Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Racitor Ulei Astra G 1.7 dti
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Astra / Zafira
Alex81724
Am schimbat garnitura de chiuloasa si tot imi apare ulei in vasul de expansiune. Sa fie oare racitorul de ulei de vina. Daca da unde as putea gasi unul.

Mersi
Elvis61841
Din discutiile avute cu mai multi posesori de Astra 1.7 am ajuns la concluzia ca in proportie de 95% este de vina racitorul de ulei , asa ca l-am schimbat fara sa spal circuitul de racire .Un amic care cunoaste acest fenomen mi-a spus ca dupa inlocuirea racitorului va mai iesii in vasul de expansiune ulei , de fapt depuneri de pe circuitul de racire ce s-a adunat in timp .
Alex81724
Elvis iti multumesc pt. raspuns. Am mai citit pe forum si am mai intrebat si pe altii si am ajuns la concluzia ca doar asta mai poate fi sau... chiuloasa ceea ce nu prea cred. Am schimbat degeaba garnitura de chiuloasa biggrin.gif
Unde ai gasit racitorul si la ce pretz.
Multumesc.
Elvis61841
Eu l-am cumparat din Ploiesti de la un magazin Opel in luna februarie cu 5,1 mil original GM .De schimbat la schimbat un amic in parcare , daca esti pricepun in ale mecanicii si ai si scule o poti face si tu .Chestia este ca in vas i-ti va mai aparea resturi uleioase cateva luni pana se curata tot circuitul de racire.
mihai79646
Unde se poate gasi de cumparat in Bucuresti acest radiator pacatos de ulei?
Valeriu Razvan61497
Salut am avut si eu o problema cam cum ai avut tu cu ulei in vasul de expansiune insa la mine a fost mult mai grava , am gasit chiuloasa rectificata pe jumatate, si acum intrebarea cand ai schimbat garnitura de chiuloasa ai verificat planeitatea chiuloasei? blush.gif
florin82141
auziti fratilor nu vreau sa va dezamagesc dar am aflat si eu ca asta este boala la motoarele de 1.7.si din cate am inteles ca este o problema din fabrica cu chiulasa si la catva timp intre 100-200 de mii de km se fisureaza chiulasa. blush.gif acu nu va suparati pe mine dar asa am aflata din germania de la cineva care se ocupa cu masini.
TDiFan
QUOTE(florin82141)
auziti fratilor nu vreau sa va dezamagesc dar am aflat si eu ca asta este boala la motoarele de 1.7.si din cate am inteles ca este o problema din fabrica cu chiulasa si la catva timp intre 100-200 de mii de km se fisureaza chiulasa. blush.gif acu nu va suparati pe mine dar asa am aflata din germania de la cineva care se ocupa cu masini.


Dragul meu, acel "cineva care se ocupa cu masini" e cumva roman ? Daca da, explicatia lui ma dat gata. Adica toate motoarele de 1.7 au probleme la chiulasa? Fii serios. O problema bine cunoscuta a acestor motoare o reprezinta modulul de comanda al pompei de injectie si nicidecum chiulasa. Inca o problema intalnita de cei din Ungaria(am cunostiinte in service-uri din Debrecen si Budapesta) este pompa de ulei. Pinionul este prin intr-un filet scurt, de te apuca toti dracii cand il vezi, si se defileteaza in prostie. Nici macar nu e asigurat!!! cu un stift ceva, nimic! Iar problema cu uleiul in vasul de expansiune sigur e legata de racitorul de ulei.

Toate cele bune!
Alex81724
QUOTE(Valeriu Razvan61497)
Salut am avut si eu o problema cam cum ai avut tu cu ulei in vasul de expansiune insa la mine a fost mult mai grava , am gasit chiuloasa rectificata pe jumatate, si acum intrebarea cand ai schimbat garnitura de chiuloasa ai verificat planeitatea chiuloasei? blush.gif


