Renault Clio bicorp dCi 80 cp vs. SH ? |
This topic is about Renault Clio bicorp dCi 80 cp vs. SH ?, the author, adi.mitrea, wrote about: Salut din nou prieteni. Am mai postat pe la versus despre ce masina SH sa-mi iau, dar m-am potolit relativ repede. Mi-e o frica de defecte ascunse la ... To read more just scroll down
Renault Clio bicorp dCi 80 cp vs. SH ? |
Aug 17 2005, 08:36 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
M-am gandit ca e mai bine noua. Am 20 de ani jumate. Am permis de 2 ani, ar fi prima mea masina (pana acum am condus masinile altora). Pot sa zic, desi nu am dezbatut asta cu parintii ca ma pot intinde pana la 12.000-13.000 E (desi ei ma preseaza cu ceva sub 10.000 E). In comparatie cu alte masini noi, cum vi se pare Clio bicorp extreme 1,5 dCi 80 cp la 13.100 cu vopsea metalizata? Se merita sa dau 10.000 pe un SH (in nici un caz 13.000, doar daca e noua - cam asa ar gandi ai mei!) gen astra, golf IV sau sa merg pe Clio. Mi se pare o masina de bun simt la ceea ce ofera si cred ca are cam toate defectele rezlvate avand in vedere ca vine noua generatie. Am optat pentru diesel ca are consum mic si cred ca se potriveste mai bine cerintelor mele de condus (vreau putere la un regim de turatie redus). In motoare pe benzina merg intotdeauna peste 3.000 rot/min ca sa le simt... Un diesel ar fi altceva (desi nu am condus) si cred ca ma pot dezvata de turatiile ridicate. Sa aleg totusi benzina (1.4 16V - 98 cp) daca nu fac mai mult de 15.000 km/an? Cei care ati cumparat de la renault, indiferenrt de dealer, credeti ca pot obtine un discount la Clio de care vorbesc de 500 - 600 E ? Daca nu, tot la varianta de rezerva ajung... LOGAN. E atat de comuna si cu atatea mici probleme sacaitoare, lipsita de putere.... incat.... :bash: |
|
|
Aug 29 2005, 07:48 PM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 24-August 05 From: cernavoda Member No.: 54.116 |
Salut!
Eu am de 2 ani un clio 1.5 dCi 65 CP si singura problema la el e ce motorina ii bag, deci din ce statie peco.... samd Merge f. bine, nu e pentru sportivi, dar se comporta exceptional in multe situatii dificile. Deci, cum ce vrei tu are 80 cp, e mai rapida, mai nervoasa, cred ca ai fi multumit de ea. Intrucat un SH ramane asa indiferent de motive.... nu prea te sfatuiesc. Iar condusul unui diesel s-ar putea sa-ti placa, dar inainte intreaba cum e, sa nu o fortezi. De exemplu, intre 2000 - 2500 schimbi vitezele, merge f. bine si subturata, suporta si turatii mari, chit ca nu-i f. indicat, o sa te surprinda pornirea (traiasca, cuplul!)... s.a. Deci, daca te-ai hotarat la clio, Bafta! -------------------- Totul in lumea asta are un sens
Renault Clio 1.5 dCi 65CP |
|
|
Aug 29 2005, 08:03 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Daca nu mergi mult iti recomand benzinarul. Este mai fiabil si practic insensibil la carburantul prost.
Cloioul meu nu cred ca a vazut vrodata benzina 98.. |
|
|
Sep 3 2005, 03:33 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
|
|
|
Sep 3 2005, 04:06 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Prefer masina noua, fie si mai putin performanta sau mai putin dotata. Am in vedere urmoatoarele masini in ordinea preferintelor: Fiat Stilo 1,4 16V 95 CP - masina necunoscuta, putin raspandita, poate fi loterie sa o cumpar Citroen C4 coupe 1,4 16V 90 CP - model noua, poate cu probleme ale copilariei, cam slab accesorizata la banii ei Renault Clio - cam vechiuta, cea mai mica la spatiu din toate cele 3 -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 4 2005, 10:29 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
eu am un clio bicorp 16v 98cp, si de 3 ani n-am avut nici o problema cu el (in afara de una cauzata de cei de la service ). am condus si bicorp de 80 cp, diesel, insa prefer benzina, e mult mai nervoasa... dintre motoarele de 1,4 are performantele cele mai bune, depasind pe alocuri si moatoare de 1,6... acum depinde ce vrei tu, performanta mai buna sau consum mai scazut ..
-------------------- clio bicorp 1.4, 16v, 98cp, 0-100km/h 10s
|
|
|
Sep 4 2005, 11:12 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Salut Ben. Avand in vedere ca nu voi face mai mult de 15.000 km/an cred ca voi opta si eu pentru motorul de 1,4 16V 98 cai.
Te rog spune-mi si mie la cat ai facut reviziile si cat te-au costat! Multam' fain! -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 4 2005, 11:25 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 5-March 05 From: Bucuresti Member No.: 41.689 |
prima am facut-o pe la 15mii, insa nu stiu pretul pt ca sunt luate mai multe renault-uri de la dealerul respectiv pe firma, si tata se ocupa cu platile o sa-l intreb si-ti voi spune... a 2a revizie va fi la 30mii, insa mai am un pic pana acolo...
-------------------- clio bicorp 1.4, 16v, 98cp, 0-100km/h 10s
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 30th April 2024 - 07:30 AM |