Croma 2000 ie....HELP!! |
This topic is about Croma 2000 ie....HELP!!, the author, andrei82224, wrote about: Stie cineva cum se comporta motoru cand se sparge un segment? Dar atunci cand e arcu rupt la o supapa, sau o supapa e blocata? La motorul asta, 2000 i ... To read more just scroll down
Croma 2000 ie....HELP!! |
Jul 21 2006, 11:57 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 12-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.217 |
|
|
|
Jul 21 2006, 03:57 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
in principiu face un zgomot nasol si ori face bum ori tacane ca la balamuc. oricum nu faci multi km cu ea daca ai bucati din segment in camera.
|
|
|
Aug 11 2006, 12:15 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 129 Joined: 25-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.222 |
QUOTE(andrei82224) Stie cineva cum se comporta motoru cand se sparge un segment? Dar atunci cand e arcu rupt la o supapa, sau o supapa e blocata? La motorul asta, 2000 ie, oare ajunge supapa in piston ?
care arc la supapa ??? supapele sunt cu cilindrii hidraulici ? daca ai tacanit e de la reglesuj lor adica pastila care e lipita iar daca o supapa ar fi ramas blocata se facea varza motorul -------------------- fiat tempra ~90cp si curand mercedes benz A
|
|
|
Aug 31 2006, 08:09 AM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 12-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.217 |
aaa si inca nu am ajuns sa desfac motru sa vad ce are. dar va tin la curent. |
|
|
Sep 1 2006, 09:38 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 129 Joined: 25-January 05 From: Bucuresti Member No.: 39.222 |
intradevar sunt arcuri la supape dar pt siguranta sunt doua unul mai mic si unul mai mare dar daca s-ar fi rupt amandoau nu mai mergeai cu masina daca ai tacanit la motor sa stii ca sunt acei pahare cum ii spui tu care se cheama si hidraulici si au pe fundul lor o pastla acea pastila se roade de axa si fiecare pastila are dimensiuni diferite in timp pe fiecare cilindru hidraulic ceeea ce trebuie sa faci e sa masori cu o lera sau altceva dimensiunile dai jos doar capacul de sus sau te duci la service eu mi-am facut masuratorile si reglarea la magherul la ciclop succes -------------------- fiat tempra ~90cp si curand mercedes benz A
|
|
|
Sep 19 2006, 08:17 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 12-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.217 |
deci. am desfacut motoru. se pare ca s-a incins cu toate ca nu a trecut pe ceas nciodata mai mult de 95 de grade. s-a exfoliat o bucsa de la o camasa, s-a spart un segment. asta la cilindru de langa termostat. la cel opus lui, s-a frecat mantaua pistonului de camasa. in concluzie as vrea sa schimb motoru. stie cineva unde as pute gasi un motor de fiat croma 2.0 ie? multumesc
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 06:01 AM |