demaraj slab la astra 20 dti |
This topic is about demaraj slab la astra 20 dti, the author, alin67345, wrote about: masina nu are demarajul corespunzator unui motor de 2000cc!!!am mai avut problema asta cand am adus masina din germania atunci am fost la opel si am r ... To read more just scroll down
demaraj slab la astra 20 dti |
Jun 4 2006, 09:19 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 5-February 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 67.338 |
|
|
|
Jun 4 2006, 09:22 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 46 Joined: 2-July 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 50.270 |
repeta drumul la un service opel, cauzele fiind multiple (poate debitmetrul de aer)
-------------------- It`s nice to be important, but it`s more important to be nice !!!!!
ex Astra GT 1992, Vectra 2.0DTI Y20DTH 2001 |
|
|
Jun 4 2006, 09:29 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 5-February 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 67.338 |
debimetrul de aer l-am schimbat am schimbat toate filtrele cand am aduso numa filtru de motorina nu lam schimbat!maine ma duc la opel k e in garantie lucrarea pe care mio facuto!si am sa vad maine ce are spe sa fie de la filtre sa nam probleme cu turbo...
|
|
|
Jun 5 2006, 11:44 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 2-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 57.276 |
|
|
|
Jun 5 2006, 02:25 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 5-February 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 67.338 |
|
|
|
Jun 6 2006, 11:54 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 236 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.317 |
Pai daca merge normal c rost mai are sa schimbi si valva....incearca sa schimbi toate filtrele....u cand ai adus masina nu ai schimbat filtrele????
-------------------- Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
|
|
|
Jun 6 2006, 02:03 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 5-February 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 67.338 |
cand am aduso am schimbat doar filtru de aer si de ulei atata!am schimbat ieri filtru de motorina si avea mizerie in el....din cauza asta masina nu avea demaraju corespunzator .....am sa il schimb mai des asa ma sfatuit mecanicu de la service ala...k din cauza asta masina nu mai trage bine si se freaca alte piese
|
|
|
Jun 6 2006, 02:04 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 22 Joined: 5-February 06 From: Suceava (Suceava) Member No.: 67.338 |
cand am aduso am schimbat doar filtru de aer si de ulei atata!am schimbat ieri filtru de motorina si avea mizerie in el....din cauza asta masina nu avea demaraju corespunzator .....am sa il schimb mai des asa ma sfatuit mecanicu de la service ala...k din cauza asta masina nu mai trage bine si se freaca alte piese
|
|
|
Jun 9 2006, 11:53 AM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 26-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.481 |
ok,am aceasi masina,si am avut aceasi prob,am schimbat si debit metrul,si sa ai grija la filtrul de motorina,ca pompa de inj costa cam 2400 euro si rep costa cam 1000..dar nu asta e prob ta,,cand una dintre valve este stricata sau pe cale de a se strica..ea "bazaie".are un zgomot ciudat..asa iti dai seama.
|
|
|
Jun 10 2006, 02:51 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 44 Joined: 28-January 03 From: Alexandria (Teleorman) Member No.: 9.401 |
la masinile diesel tre schimbate aici in romanica muuuult mai des toate filtrele si de aer (avem muuuuult praf fatza de germania),filtrele de carburant ,asa cum stim este adapat sau lungit su apa(sau cu apa murdara,ca e din rau),si filtrul de ulei ca uleiul e contrafacut si uzura e mai rapida .........deci sint impuritatzi in ulei
|
|
|
Feb 13 2007, 07:59 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 28-January 07 From: Buzau (Buzau) Member No.: 97.894 |
Alin ,o problema ca asta am avut si eu si am rezolvat-o simplu. vezi ca deasupra la borcanul de la servo directie este un vacum.dal jos si vezi ca are un furtun cu o sita in capat .dute cu el la o vulcanizare sa-l sufle ca se infunda si din cand in mai dai cate un bobarnac peste el.langa vasul de la spalator mai ai 2 vacum-uri la alea le lovesti doar cu degetul sau le sufli cu o pompa.apropo--poti face acelasi lucru si cu primul.ai grija la furtune sa nu le incurci cind le pui la loc..unul nou costa undeva pe la 140ron.multa bafta si astept raspuns daca sa rezolvat
|
|
|
Feb 13 2007, 08:01 PM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 28-January 07 From: Buzau (Buzau) Member No.: 97.894 |
Alin ,o problema ca asta am avut si eu si am rezolvat-o simplu. vezi ca deasupra la borcanul de la servo directie este un vacum.dal jos si vezi ca are un furtun cu o sita in capat .dute cu el la o vulcanizare sa-l sufle ca se infunda si din cand in mai dai cate un bobarnac peste el.langa vasul de la spalator mai ai 2 vacum-uri la alea le lovesti doar cu degetul sau le sufli cu o pompa.apropo--poti face acelasi lucru si cu primul.ai grija la furtune sa nu le incurci cind le pui la loc..unul nou costa undeva pe la 140ron.multa bafta si astept raspuns daca sa rezol
|
|
|
Feb 13 2007, 09:49 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
dac spui ca ai schimbat un furtun sigur e ala de la capsula de vacum vezi sa nu fi sarit furtunul sau sa se fi spart si vezi ca din capsula aia iese o tija care comanda turbina posibil sa fi stat o vreme fara furtunasul ala si sa nu mai lucreze tija da cu druginol si misco manual (capsula aia cand se strica nusi mai revine ) mai mult ca sigur tija aia nu lucreaza mereu (si nu comnda turbina)
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 01:11 PM |