Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dilema! Daca stie cineva....
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
X1
E vorba despre un Passat din '92
Problema este de la alternator. Cand pornesc masina la relanti nu-mi incarca bateria. Pe instrumente de masura arata 12 V, deci nimic. Daca o turezi de o ia dracii atunci incepe sa se incarce...
Problema asta cu incarcatul din prima a rezolvat-o cineva. Ia pus nu stiu ce fire pe nu stiu unde si acum incarca din prima.
Problema mea este urmatoarea:
Alternatorul are un releu de 14 V. Normal ar trebui sa dea curent de 14 V dar la bateria ajung doar 13.6 - 13.7 V... Limita minima este de 13.6V iar cea maxima de 14.8V. Problema e ca imi incarca tot putin.
Intrebare: Daca schimb releul de 14V cu unul de 14.5V se poate intampla ceva nasol? Baiatul asta mi-a spus ca nu e nicio problema, ca pierderea aia de 0.4V o s-o castig cu releul asta de 14.5, adica o sa-mi bage in jur de 14 - 14.2V... Se poate buli ceva la masina?
tudor3
nu ti se intimpla nimic
du-te la un mecanic
Ovidiu5
Ai nevoie de un service....parerea mea este sa cauti un alternator nou cu siguranta si sa vezi de unde e pierderea.
Iti recomand un service.....
tel 0722.377.070 Marius sau 0721.201.091 Mihai...suni din partea lui Ovidel Cu Passat-ul ca si mi etot una din asta mi-a mincat ficatii...numai ca eu a trebuit sa comand tot motorul din Germania.
Mult succes...baietii sunt seriosi si nu fac smecherii.......o sa vezi ce masini mesteresc si atunci te vei lamuri. Firma se cheama Top Ten AG
Rai
De intaplat nu se intampla mare lucru numai ca nu e o rezolvare finala.Sau e prea mic alternatorul sau bateria are capacitatea prea mare sau ai prea mare consum.Si la o masina mai veche apar si scurgerile.Bateria consumatori alternatorul le poti vedea si singur dar daca nu stii vezi la un mester bun se poate face foarte usor numai ca poate costa ceva.
vivian
problema asta a avuto si un prieten de-al meu pe iarna la un golf si am inteles ca era o problema cu becul din bord de la baterie ???
Si mie mi sa parut ciudat dar...
Marcel3
Hi baiatu!!! Mie mi se pare si mai simplu de testat daca e in regula cu incarcarea .
Aprinde farurile + stergatoarele de parbriz pe
geamul uscat si masoara tensiunea la bornele
bateriei. Daca ai masurat 13.3 V-13.5V LASA
MASINA IN PACE ! si jurate ca nu mai umbli la ea. Daca nu ai aceasta tensiune e bine sa mergi la un atelier.

Succes !
X1
Multumesc pentru raspunsuri.
Se pare ca am rezolvat partial problema... Am fost la un electrician, mi-a masurat toate tensiunile de pe ea si s-a constatat ca am un bec ars la bord + diodele nu functioneaza bine. Mi-a facut ceva provizoriu, adica a atasat un fir care porneste din alternator si face contact direct cu un altul ce duce spre baterie(firul de excitatie sau nu stiu cum...).
Acum o ia laternatorul din prima, adica nu trebuie sa o tin turata in draci ca sa-mi incarce. La primavara o sa-i dau jos alternatorul si o sa se uite un electrician la el, in special la diode.
Acum sunt chiar mirat ca merge beton. Incarca 13.5-13.6 cu farurile aprinse si caldura pornita. Bateria nu s-a mai descarcat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.