IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Calc ambreiajul,scad turatiile la 400RPM

This topic is about Calc ambreiajul,scad turatiile la 400RPM, the author, Daniel Mihai52950, wrote about: Am un Opel Astra 1.8 16V din 1999.Cand calc ambreiajul (in mers) in loc sa scada turatiile la 800RPM(cam atat trebuie nu?) scad pe la 400RPM.De cateva ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Calc ambreiajul,scad turatiile la 400RPM
Daniel Mihai5295...
post Aug 10 2005, 07:39 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 9-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.943



Am un Opel Astra 1.8 16V din 1999.Cand calc ambreiajul (in mers) in loc sa scada turatiile la 800RPM(cam atat trebuie nu?) scad pe la 400RPM.De cateva ori mi-a murit motorul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 10 2005, 09:59 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



De zgirmat la iak,tps, recuperare gaze rupt, map cu furtun gaurit, o suma de cauze.


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sofer
post Aug 11 2005, 10:05 AM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 36
Joined: 20-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.608



si eu patesc la fel la nubira.am umblat la IAC ,l-am schimbat si degeaba.nimeni nu stie nimic.Nici service-ul de la craiova .ce am facut eu:am bagat doua sticlute de lichid de curatare injoctoare intr-un plin si am observat ca nu prea mai face asa des.concluzia mea este ca e din injectoare si trebuie curatate.Apropo:stie cineva daca eu bag lichid de curatare injectoare la fiecare plin,timp de vreo 5,6 plinuri consecutiv,are vreo influenta nefasta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin52895
post Aug 11 2005, 06:26 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 9-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.888



Du-te la di-bas,daca esti din Bucuresti,iti va lua sa umble in calculatorul din bord maxim 2 mil,nu e f mult in comparatie cu alte preturi de manopera,mai mult k sigur toata treaba este din calculatorul de bord,am mai auzit de probleme de genu asta,oricum,,asta e parerea mea...bafta,,

Opel Vectra 3.0 24v RULZZZZ smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel Mihai5295...
post Aug 22 2005, 10:53 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 9-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.943



Am fost la GTT ,mi-au facut diagnoza si au zis ca sunt crapate cele doua mufe de la instalatia electica(vin undeva in botul masinii sub bara).Mufele nu se fabrica separat,deci...trebuie schimbata instalatia electrica...toata...aprox 1140 euro!!!Dupa ce au umblat ei mi se aprind trei martori in bord:Air-bag,TC,ABS cand pornesc motorul dupa o perioada mai lunga(cel putin o zi);merg putin, opresc motorul si il pornesc din nou si nu mai stau aprinse.DAR...mi se aprinde in mers becul de la catalizator (cred).
Am uitat sa precizez la inceput ca inainte sa ma duc la GTT mi se aprindea/stingea un bec (foarte frecvent) care repezenta,cred, un radiator cu o elice in mijloc si o data cu el porneau electroventilatoarele(racire+AC),iar AC-ul nu pornea;dadea sa porneasca dar murea imediat.
In concluzie va rog sa ma ajutati (eu am opel de 2 luni si nu ma pricep deloc) si 1140 Euro sunt cam mult pt mine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DragosV
post Aug 22 2005, 11:16 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 720
Joined: 5-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.904



Nu prea sunt as in domeniul mecanicii si electricii dar inclin sa cred ca nu ar fi vorba de cele 2 mufe de care zic ei sau ca singura rezolvare este schimbarea intregii instalatii electrice. Dar in schimb nici nu am o solutie. Poate e cineva mai priceput.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Aug 23 2005, 07:55 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



Ii stiam pe cei de la GTT de bun simt, ce ma-sa nu pot schimba doua mufe? Eu zic sa mai vb si cu altii, precizeaza despre ce mufe e vb. Sa nu zici ca ai calculatorul sub bara in stinga si au umblat acolo? Da-mi un mesaj privat si te pun in legatura cu electronistul cu care colaborez, un flacau care e consultant si la NASA!


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristi44563
post Aug 26 2005, 01:14 AM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 13-April 05
From: colchester, anglia
Member No.: 44.556



incearca sa cureti senzoru care e pe priza de aer dupa filtru. eu am avut aceasi probleme cu o vectra care avea si acest simptom printre altele, si solutia a fost sa curat acel senzor cu un sprei degresant. simplu si nu costa nimic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebastian39516
post Aug 26 2005, 10:18 AM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 30-January 05
From: Bucuresti
Member No.: 39.509



Lucruri interesante se petrec pe la reprezentantele astea...Inainte de a ajunge la ei se aprinde un bec iar dupa ce pleci se aprind 5...Sa insemne ca le-au facut sa functioneze(becurile)? Si ce solutie e asta cu schimbatul intregii instalatii electrice pt doua mufe? Frate, astia-s dusi cu capul sau chiar au impresia ca toti care ajung la ei sunt mai prosti ca noaptea? Iar ce au obtinut ei la diagnoza e de toata jena...Ma si intreb ce soft inteligent au de a depistat ca doau mufe sunt crapate...?!
Prin urmare, scaderea turatiei sub relantiul normal se poate datora si:
--pompei de servofrana(verifica sa nu traga aer fals);ar trebui, totusi, sa se balbaie motorul la relanti
--socului electronic; chiar daca functioneaza la rece, tot el are rolul sa mentina turatia minima de relanti, nelasand sa moara motorul prin compensare
--verifica si filtrele de aer si benzina
Poti verifica aceste lucruri + ce au mai scris si ceilalti inainte de a da zeci de milioane pe o instalatie electrica...Si mai exista si dezmembrari unde poti gasi 2 mufe. Succes!


--------------------
Opel Corsa 1.3 CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel Mihai5295...
post Oct 2 2005, 01:34 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 15
Joined: 9-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.943



QUOTE(cristi44563)
incearca sa cureti senzoru care e pe priza de aer dupa filtru. eu am avut aceasi probleme cu o vectra care avea si acest simptom printre altele, si solutia a fost sa curat acel senzor cu un sprei degresant. simplu si nu costa nimic


Ai avt mare dreptate!!!!!!!! acum totul e ok si nu mi se mai aprinde nici un bec in bord
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 1st May 2024 - 07:23 AM