Mecedes W123 (cobra) |
This topic is about Mecedes W123 (cobra), the author, stefan56859, wrote about: Buna Am si eu cateva intrebari legate de un mercedes w123, in primul rand, de cateva zile dimineata cum fiind mai frig masina mea porneste cam greu da ... To read more just scroll down
Mecedes W123 (cobra) |
Sep 28 2005, 10:21 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 27-September 05 From: Satu Mare (Satu Mare) Member No.: 56.852 |
Am si eu cateva intrebari legate de un mercedes w123, in primul rand, de cateva zile dimineata cum fiind mai frig masina mea porneste cam greu dar nu stiu de ce s-au ce ar trebui sa fac (acumulatorul e nou), trebuie sa invart un timp destul de indelungat pana porneste... A doua intrebare este in legatura cu farurile. Am observat ca becurile din interior nu functioneaza mi se pare ca sunt cele halogene, sau poate nu stiu eu bine (la cele interioare ma refer la acele patrate din partea interioara a farurilor si nu cele rotunde), si nu am gasit nici de unde sa pornesc. Multumesc pentru informatii!! :wave: |
|
|
Sep 28 2005, 11:38 AM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 224 Joined: 5-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.995 |
Salut,
Spune-mi te rog ce fel de motor ai pe masina- din ce spui pare sa fie un diesel. Cat despre becuri- care sunt acestea? : faza scurta, lunga, pozitie, etc. Da mai multe amanunte despre masina. -------------------- Ford Escort
Daewoo Matiz |
|
|
Sep 28 2005, 01:34 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
bujiile incandescente sau lipsa de compresie
probabil ca becurile alea sunt de faza lunga sau de ceata... trage inspre tine de comutatorul de la care aprinzi farurile -------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Sep 29 2005, 07:33 AM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 27-September 05 From: Satu Mare (Satu Mare) Member No.: 56.852 |
Este un mercedes 240D anul fabricatiei 1979. Poate ar trebui sa fac ceva cu injectoarele, sa le schib sau sa le curat, am inteles ca se pot "spala" la un atelier auto. Nu stiti cat costa un injector nou? sau cat m costa curatarea? Faza scurta, lunga si pozitiile functioneaza, dar cele de ceata nu, si nici nu stiu cum ar trebui sa le pornesc. Sa trag spre mine butonul cu care pornesc farurile??? Eu pornesc farurile de la un buton din partea stanga, de langa butonul de dezactivare a franei de mana... Poate te referi la manivala de unde pornesc stergatoarele si samnalizarea...nu? de acolo pornesc faza lunga....dar degeaba trag de ea ca cele de ceata nu se aprind. Ar trebui sa porneasca automat cu faza lunga?? Mai am doua butoane pe care nu stiu la ce le pot folosi (poate nici nu functioneaza), una este deasupra butoanelor de la incalzire, il pot invarti vertical si are 4 poziti (0,1,2,3). Cea dea doua este in sub in spatele volanului, sub ceasul de apa si presiune (nu ma refer la cele doua butoane de la ceas si de la kilometraj), acesta se poate invarti orizontal. Va multumesc pentru informatii!!!!! |
|
|
Sep 29 2005, 08:02 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 992 Joined: 1-May 05 From: Bacau (Bacau) Member No.: 45.734 |
-------------------- MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
|
|
|
Sep 29 2005, 08:26 AM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 27-September 05 From: Satu Mare (Satu Mare) Member No.: 56.852 |
MERSI!!!
Functioneaza. Acum doua zile leam desfacut, credeam ca sunt arse si de acea nu func. si am obcservat ca una dintre ele intradevar este arsa...cum ar trebui s-al schimb? In legatura cu cele doua butoane nu stii ceva? "Mai am doua butoane pe care nu stiu la ce le pot folosi (poate nici nu functioneaza), una este deasupra butoanelor de la incalzire, il pot invarti vertical si are 4 poziti (0,1,2,3). Cea dea doua este in sub in spatele volanului, sub ceasul de apa si presiune (nu ma refer la cele doua butoane de la ceas si de la kilometraj), acesta se poate invarti orizontal." |
|
|
Sep 29 2005, 09:28 AM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 224 Joined: 5-April 05 From: Bucuresti Member No.: 43.995 |
Mult mai probabil este compresia motorului. Fordul meu diesel a pornit la -5C doar in 3 bujii.
Pentru a verifica bujiile : cand dai la automat, vezi daca motorul da semne ca vrea sa porneasca - adica daca simti cum se "zguduie"; daca da, schimba bujiile. Schimba filtrul de motorina -s-ar putea sa fie colmatat si pompa sa traga mai greu - asta e oricum bine sa o faci si nici nu costa mult. Du-te intr-un service si verifica-ti compresia. Nu stiu cat ar trebui sa fie la motorul tau , dar, cel mai important este ca aceasta sa aiba valori cat mai apropiate la toti cei 4 cilindri. In plus : schimba si filtrul de aer, e foarte important la un diesel, mai ales in Ro, unde praful este la el acasa. Ideea e ca se apropie iarna si nu cred ca ai vrea sa stai pe langa masina, asa ca merita sa faci toate operatiile de mai sus. Bafta -------------------- Ford Escort
Daewoo Matiz |
|
|
Sep 30 2005, 09:05 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 25-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.478 |
butonul cu 4 pozitii ar trebui sa miste oglinzile farurilor sus-jos daca mai este conectat la instalatia de vacuum sau daca mai functioneaza, iar butonul de sub ceasurile de bord este-impropriu spus-socul, pt ca nu face decit sa mai mareasca ralantiul, daca, normal, functioneaza
-------------------- Golf 4 1.9TDI 90CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 08:26 AM |