PROBLEME LA PORNIRE ... VARA!!! - OPEL VECTRA B2 - 2.0 DTI |
This topic is about PROBLEME LA PORNIRE ... VARA!!! - OPEL VECTRA B2 - 2.0 DTI, the author, Florin9, wrote about: Am fost de curand la mare cu masina. Dupa 3 zile am incercat o pornire si ... surpriza. Am dat 3 sau 4 chei pana s-a hotarat sa porneasca. Poate cinev ... To read more just scroll down
PROBLEME LA PORNIRE ... VARA!!! - OPEL VECTRA B2 - 2.0 DTI |
Sep 13 2005, 02:03 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 24-July 03 From: Onesti (Bacau) Member No.: 14.529 |
Dupa 3 zile am incercat o pornire si ... surpriza. Am dat 3 sau 4 chei pana s-a hotarat sa porneasca. Poate cineva sa-mi dea o explicatie logica. :angel: Cert este ca nici pana atunci, nici de atunci nu a mai facut asemenea figuri. Ma tot intreb: DE CE OARE? Si inca ceva, pe vremuri cand aveam Dacia obisnuiam sa o petrolez pe dedesubt si prin portiere, capota si haion. La masini ca aceasta se mai face asa ceva sau nu? si care-i motivul Va multumesc. |
|
|
Sep 13 2005, 02:31 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 132 Joined: 18-May 05 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 47.172 |
Foarte posibil din cauza umezelii si a condensului sa fi avut ceva probleme!!
-------------------- |
|
|
Sep 13 2005, 07:44 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
QUOTE(Ciprian47179) Foarte posibil din cauza umezelii si a condensului sa fi avut ceva probleme!!
si eu cred asa ceva...... parerea mea este sa pui un "gas treatment" cand iti faci plinul..... acuma sunt n motive pt care un motor porneste la a 3-4a cheie..... legat de acel aditiv, zic ca 100.000 lei la fiecare plin de benzina nu este un capat de tara....... plus ca mai curata si el una - alta. :bounce: -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
Sep 13 2005, 10:07 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 4-August 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 52.590 |
|
|
|
Sep 13 2005, 10:53 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 14-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.212 |
apropo.... nu uita, inainte sa incepa iarna, sa-ti schimbi bujiile de incandescenta -------------------- Opel Senator 3000cm 180HP
|
|
|
Sep 14 2005, 12:00 AM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 6-February 05 From: Bucuresti Member No.: 39.926 |
da un search in service-mecanica vezi ca a mai existat un topic cu aceeasi problema. Se pare ca toate 2.0 dti opel au aceasta problema la un moment dat cand o bujie se arde sau intra in scurt circuit si arde pana la urma releul bujiilor incandescente
-------------------- Masinile germane fac regulile....
|
|
|
Sep 17 2005, 11:31 AM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 28-May 05 From: craiova Member No.: 47.922 |
sa stii ca si eu ma patit aceeasi chestie!!!]
ba mai mult eu am dat la automat vreo 15 minute. intr-adevar e o problema a vectrelor B ... se intampla cand stau mai mult timp nepornite sau daca le lasi cumva cu botul in sus la fel. se pare ca prind pe undeva aer la pompa de motorina si se dezamorseaza sau ceva de genul asta.... :angel: se pare ca problema dispare cand ai motorina indeajuns in rezervor... peste 20l... cam asta e ce mi-au spus pe la service-uri! bafta! -------------------- vetra B 2000cmc, ecotech 101cp
fabricatie an 2001 |
|
|
Sep 21 2005, 07:36 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
salut,vreau sa-l contrazic pe Madalin problema nu dispare cand ai destul combustibil in rezervor, mie mi s-a intamplat cand aveam rezervorul jumatate :evil:,
p.s a gasit cineva rezolvarea? -------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Sep 21 2005, 09:45 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu am 2.0 DTL dar nu am avut asemenea probleme (adica am avut iarna, atunci era intradevar din cauza pompei care prindea aer)... dar la mine atunci nu pornea deloc, nici la 10-a cheie...
Eu asa stiu ca vara DTI-urile nu folosesc bujiile incandescente, asta ar fi motivul pt care uneori vara pornesc mai greu... dar cum la mine nu au existat probleme de genul asta... nu stiu ce sa zic... Intradevar am observat si eu ca vara nu se aprinde nici macar pt o secunda martorul bujiilor incandescente... de aici rezulta ca intradevar nu le foloseste (am inteles ca ideea e de a preveni descarcarea bateriei). -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 24 2005, 07:17 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 1-September 05 From: Bucuresti Member No.: 54.747 |
eu am un opel vectra B2 si am avut aceeasi problema. daca o lasam doua zile pe tusa pornea greu. am facut cateva investigatii si am observat un T de la retur era un pic fisurat si daca o lasam doua zile se dezamorsa pompa.
|
|
|
Sep 28 2005, 11:51 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 8-September 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 55.304 |
Eu ma un 1.6 16v din 95 si am avut aceiasi problema, de cate ori o porneam (vara) trebuaia sa dau de cateva ori cheie pana pornea si relantiul o lua razna timp de 2-3 minute, problema era o sonda de apa care nu mai dadea parametri corecti adica dupa doua trei minute de mers indica o temperatura a motorului de 45`C dupa ce am schimbat sonda nu am mai avut probleme
|
|
|
Sep 29 2005, 05:17 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
Dupa ceva investgatii mecanicul a spus ca de vina este capacul de la filtrul de aer pe unde intra conductele de motorina si sa ma pregatesc sa-mi cupar altul
-------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Oct 28 2005, 01:28 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Daca ia aer instalatia de motorina e bai!
Trebui schimate furtunele de recuperare a motorinei de la injectoare! |
|
|
Oct 28 2005, 02:18 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 706 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.936 |
de furtunele alea nu a zis nimic la mine
-------------------- Suzuki Vestrom DL 650
Toyozaur Hilux Vigo |
|
|
Nov 4 2005, 07:32 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.971 |
vectra B 2,2 DTI poate avea si el aceiasi problema?
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 06:15 PM |