Florin9
Sep 13 2005, 02:03 PM
Am fost de curand la mare cu masina.
Dupa 3 zile am incercat o pornire si ... surpriza.
Am dat 3 sau 4 chei pana s-a hotarat sa porneasca.
Poate cineva sa-mi dea o explicatie logica. :angel:
Cert este ca nici pana atunci, nici de atunci nu a mai facut asemenea figuri.
Ma tot intreb: DE CE OARE?
Si inca ceva, pe vremuri cand aveam Dacia obisnuiam sa o petrolez pe dedesubt si prin portiere, capota si haion.
La masini ca aceasta se mai face asa ceva sau nu? si care-i motivul
Va multumesc.
CipponeG
Sep 13 2005, 02:31 PM
Foarte posibil din cauza umezelii si a condensului sa fi avut ceva probleme!!
Damian53219
Sep 13 2005, 07:44 PM
QUOTE(Ciprian47179)
Foarte posibil din cauza umezelii si a condensului sa fi avut ceva probleme!!
si eu cred asa ceva......
parerea mea este sa pui un "gas treatment" cand iti faci plinul.....
acuma sunt n motive pt care un motor porneste la a 3-4a cheie.....
legat de acel aditiv, zic ca 100.000 lei la fiecare plin de benzina nu este un capat de tara....... plus ca mai curata si el una - alta.
:bounce:
silviu52597
Sep 13 2005, 10:07 PM
in cele 3 zile cit nu a fost pornita masina, probabil instalatia de alimentare cu motorina a prins un pic de aer
Damian53219
Sep 13 2005, 10:53 PM
motorina..... aha.....
apropo.... nu uita, inainte sa incepa iarna, sa-ti schimbi bujiile de incandescenta
geeoo30
Sep 14 2005, 12:00 AM
da un search in service-mecanica vezi ca a mai existat un topic cu aceeasi problema. Se pare ca toate 2.0 dti opel au aceasta problema la un moment dat cand o bujie se arde sau intra in scurt circuit si arde pana la urma releul bujiilor incandescente
madalin47929
Sep 17 2005, 11:31 AM
sa stii ca si eu ma patit aceeasi chestie!!!]
ba mai mult eu am dat la automat vreo 15 minute.
intr-adevar e o problema a vectrelor B ... se intampla cand stau mai mult timp nepornite sau daca le lasi cumva cu botul in sus la fel. se pare ca prind pe undeva aer la pompa de motorina si se dezamorseaza sau ceva de genul asta.... :angel:
se pare ca problema dispare cand ai motorina indeajuns in rezervor... peste 20l... cam asta e ce mi-au spus pe la service-uri!
bafta!
pretorian
Sep 21 2005, 07:36 AM
salut,vreau sa-l contrazic pe Madalin problema nu dispare cand ai destul combustibil in rezervor, mie mi s-a intamplat cand aveam rezervorul jumatate :evil:,
p.s a gasit cineva rezolvarea?
HalbaSus
Sep 21 2005, 09:45 AM
Eu am 2.0 DTL dar nu am avut asemenea probleme (adica am avut iarna, atunci era intradevar din cauza pompei care prindea aer)... dar la mine atunci nu pornea deloc, nici la 10-a cheie...
Eu asa stiu ca vara DTI-urile nu folosesc bujiile incandescente, asta ar fi motivul pt care uneori vara pornesc mai greu... dar cum la mine nu au existat probleme de genul asta... nu stiu ce sa zic... Intradevar am observat si eu ca vara nu se aprinde nici macar pt o secunda martorul bujiilor incandescente... de aici rezulta ca intradevar nu le foloseste (am inteles ca ideea e de a preveni descarcarea bateriei).
marius54754
Sep 24 2005, 07:17 AM
eu am un opel vectra B2 si am avut aceeasi problema. daca o lasam doua zile pe tusa pornea greu. am facut cateva investigatii si am observat un T de la retur era un pic fisurat si daca o lasam doua zile se dezamorsa pompa.
Dan55311
Sep 28 2005, 11:51 PM
Eu ma un 1.6 16v din 95 si am avut aceiasi problema, de cate ori o porneam (vara) trebuaia sa dau de cateva ori cheie pana pornea si relantiul o lua razna timp de 2-3 minute, problema era o sonda de apa care nu mai dadea parametri corecti adica dupa doua trei minute de mers indica o temperatura a motorului de 45`C dupa ce am schimbat sonda nu am mai avut probleme
pretorian
Sep 29 2005, 05:17 PM
Dupa ceva investgatii mecanicul a spus ca de vina este capacul de la filtrul de aer pe unde intra conductele de motorina si sa ma pregatesc sa-mi cupar altul
Radu50689
Oct 28 2005, 01:28 PM
Daca ia aer instalatia de motorina e bai!
Trebui schimate furtunele de recuperare a motorinei de la injectoare!
pretorian
Oct 28 2005, 02:18 PM
de furtunele alea nu a zis nimic la mine
Andrei59978
Nov 4 2005, 07:32 PM
vectra B 2,2 DTI poate avea si el aceiasi problema?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.