IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Croma 2000 ie....HELP!!

This topic is about Croma 2000 ie....HELP!!, the author, andrei82224, wrote about: Stie cineva cum se comporta motoru cand se sparge un segment? Dar atunci cand e arcu rupt la o supapa, sau o supapa e blocata? La motorul asta, 2000 i ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Croma 2000 ie....HELP!!
andrei82224
post Jul 21 2006, 11:57 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 12-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.217



Stie cineva cum se comporta motoru cand se sparge un segment? Dar atunci cand e arcu rupt la o supapa, sau o supapa e blocata? La motorul asta, 2000 ie, oare ajunge supapa in piston ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 21 2006, 03:57 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



in principiu face un zgomot nasol si ori face bum ori tacane ca la balamuc. oricum nu faci multi km cu ea daca ai bucati din segment in camera.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian39229
post Aug 11 2006, 12:15 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 129
Joined: 25-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.222



QUOTE(andrei82224)
Stie cineva cum se comporta motoru cand se sparge un segment? Dar atunci cand e arcu rupt la o supapa, sau o supapa e blocata? La motorul asta, 2000 ie, oare ajunge supapa in piston ?


care arc la supapa ??? supapele sunt cu cilindrii hidraulici ?
daca ai tacanit e de la reglesuj lor adica pastila care e lipita
iar daca o supapa ar fi ramas blocata se facea varza motorul


--------------------
fiat tempra ~90cp si curand mercedes benz A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei82224
post Aug 31 2006, 08:09 AM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 12-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.217



poate e cineva mai inteligent pe aici si ne explica si nou ace sunt si cum sunt aceeia tachetii hidraulici. pt ca eu personal am pus arcurile la supape. wink.gif. intr-adevar are si paharele cu disc in cap pt regalt jocul.


aaa si inca nu am ajuns sa desfac motru sa vad ce are. dar va tin la curent.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian39229
post Sep 1 2006, 09:38 AM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 129
Joined: 25-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.222



sorry my bad
intradevar sunt arcuri la supape dar pt siguranta sunt doua unul mai mic si unul mai mare dar daca s-ar fi rupt amandoau nu mai mergeai cu masina
daca ai tacanit la motor sa stii ca sunt acei pahare cum ii spui tu care se cheama si hidraulici si au pe fundul lor o pastla
acea pastila se roade de axa si fiecare pastila are dimensiuni diferite in timp pe fiecare cilindru hidraulic
ceeea ce trebuie sa faci e sa masori cu o lera sau altceva dimensiunile
dai jos doar capacul de sus sau te duci la service
eu mi-am facut masuratorile si reglarea la magherul la ciclop
succes


--------------------
fiat tempra ~90cp si curand mercedes benz A
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei82224
post Sep 19 2006, 08:17 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 12-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.217



deci. am desfacut motoru. se pare ca s-a incins cu toate ca nu a trecut pe ceas nciodata mai mult de 95 de grade. s-a exfoliat o bucsa de la o camasa, s-a spart un segment. asta la cilindru de langa termostat. la cel opus lui, s-a frecat mantaua pistonului de camasa. in concluzie as vrea sa schimb motoru. stie cineva unde as pute gasi un motor de fiat croma 2.0 ie? multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 06:01 AM