Racitor Ulei Astra G 1.7 dti |
This topic is about Racitor Ulei Astra G 1.7 dti, the author, Alex81724, wrote about: Am schimbat garnitura de chiuloasa si tot imi apare ulei in vasul de expansiune. Sa fie oare racitorul de ulei de vina. Daca da unde as putea gasi unu ... To read more just scroll down
Racitor Ulei Astra G 1.7 dti |
Jul 6 2006, 11:18 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 5-July 06 From: Cluj Member No.: 81.717 |
Mersi |
|
|
Jul 7 2006, 05:19 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 24-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.834 |
Din discutiile avute cu mai multi posesori de Astra 1.7 am ajuns la concluzia ca in proportie de 95% este de vina racitorul de ulei , asa ca l-am schimbat fara sa spal circuitul de racire .Un amic care cunoaste acest fenomen mi-a spus ca dupa inlocuirea racitorului va mai iesii in vasul de expansiune ulei , de fapt depuneri de pe circuitul de racire ce s-a adunat in timp .
|
|
|
Jul 7 2006, 05:47 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 5-July 06 From: Cluj Member No.: 81.717 |
Elvis iti multumesc pt. raspuns. Am mai citit pe forum si am mai intrebat si pe altii si am ajuns la concluzia ca doar asta mai poate fi sau... chiuloasa ceea ce nu prea cred. Am schimbat degeaba garnitura de chiuloasa
Unde ai gasit racitorul si la ce pretz. Multumesc. |
|
|
Jul 7 2006, 11:38 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 24-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.834 |
|
|
|
Jul 29 2006, 07:55 AM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 12-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.639 |
-------------------- reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt |
|
|
Aug 1 2006, 06:18 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
Salut am avut si eu o problema cam cum ai avut tu cu ulei in vasul de expansiune insa la mine a fost mult mai grava , am gasit chiuloasa rectificata pe jumatate, si acum intrebarea cand ai schimbat garnitura de chiuloasa ai verificat planeitatea chiuloasei?
|
|
|
Aug 1 2006, 08:29 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
auziti fratilor nu vreau sa va dezamagesc dar am aflat si eu ca asta este boala la motoarele de 1.7.si din cate am inteles ca este o problema din fabrica cu chiulasa si la catva timp intre 100-200 de mii de km se fisureaza chiulasa. acu nu va suparati pe mine dar asa am aflata din germania de la cineva care se ocupa cu masini.
|
|
|
Aug 2 2006, 08:11 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 202 Joined: 5-July 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 50.567 |
QUOTE(florin82141) auziti fratilor nu vreau sa va dezamagesc dar am aflat si eu ca asta este boala la motoarele de 1.7.si din cate am inteles ca este o problema din fabrica cu chiulasa si la catva timp intre 100-200 de mii de km se fisureaza chiulasa. acu nu va suparati pe mine dar asa am aflata din germania de la cineva care se ocupa cu masini.
Dragul meu, acel "cineva care se ocupa cu masini" e cumva roman ? Daca da, explicatia lui ma dat gata. Adica toate motoarele de 1.7 au probleme la chiulasa? Fii serios. O problema bine cunoscuta a acestor motoare o reprezinta modulul de comanda al pompei de injectie si nicidecum chiulasa. Inca o problema intalnita de cei din Ungaria(am cunostiinte in service-uri din Debrecen si Budapesta) este pompa de ulei. Pinionul este prin intr-un filet scurt, de te apuca toti dracii cand il vezi, si se defileteaza in prostie. Nici macar nu e asigurat!!! cu un stift ceva, nimic! Iar problema cu uleiul in vasul de expansiune sigur e legata de racitorul de ulei. Toate cele bune! |
|
|
Aug 10 2006, 12:11 AM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 5-July 06 From: Cluj Member No.: 81.717 |
QUOTE(Valeriu Razvan61497) Salut am avut si eu o problema cam cum ai avut tu cu ulei in vasul de expansiune insa la mine a fost mult mai grava , am gasit chiuloasa rectificata pe jumatate, si acum intrebarea cand ai schimbat garnitura de chiuloasa ai verificat planeitatea chiuloasei?
