IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Dilema! Daca stie cineva....

This topic is about Dilema! Daca stie cineva...., the author, X1, wrote about: E vorba despre un Passat din '92 Problema este de la alternator. Cand pornesc masina la relanti nu-mi incarca bateria. Pe instrumente de masura arata ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Dilema! Daca stie cineva....
X1
post Jan 19 2004, 11:48 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 19-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.093



E vorba despre un Passat din '92
Problema este de la alternator. Cand pornesc masina la relanti nu-mi incarca bateria. Pe instrumente de masura arata 12 V, deci nimic. Daca o turezi de o ia dracii atunci incepe sa se incarce...
Problema asta cu incarcatul din prima a rezolvat-o cineva. Ia pus nu stiu ce fire pe nu stiu unde si acum incarca din prima.
Problema mea este urmatoarea:
Alternatorul are un releu de 14 V. Normal ar trebui sa dea curent de 14 V dar la bateria ajung doar 13.6 - 13.7 V... Limita minima este de 13.6V iar cea maxima de 14.8V. Problema e ca imi incarca tot putin.
Intrebare: Daca schimb releul de 14V cu unul de 14.5V se poate intampla ceva nasol? Baiatul asta mi-a spus ca nu e nicio problema, ca pierderea aia de 0.4V o s-o castig cu releul asta de 14.5, adica o sa-mi bage in jur de 14 - 14.2V... Se poate buli ceva la masina?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tudor3
post Jan 22 2004, 07:31 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 22-January 04
From: Suceava (Suceava)
Member No.: 20.204



nu ti se intimpla nimic
du-te la un mecanic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ovidiu5
post Jan 22 2004, 10:15 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 22-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.211



Ai nevoie de un service....parerea mea este sa cauti un alternator nou cu siguranta si sa vezi de unde e pierderea.
Iti recomand un service.....
tel 0722.377.070 Marius sau 0721.201.091 Mihai...suni din partea lui Ovidel Cu Passat-ul ca si mi etot una din asta mi-a mincat ficatii...numai ca eu a trebuit sa comand tot motorul din Germania.
Mult succes...baietii sunt seriosi si nu fac smecherii.......o sa vezi ce masini mesteresc si atunci te vei lamuri. Firma se cheama Top Ten AG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rai
post Jan 23 2004, 02:12 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 973
Joined: 7-January 04
From: Bayern,Germany
Member No.: 19.672



De intaplat nu se intampla mare lucru numai ca nu e o rezolvare finala.Sau e prea mic alternatorul sau bateria are capacitatea prea mare sau ai prea mare consum.Si la o masina mai veche apar si scurgerile.Bateria consumatori alternatorul le poti vedea si singur dar daca nu stii vezi la un mester bun se poate face foarte usor numai ca poate costa ceva.


--------------------
Golf GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vivian
post Jan 23 2004, 05:46 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 59
Joined: 3-December 03
From: Bucuresti
Member No.: 18.794



problema asta a avuto si un prieten de-al meu pe iarna la un golf si am inteles ca era o problema cu becul din bord de la baterie ???
Si mie mi sa parut ciudat dar...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Jan 28 2004, 05:00 AM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Hi baiatu!!! Mie mi se pare si mai simplu de testat daca e in regula cu incarcarea .
Aprinde farurile + stergatoarele de parbriz pe
geamul uscat si masoara tensiunea la bornele
bateriei. Daca ai masurat 13.3 V-13.5V LASA
MASINA IN PACE ! si jurate ca nu mai umbli la ea. Daca nu ai aceasta tensiune e bine sa mergi la un atelier.

Succes !


--------------------
B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
X1
post Jan 30 2004, 06:15 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 19-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.093



Multumesc pentru raspunsuri.
Se pare ca am rezolvat partial problema... Am fost la un electrician, mi-a masurat toate tensiunile de pe ea si s-a constatat ca am un bec ars la bord + diodele nu functioneaza bine. Mi-a facut ceva provizoriu, adica a atasat un fir care porneste din alternator si face contact direct cu un altul ce duce spre baterie(firul de excitatie sau nu stiu cum...).
Acum o ia laternatorul din prima, adica nu trebuie sa o tin turata in draci ca sa-mi incarce. La primavara o sa-i dau jos alternatorul si o sa se uite un electrician la el, in special la diode.
Acum sunt chiar mirat ca merge beton. Incarca 13.5-13.6 cu farurile aprinse si caldura pornita. Bateria nu s-a mai descarcat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xanaxer
post May 7 2024, 06:46 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 6.725
Joined: 22-November 23
Member No.: 153.156



XVII289BettCHAPExcuJuliStuaМатрValeфельБолтTescнеорБранАртиавтоCathTescЗахаTescBellBeenJeffТутаВикт
ClivWaltKevi(190СвирМСалКНЛеOralТорозамыСодеMaryCharPatrКоросертсертXVIIKjelAloeSunnJameTocc1010серт
AnnaPhilFranNikiПимеГейкфотоПетеMoreElegJameNikiпостELEGElegSelaStarОтерMicrWaltБаскпредФранМолоRajn
VictSeikCiroСодеGHOS2110руссGordGaiuChetчистмасшHenrHappMartZonediamЧервZoneСодеЩеглJeanAlexNickFede
ZoneXVIIГригавтоКулизапллюдеВиноанглJacoКачаМайоменяCharфакуZoneвазочернGTS-рассТокиHotpSamsсизаПушк
AndyЗасоJasm9046АртиАндр3270ClasПятнSonyпамяAlleRockBotaинстFS-0BlanкориподлWindWindStudElegLEGODeLo
BorkBaldChoiЛитРДончWillAureIIthJeweЛитРЮжинЩербЛитРГлезВесекавкКоптAcadСигеразнSympJeweСтучPhilШант
ModeразвЛенсRaksMarkXVIIFrieAdobRobeРоссNeilавтоИлюхВаулСовеавтоЗасоСтарСемеавтокульГоряпераБориRowl
GladOttoМитяСемеавтоGTS-GTS-GTS-GottAndrЖукоЯшукPennбудуCompвозриздапереМихаСудаtuchkasMoirХубе
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 05:14 PM