IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

demaraj slab la astra 20 dti

This topic is about demaraj slab la astra 20 dti, the author, alin67345, wrote about: masina nu are demarajul corespunzator unui motor de 2000cc!!!am mai avut problema asta cand am adus masina din germania atunci am fost la opel si am r ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> demaraj slab la astra 20 dti
alin67345
post Jun 4 2006, 09:19 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 5-February 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 67.338



masina nu are demarajul corespunzator unui motor de 2000cc!!!am mai avut problema asta cand am adus masina din germania atunci am fost la opel si am remediat problema era de vina un furtunas de la o valva sau cam asa ceva....am schimbat furtunasu respectiv si masina mergea bine dupa aia!!acum de cateva zile iar nu are demaraj nici pe drum drept nu merge cum ar trebui nu este la fel ca inainte voi ce credeti ca are???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu50277
post Jun 4 2006, 09:22 PM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 46
Joined: 2-July 05
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 50.270



repeta drumul la un service opel, cauzele fiind multiple (poate debitmetrul de aer)


--------------------
It`s nice to be important, but it`s more important to be nice !!!!!

ex Astra GT 1992, Vectra 2.0DTI Y20DTH 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin67345
post Jun 4 2006, 09:29 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 5-February 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 67.338



debimetrul de aer l-am schimbat am schimbat toate filtrele cand am aduso numa filtru de motorina nu lam schimbat!maine ma duc la opel k e in garantie lucrarea pe care mio facuto!si am sa vad maine ce are spe sa fie de la filtre sa nam probleme cu turbo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
danmatyas
post Jun 5 2006, 11:44 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 2-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 57.276



filtre infundate, turbo defect, furtune crapate la motor..pot fi multiple cauzele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin67345
post Jun 5 2006, 02:25 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 5-February 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 67.338



am fost azi cu masina la opel si aia de acolo miau zis k e stricata o valva,asta costand 6.5 milioane....!!!la opel am facut numai testeru...dupa ce am fost la opel am fost la un service,acolo am schimbat filtru de motorina si acuma masina are demarajul care il avea inainte nu stiu ce sa mai cred...e necesar sa schimb si valva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jun 6 2006, 11:54 AM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



Pai daca merge normal c rost mai are sa schimbi si valva....incearca sa schimbi toate filtrele....u cand ai adus masina nu ai schimbat filtrele????


--------------------
Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin67345
post Jun 6 2006, 02:03 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 5-February 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 67.338



cand am aduso am schimbat doar filtru de aer si de ulei atata!am schimbat ieri filtru de motorina si avea mizerie in el....din cauza asta masina nu avea demaraju corespunzator .....am sa il schimb mai des asa ma sfatuit mecanicu de la service ala...k din cauza asta masina nu mai trage bine si se freaca alte piese
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alin67345
post Jun 6 2006, 02:04 PM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 5-February 06
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 67.338



cand am aduso am schimbat doar filtru de aer si de ulei atata!am schimbat ieri filtru de motorina si avea mizerie in el....din cauza asta masina nu avea demaraju corespunzator .....am sa il schimb mai des asa ma sfatuit mecanicu de la service ala...k din cauza asta masina nu mai trage bine si se freaca alte piese
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Husam45488
post Jun 9 2006, 11:53 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 26-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.481



ok,am aceasi masina,si am avut aceasi prob,am schimbat si debit metrul,si sa ai grija la filtrul de motorina,ca pompa de inj costa cam 2400 euro si rep costa cam 1000..dar nu asta e prob ta,,cand una dintre valve este stricata sau pe cale de a se strica..ea "bazaie".are un zgomot ciudat..asa iti dai seama.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian-52
post Jun 10 2006, 02:51 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 28-January 03
From: Alexandria (Teleorman)
Member No.: 9.401



la masinile diesel tre schimbate aici in romanica muuuult mai des toate filtrele si de aer (avem muuuuult praf fatza de germania),filtrele de carburant ,asa cum stim este adapat sau lungit su apa(sau cu apa murdara,ca e din rau),si filtrul de ulei ca uleiul e contrafacut si uzura e mai rapida .........deci sint impuritatzi in ulei
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel97901
post Feb 13 2007, 07:59 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 28-January 07
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 97.894



Alin ,o problema ca asta am avut si eu si am rezolvat-o simplu. vezi ca deasupra la borcanul de la servo directie este un vacum.dal jos si vezi ca are un furtun cu o sita in capat .dute cu el la o vulcanizare sa-l sufle ca se infunda si din cand in mai dai cate un bobarnac peste el.langa vasul de la spalator mai ai 2 vacum-uri la alea le lovesti doar cu degetul sau le sufli cu o pompa.apropo--poti face acelasi lucru si cu primul.ai grija la furtune sa nu le incurci cind le pui la loc..unul nou costa undeva pe la 140ron.multa bafta si astept raspuns daca sa rezolvat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel97901
post Feb 13 2007, 08:01 PM
Post #12


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 28-January 07
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 97.894



Alin ,o problema ca asta am avut si eu si am rezolvat-o simplu. vezi ca deasupra la borcanul de la servo directie este un vacum.dal jos si vezi ca are un furtun cu o sita in capat .dute cu el la o vulcanizare sa-l sufle ca se infunda si din cand in mai dai cate un bobarnac peste el.langa vasul de la spalator mai ai 2 vacum-uri la alea le lovesti doar cu degetul sau le sufli cu o pompa.apropo--poti face acelasi lucru si cu primul.ai grija la furtune sa nu le incurci cind le pui la loc..unul nou costa undeva pe la 140ron.multa bafta si astept raspuns daca sa rezol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Feb 13 2007, 09:49 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



dac spui ca ai schimbat un furtun sigur e ala de la capsula de vacum vezi sa nu fi sarit furtunul sau sa se fi spart si vezi ca din capsula aia iese o tija care comanda turbina posibil sa fi stat o vreme fara furtunasul ala si sa nu mai lucreze tija da cu druginol si misco manual (capsula aia cand se strica nusi mai revine ) mai mult ca sigur tija aia nu lucreaza mereu (si nu comnda turbina)


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 01:11 PM