DA clar... chiuloasa a fost verificata si apoi curatzata. Nu a avut nici o fisura nici ea nici garnitura. Acum ramane sa schimb racitorul dar nu gasec. |
|
|
Aug 10 2006, 09:39 AM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
Salut din nou "acel cineva" nu era roman ca daca era nu al credea,asa mi sa spus si asa va zic.ca ar fi un calcul gresit la chiulasa pe undeva.acum sa fiu sincer nu vreau nici sa te contrazic asa ca sa speram ca daca se mai intampla cuiva sa nu fie cava grav
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Aug 10 2006, 09:39 AM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 383 Joined: 11-July 06 From: randers danemarca Member No.: 82.134 |
Salut din nou "acel cineva" nu era roman ca daca era nu al credea,asa mi sa spus si asa va zic.ca ar fi un calcul gresit la chiulasa pe undeva.acum sa fiu sincer nu vreau nici sa te contrazic asa ca sa speram ca daca se mai intampla cuiva sa nu fie cava grav
-------------------- OPEL SIGNUM 1.9CDTI 150
2006 VOLSKWAGEN PASSAT 1.9 TDI 2002 |
|
|
Aug 13 2006, 07:15 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 24-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.834 |
Am schimbat racitorul de ulei in primavara , de atunci mi-a tot aparut resturi si pete de ulei de credeam ca l-am inlocuit de pomana , acum o saptamana , am facut un circuit prin tara , cam 2000 Km , cand am ajuns acasa era in vas mazga de ulei cat cuprinde , l-am dat jos , l-am spalat , am facut 300 km si acum nici urma de resturi de ulei , rezultata , la mine a fost racitorul de ulei.
|
|
|
Aug 27 2006, 12:03 AM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 12-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.639 |
Am schimbat radiatorul de ulei acum vreo 2 saptamini si acum citeva zile am zis-hai sa mai spal vasul de expans si circuitul,sa mai scap de urmele de ulei;din pacate cind deschizi busonul de apa de la radiator apa tisneste spre motor si cred ca mi-a udat alternatorul,ca a cedat chiar din seara respectiva
si eu nu prea cred in coincidentze.260ron piesele +aproape o zi de munca (l-am rezolvat eu),cu adevarat (inca) o bucurie Ce-i drept,am bagat furtunul de la robinet in vasul de expansiune si a tot curs apa prin instalatie.. -------------------- reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt |
|
|
Aug 27 2006, 08:32 AM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 24-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.834 |
Chiar daca ai spalat circuitul de racire , tot o sa-ti mai apara resturi de ulei , parerea mea este ca numai la un drum mai lung o sa se spele sist de racire .
|
|
|
Aug 28 2006, 08:54 AM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 12-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.639 |
QUOTE(Elvis61841) Chiar daca ai spalat circuitul de racire , tot o sa-ti mai apara resturi de ulei , parerea mea este ca numai la un drum mai lung o sa se spele sist de racire .
Intr-adevar era mult ulei in circuit si inca nu a iesit tot desi primele zile adaugasem si ceva dero ;frustrant e ca inca nu sint 100% ca s-a rezolvat cu uleiul in apa,trebuie sa mai astept,am facut abia vreo 500 km dupa inlocuirea radiatorului -------------------- reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt |
|
|
Mar 17 2011, 01:31 AM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 17-March 11 Member No.: 131.698 |
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia.
|
|
|
May 12 2011, 11:41 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 12-May 11 Member No.: 132.271 |
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia. de unde ai luat racitorul de ulei ? esti din bucuresti? |
|
|
Jan 4 2014, 01:38 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 4-January 14 Member No.: 143.012 |
Rezolva problema petelor de ulei in vasul de expansiune! O problemă des intâlnită la Opel Astra G și Opel Corsa.
Radiator ulei (termoflot) (made în germany) pentru Opel Astra G 1998-2006; 1.7,cod motor: Y17DT și Opel Corsa C 2000-2007; 1.7 cod motor: Y17DT, Y17DTL. Produsul este NOU ! Livrare imediată! Înainte de a comanda vă rog verificați stocul deoarece se vinde și pe alte siteuri! Cu factura si garantie se plateste tva. Transport gratuit cu poșta in 2/3 zile lucratoare. Livrare cu Urgent Curier in 24/ore 25 lei in zona de acoperire a curierului. Tel: 0726 955 051 |
|
|
Aug 24 2015, 02:16 PM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 8-June 09 Member No.: 120.162 |
Rezolva problema petelor de ulei in vasul de expansiune! O problemă des intâlnită la Opel Astra G și Opel Corsa. Radiator ulei (termoflot) (made în germany) pentru Opel Astra G 1998-2006; 1.7,cod motor: Y17DT și Opel Corsa C 2000-2007; 1.7 cod motor: Y17DT, Y17DTL. Produsul este NOU ! Livrare imediată! Înainte de a comanda vă rog verificați stocul deoarece se vinde și pe alte siteuri! Cu factura si garantie se plateste tva. Transport gratuit cu poșta in 2/3 zile lucratoare. Livrare cu Urgent Curier in 24/ore 25 lei in zona de acoperire a curierului. Tel: 0726 955 051 Salut! Ma intereseaza si pe mine unul. Imi poti spune un pret? Multumesc. |
|
|
Dec 3 2015, 06:32 PM
Post
#20
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 3-December 15 Member No.: 147.407 |
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia. de unde ai luat racitorul de ulei ? esti din bucuresti? Daca inca nu ai gasit il poti comanda de pe site-ul general motors |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 05:20 PM |