa-i puna cilti, ce naiba! Garnitura de cauciuc nu e recomandata ca se incalzeste si prin "vulcanizare" cauciucul ala se arde si pe urma nu mai etanseaza. Nu stiu ce sa zic nici de garniturile din clingherit (asa se cheama ala). La temperatura rezista dar nu si la mai multe desurubari asa ca sa tot schimbi la garnituri???. Pina la urma se va dovedi ca-i mai ieftin sa caute un capac de baie nou decat sa plateasca cine stie cit la "meserias". Si oricum e mai sigura ca daca-i scapa ulei in timp si merge cu baia goala costurile vor fi infinit mai mari. Pina la urma mai bine alta baie de ulei. ! Revin la tine Alex: la urmatoarea intilnire cred ca vei avea motive serioase sa dai un rind de bere "domnule viitor tatic" -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 11 2006, 12:26 AM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
mersi pt raspunsurile voastre prompte.sunt cam in pom ca mai am vreo 2000 de km si tre sa schimb uleiul si imi este tare frica ca nu o sa mai pot baga busonul la loc.deocamdata am unul de dacie si la schimbul trecut a tinut dar tot am vazut cava pilitura pe el cand l-am scos asa ca nu stiu ce sa zic.dar sa vedem cum fac sa nu al stric ca numai de reparat sau schimbat nu stau acum.oricum va multumesc inca o data pt raspunsuri.ma bucur ca pot discuta cu cineva cand mai apare cate o mica-mare problema
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Aug 11 2006, 12:26 AM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
vad ce o sa fac si va anunt
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 12:02 AM |