IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

probleme cu filetul la busonul de ulei

This topic is about probleme cu filetul la busonul de ulei, the author, florin82141, wrote about: salutare din nou.am si ei o problema de 2 luni de cand miam luat masina cu filetul la de baia de ulei unde intra busonul. cred ca cel care avuto inain ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> probleme cu filetul la busonul de ulei
florin82141
post Aug 9 2006, 10:24 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



salutare din nou.am si ei o problema de 2 luni de cand miam luat masina cu filetul la de baia de ulei unde intra busonul. cred ca cel care avuto inaintea mea ia fortat busonul si sa stricat filetul dat in baie.acum am pus unu de dacie ca la schimbul trecut am cumparat nou de la opel si mergea in gol si iam pus de dacie.ce as putea face daca si asa nu va mai merge.astept raspunsuri. arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 10 2006, 11:30 AM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



si daca pana la urma se va strica filetul duin baie care ar fi solutia.cam cat mar costa sa o schimb.sau exista si alte variante


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Aug 10 2006, 01:50 PM
Post #3


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



Din putina mea experienta in domeniul mecanicii auto, stiu ca exista niste scule cu care se poate da filet (imi scapa denumirea). Incearca sa-i dai un filet nou, cu un buson pe masura.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 10 2006, 06:07 PM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



cred ca te referi la o "filiera" dar intrebarea mea este de unde sa iau alt buson mai mare.dami tu o idee de la care masina sa iau


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 10 2006, 06:25 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Vorbeste sa-ti faca cineva la strung!


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 10 2006, 06:29 PM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



dar asa ca fapt dicers nu ca m-ar da bani afara din casa cam cat ar costa o baie de ulei.si cam cat ar fi manopera daca as vrea sa o si schim?mersi


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post Aug 10 2006, 07:02 PM
Post #7


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Salutare :wave:
Florin, cu un tarod se va putea rezolva problema. Cu tarodul se formează filetul pe interior, cu filiera pe exterior.
Dacă te duci la vreun atelier mecanic, ar trebui să se poată rezolva. Ideea este că, înainte de a începe, cel ce se apucă trebuie să fie sigur că reușește, deoarece înainte de a se apuca, trebuie dat uleiul din baie afară, să aibă grijă să nu bage șpan înăuntru, și să-ți facă un bușon la strung, funcție de noul filet.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 10 2006, 07:29 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Cred totusi ca-i mai usor si oricum mai "safe" cu baia data jos. Cu ocazia asta nu intra span si poti sa o mai cureti ca dupa citiva ani ceva ceva tot se aduna pe fundul ei. Daca o faci schimba si garniturile (ia un set nou) si atentie cind stringi suruburile la baie. Inainte unge garnitura cu vaselina si stringe baia cu masura si simt de raspundere (nu in exces). Nu-i rau ca dupa 1-2 saptamani sa mai stringi putin suruburile(iarasi cu grija).


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Aug 10 2006, 08:25 PM
Post #9


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



TLS-09.....hmmm....imi suna cunoscuta chestia asta.... :scratchchin: ce-i Cristiane, te-ai saturat de numele tau? biggrin.gif
Legat de treaba cu capacul si filetul....nu stiu....daca omul isi face filete noi pe baie si pe capac, nu va mai fi ermetica inchiderea, fiindca se va pierde putin material atat din filetul capacului, cat si din filetul baii si s-ar putea sa-i arunce ulei pe langa capac! :!: Incearca sa infasori ceva moale pe filetul capacului, pana cand n-o sa-ti mai scape la infiletare, dar in asa fel incat sa-l mai poti si deschide cand e cazul....nu stiu....ceva cauciuc, care sa si etanseze....ideea ar fi ca la filetele alea de pe coturile pt. instalatiile sanitare (la baie/bucatarie...vana....chiuveta...stiti voi)...cum se pune acolo pe filete niste fire de pasla sau ce dreaq e aia, ca sa nu curga apa pe la filete.... Sau iei de la dezmembrari o baie cu tot cu capac si te-ai scos....nu poate fi asa scumpa....dar io zic sa nu te-apuci de facut filete, ca o sa pierzi ulei pe-acolo....parerea mea.... arigato.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 10 2006, 09:16 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Bai Alex era si greu sa te prinzi ca eu sint (nu-i asa) biggrin.gif . Servus oricum!
Revenind la subiect : nu are cum sa-i scape ulei pentru ca marind diametrul prinderii de la baia de ulei nu-i ramaine decat sa confectioneze busonul pe noua dimensiune. Oricum problema scurgerii ar putea sa o rezolve cu o garnitura.
Chestia cu infasuratul in jurul filetului nu zic ca-i rea dar daca meseriasul face treaba cum trebuie nu are voie sa curga ulei. Oricum trebuie sa lase un manson inaintea surubului ca sa etanseze. Nu are decat sa copieze vechiul buson dar cu alt pas la filet.
Revin la chestia cu infasuratul, totusi e masina nu calorifer sa-i puna cilti, ce naiba! Garnitura de cauciuc nu e recomandata ca se incalzeste si prin "vulcanizare" cauciucul ala se arde si pe urma nu mai etanseaza. Nu stiu ce sa zic nici de garniturile din clingherit (asa se cheama ala). La temperatura rezista dar nu si la mai multe desurubari asa ca sa tot schimbi la garnituri???.
Pina la urma se va dovedi ca-i mai ieftin sa caute un capac de baie nou decat sa plateasca cine stie cit la "meserias". Si oricum e mai sigura ca daca-i scapa ulei in timp si merge cu baia goala costurile vor fi infinit mai mari. Pina la urma mai bine alta baie de ulei.


!offtopic.gif Revin la tine Alex: la urmatoarea intilnire cred ca vei avea motive serioase sa dai un rind de bere "domnule viitor tatic" biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 11 2006, 12:26 AM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



mersi pt raspunsurile voastre prompte.sunt cam in pom ca mai am vreo 2000 de km si tre sa schimb uleiul si imi este tare frica ca nu o sa mai pot baga busonul la loc.deocamdata am unul de dacie si la schimbul trecut a tinut dar tot am vazut cava pilitura pe el cand l-am scos asa ca nu stiu ce sa zic.dar sa vedem cum fac sa nu al stric ca numai de reparat sau schimbat nu stau acum.oricum va multumesc inca o data pt raspunsuri.ma bucur ca pot discuta cu cineva cand mai apare cate o mica-mare problema arigato.gif biggrin.gif blush.gif


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 11 2006, 12:26 AM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



vad ce o sa fac si va anunt


--------------------
OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006

VOLSKWAGEN PASSAT
1.9 TDI 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 12:02 AM