IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

PROBLEME LA PORNIRE ... VARA!!! - OPEL VECTRA B2 - 2.0 DTI

This topic is about PROBLEME LA PORNIRE ... VARA!!! - OPEL VECTRA B2 - 2.0 DTI, the author, Florin9, wrote about: Am fost de curand la mare cu masina. Dupa 3 zile am incercat o pornire si ... surpriza. Am dat 3 sau 4 chei pana s-a hotarat sa porneasca. Poate cinev ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> PROBLEME LA PORNIRE ... VARA!!! - OPEL VECTRA B2 - 2.0 DTI
Florin9
post Sep 13 2005, 02:03 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 24-July 03
From: Onesti (Bacau)
Member No.: 14.529



Am fost de curand la mare cu masina.
Dupa 3 zile am incercat o pornire si ... surpriza.
Am dat 3 sau 4 chei pana s-a hotarat sa porneasca.
Poate cineva sa-mi dea o explicatie logica. :angel:
Cert este ca nici pana atunci, nici de atunci nu a mai facut asemenea figuri.
Ma tot intreb: DE CE OARE?

Si inca ceva, pe vremuri cand aveam Dacia obisnuiam sa o petrolez pe dedesubt si prin portiere, capota si haion.
La masini ca aceasta se mai face asa ceva sau nu? si care-i motivul
Va multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CipponeG
post Sep 13 2005, 02:31 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 132
Joined: 18-May 05
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 47.172



Foarte posibil din cauza umezelii si a condensului sa fi avut ceva probleme!!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Sep 13 2005, 07:44 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



QUOTE(Ciprian47179)
Foarte posibil din cauza umezelii si a condensului sa fi avut ceva probleme!!

si eu cred asa ceva......
parerea mea este sa pui un "gas treatment" cand iti faci plinul.....
acuma sunt n motive pt care un motor porneste la a 3-4a cheie.....
legat de acel aditiv, zic ca 100.000 lei la fiecare plin de benzina nu este un capat de tara....... plus ca mai curata si el una - alta.

:bounce:


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
silviu52597
post Sep 13 2005, 10:07 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 4-August 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 52.590



in cele 3 zile cit nu a fost pornita masina, probabil instalatia de alimentare cu motorina a prins un pic de aer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Damian53219
post Sep 13 2005, 10:53 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 14-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.212



motorina..... aha.....
apropo.... nu uita, inainte sa incepa iarna, sa-ti schimbi bujiile de incandescenta wink.gif


--------------------
Opel Senator 3000cm 180HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
geeoo30
post Sep 14 2005, 12:00 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 261
Joined: 6-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.926



da un search in service-mecanica vezi ca a mai existat un topic cu aceeasi problema. Se pare ca toate 2.0 dti opel au aceasta problema la un moment dat cand o bujie se arde sau intra in scurt circuit si arde pana la urma releul bujiilor incandescente


--------------------
Masinile germane fac regulile....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalin47929
post Sep 17 2005, 11:31 AM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 28-May 05
From: craiova
Member No.: 47.922



sa stii ca si eu ma patit aceeasi chestie!!!]
ba mai mult eu am dat la automat vreo 15 minute.
intr-adevar e o problema a vectrelor B ... se intampla cand stau mai mult timp nepornite sau daca le lasi cumva cu botul in sus la fel. se pare ca prind pe undeva aer la pompa de motorina si se dezamorseaza sau ceva de genul asta.... :angel:
se pare ca problema dispare cand ai motorina indeajuns in rezervor... peste 20l... cam asta e ce mi-au spus pe la service-uri!
bafta!


--------------------
vetra B 2000cmc, ecotech 101cp
fabricatie an 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post Sep 21 2005, 07:36 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



salut,vreau sa-l contrazic pe Madalin problema nu dispare cand ai destul combustibil in rezervor, mie mi s-a intamplat cand aveam rezervorul jumatate :evil:,

p.s a gasit cineva rezolvarea? blush.gif


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 21 2005, 09:45 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu am 2.0 DTL dar nu am avut asemenea probleme (adica am avut iarna, atunci era intradevar din cauza pompei care prindea aer)... dar la mine atunci nu pornea deloc, nici la 10-a cheie...

Eu asa stiu ca vara DTI-urile nu folosesc bujiile incandescente, asta ar fi motivul pt care uneori vara pornesc mai greu... dar cum la mine nu au existat probleme de genul asta... nu stiu ce sa zic... Intradevar am observat si eu ca vara nu se aprinde nici macar pt o secunda martorul bujiilor incandescente... de aici rezulta ca intradevar nu le foloseste (am inteles ca ideea e de a preveni descarcarea bateriei).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius54754
post Sep 24 2005, 07:17 AM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 1-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 54.747



eu am un opel vectra B2 si am avut aceeasi problema. daca o lasam doua zile pe tusa pornea greu. am facut cateva investigatii si am observat un T de la retur era un pic fisurat si daca o lasam doua zile se dezamorsa pompa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan55311
post Sep 28 2005, 11:51 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 8-September 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 55.304



Eu ma un 1.6 16v din 95 si am avut aceiasi problema, de cate ori o porneam (vara) trebuaia sa dau de cateva ori cheie pana pornea si relantiul o lua razna timp de 2-3 minute, problema era o sonda de apa care nu mai dadea parametri corecti adica dupa doua trei minute de mers indica o temperatura a motorului de 45`C dupa ce am schimbat sonda nu am mai avut probleme arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post Sep 29 2005, 05:17 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



Dupa ceva investgatii mecanicul a spus ca de vina este capacul de la filtrul de aer pe unde intra conductele de motorina si sa ma pregatesc sa-mi cupar altul blush.gif


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radu50689
post Oct 28 2005, 01:28 PM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 138
Joined: 7-July 05
From: Timisoara)
Member No.: 50.682



Daca ia aer instalatia de motorina e bai!
Trebui schimate furtunele de recuperare a motorinei de la injectoare!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pretorian
post Oct 28 2005, 02:18 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 706
Joined: 3-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.936



de furtunele alea nu a zis nimic la mine


--------------------
Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59978
post Nov 4 2005, 07:32 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.971



vectra B 2,2 DTI poate avea si el aceiasi problema?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 06:15 PM