DA clar... chiuloasa a fost verificata si apoi curatzata. Nu a avut nici o fisura nici ea nici garnitura. Acum ramane sa schimb racitorul dar nu gasec. sad.gif
florin82141
Salut din nou "acel cineva" nu era roman ca daca era nu al credea,asa mi sa spus si asa va zic.ca ar fi un calcul gresit la chiulasa pe undeva.acum sa fiu sincer nu vreau nici sa te contrazic asa ca sa speram ca daca se mai intampla cuiva sa nu fie cava grav biggrin.gif biggrin.gif
florin82141
Salut din nou "acel cineva" nu era roman ca daca era nu al credea,asa mi sa spus si asa va zic.ca ar fi un calcul gresit la chiulasa pe undeva.acum sa fiu sincer nu vreau nici sa te contrazic asa ca sa speram ca daca se mai intampla cuiva sa nu fie cava grav biggrin.gif biggrin.gif
Elvis61841
Am schimbat racitorul de ulei in primavara , de atunci mi-a tot aparut resturi si pete de ulei de credeam ca l-am inlocuit de pomana , acum o saptamana , am facut un circuit prin tara , cam 2000 Km , cand am ajuns acasa era in vas mazga de ulei cat cuprinde , l-am dat jos , l-am spalat , am facut 300 km si acum nici urma de resturi de ulei , rezultata , la mine a fost racitorul de ulei.
mihai79646
Am schimbat radiatorul de ulei acum vreo 2 saptamini si acum citeva zile am zis-hai sa mai spal vasul de expans si circuitul,sa mai scap de urmele de ulei;din pacate cind deschizi busonul de apa de la radiator apa tisneste spre motor si cred ca mi-a udat alternatorul,ca a cedat chiar din seara respectiva
si eu nu prea cred in coincidentze.260ron piesele +aproape o zi de munca (l-am rezolvat eu),cu adevarat (inca) o bucurie
Ce-i drept,am bagat furtunul de la robinet in vasul de expansiune si a tot curs apa prin instalatie..
Elvis61841
Chiar daca ai spalat circuitul de racire , tot o sa-ti mai apara resturi de ulei , parerea mea este ca numai la un drum mai lung o sa se spele sist de racire .
mihai79646
QUOTE(Elvis61841)
Chiar daca ai spalat circuitul de racire , tot o sa-ti mai apara resturi de ulei , parerea mea este ca numai la un drum mai lung o sa se spele sist de racire .


Intr-adevar era mult ulei in circuit si inca nu a iesit tot desi primele zile adaugasem si ceva dero ;frustrant e ca inca nu sint 100% ca s-a rezolvat cu uleiul in apa,trebuie sa mai astept,am facut abia vreo 500 km dupa inlocuirea radiatorului
CoconeaValentin
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia.
emtix
QUOTE (CoconeaValentin @ Mar 17 2011, 12:31 AM) *
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia.


de unde ai luat racitorul de ulei ? esti din bucuresti?
autoparts
Rezolva problema petelor de ulei in vasul de expansiune! O problemă des intâlnită la Opel Astra G și Opel Corsa.
Radiator ulei (termoflot) (made în germany) pentru Opel Astra G 1998-2006; 1.7,cod motor: Y17DT și Opel Corsa C 2000-2007; 1.7 cod motor: Y17DT, Y17DTL.

Produsul este NOU ! Livrare imediată!

Înainte de a comanda vă rog verificați stocul deoarece se vinde și pe alte siteuri!
Cu factura si garantie se plateste tva.

Transport gratuit cu poșta in 2/3 zile lucratoare.
Livrare cu Urgent Curier in 24/ore 25 lei in zona de acoperire a curierului.

Tel: 0726 955 051


bertone
QUOTE (autoparts @ Jan 4 2014, 01:38 PM) *
Rezolva problema petelor de ulei in vasul de expansiune! O problemă des intâlnită la Opel Astra G și Opel Corsa.
Radiator ulei (termoflot) (made în germany) pentru Opel Astra G 1998-2006; 1.7,cod motor: Y17DT și Opel Corsa C 2000-2007; 1.7 cod motor: Y17DT, Y17DTL.

Produsul este NOU ! Livrare imediată!

Înainte de a comanda vă rog verificați stocul deoarece se vinde și pe alte siteuri!
Cu factura si garantie se plateste tva.

Transport gratuit cu poșta in 2/3 zile lucratoare.
Livrare cu Urgent Curier in 24/ore 25 lei in zona de acoperire a curierului.

Tel: 0726 955 051




Salut! Ma intereseaza si pe mine unul. Imi poti spune un pret? Multumesc.
anticlone
QUOTE (emtix @ May 12 2011, 09:41 PM) *
QUOTE (CoconeaValentin @ Mar 17 2011, 12:31 AM) *
Salut, aceeasi problema am avut si eu la Opelul meu. Aveam foarte mult ulei in vasul de expansiune si mi s-a spus sa schimb racitorul de ulei. Am fost la un mecanic Bosch, mi-a dat comanda. A costat 650 de RON piesa si 150 manopera. A golit motorul de antigel, a schimbat piesa veche cu cea noua, am bagat amestec de apa cu o solutie de curatat, am mers 2-3 km cu solutia aia sa curete instalatia, si dupa a golit apa si a pus antigel si acum e curata curata instalatia.


de unde ai luat racitorul de ulei ? esti din bucuresti?

Daca inca nu ai gasit il poti comanda de pe site-ul general motors
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.